Ehm, ik houd niet zo van al die bewegende dingen enzo op mijn scherm ik wil zelf onder controle houden wat er precies beweegt en ik heb er geen trek in om dat steeds weer te zien. Wat is daar nou het nut van dat ik dat zo vaak zie als ik het TOCH niet wil kopen? Zorg desnoods dat je het uit kunt zetten.. en anders doe ikdat zelf wel door dat plaatje in mijn filter te zetten.. niet mijn probleem..Joop schreef op 16 september 2002 @ 20:36:
Wat maakt dat nou uit dan? Je bent dat venster dan net aan het sluiten. Het geeft toch niets dat die dingen dan nog uitvouwen vlak voor je venster weg is???
Bovendien is een ander argument dat het CPU kost. En op de ene bak kan dat wel vertraging opleveren terwijl het op de andere bak totaal niet merkbaar is. Bij mij is het dus wel merkbaar. Ik surf ook op zo'n manier dat ik veel open heb, dus niet 1 MSIE windowwaar ik rustig op T.net lees 1xper dag nee ik laat het gerust ff open staan en klik het weer weg en reageer weer etc.etc. dus ik kom het vaak tegen.
Heb ik geprobeerd maar het staat wel erg dicht bij de close. Tot nu toe niet echt succesvol dankzij gewenning van het oude, denk ik.Bovendien kun je er nog omheen muizen en als je je muis snel beweegt gebeurt er ook niets.![]()