Over 'want een onzin' gesproken... Noem jij je klanten vakkenvullers bij een supermarkt????zomer schreef op 19 september 2002 @ 09:15:
[...]
Wat een onzin, ik heb zelden een plek gezien waar de bezoekers zoveel inspraak hebben en waar het management of de crew zelf komt antwoorden. Denk je dat een vakkenvuller de directeur van de supermarkt mag vertellen wat ie moet doen? (of een willekeurig ander voorbeeld van een bedrijf) Helaas gebeurt dat nog veel te weinig in het gewone bedrijfsleven: het management beslist vaak dingen zonder dat ze weten waar het echt over gaat. Op deze site wordt daar heel anders mee om gegaan en dat vind ik juist een groot +punt. Jammer dat het niet gewaardeerd wordt.
Je laatste zin getuigt trouwens van geen enkel respect voor die grote groep mensen die bijna allemaal vrijwillig een berg tijd in deze site stoppen....

Ik kan wel degelijk bij een supermarkt vertellen wat ik wil als klant zijnde, niet als vakkenvuller! Het management van een bedrijf doet namelijk graag wat zijn klanten willen (om zo meer geld te kunnen verdienen, want anders gaan ze naar de concurent.) Dit betekent natuurlijk niet dat alle verzoeken van klanten (niet vakkenvullers!