lekker lang draadje dit
Anyway:
Jongens, bedankt.... Beter iets dan niets, en beter zo dan met tegenzin..
dat er ineens 5 meteen tegelijk zijn roept natuurlijk vragen op.. maar goed, laten we ze geloven nav de redenen die ze in dit topic gegeven hebben...
't is hun keus, prima.....
En ja.. GoT is idd (negatief imho) veranderd.....
Aan de ene kant juist mooi, er is een enorme groei, mede door de vele publiciteit enzo.
aan de andere kant.... is een artikel in bv een computer idee nu iets waar we op zaten te wachten?
Zoals gebleken is krijg je hierdoor dus een enorme stormvloed aan newbee's..
Faq? google? proberen? zelfinitiatief? Dat zijn dingen die steeds minder voorkomen, nee, we openen wel een topic....
Helaas maar waar....
Alleen PNS is imho een voorbeeldje. Goed nivo, zoals het zou moeten zijn.. Voor mij soms iets te hoog gegrepen, maar daar issut ook Pns voor. Nivo is confirm de forumnaam.
Alleen je ziet het in PNS... de meeste die-hards zijn al gemoved hier.. er komen maar erg weinig reply's..... terwijl dit in het verleden juist gewoon vrolijk gediscussieerd werd.
Zoals al eerder geroepen werd zou eigenlijk beginnersweb en got moeten fuseren.. Een topic moven naar beginnersweb is dan heel netjes, topicstarter kan doorgaan, en wij zijn van het n00b nivo (nofi) af.
Iedereen is simpel begonnen, maar ergens moet natuurlijk een verschil blijven.
Ik ben ook n00b geweest (wie niet) maar als je kijkt naar het verleden toch niet veel slotjes gehad. Juist door zelf zoeken kom je vaak ergens, en DAT onbreekt tegenwoordig.
Dat modjes het helemaal gehad hebben.. geef ze eens ongelijk? als je dagelijks een vrachtwagen sloten moet neerpleuren omdat men of offtopic lult, of stomme topics opent... dat wordt je gewoon eens zat..
en als je "crew-vrienden" er hetzelfde over denken komt een moment dat je met z'n allen zegt.. tot hier en niet verder, de groeten.
Helaas, maar ik respecteer het (En kan het begrijpen)