[MED] bedankt aftredende mods

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 988 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devil schreef op 16 september 2002 @ 20:16:
Waarom stappen er alleen aardige modjes op :'(

Ik blijf nog hoor :? ;(

Nogmaals, tis gewoon erg balen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:45

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 20:28:

[...]

Grappig .....

[...]

En jij denkt dat zomaar iedereen geschikt is. Niet om onszelf de hemel in te prijzen o.i.d. maar er is maar een klein percentage mensen onder de users die geschikt zouden zijn als mod. Het vinden van die mensen vergt veel tijd. Iets wat normaliter meestal geleidelijk gebeurt. Het is niet zo dat je zomaar even 5 mensen aanstelt. Daarnaast is het nu nog veel te vroeg om over dergelijke maatregelen na te denken.
Idd niet grappig van Jake :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

[...]

hij zegt niet dat alle aardige modjes weg zijn, maar dat er geen vervelende vertrekken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
XTerm89D schreef op 16 september 2002 @ 20:25:
Ik lurk hier meestal wat rond in P&W en NOS, bemoei me nooit met flamewars, stel geen n00b vragen en maak geen ruzie. Ik apprecieer GoT voor de regelmatig mooie en interessante topics die er zijn en doe een oogje dicht voor het algemene niveau probleem.

Dit is echter een klap in het gezicht. 1 mod die stopt kan het forum aan, maar 7 mods op korte tijd is een nekslag die niet overleeft gaat worden. Ik denk dat de crew eens serieus moet gaan nadenken over de toekomst van dit forum. Zoals het er nu uitziet is het een reusachtige Titanic die op een paar meter van de ijsberg zit.

Volgens mij gaat dit forum in frennen liggen binnen het jaar als er niet onmiddellijk actie word ondernomen. Ik zou echter niet goed weten wat jullie dan moeten doen...

Ik ben het niet gewoon van dit soort reply's te schrijven en vindt het dan ook helemaal niet leuk om iets te schrijven dat niet met { begint en met } eindigt, maar ik zie een leuk forum dat ik enorm kan apprecieren om zeep gaan.

Vandaar deze nogal paniekerige en hysterisch post.

Verder dank aan de modjes die het soms oersaaie modwerk hier doen. (Plz stay).
Een post waar veel lurkers zich bij aan kunnen sluiten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Thunder schreef op 16 september 2002 @ 20:27:
Jammer, jammer.
Maar gelukkig blijven jullie nog vrolijk als user rondscharrelen :)
offtopic:
Trouwens wel knap dat jullie nog zo als een blok naar buiten konden treden terwijl er dus toch blijkbaar wel een bende meningsverschillen waren in huis.
Toch wel vaag hoor ineens allemaal weg, naja waarom zal ik wel nooit te weten komen, niet dat't me ook echt kan boeien m'goed.
Maar ja kan me er eigenlijk ook wel wat bij voorstellen dat er geen reet meer aan is om hier te modden. Al die zeikende usertjes al die domme eigenwijze usertjes etc. etc.

Maar goed waar het eigenlijk om gaat: Bedankt voor het modden en veel plezier als zwarte.

Die berg meningsverschillen valt eigenlijk nog wel mee, het plezier is er af, je voelt je een soort slotjesbot en het wordt op een gegeven moment gewoon niet meer zo gewaardeerd allemaal. Alleen het gezeur valt je nog op, de leuke dingen zijn niet zo leuk dat je ook daadwerkelijk denkt: joh wat leuk!!

En zo kan ik een boel uitleg geven, maar ook zeggen dat het op een gegeven moment heel moeilijk wordt om nog op een fatsoenlijke manier je 'ei' kwijt te raken..

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

[...]

Ik zeg ook niet dat alle aardige vertrekken :)
Gelukkig blijven er nog genoeg aardigen over :)

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 01:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

m-m schreef op 16 september 2002 @ 20:30:
[...]

hij zegt niet dat alle aardige modjes weg zijn, maar dat er geen vervelende vertrekken :P

misschien omdat er geen vervelende zijn? ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thunder schreef op 16 september 2002 @ 20:27:
Jammer, jammer.
Maar gelukkig blijven jullie nog vrolijk als user rondscharrelen :)
offtopic:
Trouwens wel knap dat jullie nog zo als een blok naar buiten konden treden terwijl er dus toch blijkbaar wel een bende meningsverschillen waren in huis.

Weet jij meer dan ik. Ik heb zo goed als mogelijk uit proberen te leggen in deze topic wat volgens mij de oorzaak is. Bovenstaande is pure speculatie; speculatie waar ik bij deze meteen een einde aan maak, want dat is gewoon niet het geval. Mensen die mij kennen weten dat ik de waarheid nooit onder stoelen of banken steek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m-m schreef op 16 september 2002 @ 20:30:
[...]

Nou Exirion is afentoe heel vervelend hoor op me icq :* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Net als iedereen hier ben ik stomverbaasd hierover.. :{ Enorm jammer, kun je wel zeggen. Bij enkelen van deze waslijst had ik al het idee dat ze er binnenkort mee zouden kunnen stoppen, maar dit is echt volkomen onverwacht en een enorm groot verlies voor GoT. Enkele van de meest betrouwbare modjes gaan plotseling weg..

Ik kan me er wel iets bij voorstellen, overigens.. tenslotte krijg je weinig waardering voor heel hard werk. Laten we hopen dat GoT blijft zoals het is en er niet op achteruit gaat. Heel erg bedankt voor alles O+, en complimenten voor het modwerk en het standvastige naarbuitentreden ondanks de discussies die intern ongetwijfeld zullen hebben plaatsgevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:20

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Diaboluzzz schreef op 16 september 2002 @ 20:28:
die vaste user was René vd Veen, een wos bezoeker. die er ook vanochtend mee kwam dat hij volledig met got stopt.
Ook dat bericht in LA van vanochtend was serieus???

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gorgi_19 schreef op 16 september 2002 @ 20:33:
[...]

Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

gorgi_19 schreef op 16 september 2002 @ 20:33:
[...]

dat werd vanochtend in wos bevestigd met dit bericht:
Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 11:39:
Even een laatste berichtje voor mijn vriendjes in Wos:

Wellicht hebben jullie de melding in LA al gezien maar nog even ten overvloede: mij zul je niet meer tegenkomen op GoT. De laatste tijd heb ik al aardig geminderd en vanaf heden zal die tijd naar nul gereduceerd worden. De spreekwoordelijk druppel, zoals "Predator" dat zo mooi kan zeggen in zijn mail aan mijn adres, is bereikt. Niet zozeer de verdiende OW heeft mij dit doen besluiten maar meer het feit dat er, opnieuw, met twee maten gemeten wordt. Ik krijg namelijk een OW, naar aanleiding van een user met een flame in zijn ondertitel, en de ondertitel van hem blijft wèl gewoon staan.

Daarnaast bezoek ik de FP amper meer, andere nieuwssite's sluiten meer aan bij mijn interesse en deze publiceren recenter en sneller nieuws, en is het algehele niveau van GoT niet meer "nuttig" voor mij. Andere tech-fora's helpen mij wel bij vraagstukken: iets wat ik op GoT wel vergeten kan. (Enkele users uitgesloten.) Maar dat is op GoT verreweg de minderheid. Vroeger was het tijdverdrijf en daarin is GoT wel toereikend, maar echt nuttig is het niet. (Voor mij.) Tijd heb ik steeds minder dus dan is de beslissing snel genomen. Ik verlang naar een "volwassen" forum, iets wat GoT, met alle respect, niet is. Users met kennis lopen weg, en de n00bs (nofi) blijven maar komen. "No hard feelings" verder, probeer hier verder niets mee te bereiken. Ga niet tegen de OW in, val geen puberende "Mods" aan, maar ik vind het gewoon mooi geweest.

Ps. Ook de meeting laat ik dus schieten.

Jongens, het beste.. :>
helaas ja :'(

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

:'( :'( :'( :'( :'(

Boehoehoehoe :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
Floris schreef op 16 september 2002 @ 20:31:

[...]

Die berg meningsverschillen valt eigenlijk nog wel mee, het plezier is er af, je voelt je een soort slotjesbot en het wordt op een gegeven moment gewoon niet meer zo gewaardeerd allemaal. Alleen het gezeur valt je nog op, de leuke dingen zijn niet zo leuk dat je ook daadwerkelijk denkt: joh wat leuk!!
Nee dat kan ik me ook heel goed voorstellen, als je een slotje zet zul je nooit iemand achter je zien staan die een klopje op je schouder geeft en zegt van dat heb je nou goed gedaan!
Alleen maar gezeik en gezeik, dit is niet goed dit is lelijk dit hoort niet zo jezus ben je ziek in je hoofd ofzo?!?!!? etc. etc. En dan ook nog de eigenwijze niet lezende mensen die gewoon alles overal maar neer flikkeren.
En zo kan ik een boel uitleg geven, maar ook zeggen dat het op een gegeven moment heel moeilijk wordt om nog op een fatsoenlijke manier je 'ei' kwijt te raken..
Mja je ei kwijtraken is vooral voor iets als dit online moeilijk, je kunt er IRL met niemand over praten omdat die er niet zitten en die niet hét hebben met een site en die niet weten dat het meer dan een site is maar ook iets waar je dagelijks mee bezig bent en ook echt mensen leert kennen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

* We Are Borg checked LA

Welk bericht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Jammer dudes :{
iig bedankt voor de inzet :> :)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Jammer, heel jammer ;(
Veel succes jullie 5 als gewone user

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 20:32:

[...]

Weet jij meer dan ik. Ik heb zo goed als mogelijk uit proberen te leggen in deze topic wat volgens mij de oorzaak is. Bovenstaande is pure speculatie; speculatie waar ik bij deze meteen een einde aan maak, want dat is gewoon niet het geval. Mensen die mij kennen weten dat ik de waarheid nooit onder stoelen of banken steek.
Okee, sorry, ik deed maar een gok ik vond het nogal raar dat iedereen ineens tegelijk vertrok maar het is nu wel duidelijk dat het daarom iig niet was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 06:15

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

We Are Borg schreef op 16 september 2002 @ 20:36:
[...]

* We Are Borg checked LA

Bevriezen van account.
Denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Niet eens echt grappig bedoelt hoor, er zullen toch een paar mods bij moeten komen (ooit).
En jij denkt dat zomaar iedereen geschikt is.
Dat denk ik ook niet.
Niet om onszelf de hemel in te prijzen o.i.d. maar er is maar een klein percentage mensen onder de users die geschikt zouden zijn als mod. Het vinden van die mensen vergt veel tijd. Iets wat normaliter meestal geleidelijk gebeurt. Het is niet zo dat je zomaar even 5 mensen aanstelt. Daarnaast is het nu nog veel te vroeg om over dergelijke maatregelen na te denken.
Dat neemt niet weg dat ook mod-verloop normaal is op een groot forum.

Het is inderdaad wel een probleempje dat er opeens 5 weg zijn/gaan...

[ Voor 0% gewijzigd door Jake op 16-09-2002 20:44 . Reden: quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

* We Are Borg checked LA

Bevriezen van account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:49
Heeft het met mij te maken dan ik ben pas lid geworden en nu gaan alle moderators weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

[...]

* We Are Borg checked LA

Bevriezen van account.
die dus, en als je ff verder terug leest na mijn eerdere post, dan kun je zn reden lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 09:10
Eskimootje schreef op 16 september 2002 @ 20:41:
Heeft het met mij te maken dan ik ben pas lid geworden en nu gaan alle moderators weg :P
Ja allemaal jouw schuld :(

;)

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

3 maal bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eskimootje schreef op 16 september 2002 @ 20:41:

:P
* Zoekt banknopje dan maar al vast op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 01:13
Ook dat nog ? Rene was een user die je goed kan gebruiken op een forum, gaat wel lekker zo zeg :(

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
klein foutje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 19:40:
Het is absoluut geen geintje, ik doe alleen aan leuke geintjes.
Liever een klotegrapje dan Sinterklaas die weggaat...

Ik vind em een van de beste mods ever....echt heel erg jammer...

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
Ik lees dit nu pas, dacht eerst aan een grap, maar begrijp dat het toch echt is. Triest, ondanks het dalende niveau vind ik GoT nog altijd een leuk forum. Maar ja, als mod krijg natuurlijk meer over je heen dan als gewone gebruiker. Laten we maar hopen dat de teruggetreden mods als gebruiker nog wel plezier hebben op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:33
* Knightwolf kan het bijna niet geloven ....

Exirion, Sinterklaas, M@FI@, OProg en johnny appleseed... jongens, bedankt voor alles, veel succes en plezier verder, we zullen jullie mod-skills hier missen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Laatst online: 14-09 14:10

SambalBij

We're all MAD here

Damn wat een leegloop ineens zeg :{

In ieder geval de aftredende heren bedankt voor het leefbaar (proberen te) houden van dit forum _/-\o_

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers...

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/mods.gif

aub zelf hosten als je hem wilt gebruiken, ik heb geen ongelimiteerd dataverkeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:10

Wokschotel

Op 6 wielen

Zo slecht is die nieuwe layout van de FP toch ook weer niet :?

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Laatst online: 07:28
Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 20:48:
Voor de liefhebbers...

[afbeelding]

aub zelf hosten als je hem wilt gebruiken, ik heb geen ongelimiteerd dataverkeer
Mooi gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Laatst online: 14-09 20:01
_/-\o_ :/

Wat valt er verder over te zeggen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:'( jammer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buck Danny
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Buck Danny

flying ace

hmmz, GoT blijft me altijd weer verbazen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Voor de liefhebbers...

[afbeelding]

of neem deze maar:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/Lampje/miscimg/15183033/mods.gif

code:
1
http://tweakers.net/~crew/Lampje/miscimg/15183033/mods.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Voor de liefhebbers...

[afbeelding]

Ziet erg errug leuk uit! De modjes zullen wel blij zijn met zoveel eer (die ze natuurlijk ook verdienen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Heeeeel erg jammer

_/-\o_ _/-\o_ voor het goede werk verricht _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Laatst online: 14-09 19:45

JJJ

Mods die aftreden, bedankt voor het modden, en veel verder plezier nog op GoT, en dat jullie maar veel nieuwe kennis tot jullie mogen nemen (daar is GoT voor imo :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Laatst online: 01-09 01:13
Voor de liefhebbers...

[afbeelding]

m'n complimenten :)

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart Coppens
  • Laatst online: 25-11-2021
Mooi icon! Die zal volgens mij zeker gebruikt worden, opdat dit niet vergeten zoude worden.

Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

hmm, dan maar mijn eigen icon wat editen :P
andrs verliest het zijn herkenbaarheid he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is een copypaste uit mijn gesprek met Kaj.
Ik heb er wel begrip voor. Mensen veranderen, Internet wordt veel te veel toegankelijk, starters krijgen een overload aan informatie, nieuwe Tweakers worden steeds jonger en gemakzuchtiger, ze zien het ooit o-zo 13373 GoT als een vraagbak.. De harde kern van weleer was op een andere manier begonnen dan de Tweaker van Nu. Dat levert natuurlijk conflicten op..
Het ga jullie goed, Exirion, Sinterklaas, M@FI@, OProg en johnny appleseed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 07:46
thnx voor alles guys!

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollerjooster
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

Veel plezier met naar buiten gaan :) En ik hoop dat er even bekwame mensen voor in de plaats komen.

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Playing Enya - Only Time ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyonN
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

Jongen bedankt! Ik hoop inderdaad, dat er even eerlijke dudes en dudettes terug komen!!!

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Niet overdrijven, het is geen begrafenis :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Wokschotel schreef op 16 september 2002 @ 21:11:
[...]
Niet overdrijven, het is geen begrafenis :/
Nee, maar het komt wel hard aan... :{

Edit: post van XTerm89D (20:25) gelezen? Daar ben ik wel bang voor. En dan is het misschien wel RIP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
Jammer, veel plezier verder en tot ziens als user :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Saekerhett schreef op 16 september 2002 @ 21:15:
[...]

Edit: post van XTerm89D (20:25) gelezen? Daar ben ik wel bang voor. En dan is het misschien wel RIP...
Ach dat zal ook wel weer meevallen....

Waar blijven de reacties van Femme, Floris en Daniel ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Na het lezen van dit topic ook maar een reactie van mij.

5 moderators hebben dus vandaag definitief besloten om hun modrechten in te ruilen voor de standaard rechten op dit forum, iets waar wij als users goed over mogen nadenken.
Het is duidelijk dat Exirion, Sinterklaas, M@FI@, OProg en johnny appleseed hier al een tijdje mee zaten, één van de redenen is toch het niveau op GoT dat niet meer zo hoog ligt dan 2 jaar geleden.

Misschien is het nu eindelijk tijd om eens na te gaan denken wat wij met het niveau gaan doen, ik weet het, er zijn al vele topics over (geweest) en dat dit moeilijk is om te doen, maar face it, dit ‘voorval’ laat ook een beetje blijken dat er iets moet gaan veranderen.

SeM is voor mij een teken geweest dat er iets niet helemaal lekker ging, de topic-afhandeling ging ineens niet meer zo snel en dat is voor de users een van de weinige zaken om te zien dat er iets niet goed gaat.
Wij kunnen uiteraard niet in de crew-fora kijken en een gebeurtenis als deze komt dan ook hard aan. :{

Bij deze wil ik de (ex)moderators Exirion, Sinterklaas, M@FI@, OProg, johnny appleseed en uiteraard DR en Merely bedanken voor hun inzet, het moderatorschap is vandaag de dag een zware en onderschatte taak.

Modjes, bedankt. ;(

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Tjee!

Kom net terug van trainen zie ik dit... :{

Iig tnx voor alles guys, jullie gemis komt zeker hard aan voor het forum. ;(

En dan zo opeens 5 tegelijk. Hebben jullie dit samen besloten dan? (Kennelijk wel ja.) En allemaal zonder enig waarschuwing... (Of hebben wij al die stille hints gemist?)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Saekerhett schreef op 16 september 2002 @ 21:15:
[...]

En dat uit de mond van iemand die bijna alleen maar in de HK zit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Niet online
DoRRoN schreef op 16 september 2002 @ 21:20:
[...]

Floris heeft al een paar reacties geplaatst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duur!
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Femme heeft dacht ik al gereageerd... (kan ook floris geweest zijn... alletwwe beginnen met een F) dus lees ff alles door...

en de heren mods die er helaas mee ophouden... bedankt voor jullie diensten... en dat je nog lang een goede mede user mag blijven... :)

en de overige mods: Jullie doen ook goed werk!

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
[...]

Nouja ik hoop het igg!
Ben ik ook benieuwd naar, misschien dat zij ons wat meer info van hoe en waarom kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Wokschotel schreef op 16 september 2002 @ 21:21:
[...]
En dat uit de mond van iemand die bijna alleen maar in de HK zit :/
Nouja, da's grote onzin, kom erg vaak in SP. VB, WOS en SA ook, maar in mindere mate. En ik zie de HK als ontspanning, niet de reden dat ik hier zit, dus wat je zegt is niet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz, dis minder ;(

A sad day for GoT.... ik hoop dat er even goede/aardige mods terug komen, maar liever de oude terug.

Ik zou er graag een willen zijn, maar heb de wijsheid en ervaring denk ik nog niet echt :/

edit:

nieuwe sig 4 modjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

[...]

Ik heb al gereageerd :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee
  • Laatst online: 22:43

TeeDee

CQB 241

Saekerhett: Denk dat dat aan de vertrekkende mods is om evt. als ze zin hebben.

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Floris schreef op 16 september 2002 @ 21:24:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]
Ik heb al gereageerd :)

koninklijk meervoud, of accountsharing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
TeeDee schreef op 16 september 2002 @ 21:25:
Saekerhett: Denk dat dat aan de vertrekkende mods is om evt. als ze zin hebben.
Dit snap ik niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Saekerhett schreef op 16 september 2002 @ 21:24:
[...]

Nouja, da's grote onzin, kom erg vaak in SP. VB, WOS en SA ook, maar in mindere mate. En ik zie de HK als ontspanning, niet de reden dat ik hier zit, dus wat je zegt is niet waar.
Ik ga hier de discussie niet voeren, maar klik eens op je eigen naam en zie wat ik bedoel. En ga nou niet lopen zwetsen dat het niet zo is :/ Discussie gesloten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Exirion, Sinterklaas, Johnny, OProg en M@FI@..... bedankt voor alles! Veel plezier met je vrije tijd, ik hoop dat jullie het naar eigen wens en tevredenheid kunnen invullen :)

We spreken elkaar vast nog wel een keer :*

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
[...]

Misschien kunnen de vertrekkende mods zelf er ook eens iets over zeggen, om het wat te verduidelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

polaris schreef op 16 september 2002 @ 21:26:
[...]

Misschien kunnen de vertrekkende mods zelf er ook eens iets over zeggen, om het wat te verduidelijken.

Er staat in MF genoeg lijkt me. Jullie kunnen nu wel allemaal complottheorieen bedenken, maar dat heeft erg weinig zin, die zijn er namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

[...]

Ik denk dat hun posts in het MED forum boekdelen spreekt :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
[...]

Dat hebben ze toch al in MED gedaan. Het lijkt mij vrij duidelijk.. ;(

/edit/
oech wat ben ik weer sloom

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Laatst online: 07-09 06:15

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

bazs2000 schreef op 16 september 2002 @ 21:20:
een heel verhaal waar ik het wel grotendeels mee eens ben.
Over het nivo, begin zelf gewoon te denken dat het niet meer omhoog te krijgen is.
Het is niet alleen de mods die niet meer willen, maar begin zelf ook een beetje zat te worden.
Continue ben je bezig om andere users te helpen die zelf te lui zijn om hun kont te krabben.
Heb ook geen zin om in SeM alsmaar topics te blijven openen, in de hoop dat het beter word en users er notice van gaan nemen en er door gaan veranderen.

Aan de mods die overblijven, veel succes! en veel sterkte ermee om een goeie vervanging voor de Fantastic Four +1 ;) te vinden. (en natuurlijk ook DR en Merely)
Dat zal niet makkelijk worden. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 21:28:

[...]

Er staat in MF genoeg lijkt me. Jullie kunnen nu wel allemaal complottheorieen bedenken, maar dat heeft erg weinig zin, die zijn er namelijk niet.
Sinterklaas come back *huil huil* ;( ;( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Laatst online: 26-04-2024

Bedankt Exirion _/-\o_
Bedankt Sinterklaas _/-\o_
Bedankt M@FI@ _/-\o_
Bedankt OProg _/-\o_
Bedankt johny appleseed _/-\o_

Heel jammer dat jullie ermee stoppen... Ergens diep in me kan ik het denk ik wel begrijpen... Maar toch...

Ik hoop jullie nog veel als zwarte users te mogen zien B)

Voorlopig blijf ik hier iig nog wel even hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

*snik*

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Wokschotel, ik vindt dat je irritante opmerkingen plaats, al zeker 2 a 3 in dit topic, volstrekt overbodig.

stop er mee aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

[quote]Diaboluzzz schreef op 16 september 2002 @ 21:38:
Wat ik schreef was niet aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het doodzonde om met bovengenoemde redenen allemaal top-modjes te zien vertrekken, maar ze hebben (vanuit hun situatie gezien) wel gelijk...

En nu?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

gewoon doorgaan en niet opgeven imho

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Weet je, het kan me eigenlijk ook geen flikker meer schelen. Exirion en Sint waren 2 toffe modjes die tenminste nog enige moeite deden voor het forum. De anderen ken ik wat minder, maar daar zou wel hetzelfde voor gelden. Ik heb me altijd prima vermaakt hier, maar als zelfs zij de handdoek in de ring gooien geloof ik het wel. De groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 12:06

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Jammer, heel jammer vind ik dit. Persoonlijk zie ik dat toch echt wel als de teloorgang van dit eens zo geweldige forum. Begrijp me goed, ik waardeer de modjes van nu ook erg, ik denk dat het namelijk best wel een hondenbaantje is af en toe, alleen ik heb het idee dat het echt leegloop is van alle die-hard oude users.

Ik wens alle huidige modjes veel succes met het opvangen van deze klap, en een diepe buiging en veel respect voor de mensen die stoppen. Bedankt Exirion, Sinterklaas, M@FI@, OProg en Johnny Appleseed!

Edit: de bedankjes gelden natuurlijk ook voor Merely en DR
Damn, binnenkort ook JAG nog weg, het gaat niet goed ;(

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

.oisyn schreef op 16 september 2002 @ 21:40:
gewoon doorgaan en niet opgeven imho
Inderdaad, eerst maar eens kijken hoe het gaat op GoT nu we wat 'modforce' missen.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wokschotel schreef op 16 september 2002 @ 21:40:
Weet je, het kan me eigenlijk ook geen flikker meer schelen. Exirion en Sint waren 2 toffe modjes die tenminste nog enige moeite deden voor het forum. De anderen ken ik wat minder, maar daar zou wel hetzelfde voor gelden. Ik heb me altijd prima vermaakt hier, maar als zelfs zij de handdoek in de ring gooien geloof ik het wel. De groeten.

Kom op joh :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Niet online
Wokschotel schreef op 16 september 2002 @ 21:40:
Deze keer is het wel definitief? :'( (ik hoop van niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik wil jullie allemaal heel erg hartelijk bedanken voor alle sturende opmerkingen, slotjes, OW's, bans etcetera etcetera ;) en wens jullie heel veel plezier en succes in de onderwereld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCR
  • Laatst online: 14-09 16:39

PCR

* PCR vindt het allemaal zeer toevallig.... :/

Codedivision | Freedom Internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M v Akkeren
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 17:07
OMG! dit had ik nooit verwacht ;( Hartelijk bedank ppl :) Jammer dat jullie allemaal zo ineens jullie taken opgeven :( Nouja, jullie zullen allen wel goede redenen hebben. Succes met wat jullie allemaal gaan doen, en hopelijk nog wel tot ziens @ het forum. * M v Akkeren is echt shocked :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Laatst online: 08:12

Cyphax

Moderator LNX
Bedankt voor het werk, jullie allemaal. Gaat een hoop tijd inzitten, maar hopelijk gaat er niemand echt weg van het forum :(
Mod of user, beide maken het forum tot wat het is, niet alleen mods... 't gaat wel veel te hard zo met het aftreden van mods, maar ik hoop toch wel heel erg dat het niet gekker wordt zodat met de 'wederopbouw' (van het team) kan worden begonnen :(
En daar wil ik even iedereen succes mee wensen.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Garfield schreef op 16 september 2002 @ 21:42:
[...]

Deze keer is het wel definitief? :'( (ik hoop van niet)
Ja, dat is het wel. Ik weet ook wel dat ik ontzettend bot kan zijn, dat mensen niet tegen de waarheid kunnen, dat ik niet subtiel ben en weet ik veel. Maar wat ik altijd gedaan heb is moeite ergens voor doen en nadenken voordat je iets roept. Dat schijnt niet hier niet meer normaal te zijn. Mijn mening word als flame gezien terwijl ik altijd probeer om zinnige dingen te zeggen. Dat andere mensen daar niet tegen kunnen is niet mijn probleem.

Ik ben altijd eerlijk geweest, maar de gemakzucht, het loze geblaat, kortom het gedrag van veel mensen hier (en niet alleen hier) komt me echt de keel uit. Deze kinderen worden vanzelf wakker in de grote mensen wereld en zien dan wel dat die toch echt anders functioneert dan van achter je PC. Ik KOTS gewoon van de mentaliteit en de onvolwassenheid van een aantal mensen hier, sorry. Uiteraard geldt dat niet voor iedereen en die mensen weten best wie ik bedoel.

* Wokschotel signing out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorne
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10-09 13:10

Thorne

Forrester

was te verw88... ik had zelf ook een tijdje terug zoiets van:

Ik stop ermee...

>specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Sparhawk schreef op 16 september 2002 @ 21:41:
Damn, binnenkort ook JAG nog weg, het gaat niet goed ;(

Waar haalde je dat nu weer vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat jullie weg gaan, jullie waren toch wel best leuke mods :)

maar goed vergeet niet dat het leven gewoon doorgaat !!! :)

en mocht je willen uithuilen :'( .... dan mag je mij best fff aanspreken op MSN :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond

Owja, ff vergeten dat het daar al is gemeld :+
(dat binnenkort moet je dus ook maar met een korreltje zout nemen, blijkbaar :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Wokschotel schreef op 16 september 2002 @ 21:51:
[...]
Ja, dat is het wel. Ik weet ook wel dat ik ontzettend bot kan zijn, dat mensen niet tegen de waarheid kunnen, dat ik niet subtiel ben en weet ik veel. Maar wat ik altijd gedaan heb is moeite ergens voor doen en nadenken voordat je iets roept. Dat schijnt niet hier niet meer normaal te zijn. Mijn mening word als flame gezien terwijl ik altijd probeer om zinnige dingen te zeggen. Dat andere mensen daar niet tegen kunnen is niet mijn probleem.

Ik ben altijd eerlijk geweest, maar de gemakzucht, het loze geblaat, kortom het gedrag van veel mensen hier (en niet alleen hier) komt me echt de keel uit. Deze kinderen worden vanzelf wakker in de grote mensen wereld en zien dan wel dat die toch echt anders functioneert dan van achter je PC. Ik KOTS gewoon van de mentaliteit en de onvolwassenheid van een aantal mensen hier, sorry. Uiteraard geldt dat niet voor iedereen en die mensen weten best wie ik bedoel.

* Wokschotel signing out.
Ehm, misschien is dit ook wel logisch, aangezien de meeste mensen tussen 16 en 21 jaar zijn, echt volwassen ben je dan nog niet lijkt me. Je hebt het 'gedrag' dan maar te accepteren, en als je dit niet aanstaat, zoals wat jij aangeeft, dan kan ik me voorstellen dat je ervan baalt, maar het is gewoon niet anders.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste