[layout] Oude layout als skin...

Pagina: 1
Acties:

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:27
Om maar met de deur in huis te vallen: ik vind de nieuwe layout nogal een bruine smurrie. Ik vind de layout nu zo'n 13-in-1-dozijn-met-bruine-kleuren, die je de afgelopen tijd veel meer tegenkomt. De oude kleuren vond ik veel aparter, ze sprongen uit de bruine smurrie van andere sites.

_/-\o_ voor de nieuwe functionaliteit, maar de oude layout was veel eigener.

Dit is dus absoluut niet als troll, flame of iets dergelijks bedoeld

Verbouwing

• AK47
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05-2024
I agree!

Die drop-down menu'tjes zitten té veel tegen de adres balk (of wat je daar ook heb) aan, waar door dat menu'tje niet lekker loopt...
Voor de rest...overzichtelijk, maar *kots*, mist écht iets....

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:09

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De oude layout als skin is niet mogelijk. Je kunt wel keizen voor grijze ipv beige kleurtjes (My.Tnet => layout settings).

• Mithrandir
Dat weet ik. Daarom vraag ik of er een nieuwe skin zou kunnen worden gemaakt -mits dat niet te veel werk is natuurlijk- met de oude kleuren.

Verbouwing

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-12-2025

BaatZ

Prullenbakker :?

Mithrandir schreef op 16 september 2002 @ 20:09:
Dat weet ik. Daarom vraag ik of er een nieuwe skin zou kunnen worden gemaakt -mits dat niet te veel werk is natuurlijk- met de oude kleuren.
ik denk dat er wel genoeg werk besteed is aan de nieuwe layout.
als je niet tevreden bent heb je denk ik mooi pech, denk je nu echt dat ze weer opnieuw bezig gaan, urenlang, om de oude shit weer terug te halen ?>

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

• Mithrandir
BaatZ schreef op 16 september 2002 @ 20:11:
[...]

als je niet tevreden bent heb je denk ik mooi pech, denk je nu echt dat ze weer opnieuw bezig gaan, urenlang, om de oude shit weer terug te halen ?>
Oude shit terughalen? * Mithrandir vindt de nieuwe vormgeving helemaal niet beter, zoals je in zijn eerste reply kan lezen. Maar daar is een andere discussie over te voeren

Een nieuwe skin maken is veel werk. Daar kan ik me in vinden. Maar de nieuwe VORMgeving met een ander kleurtje is wel te doen, dacht ik.

Verbouwing

• blijhoofd_bennie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

BaatZ schreef op 16 september 2002 @ 20:11:
[...]

Nou dit is een lekker antwoordt, ook al is er veel tijd aan de nieuwe layout besteedt, als deze stront is ie ie stront, dan moet er maar beter gewerkt worden. (no flame intended maar dat is geen argument, als er ergens veel tijd aan besteedt is het maar goed te vinden).

Ik vond de oude shit ook mooier, het was anders dan menig site, de nieuwe layout/looks van tweakers.net (balken links vooral) heb ik al op meerdere sites gezien. De oude was veel origineler.

• Mithrandir
blijhoofd_bennie schreef op 16 september 2002 @ 20:49:
[...]

Nou dit is een lekker antwoordt, ook al is er veel tijd aan de nieuwe layout besteedt, als deze stront is ie ie stront, dan moet er maar beter gewerkt worden. (no flame intended maar dat is geen argument, als er ergens veel tijd aan besteedt is het maar goed te vinden).

Ik vond de oude shit ook mooier, het was anders dan menig site, de nieuwe layout/looks van tweakers.net (balken links vooral) heb ik al op meerdere sites gezien. De oude was veel origineler.
Dit wou ik eerst ook zeggen, tot ik me bedacht dat ik het beter wat genuanceerder zou kunnen aanpakken >:) :P

Verbouwing

• Mithrandir
Zou dit nog wat aandacht mogen hebben?

Verbouwing

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03 15:22

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-03 19:46
Ja, zouden ze geen 2e T.net/wot kunnen maken, niet dat ik deze niets vind, maar om af en toe nog terug te kunnen kijken hoe het was, dit in het teken van nostalgie.

Ten 2e lijkt het me een goede optie in het teken van keuzevrijheid, dat de mensen die het willen toch terug kunnen, zo kan je ook zien of het nieuwe ook echt wel aanslaat, of dat mensen het oude toch beter vinden (zou lullig zijn, gezien al het werk dat erin is gaan zitten... :/)

Of misschien is het wel een goed idee als abbo extra ! 8)7 :X (8>

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:09

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het is niet geheel onmogelijk om een layoutskin te maken die op de oude layout lijkt, maar dan moeten alle plaatjes wel dezelfde afmetingen hebben (t.net heeft geen template engine). Op dit moment heeft dit echter geen prioriteit.

• Mithrandir
Dat begrijp ik; het is veel werk om dit al goed draaiend te krijgen.

Maar als er eens wat tijd over is, zou ik het graag als feature zien! Bij voorbaat dank! :)

Verbouwing

Pagina: 1