Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Zozo! Ruige plannen hoor!Voorbereiding op functionaliteit betaalde abonnementen
In de toekomst zal Tweakers.net betaalde abonnementen introduceren waarmee je de beschikking kunt krijgen over talloze extra mogelijkheden die het gebruik van de site veraangenamen. Deze persoonlijke instellingen zullen ondergebracht worden in het My.Tweakers.net menu, waar je nu al de standaard mogelijkheden voor niet-betalende gebruikers kunt vinden. Een voorbeeld van extra functionaliteit is een customizable update tracker, waarvan je zelf kunt instellen welke items in welke volgorde en in welke aantallen zichtbaar moeten zijn. De nieuwe layout is voorbereid op de ondersteuning van deze extra's
Poll: Hoe snel moet de FP weer online??
• NU!!
• < 10 minuten, anders ga ik pitten...
• tussen 10 en 60 minuten.
• maakt niet uit....lekker boeiend!!
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
Permanent wintericon!
heel mooi ziet hem nu compleet maar wat is dat met dat dev.tweakers.net password scherm wat ik krijg ??
Recycle is weer up
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
idd! dit keer is het niet een lay-out waarin steeds weer iets in is "gepropt" maar een nieuwe lay-out waar alles bij elkaar pastVerwijderd schreef op 16 september 2002 @ 00:54:
vette teaser, ziet er wel 10 keer mooier uit dan de oude lay-out
Good job designers
Dit is de ouwe http://www.tweakergallery.t2u.com/
arme Robin...
iedereen 1 minuut stilte voor het voortijdig overlijden van de eerste reactie....
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Nog een keer zo'n schijnbeweging en ik roep de GoT knokploeg.
Het heeft nu wel lang genoeg geduurd
Parse error: parse error, unexpected T_DEC, expecting T_VARIABLE or '$' in /mnt/netapp/tweakers/web/tweakers/inc/connect_repl.inc on line 223
Parse error: parse error, unexpected T_DEC, expecting T_VARIABLE or '$' in /mnt/netapp/tweakers/web/tweakers/inc/connect_repl.inc on line 223
-1 dubbelpost
Permanent wintericon!
w0000t
PICS
[url]http://home.wanadoo.nl/mrherman/1.jpg[/img]
[url]http://home.wanadoo.nl/mrherman/2.jpg[/img]
hijs al weer online
www.tweakers.net
... en weer prullebak.Fatal error: Call to undefined function: dbconnect() in /mnt/netapp/tweakers/web/tweakers/tweakers.net/index.dsp on line 5
Nieuwsberichten van zondag 15 september
Hardware Software Games Internet
w00000t?
Die waren er altijd al hoorPromWarMachine schreef op 16 september 2002 @ 00:59:
[...]
Nieuwsberichten van zondag 15 september
Hardware Software Games Internet
w00000t?
1
| Parse error: parse error, unexpected T_DEC, expecting T_VARIABLE or '$' in /mnt/netapp/tweakers/web/tweakers/inc/connect_repl.inc on line 223 |
hmmm, als het al begint met een parse error.... is deze nieuwe software dan wel helemaal klaar voor de update nu al? Kan me niet voorstellen als je nu een parse-error krijgt, dat je de software dan al hebt getest op security leaks... oftewel: jongens, beetje overhaast misschien?Parse error: parse error, unexpected T_DEC, expecting T_VARIABLE or '$' in /mnt/netapp/tweakers/web/tweakers/inc/connect_repl.inc on line 223
maar issie nu ook definitief up??
Permanent wintericon!
1330 bezoekers online waarvan 326 ingelogd!
Ziet er echt strak uit
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
Sorry, maar die username/password combo is onjuist...
Klik hier om terug te keren naar de login page.
Als inloggen onmogelijk lukt, kun je hier een nieuw password aanvragen!
Voordat je je password kapot verklaard kun je eerst checken of je geen gelijkende tekens zoals I, l en 1 hebt verwisseld en dat je geen spaties of returns met je password hebt mee gecopy/paste. Dit soort vergissingen worden erg vaak gemaakt.
zo'n error kan wel 1000 oorzaken hebben.. ze zullen vast wel een keer getest hebben of het werktjwbagger schreef op 16 september 2002 @ 01:00:
[...]
hmmm, als het al begint met een parse error.... is deze nieuwe software dan wel helemaal klaar voor de update nu al? Kan me niet voorstellen als je nu een parse-error krijgt, dat je de software dan al hebt getest op security leaks... oftewel: jongens, beetje overhaast misschien?
1 woord: Uber
en nog een: mooi
Even rondsnuffelen hoor
jij bent niet de enigstejwbagger schreef op 16 september 2002 @ 01:02:
hier krijg ik nog steeds een login voor dev.t.net(naja, één, eerder 100
)
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Oh?
Ik kom 'r niet zo vaak eigenlijk, maar dit spannende moment wilde ik toch ff meemaken
Ik kom 'r echt te weinig!:'(Sorry, maar dit password klopt niet.
Ga terug naar de vorige pagina en bedenk iets beters.
Zo op het eerste gezicht kan ik iig zeggen dat de snelheid nog niet om over naar huis te schrijven is, en dat de vage css wel/niet geladen problemen nog steeds bestaan
ah nu we weer op archelois zitten gaat het als een trein. ziet er strak uit, good work!
HA, oplossing gevonden
ff caps gebruiken:
OOK LAST VAN LOGIN VOOR DEV.T.NET?
dan is dit de oplossing: bij dat loginscherm wegklikken, en als de sodemieter (voordat er een volgend loginscherm verschijnt) op CTRL-F5 rammen
't ziet er echt goed uit!! feli jongens!!
(alleen is er wel VEEL text op de FP nu.... zal wel ff wennen zijn
Permanent wintericon!
Lees: plan: Lancering nieuwe Tweakers.net layout?Novah schreef op 16 september 2002 @ 01:04:
Hmm... blijft die banner zo groot? Hijs wel heeel erg groot hoor
de FP is weer up, en het aantal reacties in deze draad is verminderd van 5 p/minuut naar 1p/minuut
Permanent wintericon!
met opera 6.05 op win2k zie allen het de artiekeln met de reacties en de MSCE avertentie balk
Ik kan niks zien van de inlog balk en de nieuws tracker
Attention all patrons of California Pizza Kitchen! If you happen to bump the emergency escape door near the back of the restauraunt and set off the alarm, pulling the fire alarm will not turn that alarm off!
dat komt omdat het 1:12 isbrakkie schreef op 16 september 2002 @ 01:21:
Ik heb het gevoel dat de frontpage veeel sneller gaat.Das dus mooi
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Hij lijkt hier juist behoorlijk wat tragerbrakkie schreef op 16 september 2002 @ 01:21:
Ik heb het gevoel dat de frontpage veeel sneller gaat.Das dus mooi
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Morgen 7 uur op, denk aan me! Maar dit kon ik niet missen
WAAR IS DE FOK TRACKER ????????
* WhiteDog freakt!
voor het nieuwste pulpnieuws verwijzen wij u graag door naar http://bigbrother.yorin.rtl.nl/WhiteDog schreef op 16 September 2002 @ 01:29:
* WhiteDog freakt!
hmmm, misschien moet je hier kijken??WhiteDog schreef op 16 September 2002 @ 01:29:
* WhiteDog freakt!
klik
Permanent wintericon!
Verwijderd
Ach, dat heet klantenbindingbrakkie schreef op 16 september 2002 @ 01:35:
Ik vind eerlijk gezegd die Fok! tracker niet thuis horen op tweakers.net.
* KeX wil vandaag helemaal niet naar zijn werk toe, nee hè, * KeX wil buiten spelen op de nieuwe fp hè.
Jij ook al niet?KexDaFlex schreef op 16 September 2002 @ 07:23:
Help!!!!
* KeX wil vandaag helemaal niet naar zijn werk toe, nee hè, * KeX wil buiten spelen op de nieuwe fp hè.
Maar dat ligt niet aan TF ofzo hoor
Maandag zuigt gewoon en er is een zware storing die ik op mag gaan lossen, arghhhhh
Nou goed, iedereen een gelukkige maandag en enjoy the nieuwe FP
KexDaFlex schreef op 16 September 2002 @ 07:23:
Help!!!!
Aaaah
Hmm liggen alle GoTers nog op bed ofzo
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
voor de rest wel mooi
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Professioneel Hyves-weigeraar
Dit topic is gesloten.
![]()