Toon posts:

Ervaringen O2

Pagina: 1
Acties:
  • 317 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat eraan te denken om een abonnement bij O2 af te sluiten (via GSMWeb).

Nu heb ik geen idee hoe het eigenlijk zit met bereik e.d. van O2.....kan iemand me daar wat over vertellen?

• Bertus-nl
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-02 11:24
Wel redelijk dacht ik, hier in het gooi is er goed ontvangst.

http://www.designyourgoogle.com

Verwijderd

Ligt eraan waar je woont! In mijn geval omgeving Den Bosch, heb ik redelijk tot goed bereik, afhankelijk van waar ik sta!

Een voorbeeld: ik heb het beste bereik met mijn O2 abbonement op de WC, maak nie uit waar ik ben, als ik naar de WC ga heb ik 5 strepen bereik (das maximum op me T68i) :-)

Dus als je ff een plaatsnaam geeft, kan men je misschien wat meer vertellen! Wel een plaats die mensen kennen, nie zo naam van een gat!

En anders kijk hiero eens: http://www.gsmworld.com/roaming/gsminfo/cou_nl.shtml

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-02 19:50
Ik heb goede ervaring met O2, ik bel en GPRS regelmatig in de omgeving van Ridderkerk, Rotterdam en dordrecht, en daarnaast veel in Stadskanaal en omgeving, altijd bereik, zowel om te bellen en om te gprssen!

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-02 07:53
Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 10:08:
Ligt eraan waar je woont! In mijn geval omgeving Den Bosch, heb ik redelijk tot goed bereik, afhankelijk van waar ik sta!

Een voorbeeld: ik heb het beste bereik met mijn O2 abbonement op de WC, maak nie uit waar ik ben, als ik naar de WC ga heb ik 5 strepen bereik (das maximum op me T68i) :-)

Dus als je ff een plaatsnaam geeft, kan men je misschien wat meer vertellen! Wel een plaats die mensen kennen, nie zo naam van een gat!

En anders kijk hiero eens: http://www.gsmworld.com/roaming/gsminfo/cou_nl.shtml
Die coverage kaarten van gmsworld klopt echt niks van, o2 een beter netwerk dan KPN en Vodafone, sure, echt niet dus.

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-02 19:50
Pc123 schreef op 26 augustus 2002 @ 11:19:
[...]

Die coverage kaarten van gmsworld klopt echt niks van, o2 een beter netwerk dan KPN en Vodafone, sure, echt niet dus.
Nou ja misschien ook wel hoor, als ik bij m'n vriendin ben ent achter stadskanaal, dan heeft KPN, en vodafone daar een gat zitten, dan kan ik neit bellen, met O2 wel!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Altijd een beetje zinloos deze topics, tenzij je vermeldt waar je het meest komt en dus echt bereik wilt hebben :+ Ik kan je wel zeggen dat O2 hier in Arnhem in de binnenstad goed is, maar bij mij thuis heb ik totaal geen binnendekking. Maar als jij nooit in Arnhem komt, is dit dus een totaal zinloze reply geworden.

Het best kun je aan vrienden vragen, die regelmatig bij je over de vloer komen, welke provider zij hebben en hoe het bereik bij hun en bij jou dan is. Suc6 met je keuze ;)

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ik gebruik o2 in utrecht en altijd goed bereik

Verwijderd

ik kom wel door het hele land, en ik heb nooit problemen met O2. In de randstad is het gewoon goed! Zelfs woon en werk ik in Breda en daar is de dekking ook goed! Geen klachten dus van mijn kant!

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-02 23:20

Tcq

Hier in Nederland is het perfect, maar in het buitenland moet je bellen met *100*tel. nummer, en dan word je teruggebeld.
Werkt bij mij niet en is gewoon klote, als je dus vaak in het buitenland bent is het misschien handig om te kijken naar een andere aanbieder.

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:18
Tcq schreef op 26 augustus 2002 @ 12:17:
Hier in Nederland is het perfect, maar in het buitenland moet je bellen met *100*tel. nummer, en dan word je teruggebeld.
Werkt bij mij niet en is gewoon klote, als je dus vaak in het buitenland bent is het misschien handig om te kijken naar een andere aanbieder.
Dat is met prepaid. en met O2 was het dacht ik:

*123*telnummer#

*100*telnummer
zonder # is dus zoiezo niet goed.

Met abbo kan je gewoon normaal bellen zoals je in NL doet.

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Bereik in ELst (gld.) slecht, erg slecht....
Verder stuurt o2 rekeningen heel onregelmatig. Niet erg fijn, daardoor heb je vaak 2 of 3 afschrijvingen in een keer.

• The_Wireless_Guy
  • Laatst online: 16-02 19:32

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Hier in Lelystad werkt het perfect, echter mijn huis heeft zoveel staal dat ik nauwelijks een streepje heb binnen maar ja daar heb ik weer een vaste KPN aansluiting he.

Ik werk in Amsterdam en ook daar is het OK maar het kan daar in gebouwen nog wel eens minder zijn.

Met de rekeningen heb ik geen problemen, komen elke maand rond dezelfde datum en worden altijd netjes afgeschreven.

Antenne en masten malloot

• Cavemania
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-11-2024
Groningen, Friesland en Drenthe redelijk to goed bereik en met de nota's heb ik nog nooit problemen gehad.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Tip 1: vraag aan vrienden/kennissen in de buurt wat hun ervaringen zijn met O2. Heeft niemand in je omgeving O2 dan kan dat natuurlijk al een slecht teken zijn.
Tip 2: ga naar een telefoonzaak die alle providers verkoopt in je woonplaats of als er daar geen is, zo dichtbij mogelijk. Vraag aan de verkoper welke ervaringen zij hebben met O2 in jouw wijk/woonplaats. Meestal kunnen ze je hierover wel wat vertellen.
Tip 3: bel de klantenservice van O2. Aan de hand van je postcode kunnen ze je de theoretische dekking vertellen. Ze kijken hierbij naar de afstand tot de dichtsbijzijnde mast, maar kunnen geen rekening houden met obstakels of de samenstelling van de muren van je huis.
Hopelijk heb je er wat aan.
Deze tips gelden natuurlijk voor alle vragen over ervaringen met [netwerkprovider].

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Cavemania
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-11-2024
Je moet de verkopers ook niet altijd vertrouwen, ik zit nu met een dutchtone abbo met heel erg slecht bereik.

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Het beste kun je gewoon naar O2 bellen en je postcode doorgeven, dan kunnen zei zeggen wat voor bereik je hebt. Dat kun je trouwens bij alle providers doen. ben zelf ook part time verkoper geweest bij een grote landelijk gsm keten, en je moet zeker niet naar de verkopers luisteren 8)

Waar de meeste bonus op zit wordt verkocht, en niet met het beste bereik. Wat wel helpt is gewoon even vragen of ze kunnen bellen naar de provider en de postcode doorgeven...

Verwijderd

nou moeten jullie mij toch eens het verschil tussen mijn topic (closed) over o2 en dit topic vertellen........
o2 een goed netwerk?

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 16:54:
nou moeten jullie mij toch eens het verschil tussen mijn topic (closed) over o2 en dit topic vertellen........
o2 een goed netwerk?
verschil :?

M@FI@ is aan 't werk :+

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon in Alphen a/d Rijn, en kom niet vaak buiten de randstad.

Maar gezien de reacties zit het wel goed met O2 :)

Tnx voor de info!

• Manual
  • Laatst online: 13-02 13:20
O2 bij mij ook prima. Ik reis regelmatig van Enschede naar Denhaag. Goed bereik alleen op de veluwe natuurlijk wat minder. Zoetermeer heb ik weinig bereik.

Het schijnt wel zo te zijn dat de rekeningen van O2 niet altijd kloppen. Zoals de minuten die je mee neemt naar de volgende maand enzo.

Specs

• Varienaja
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Nou, hier bij postcode 7812 kan ik alleen maar bellen als ik buiten sta, en dan nog met moeite. SMS-en gaat ook vaak mis. :(

(Gratis studenten abbo, vandaar dat ik nog maar even O2 houd)

Siditamentis astuentis pactum.

Verwijderd

O2 BEN en Dutchtone gebruiken een 1800 Mhz netwerk, dus een hoge frequentie. Dit heeft als nadeel dat het bereik minder ver is. Door het korte bereik met een brede golf is het echter wel heel geschikt voor binnen een stad. Er kunnen meer antennes op een kleiner gebied worden ingezet.
KPN en Vodafone hebben als "oudgedienden" ook nog eens de beschikking over een 900 Mhz Netwerk. Deze hebben een lagere frequentie en een langer bereik, ideaal voor platteland. Temeer omdat hier uiteraard minder gebruikers zijn en de masten meer opvallen (gezichtsvervuiling).
Dit geeft KPN en Vodafone een goede voorsprong op het platteland, maar omdat zij in stedelijke gebieden nog veel 900 Mhz-antennes hebben zijn zij iets in het nadeel. Wel heeft KPN een goede indoor-dekking in steden. (En in Metro/tunnel)
Er zullen dus best wel verschillen bestaan in dekking in bepaalde gebieden, vooral bossen zijn een ramp. (Blaadjes reflecteren het signaal, 1 windvlaag en je hebt storing)

Over het algemeen zijn KPN en Vodafone echter de beste providers.

Verwijderd

Als ik de fysica goed begrepen heb is een 1800 MHz netwerk beter geschikt voor het platteland, daar de golflengte van de e.m. golven de helft is van die van 900 MHz. Hoe kleiner de golflengte, hoe kleiner de objecten waaraan verstrooiing van deze golven plaatsvindt (bijv. in een stad is de verstrooiing groot) Maar van de andere kant varieert is de golflengte van 15 tot 30 cm (ruwe schatting). Verstrooiing aan gebouwen zal altijd plaatsvinden. Waarom schrijf ik deze kraam eigenlijk.......

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 10:20:
Waarom schrijf ik deze kraam eigenlijk.......
Weten wij veel :?
maar je begrijpt er geen hout van >:) 8)7 (draai het zaakje eens om)

• VHware
  • Laatst online: 22:18
Ik dacht dat O2 ook nog een EGSM frequentie had (uitbreiding van het 900MHz frequentiebereik)...

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-02 07:53
Dat klopt, maar die frequenties zijn lang niet overal in gebruik.

Het nadeel van 1800 is het slechte bereik (meet antenne's nodig in dunbevolkte gebieden), het voordeel is de hogere capaciteit in steden (minder antenne's nodig in dichtbevokte gebieden). KPN en Vodafone hebben beide, zowel 900 als 1800, en kunnen dus kiezen uit de goede eigenschappen van beide frequenties in verschillende gebieden. Dutchtone en O2 hebben ook EGSM (ook rond de 900 MHz) frequenties (wel iets minder bandbreedte dan gewoon 900) maar deze kunnen ze ook gebruiken waar het nodig is, al is hun netwerk voornamelijk 1800.

Maar het is echt een feit dat de netwerken van KPN/Vodafone over het algemeen een beter bereik hebben dan de andere 3, maar als in jouw omgeving O2 goed is en je komt niet vaak in erg dunbevolkte gebieden dan zit t waarschijnlijk wel goed.

• tijsco
  • Niet online
frankvanhoesel schreef op 26 augustus 2002 @ 16:02:
Het beste kun je gewoon naar O2 bellen en je postcode doorgeven, dan kunnen zei zeggen wat voor bereik je hebt. Dat kun je trouwens bij alle providers doen.
kan je beter niet doen, volgens 02 heb je in loosbroek(gruwelijk klein gat in brabant) wel bereik, maar ik moet toch echt een eind lopen wil ik bereik krijgen

• VO-Zephyr
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-03-2024
ik heb gister de samsung n500 gekocht met o2 prepaid, komen ze vrolijk aanzetten dat ze netwerk problemen hebben. ik had gebeld waarom ik niet gebeld kon worden op me telefoon.
ik dok 179 euro voor een mobiel, en ik kan dr gewoon nix mee !
ik vind t echt zo ruk. iemand die hier meer van weer?
want ik anders laat ik em gewoon unlocken en gebruik ik weer me libertel
wat een zakkenwassers :/

Verwijderd

Als ik de fysica goed begrepen heb is een 1800 MHz netwerk beter geschikt voor het platteland, daar de golflengte van de e.m. golven de helft is van die van 900 MHz.
Als ik mijn docent en de instructeur bij mijn refreshment-course bij KPN goed begrepen heb is de golfLENGTE van een 1800 Mhz de helft van een 900 Mhz band.
Omdat de frequentie 2x zo hoog is maakt hij dus op dezelfde lengte 2x zoveel golven.
Als het aantal golven gelijk blijft is de golflengte van een 1800 Mhz band dus korter.
Maar ik ben ook geen fysicus, slechts een klein radertje in een groot geheel.
offtopic:
En nee, ik werk al een tijdje niet meer bij KPN, ben "wegbezuinigd", dus als ik positief ben over KPN is dat puur technisch. Mijn "KPN-groene hart" is nu verkocht aan een ander.

Verwijderd

O2 in Beverwijk, Heemskerk, Castricum en dan even verder naar het midden van het land, Utrecht, Zeist enz,... allemaal KUT.
Heb je een keus neem dan vodafone, deze is 10x beter dan kots2.
Het komt regelmatig voor dat ik gewoon mijn eigen gsm moet gebruiken met Vodafone, wat perfect werkt.

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
frankvanhoesel schreef op 26 augustus 2002 @ 16:02:
Het beste kun je gewoon naar O2 bellen en je postcode doorgeven, dan kunnen zei zeggen wat voor bereik je hebt. Dat kun je trouwens bij alle providers doen. ben zelf ook part time verkoper geweest bij een grote landelijk gsm keten, en je moet zeker niet naar de verkopers luisteren 8)

Waar de meeste bonus op zit wordt verkocht, en niet met het beste bereik. Wat wel helpt is gewoon even vragen of ze kunnen bellen naar de provider en de postcode doorgeven...
:? waar dan op de site van O2 kan ik nix vinduh

Twitter | Linkedin

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:41
ik gebruik o2 in tilburg. werkt perfect, altijd goed bereik. Alleen sinds de invoering van de sms-bundels wil de sms-centrale wel even overbezet zijn en dan krijg je de melding dat je sms op dat moment niet verzonden wordt maar meestal binnen 2 of 3 minuten daarna is ie toch al bezorgd bij de geadresseerde. Verder reis ik ook wel eens richting limburg en ook daar werkt o2 goed. Ik ben al enkele jaren klant en dat zal ik ook blijven, never problemen!!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-11-2025
ben er net (gelukkig) vanaf. Wat een verrot bedrijf sorry dat ik het moet zeggen, moest voor mijn stage vlak bij de duitse grens werken (+15km) en aangezien ze daar geen bereik hadden zat ik zonder dat ik daarmee rekening heb gehouden op het duitse netwerk. Kortom fikse rekening en na 2 boze briefen is het enige commentaar "u had beter op moeten letten, wij kunnen er niks aan doen dat het duitse netwerk daar zo sterk is..."

Digital Media Junkie

• Nimrod|IA
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Heb nu al 3,5 jaar prepaid (telfort) o2.
Bereik was goed in combinatie met libertel toen.
Ben nu niet tevreden meer met o2.
Ik woon in brabant in de buurt van roosendaal.

Reden
Bereik zuigt gewoon Vooral in kleinere plaatsen is het soms gewoon echt klote.
Kan bijv. bij mij vriendin NOOIT bellen. 2 km verder heb ik wel weer vol bereik.
Service is gewoon KUT. Dit is de reden waarom ik nu een KPN kaart klaar heb liggen.

rede 1:
Eerst vraag ik een unlockcode voor mijn telefoon (wat ik ook mag naar 1 jaar). Blijken ze de verkeerde gestuurd te hebben. Vaak opnieuw ervoor gebeld. Sturen ze uiteindelijk een nieuwe. Krijg ik weer dezelfde code voor een "ericson" tewijl ik een bosch had.
Veel gezijk erover. Uiteindlijk heb ik mijn goede code NOOIT gehad. Zij hadden een administratieve fout gemaakt waardoor ze geen code voor me hadden :( : ( : (.
Geneuk daar

Rede 2:
Ik heb net mijn beltegoed opgewaardeerd omdat mijn opa in het ziekenhuis ligt in den haag.
Ben ik daar gaan winkelen. Blijkt ook een o2 store te zitten.
Mooi even voor een paar problemen van de overgeng van telfort naar o2 oplossingen zoeken.

De servicenummers van telfort zijn veranderd en die kan ik ZELF niet veranderen.

Nou krijg ik dus een super oplossing aangeboden.
Koop maar een nieuwe kaart met nummer. Wij kunnen er niets aan doen! :(
Nou duurde het al een half uur eer ik aan de beurt was.
Nou ik ga dus geen nieuwe kaart kopen omdat TELFORT een nieuwe NAAM wil hebben.
Moeten mensen van libertel ook niet toen het vodafone ging heten.

Vraag ik gewoon om de nummers zelf dan om in mijn adressenboek te doen.
Gaan ze daar ook nog moeilijk om doen.
Heb ze uiteindelijk wel gekregen, MAAR neem van mij aan de service van O2 is gewoon 3x niets!
Ze zijn gewoon geldkloppers.......................

Ik heb op dit moment 3 kaarten: kpn , o2 en ben.
Ben is op dit moment echt VEEL beter als o2 ook in service. Als je geld wil besparen koop dan BEN of dutchtone, maar geen o2

Koop gewoon een goede provider zoals BEN, VODAFONE OF KPN.
telfort is gewoon de Slechste van allemaal.

[ Voor 0% gewijzigd door Xandrios op 22-09-2002 20:46 ]

>Systeemspecs<

Verwijderd

Wat mij altijd opvalt, is dat je buiten bijna altijd dekking hebt, in steden meestal vol bereik, maar moet je daarna eens naar binnengaan ergens. Kan het zo wegvallen tot geen bereik. De indoor dekking is nie zo goed. Maar daar zijn ze aan het investeren. Las ik paar maanden geleden op www.planet.nl/pmm

• Xandrios
  • Laatst online: 23:00

Nimrod --> Wil je je post aanpassen, en al dat geschreeuw verwijderen ?
Dit is mateloos iritant op deze manier.

Verwijderd

Cutebritney: Doe niet zo kinderachtig... Hij geeft gewoon z'n mening en laat duidelijk zien waarom hij er zo over denkt. Als je het irritant vindt, moet je het niet lezen.......

Verwijderd

ik kom uit ijsselstein. en heb heel slecht bereik. soms zelfs helemaal nie.

• Xandrios
  • Laatst online: 23:00
Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 20:32:
Cutebritney: Doe niet zo kinderachtig... Hij geeft gewoon z'n mening en laat duidelijk zien waarom hij er zo over denkt. Als je het irritant vindt, moet je het niet lezen.......

Pardon ?

Ik zie dat je nieuw bent hier. Lees aub de FaQ en speciaal dit stukje.
Zulk hoofdlettergebruik is gewoon not-done.

Case closed

• Wallie
  • Laatst online: 22:21

Wallie

Herr

Hier in het noorden van Son (boven eindhoven) nauwlijks O2, Ben en dutchtone bereik, alleen KPN en Vodafone, vandaar dat ik KPN heb :) Werkt tenminste altijd, is ook wat waard :)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-02 13:57

Felyrion

goodgoan!

mij heeft ook O2, en het bevalt mij goed, bijna overal wel bereik (in twente that is)

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

De aanbiedingen van o2 via www.gsm.nl zien er wel erg lekker uit !! Je kunt voor een klein bedrag per maand al aardig wat bellen, en dat ga ik proberen ook. Zoals ik hier lees is het bereik over het algemeen redelijk goed, dus het is het proberen waard, met de kpn-prepaid achter de hand... Jammer dat je zoiets nergens kunt proberen eventjes voor n weekje ofzo, je zit er gelijk voor n jaar aanvast. Dalijk is het niks en dan zit je daar met een abo waar je niks mee kan, da's dan weer jammer.

Mother, will they like this song?

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:35
grootste kl*te bedrijf dat er is naar mijn mening, 2 jaar vaste klant (telfort--> O2) en dan naaien ze me zo hard dat ik meteen ben overgestapt op vodafone,
slechte service, en af en toe enorm vage bereik-storingen.
of ze gooien je op buitenlands netwerk terwijl je gewoon o2 ontvangt... proberen je wat kosten aan te naaien enz enz...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• ephymerous
  • Laatst online: 22:19
Ik hoorde van veel mensen dat het bereik slecht was, toch maar een O2 abbo genomen, en heb echt NIETS maar dan ook NIETS te klagen! Lekker goedkoop bellen, altijd 3 streepjes of meer (max is 5) dus volgens mij zit het hardstikke goed :)

Maar echter, mn broertje heeft ook O2 icm met een Siemens C35 en daarin is het bereik ronduit slecht, met veel oudere telefoons is dat het geval. Als hij de kaart in mn oude telefoon doet (Nokia 5210) heeft hij echter goed bereik! :)

* ephymerous is blij met O2 :9

XXXVI

• cdgrit
  • Laatst online: 13-01-2025
Hier in omgeving Zwolle altijd prima bereik en 500 minuten bellen voor totaal € 12,50 is echt super... Bevalt mij prima dus!

Originele startpagina - Stadindex.nl

Verwijderd

Wallie schreef op 22 September 2002 @ 20:45:
Hier in het noorden van Son (boven eindhoven) nauwlijks O2, Ben en dutchtone bereik, alleen KPN en Vodafone, vandaar dat ik KPN heb :) Werkt tenminste altijd, is ook wat waard :)
hmmz, ik woon in nuenen (voor de rest: dat is ook regio eindhoven) en heb altijd prima bereik. ook in son.

ik gebruik zo'n postbank m35i. unlocken daarvan ging probleemloos.

nu heb ik zo'n cashdeal abo en mag ik elke maand een uur gratis bellen. factuur komt altijd rond de 15de, afschrijvingen altijd rond de 25ste.

ow wacht ff, dit is ook een heel oud topic. jouw post is net uit de periode van toen ze van het libertel netwerk af waren, en zelf nog hard masten aan het zetten waren. toen was het bereik idd even wat minder

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2003 19:19 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Tsja, de laatste tijd hebben O2 en andere netwerkproviders natuurlijk al het één en ander aan hun netwerk veranderd cq uitgebreid. Ik denk niet dat het zin heeft om een topic uit 09-2002 te kicken en ervaringen nu nog te gaan tegenspreken :P

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.