Ik blijf nog hoor
Nogmaals, tis gewoon erg balen
Idd niet grappig van JakeVerwijderd schreef op 16 september 2002 @ 20:28:
[...]
Grappig .....
[...]
En jij denkt dat zomaar iedereen geschikt is. Niet om onszelf de hemel in te prijzen o.i.d. maar er is maar een klein percentage mensen onder de users die geschikt zouden zijn als mod. Het vinden van die mensen vergt veel tijd. Iets wat normaliter meestal geleidelijk gebeurt. Het is niet zo dat je zomaar even 5 mensen aanstelt. Daarnaast is het nu nog veel te vroeg om over dergelijke maatregelen na te denken.
hij zegt niet dat alle aardige modjes weg zijn, maar dat er geen vervelende vertrekkenVerwijderd schreef op 16 september 2002 @ 20:28:
[...]
Ik blijf nog hoor![]()
Een post waar veel lurkers zich bij aan kunnen sluiten.....XTerm89D schreef op 16 september 2002 @ 20:25:
Ik lurk hier meestal wat rond in P&W en NOS, bemoei me nooit met flamewars, stel geen n00b vragen en maak geen ruzie. Ik apprecieer GoT voor de regelmatig mooie en interessante topics die er zijn en doe een oogje dicht voor het algemene niveau probleem.
Dit is echter een klap in het gezicht. 1 mod die stopt kan het forum aan, maar 7 mods op korte tijd is een nekslag die niet overleeft gaat worden. Ik denk dat de crew eens serieus moet gaan nadenken over de toekomst van dit forum. Zoals het er nu uitziet is het een reusachtige Titanic die op een paar meter van de ijsberg zit.
Volgens mij gaat dit forum in frennen liggen binnen het jaar als er niet onmiddellijk actie word ondernomen. Ik zou echter niet goed weten wat jullie dan moeten doen...
Ik ben het niet gewoon van dit soort reply's te schrijven en vindt het dan ook helemaal niet leuk om iets te schrijven dat niet met { begint en met } eindigt, maar ik zie een leuk forum dat ik enorm kan apprecieren om zeep gaan.
Vandaar deze nogal paniekerige en hysterisch post.
Verder dank aan de modjes die het soms oersaaie modwerk hier doen. (Plz stay).
Thunder schreef op 16 september 2002 @ 20:27:
Jammer, jammer.
Maar gelukkig blijven jullie nog vrolijk als user rondscharrelen
offtopic:
Trouwens wel knap dat jullie nog zo als een blok naar buiten konden treden terwijl er dus toch blijkbaar wel een bende meningsverschillen waren in huis.
Toch wel vaag hoor ineens allemaal weg, naja waarom zal ik wel nooit te weten komen, niet dat't me ook echt kan boeien m'goed.
Maar ja kan me er eigenlijk ook wel wat bij voorstellen dat er geen reet meer aan is om hier te modden. Al die zeikende usertjes al die domme eigenwijze usertjes etc. etc.
Maar goed waar het eigenlijk om gaat: Bedankt voor het modden en veel plezier als zwarte.
Bericht hierboven
Ik zeg ook niet dat alle aardige vertrekkenVerwijderd schreef op 16 september 2002 @ 20:28:
[...]
Ik blijf nog hoor![]()
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
m-m schreef op 16 september 2002 @ 20:30:
[...]
hij zegt niet dat alle aardige modjes weg zijn, maar dat er geen vervelende vertrekken
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Thunder schreef op 16 september 2002 @ 20:27:
Jammer, jammer.
Maar gelukkig blijven jullie nog vrolijk als user rondscharrelen
offtopic:
Trouwens wel knap dat jullie nog zo als een blok naar buiten konden treden terwijl er dus toch blijkbaar wel een bende meningsverschillen waren in huis.
Verwijderd
m-m schreef op 16 september 2002 @ 20:30:
[...]
hij zegt niet dat alle aardige modjes weg zijn, maar dat er geen vervelende vertrekken
Ook dat bericht in LA van vanochtend was serieus???Diaboluzzz schreef op 16 september 2002 @ 20:28:
die vaste user was René vd Veen, een wos bezoeker. die er ook vanochtend mee kwam dat hij volledig met got stopt.
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Verwijderd
gorgi_19 schreef op 16 september 2002 @ 20:33:
[...]
Ook dat bericht in LA van vanochtend was serieus???
dat werd vanochtend in wos bevestigd met dit bericht:gorgi_19 schreef op 16 september 2002 @ 20:33:
[...]
Ook dat bericht in LA van vanochtend was serieus???
helaas jaVerwijderd schreef op 16 september 2002 @ 11:39:
Even een laatste berichtje voor mijn vriendjes in Wos:
Wellicht hebben jullie de melding in LA al gezien maar nog even ten overvloede: mij zul je niet meer tegenkomen op GoT. De laatste tijd heb ik al aardig geminderd en vanaf heden zal die tijd naar nul gereduceerd worden. De spreekwoordelijk druppel, zoals "Predator" dat zo mooi kan zeggen in zijn mail aan mijn adres, is bereikt. Niet zozeer de verdiende OW heeft mij dit doen besluiten maar meer het feit dat er, opnieuw, met twee maten gemeten wordt. Ik krijg namelijk een OW, naar aanleiding van een user met een flame in zijn ondertitel, en de ondertitel van hem blijft wèl gewoon staan.
Daarnaast bezoek ik de FP amper meer, andere nieuwssite's sluiten meer aan bij mijn interesse en deze publiceren recenter en sneller nieuws, en is het algehele niveau van GoT niet meer "nuttig" voor mij. Andere tech-fora's helpen mij wel bij vraagstukken: iets wat ik op GoT wel vergeten kan. (Enkele users uitgesloten.) Maar dat is op GoT verreweg de minderheid. Vroeger was het tijdverdrijf en daarin is GoT wel toereikend, maar echt nuttig is het niet. (Voor mij.) Tijd heb ik steeds minder dus dan is de beslissing snel genomen. Ik verlang naar een "volwassen" forum, iets wat GoT, met alle respect, niet is. Users met kennis lopen weg, en de n00bs (nofi) blijven maar komen. "No hard feelings" verder, probeer hier verder niets mee te bereiken. Ga niet tegen de OW in, val geen puberende "Mods" aan, maar ik vind het gewoon mooi geweest.
Ps. Ook de meeting laat ik dus schieten.
Jongens, het beste..
http://www.NUiPhone.nl/
Nee dat kan ik me ook heel goed voorstellen, als je een slotje zet zul je nooit iemand achter je zien staan die een klopje op je schouder geeft en zegt van dat heb je nou goed gedaan!Floris schreef op 16 september 2002 @ 20:31:
[...]
Die berg meningsverschillen valt eigenlijk nog wel mee, het plezier is er af, je voelt je een soort slotjesbot en het wordt op een gegeven moment gewoon niet meer zo gewaardeerd allemaal. Alleen het gezeur valt je nog op, de leuke dingen zijn niet zo leuk dat je ook daadwerkelijk denkt: joh wat leuk!!
Mja je ei kwijtraken is vooral voor iets als dit online moeilijk, je kunt er IRL met niemand over praten omdat die er niet zitten en die niet hét hebben met een site en die niet weten dat het meer dan een site is maar ook iets waar je dagelijks mee bezig bent en ook echt mensen leert kennen etc.En zo kan ik een boel uitleg geven, maar ook zeggen dat het op een gegeven moment heel moeilijk wordt om nog op een fatsoenlijke manier je 'ei' kwijt te raken..
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Okee, sorry, ik deed maar een gok ik vond het nogal raar dat iedereen ineens tegelijk vertrok maar het is nu wel duidelijk dat het daarom iig niet wasVerwijderd schreef op 16 september 2002 @ 20:32:
[...]
Weet jij meer dan ik. Ik heb zo goed als mogelijk uit proberen te leggen in deze topic wat volgens mij de oorzaak is. Bovenstaande is pure speculatie; speculatie waar ik bij deze meteen een einde aan maak, want dat is gewoon niet het geval. Mensen die mij kennen weten dat ik de waarheid nooit onder stoelen of banken steek.
Niet eens echt grappig bedoelt hoor, er zullen toch een paar mods bij moeten komen (ooit).Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 20:28:
Grappig .....
Dat denk ik ook niet.En jij denkt dat zomaar iedereen geschikt is.
Dat neemt niet weg dat ook mod-verloop normaal is op een groot forum.Niet om onszelf de hemel in te prijzen o.i.d. maar er is maar een klein percentage mensen onder de users die geschikt zouden zijn als mod. Het vinden van die mensen vergt veel tijd. Iets wat normaliter meestal geleidelijk gebeurt. Het is niet zo dat je zomaar even 5 mensen aanstelt. Daarnaast is het nu nog veel te vroeg om over dergelijke maatregelen na te denken.
[ Voor 0% gewijzigd door Jake op 16-09-2002 20:44 . Reden: quote ]
Bevriezen van account.
Ja allemaal jouw schuldEskimootje schreef op 16 september 2002 @ 20:41:
Heeft het met mij te maken dan ik ben pas lid geworden en nu gaan alle moderators weg
I'm not deaf, I'm just ignoring you.
Verwijderd
Eskimootje schreef op 16 september 2002 @ 20:41:
Heeft het met mij te maken dan ik ben pas lid geworden en nu gaan alle moderators weg
Ook dat nog ? Rene was een user die je goed kan gebruiken op een forum, gaat wel lekker zo zeg
Liever een klotegrapje dan Sinterklaas die weggaat...Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 19:40:
Het is absoluut geen geintje, ik doe alleen aan leuke geintjes.
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Verwijderd
De islam kan uw vrijheid schaden
Mooi gemaakt!Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 20:48:
Voor de liefhebbers...
[afbeelding]
aub zelf hosten als je hem wilt gebruiken, ik heb geen ongelimiteerd dataverkeer
Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 20:48:
Voor de liefhebbers...
[afbeelding]
aub zelf hosten als je hem wilt gebruiken, ik heb geen ongelimiteerd dataverkeer
1
| http://tweakers.net/~crew/Lampje/miscimg/15183033/mods.gif |
Ziet erg errug leuk uit! De modjes zullen wel blij zijn met zoveel eer (die ze natuurlijk ook verdienen)...Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 20:48:
Voor de liefhebbers...
[afbeelding]
m'n complimentenVerwijderd schreef op 16 september 2002 @ 20:48:
Voor de liefhebbers...
[afbeelding]
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Het ga jullie goed, Exirion, Sinterklaas, M@FI@, OProg en johnny appleseed.Ik heb er wel begrip voor. Mensen veranderen, Internet wordt veel te veel toegankelijk, starters krijgen een overload aan informatie, nieuwe Tweakers worden steeds jonger en gemakzuchtiger, ze zien het ooit o-zo 13373 GoT als een vraagbak.. De harde kern van weleer was op een andere manier begonnen dan de Tweaker van Nu. Dat levert natuurlijk conflicten op..
Forza Mucca!
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
Niet overdrijven, het is geen begrafenis
Nee, maar het komt wel hard aan...
Ach dat zal ook wel weer meevallen....Saekerhett schreef op 16 september 2002 @ 21:15:
[...]
Nee, maar het komt wel hard aan...
Edit: post van XTerm89D (20:25) gelezen? Daar ben ik wel bang voor. En dan is het misschien wel RIP...
Godfather Bodybuilding topic reeks
En dat uit de mond van iemand die bijna alleen maar in de HK zit
Floris heeft al een paar reacties geplaatstDoRRoN schreef op 16 september 2002 @ 21:20:
[...]
Ach dat zal ook wel weer meevallen....
Waar blijven de reacties van Femme, Floris en Daniel ???
Femme heeft dacht ik al gereageerd... (kan ook floris geweest zijn... alletwwe beginnen met een F) dus lees ff alles door...DoRRoN schreef op 16 september 2002 @ 21:20:
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Nouja ik hoop het igg!
Ben ik ook benieuwd naar, misschien dat zij ons wat meer info van hoe en waarom kunnen geven.Waar blijven de reacties van Femme, Floris en Daniel ???
Nouja, da's grote onzin, kom erg vaak in SP. VB, WOS en SA ook, maar in mindere mate. En ik zie de HK als ontspanning, niet de reden dat ik hier zit, dus wat je zegt is niet waar.Wokschotel schreef op 16 september 2002 @ 21:21:
[...]
En dat uit de mond van iemand die bijna alleen maar in de HK zit
Verwijderd
DoRRoN schreef op 16 september 2002 @ 21:20:
[...]
Bericht hierboven
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Dit snap ik nietTeeDee schreef op 16 september 2002 @ 21:25:
Saekerhett: Denk dat dat aan de vertrekkende mods is om evt. als ze zin hebben.
Ik ga hier de discussie niet voeren, maar klik eens op je eigen naam en zie wat ik bedoel. En ga nou niet lopen zwetsen dat het niet zo isSaekerhett schreef op 16 september 2002 @ 21:24:
[...]
Nouja, da's grote onzin, kom erg vaak in SP. VB, WOS en SA ook, maar in mindere mate. En ik zie de HK als ontspanning, niet de reden dat ik hier zit, dus wat je zegt is niet waar.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Misschien kunnen de vertrekkende mods zelf er ook eens iets over zeggen, om het wat te verduidelijken.DoRRoN schreef op 16 september 2002 @ 21:20:
[...]
Verwijderd
polaris schreef op 16 september 2002 @ 21:26:
[...]
Misschien kunnen de vertrekkende mods zelf er ook eens iets over zeggen, om het wat te verduidelijken.
Ik denk dat hun posts in het MED forum boekdelen spreektpolaris schreef op 16 september 2002 @ 21:26:
[...]
Misschien kunnen de vertrekkende mods zelf er ook eens iets over zeggen, om het wat te verduidelijken.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat hebben ze toch al in MED gedaan. Het lijkt mij vrij duidelijk..polaris schreef op 16 september 2002 @ 21:26:
[...]
🌞🍃
Over het nivo, begin zelf gewoon te denken dat het niet meer omhoog te krijgen is.bazs2000 schreef op 16 september 2002 @ 21:20:
een heel verhaal waar ik het wel grotendeels mee eens ben.
Verwijderd
Sinterklaas come back *huil huil*Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 21:28:
[...]
Er staat in MF genoeg lijkt me. Jullie kunnen nu wel allemaal complottheorieen bedenken, maar dat heeft erg weinig zin, die zijn er namelijk niet.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Verwijderd
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
Inderdaad, eerst maar eens kijken hoe het gaat op GoT nu we wat 'modforce' missen..oisyn schreef op 16 september 2002 @ 21:40:
gewoon doorgaan en niet opgeven imho
Verwijderd
Wokschotel schreef op 16 september 2002 @ 21:40:
Weet je, het kan me eigenlijk ook geen flikker meer schelen. Exirion en Sint waren 2 toffe modjes die tenminste nog enige moeite deden voor het forum. De anderen ken ik wat minder, maar daar zou wel hetzelfde voor gelden. Ik heb me altijd prima vermaakt hier, maar als zelfs zij de handdoek in de ring gooien geloof ik het wel. De groeten.
Deze keer is het wel definitief?Wokschotel schreef op 16 september 2002 @ 21:40:
Weet je, het kan me eigenlijk ook geen flikker meer schelen. Exirion en Sint waren 2 toffe modjes die tenminste nog enige moeite deden voor het forum. De anderen ken ik wat minder, maar daar zou wel hetzelfde voor gelden. Ik heb me altijd prima vermaakt hier, maar als zelfs zij de handdoek in de ring gooien geloof ik het wel. De groeten.
Saved by the buoyancy of citrus
Ja, dat is het wel. Ik weet ook wel dat ik ontzettend bot kan zijn, dat mensen niet tegen de waarheid kunnen, dat ik niet subtiel ben en weet ik veel. Maar wat ik altijd gedaan heb is moeite ergens voor doen en nadenken voordat je iets roept. Dat schijnt niet hier niet meer normaal te zijn. Mijn mening word als flame gezien terwijl ik altijd probeer om zinnige dingen te zeggen. Dat andere mensen daar niet tegen kunnen is niet mijn probleem.Garfield schreef op 16 september 2002 @ 21:42:
[...]
Deze keer is het wel definitief?(ik hoop van niet)
Verwijderd
Ehm, misschien is dit ook wel logisch, aangezien de meeste mensen tussen 16 en 21 jaar zijn, echt volwassen ben je dan nog niet lijkt me. Je hebt het 'gedrag' dan maar te accepteren, en als je dit niet aanstaat, zoals wat jij aangeeft, dan kan ik me voorstellen dat je ervan baalt, maar het is gewoon niet anders.Wokschotel schreef op 16 september 2002 @ 21:51:
[...]
Ja, dat is het wel. Ik weet ook wel dat ik ontzettend bot kan zijn, dat mensen niet tegen de waarheid kunnen, dat ik niet subtiel ben en weet ik veel. Maar wat ik altijd gedaan heb is moeite ergens voor doen en nadenken voordat je iets roept. Dat schijnt niet hier niet meer normaal te zijn. Mijn mening word als flame gezien terwijl ik altijd probeer om zinnige dingen te zeggen. Dat andere mensen daar niet tegen kunnen is niet mijn probleem.
Ik ben altijd eerlijk geweest, maar de gemakzucht, het loze geblaat, kortom het gedrag van veel mensen hier (en niet alleen hier) komt me echt de keel uit. Deze kinderen worden vanzelf wakker in de grote mensen wereld en zien dan wel dat die toch echt anders functioneert dan van achter je PC. Ik KOTS gewoon van de mentaliteit en de onvolwassenheid van een aantal mensen hier, sorry. Uiteraard geldt dat niet voor iedereen en die mensen weten best wie ik bedoel.
* Wokschotel signing out.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq