Sinds ik Win XP SP1 heb (eigenlijk sinds SP1 voor IE, maar die zat er bij in), doet het chromeless windows javascriptje het niet meer. Nu is dat opzich al een ramp want morgen is de thinkquest inleverdatum, wij doen met school mee en ik zorg voor de lay-out
.
Enfin, nu probeer ik de code een beetje aan te passen, maar daarvoor heb ik het volgende nodig:
een variabele, c, moet false worden, als SP1 voor xp(dus ook voor ie) geinstalleerd wordt. Nu zou dat moeten kunnen met navigator.userAgent of een dergelijke variabele. Maar bij geen van al die variabelen kan ik het verschil zien tussen WEL SP1 erop en geen SP1 erop, omdat IE geen precies versienummer doorgeeft en ook niet of SP1 erop zit..
Hoe krijg ik dit voor elkaar?
Enfin, nu probeer ik de code een beetje aan te passen, maar daarvoor heb ik het volgende nodig:
een variabele, c, moet false worden, als SP1 voor xp(dus ook voor ie) geinstalleerd wordt. Nu zou dat moeten kunnen met navigator.userAgent of een dergelijke variabele. Maar bij geen van al die variabelen kan ik het verschil zien tussen WEL SP1 erop en geen SP1 erop, omdat IE geen precies versienummer doorgeeft en ook niet of SP1 erop zit..
Hoe krijg ik dit voor elkaar?
[ Voor 0% gewijzigd door rjsomeone op 16-09-2002 18:21 . Reden: ff verwarring voorkomen ]
Hier had uw advertentie kunnen staan :).