My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Niks is zo rot als ergens (veel?) tijd in stoppen en dan geen dank terug krijgen voor je werk. Dan is de lol er idd snel af.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
RESPECT !
Verwijderd
die zijn opgestapt en waaraan ik veel heb gehad:
Ecteinascidin, Omdat ik dit altijd een hele toffe mod heb gevonden waar ik het (bijna) altijd mee eens ben geweest.
Exirion, omdat hij altijd relaxt is, ook tegen mij in het verleden.
Sinterklaas, omdat hij ook in hilversum woont, en ook relaxt is.
Rest ken ik niet, maar die ook bedankt. En veel succes aan de jongere mods. En natuurlijk de lang bestaande mods (mijn favo: Negotiator) .
Verwijderd
Ik hoopte eigenlijk meer op het ontstaan van een schokeffect waardoor hun vertrek misschien indirect weer een golf op gang kon brengen om op een bepaalde manier het door hun zo gehate niveau weer eens wat omhoog te brengen....oisyn schreef op 16 september 2002 @ 21:40:
gewoon doorgaan en niet opgeven imho
Verwijderd
Wokschotel schreef op 16 september 2002 @ 21:51:
[...]
Ja, dat is het wel. Ik weet ook wel dat ik ontzettend bot kan zijn, dat mensen niet tegen de waarheid kunnen, dat ik niet subtiel ben en weet ik veel. Maar wat ik altijd gedaan heb is moeite ergens voor doen en nadenken voordat je iets roept. Dat schijnt niet hier niet meer normaal te zijn. Mijn mening word als flame gezien terwijl ik altijd probeer om zinnige dingen te zeggen. Dat andere mensen daar niet tegen kunnen is niet mijn probleem.
Ik ben altijd eerlijk geweest, maar de gemakzucht, het loze geblaat, kortom het gedrag van veel mensen hier (en niet alleen hier) komt me echt de keel uit. Deze kinderen worden vanzelf wakker in de grote mensen wereld en zien dan wel dat die toch echt anders functioneert dan van achter je PC. Ik KOTS gewoon van de mentaliteit en de onvolwassenheid van een aantal mensen hier, sorry. Uiteraard geldt dat niet voor iedereen en die mensen weten best wie ik bedoel.
* Wokschotel signing out.
Je mag best weten dat ik dat persoonlijk jammer zou vinden, omdat ik het altijd erg leuk vind om jouw bijdragen op GoT te lezen. Altijd lekker kritisch, zonder iritant over te komen.
We kunnen het allemaal wel op gaan geven, maar dat getuigd i.m.o. niet echt van een goede mentaliteit. Ik hoop en met mij meerdere mensen, dat dit niet een definitief vaarwel is.
(behalve exirion want die heeft me een HK ban gegeven de sl3t
Nee geintje.. zelfs exirion een kuzje.. alhoewel het wel een koppige aars is
[edit Nelske]
Sollicitatie verwijderd

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2002 22:25 ]
Maar ik kan me het ook zeer goed voorstellen.
Nogmaals, bedankt!
Ik wil iig de moderators die weggaan hartelijk bedanken voor hun moeite om dit forum in goede banen te leiden. Er zijn misschien wel wat mindere dingen gebeurt, maar ik durf te wedden dat het niet makkelijk is om als modje hier te zijn.
Ik wens jullie veel sterkte toe, en laten we hopen dat jullie toekomst vol met leuke momenten zit
C:\>_
ga nu niet solliciteren in dit topicJuggernaut schreef op 16 september 2002 @ 22:09:
[knip]
njah.. in ieder geval bedankt![]()
(behalve exirion want die heeft me een HK ban gegeven de sl3t)
Nee geintje.. zelfs exirion een kuzje.. alhoewel het wel een koppige aars is

dat is gewoon ongepast

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2002 22:25 ]
heb je je browser zo ingesteld dat je geen images ziet?SH007 schreef op 16 september 2002 @ 22:11:
[...]
ga nu niet solliciteren in dit topic
dat is gewoon ongepast
tja dat was algemeen bekend hoor.Wokschotel schreef op 16 september 2002 @ 21:39:
[...]
Ah gut.
[...]
Aanschouwt, er is nog een wannabe-mod opgestaan!
ik mag als user je toch corrigeren ?
door nu te melden dat je er ook maar mee stopt toon je alleen een soort van zwakte bij jezelf. en ben je in feite net als de rest.
http://www.NUiPhone.nl/
Verwijderd
bedankt voor alle inzet en het ga jullie goed. Misschien nu de kans om ongezouten je mening te spuien, zoals Ecteinascidin af en toe?
moogt u meer plezier aan GOT beleven in de toekomst dan nu het geval is. De oudjes vertrekken allemaal
* Wok krabt zich eens achter de oren
Vijf modjes die besluiten ermee te stoppen. Ik kan me de (in MED genoemde) beweegredenen wel begrijpen. Ik ben nu ruim een jaar geregged en hoewel ik niet echt veel post in de tech-fora, heb zelfs ik een daling van het niveau geconstateerd.
Verder zie ik nu in dit topic dat ook Wokschotel het voor gezien houdt. Persoonlijk begin ik me dan af te vragen wat er in de lieve vrede aan de hand is op GoT. De afgelopen tijd heb ik al vaker in MED gezien dat modjes de handdoek in de ring gooien en (in andere fora) dat users het voor gezien houden.
Zonder me verder in de discussie omtrent de beweegredenen te mengen, vraag ik me af of er hier nu niet sprake is van een serieus structureel probleem
Vertrekkende modjes en users: het ga jullie goed en bedankt voor bewezen diensten.
edit:
Diaboluzzz: Je hebt nu wel laten merken dat jij het niet eens bent met de zienswijze(n) van Wokschotel, maar dit lijkt me niet de plaats/topic en tijd om dat breed uit te meten. Het lijkt me verstandig dat je hierover persoonlijk contact opneemt met Wokschotel in plaats van hem hier en public te kleineren.
Zelf heb ik ooit eens een verschil van mening gehad met een mod alhier en dat hebben wij per e-mail uit de wereld geholpen. Ik stel voor dat jij dat ook doet. Is IMO wat netter en anderen hebben er volgens mij geen behoefte aan dat jij je ongenoegen jegens hem hier in dit topic uit.
Wokschotel: jammer om je te zien vertrekken. Kon je post wel waarderen; een gezonde dosis scepsis en zelfspot. Laat dit geen definitief vaarwel zijn.
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Als je het hele topic ff leest dan zie je dat iemand anders het ook al heeft geprobeerd, en dat het nu gewoon ongepast is. Wat voor smilies je ook gebruikt.Juggernaut schreef op 16 september 2002 @ 22:12:
[...]
heb je je browser zo ingesteld dat je geen images ziet?
Zeg maar gerust onbeschoftSH007 schreef op 16 september 2002 @ 22:11:
[...]
ga nu niet solliciteren in dit topic
dat is gewoon ongepast

Zoiets DOE je toch niet zeg... en zo krijg je helemaal geen baantje als mod ( denk daar maar ff rustig over na ja )
Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 22:05:
[...]
Ik hoopte eigenlijk meer op het ontstaan van een schokeffect waardoor hun vertrek misschien indirect weer een golf op gang kon brengen om op een bepaalde manier het door hun zo gehate niveau weer eens wat omhoog te brengen...
.
dat zou een goed effect zijn, maar dan nog moeten we doorgaan en niet opgeven
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
tssk. idioot, echt waar.SH007 schreef op 16 september 2002 @ 22:15:
[...]
Als je het hele topic ff leest dan zie je dat iemand anders het ook al heeft geprobeerd, en dat het nu gewoon ongepast is. Wat voor smilies je ook gebruikt.
Ik heb zoveel waarschuwing en notes dat ik een tentoonstelling zou kunnen beginnen en meneer valt ff tegen me uit.

Wel jammer om te lezen dat dit door het niveau komt.. Mischien moet dit (al dan niet tijdelijk) met de harde hand aangepakt worden.. Als laag niveau mods 'dwingt' tot opstappen is er toch iets niet goed..
* Destruction denkt terug aan zijn n00b tijd: Toen GoT nog nooit van android/topix had gehoord.. wat een tijden
Hmmz.. eens even denken.. Ik heb al veel modjes zien komen en gaan.. maar nooit 5 vlak achter elkaar.. * Destruction heeft zo'n voorgevoel dat dit een minder leuk staartje gaat hebben..

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Ik neem aan dat je het tegen Juggernaut hebtVinnie schreef op 16 september 2002 @ 22:15:
[...]
Zeg maar gerust onbeschoft
Zoiets DOE je toch niet zeg... en zo krijg je helemaal geen baantje als mod ( denk daar maar ff rustig over na ja )
Ik zal je 1 ding vertellen en dat is als jij en JvS en Nelske ook nog weg zouden gaan, ik zeker weten hier mijn gezicht niet meer zou laten zien...LuNaTiC schreef op 16 September 2002 @ 22:01:
damn![]()
Ik kan er nu ook wel mee stoppen, maar daar wordt het ook niet beter van. Ook al is het gevoel van vechten tegen de bierkaai er, toch probeer ik met al mn middelen toch nog iets te doen...
Alhoewel jij wel diegene bent die mij het eerste en enige slotje op een topic van mij gegeven heeft
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
Dit forum heeft juist steeds meer mods nodig bij een nog steeds sterk groeiend useraantal, dan is het natuurlijk niet fijn als 5 goede en ervaren mods er tegelijkertijd mee stoppen..
Toch is het wel begrijpelijk, iedereen heeft in z'n leven behoefte aan verandering en in een wereld die zo erg aan veranderingen onderhevig is en nog zo vroeg in haar evolutie is als het internet is dit des te meer begrijpelijk.
Echt een waardeoordeel over het niveau kan ik niet vellen, want ik ben lang niet zo actief als de mods in hun subfora natuurlijk, ik houd me eigenlijk maar op in een paar fora hier.
Maarja, als ik dan het laatste slotje van Exirion bekijk: Welke moederbord? bedenk ik me dat dit inderdaad wel schering en inslag is misschien...
OProg: iemand die in korte tijd zeer actief was op GoT. Best begrijpelijk, dat iets als modden wat in het begin nog zeer uitdagend lijkt een sleur kan worden, met name in zijn subfora.
johnny appleseed: ongetwijfeld een uitstekende mod netwerken geweest; erg goed ken ik hem niet want ik heb het idee dat zijn actiefste dagen voor mijn komst hier waren.
M@FI@: kort IT mod geweest. Ook hem ken ik niet bijzonder goed want ik was geen vaste klant daar.
Sinterklaas: Strenge (edoch vast rechtvaardige
Bedankt voor het onderhouden van de digicam lijst in GT
Exirion: Ken hem toch vooral van zijn (cynische) posts in de HK. Je lijkt me een goeie vent
1 ding snap ik niet: waarom 5 posts in het mededelingenforum als eentje ook volstaan had
Dit is overduidelijk afgesproken werk en zo komt het heel erg over als "wij zijn 5 mods die een groot meningsverschil hebben met de rest van de crew en het bijltje er daarom maar bij neer gooien".
=============================================================
Bedankt voor het vele onbaatzuchtige werk dat jullie hier gedaan hebben
Ik weet het niet. Ik slaap er wel een nachtje over. Misschien krijg ik een visioen waarin staat geschreven wat de oplossing is voor GoTVerwijderd schreef op 16 september 2002 @ 22:07:
[...]
Je mag best weten dat ik dat persoonlijk jammer zou vinden, omdat ik het altijd erg leuk vind om jouw bijdragen op GoT te lezen. Altijd lekker kritisch, zonder iritant over te komen.
We kunnen het allemaal wel op gaan geven, maar dat getuigd i.m.o. niet echt van een goede mentaliteit. Ik hoop en met mij meerdere mensen, dat dit niet een definitief vaarwel is.
De islam kan uw vrijheid schaden
Toch zal ook ik hier nog wel een tijdje te vinden zijn maar toch ook in een steeds mindere mate.
Erg puik werk wat de mods in al die tijd verricht hebben!
Petje af!
Jammer dat DE mods nu ermee kappen, ben er toch eigenlijk wel mee "opgegroeid" op dit forum.
39
Verwijderd
Wokschotel schreef op 16 september 2002 @ 22:19:
[...]
Ik weet het niet. Ik slaap er wel een nachtje over. Misschien krijg ik een visioen waarin staat geschreven wat de oplossing is voor GoTWe zullen zien.
For what it's worth: ik hoop dat je blijft
Ik denk dat ze het zo hebben gedaan om een signaal af te geven...Azrael schreef op 16 september 2002 @ 22:18:
*kni[
1 ding snap ik niet: waarom 5 posts in het mededelingenforum als eentje ook volstaan had![]()
Dit is overduidelijk afgesproken werk en zo komt het heel erg over als "wij zijn 5 mods die een groot meningsverschil hebben met de rest van de crew en het bijltje er daarom maar bij neer gooien".
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
Hey het is Rick
[knip]rotopmerking bij nader inzien toch weggelaten[/knip]
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Wat nou weer??Destruction schreef op 16 september 2002 @ 22:23:
[...]
Hey het is Rick![]()
[knip]rotopmerking bij nader inzien toch weggelaten[/knip]
* Wok seconds that...Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 22:21:
[...]
For what it's worth: ik hoop dat je blijftBen het wat dat betreft helemaal eens met Nelske
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Neem geen overhaaste beslissingen, en dit geldt met name voor de wat ouder gedienden. Uiteindelijk zijn het de users die het forum groot hebben gemaakt, zonder hen zouden er ook geen modjes nodig zijn (dit doet natuurlijk overigens niets af aan de inzet en prestaties van de mods) Als de oudjes weggaan zal het forum al helemaal naar de knoppen gaan. Ik denk dat we met z'n allen wel ervoor kunnen zorgen dat het weer een beetje de goed kant op gaat. Dit zal misschien tijd kosten, maar het is mogelijk.
De bedoeling van het forum is kennisoverdracht en ontspanning. Belangrijk is denk ik ervoor zorgen dat nieuwe users een bepaalde mentaliteit meegegeven wordt. Hiermee doel ik op de gemakzucht waarmee men vaak naar het forum komt. Ik heb me voorgenomen om daar zelf ook wat fanatieker in te worden.
Ik ben ook een tijdje half weggeweest omdat ik het ook een beetje beu was, maar toch hou ik van dit forum en ben ik de laatste tijd weer wat actiever. Wij maken dit forum, dus ook in moeilijkere tijden moeten we GoT blijven steunen.
Sparhawk schreef op 16 september 2002 @ 22:18:
[...]
Ik zal je 1 ding vertellen en dat is als jij en JvS en Nelske ook nog weg zouden gaan, ik zeker weten hier mijn gezicht niet meer zou laten zien...
Alhoewel jij wel diegene bent die mij het eerste en enige slotje op een topic van mij gegeven heeft![]()
whehe
no hard feelings verder
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ik denk dat het zonder goede mods nodig is om de regels strenger te maken en minder te tolereren. Dat is wel jammer maar zal noodzaak zijn. Maar de tijd zal uitwijzen of dit uiteindelijk nodig is.k7of9 schreef op 16 september 2002 @ 22:25:
zie boven...
Ergens hoop ik nog dat het een grap is, die gedachte had iedereen in het begin heel sterk.
dit is geen leuk nieuws, echt niet
ik heb nauwelijks met jullie te maken gehad, maar ik zal jullie zeer missen, aangezien jullie altijd goed mod werk gedaan hebben
THX FOR EVERYTHING!!!
hopelijk is dit een aansporing voor sommige users om het beste beentje voor te zetten,
en de (lite)modjes zoveel mogelijk te helpen,
door zo normaal en goed mogelijk te antwoorden op de vragen en topics
hopelijk kunnen we het niveau zo weer opkrikken, want samen staan we sterk!!!
dit is geen leuk nieuws, echt niet
ik heb nauwelijks met jullie te maken gehad, maar ik zal jullie zeer missen, aangezien jullie altijd goed mod werk gedaan hebben
THX FOR EVERYTHING!!!
hopelijk is dit een aansporing voor sommige users om het beste beentje voor te zetten,
en de (lite)modjes zoveel mogelijk te helpen,
door zo normaal en goed mogelijk te antwoorden op de vragen en topics
hopelijk kunnen we het niveau zo weer opkrikken, want samen staan we sterk!!!
w00ps, dubbelpost
naja, ze verdienen het dan ook dubbel en dwars, alle dank en eer
I 2nd that...
Ik probeer ook altijd een steentje bij te dragen aan dit erg mooi forum. Het begint altijd met jezelf.
Het is jammer dat zo is gegaan, maar als we allemaal 'proberen' om er wat van te maken, zal het heus wel lukken.
meer heb ik niet te zeggen
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Een van de redenen dat GoT in no-time mijn meest bezocht site is geworden is juist het strenge mod-beleid.
Het is jammer dat de mod-force nu in een keer zo'n klap krijgt.
Ik wil degenen die zich nu aan hun user-schap gaan wijden bedanken voor de moeite die zij hebben gedaan; ik hoop dat ze vooral de positieve dingen met zich mee zullen nemen en ik wil mijn bewondering uitspreken voor eenieder die er voor kiest keer op keer geconfronteerd te worden met de soms - al dan niet zo bedoelde - kleinzielige kritiek van users; als je je ondanks dat in kunt zetten om van GoT dat te maken wat het is, verdien je alle hulde.
Voor zij die afscheid nemen van het mod-schap: bedankt!
Maar ook voor zij die blijven: driewerf hulde! En veel sterkte.
Ik hoop dat GoT, hoewel onontkoombaar aan verandering onderhevig, onder jullie toeziend oog tot in lengte van dagen een steun en toeverlaat mag zijn voor allen die hier van de gelegenheid gebruik maken om hulp te vinden en te geven, en soms gewoon hun ei kwijt te raken...
Nogmaals: bedankt mods!
Verwijderd
behalve sinterklaas want die gaf mij een (uitaard onterechte) OW
Verwijderd
Was ik wel van plan ja.Azrael schreef op 16 september 2002 @ 22:18:
Sinterklaas: Strenge (edoch vast rechtvaardige) mod VB; waarschijnlijk heeft hij wel het record SMetjes aan een mod gericht
Kan me nog goed dat filmpje herinneren waarin ie wat teveel gezopen had
Bedankt voor het onderhouden van de digicam lijst in GT(Wie neemt dat nou over, of blijf je dat wel doen
)
Denk dat er weinig gaat veranderen hoor, van me af zijn jullie echt niet
Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 22:44:
bedankt allemaal voor jullie inzet om het forum een plaats te maken waar wij ons kunnen vermaken

Verwijderd
tsjaaaVerwijderd schreef op 16 september 2002 @ 22:44:
bedankt allemaal voor jullie inzet om het forum een plaats te maken waar wij ons kunnen vermaken
Zoals ie zelf al zegt: van de sint ben je voorlopig nog niet af
Ik kan het niet beter verwoorden, en als ik de goedheiligman was zou ik er ook niet op ingaan
Kun je niet ergens anders leuk gaan zitten wezen want zoals je in dit topic al had kunnen lezen is dit niet de goede plek voor misplaatste grappen.

ik vind het anders erg ongepast

dus ook een

Verwijderd
Mja, jongens, ik hoop dat jullie nog wel lol kunnen hebben @ GoT als users...
Bedankt en tot ziens dan maar...

wees verstandig en verlaag je dan niet tot zijn niveauLuNaTiC schreef op 16 september 2002 @ 22:50:
[...]
ik vind het anders erg ongepast![]()
dus ook eensmiley van mij
* Crash just my 2 cents

Erg jammer dat deze 5 mods hebben besloten om te stoppen.
Bedankt voor jullie harde en soms ondankbare werk. Het ga jullie goed zonder rode nick en ik hoop julle nog wel regelmatig te zien (en Sint, niet in DBZ-topics
Verder hoop ik dat er nieuwe gifted GoTters met een hart voor GoT op zullen staan.
So long.
Ze proberen hiermee een signaal af te geven.
Wat mij betreft kunnen de teugels op dit forum flink strakker. Discipline. 't Zal wel nog meer tijd kosten en nog meer druk leggen op de modforce; maar misschien is het ook de enige manier om 't tij nog te keren.
Aan de andere kant is dit natuurlijk niet onoverkomelijk of 'een begin van het einde'. Positief blijven, het niveau lijkt misschien hard gedaald omdat je jezelf verbeterd hebt.
Succes verder heren.
Verwijderd
En je hebt nog gelijk ook..oisyn schreef op 16 september 2002 @ 22:15:
dat zou een goed effect zijn, maar dan nog moeten we doorgaan en niet opgeven
heej, ik heb altijd gelijk
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
He kom achter die geraniums vandaan man!Duncan schreef op 16 september 2002 @ 23:02:
Vroeger was alles beter. Ook GoT.
Die kerel slaapt geloof ik 2 jaar en is dan weer eens wakker
[oma mode]Duncan schreef op 16 september 2002 @ 23:02:
Vroeger was alles beter. Ook GoT.
Ach ja vroeger, toen GoT nog <2000 users had....
[/oma mode]
[kleinkind mode]
MAAR OMA! VROEGER IS NIET MEER !!!
HET IS NU EN WE MOETEN ROEIEN MET DE RIEMEN DIE WE HEBBEN!
[/kleinkind mode]
Verwijderd
Sassie schreef op 16 september 2002 @ 23:07:
[oma mode]
Ach ja vroeger, toen GoT nog <2000 users had....
[/oma mode]
[kleinkind mode]
MAAR OMA! VROEGER IS NIET MEER !!!
HET IS NU EN WE MOETEN ROEIEN MET DE RIEMEN DIE WE HEBBEN!
[/kleinkind mode]
En zo is het, we moeten onszelf nu meer inzetten voor een beter GoT.
Dit is het moment.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 23:11:
uhh waarom wordt er publiekelijk zo'n drama gemaakt, en wordt er daarentegen de eigenlijke toedracht van het vertrekken van deze 5 mods verzwegen..
Er wordt helemaal niets verzwegen, ik weet niet waarom je dat denkt. Maar we geven duidelijk aan in MF waarom we ermee stoppen dacht ik.
Weg met de consumerende users!bazs2000 schreef op 16 september 2002 @ 23:12:
[...]
![]()
En zo is het, we moeten onszelf nu meer inzetten voor een beter GoT.
Dit is het moment.
Echt super duidelijk is het niet.Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 23:12:
[...]
Er wordt helemaal niets verzwegen, ik weet niet waarom je dat denkt. Maar we geven duidelijk aan in MF waarom we ermee stoppen dacht ik.
In alle 5 de stukjes staat eigenlijk hetzelfde (wat dus het idee van een geintje in de hielp). Maar niet in echt duidelijke bewoordingen, kwam er eigenlijk op neer dat julle er allemaal geen zin meer in hadden (wat op zich wel een legitieme reden is natuurlijk).

[geen woorden op dit moment]
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Behalve wat de druppel is danVerwijderd schreef op 16 september 2002 @ 23:12:
[...]
Best jammer dat jullie stoppen, maar over een paar maandjes is jullie stekkie weer opgevuld en missen we jullie niet (zo erg)
Verwijderd
'Opeens' alle 5 geen zin meer? sure het zal wel..Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 23:12:
[...]
Tijd voor een BC4 ala BC1
* Sassie gaat verder met dit topic helemaal door te lezen (is nu al @ pag 6 van 15)
Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 23:17:
[...]
'Opeens' alle 5 geen zin meer? sure het zal wel..
neuj, zie het meer als een kettingreactie/sneeuwbaleffect.
Sommige mensen liepen al wat langer met dit rond, en dan komt de druppel, en was blijkbaar de drempel zo laag om achter elkaar te stoppen.
De uiteindelijke aanleiding tot het stoppen van deze 5 mods zal voor ons wel achter de schermen blijven.
Het is alleen te hopen dat het verder geen invloed heeft op het functioneren van dit forum, waar nog wel veel zeer betrokken users 'rondlopen'.
Nieuw forum!Sassie schreef op 16 september 2002 @ 23:18:
[...]
Tijd voor een BC4 ala BC1en eentijdje offline zijn van de servers (groot onderhoud
).
* Sassie gaat verder met dit topic helemaal door te lezen (is nu al @ pag 6 van 15)
En dan krijg je na een tijdje weer hetzelfde verhaal... again.. and again .. and again..
Zelfde met een goed feestje, als het eenmaal goed gaat... wordt het te vaak commercieel... and then it goes.....
Geloof dat de posts in MED duidelijk zijn toch?De uiteindelijke aanleiding tot het stoppen van deze 5 mods zal voor ons wel achter de schermen blijven.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Verwijderd
poohbeer schreef op 16 september 2002 @ 23:16:
[...]
Behalve wat de druppel is dan
Best jammer dat jullie stoppen, maar over een paar maandjes is jullie stekkie weer opgevuld en missen we jullie niet (zo erg)meer. Da's nu eenmaal het leven op zo'n forum. mensen komen en gaan.
De laatste druppel had net zo goed de eerste druppel kunnen zijn.
JEZUSSSS GRISSSTUSSSSVerwijderd schreef op 16 september 2002 @ 23:26:
[...]
De laatste druppel had net zo goed de eerste druppel kunnen zijn.
( zie je signature
Tja, maar wij zijn lichtelijk paranoide Tweakers
Maar laat maar hangen verder.
De 5 heren hadden gewoon geen zin meer om nog tijd en energie in deze zware taak te besteden.
Verwijderd
Daar komt het ongeveer wel op neer ja.OProg schreef op 16 september 2002 @ 23:33:
Wij spraken elkaar en kwamen tot de conclusie dat we dezelfe gedachte hadden: geen zin meer. En gedeelde smart is halve smart dus besloten we tegelijk weg te gaan. Dat was het eig
Ik neem wel aan dat dat dan bij de rest van de crew al een maand ofzo bekend was?OProg schreef op 16 september 2002 @ 23:33:
Wij spraken elkaar en kwamen tot de conclusie dat we dezelfe gedachte hadden: geen zin meer. En gedeelde smart is halve smart dus besloten we tegelijk weg te gaan. Dat was het eig
Of gelden dat soort normen niet op een forum.
Ik vergat dr bijna bij te zetten dat ik het fijn vind dat er mensen zoals jullie zoveel tijd in een community als GOT steken. De mensen die weggaan bedankt. De mensen die blijven laat je niet uit het veld slaan door het weggaan van deze toch wel grote groep.
jawel, ik heb nu een trauma, omdat ik een slotjespercentage van 100% heb in de huiskamer....
Even een serieuze vraag, worden er nog OW's uitgedeeld aan mensen hier in deze tread. Sommige reacties zijn werkelijk zo bedroevend, dat daar wat mij betreft gerust een OW of iets dergelijks op mag volgen. Totaal ongepast, en ik snap ook niet hoe je zo'n reactie uit je toetsenbord krijgt. Echt het idee van stank voor dank en hoe geef ik nog een schop na....
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
fair enoughOProg schreef op 16 september 2002 @ 23:33:
* Crash Crash wenst jullie allemaal het beste
Enorm bedankt en veel plezier whatever je gaat doen is buiten het feit dat ook ik hier enorm van baal kan ik er niet van maken.
Thanks for alle tijd en moeite die jullie in deze geweldige site hebben gestoken
www.pearle.nlAikon schreef op 16 september 2002 @ 23:51:
[edit]Stond net iets anders...of las ik nou verkeerd?
Ja, er stond een typo dus
Voor allemaal 3 kusjes