Professioneel Hyves-weigeraar
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Tis een inleiding van een nieuwe reclame campagne van een anti-virus programma
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Denk ik ook. RV liegtChristuS schreef op 15 september 2002 @ 22:43:
Zit de nieuwe lay-out er soms heel binnenkort aan te komen
They made me do it.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
laten we maar hopen dat robin gelijk heeft...
Ik gok zo op de nieuwe layout. (gezien de huidige layout op de achtergrond van de banner)
Mja, smilie van Wouter Tinus zegt genoegTNT253 schreef op 15 september 2002 @ 22:52:
ik wou ook al een topic hierover openen maarja het trekt dus wel de aandacht
laten we maar hopen dat robin gelijk heeft...
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
er staat het home image en forum.scholieren.com inlittle_soundman schreef op 15 september 2002 @ 22:54:
Ik gok zo op de nieuwe layout. (gezien de huidige layout op de achtergrond van de banner)
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Waar moet ik dan m'n compukennis vandaan plukken
Maar goed, het zal wel los lopen.
Let op: nu worden er in de HK in korte tijd 3 topics geopend.. mark my words..
Gaat Scholieren.com dood?Kees schreef op 15 september 2002 @ 22:57:
op die banner staat de scholieren.com banner, valt me nog mee dat niemand daar de juiste conclusie uit trekt.
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Scholieren.com heeft dr niks mee te maken, is gewoon een ad van hun...Kees schreef op 15 september 2002 @ 22:57:
op die banner staat de scholieren.com banner, valt me nog mee dat niemand daar de juiste conclusie uit trekt.
Wouter Tinus schreef op 15 september 2002 @ 23:08:
Scholieren.com heeft er alles mee te maken, als die @%&)# niet zoveel geld hadden dan hadden ze ons niet uit kunnen kopen
* Daniel bladert ondertussen door de BMW X5-serie folders
Verwijderd
Kees schreef op 15 september 2002 @ 22:57:
t.net wordt overgenomen door s.com?
Een echte teaser dus
VincentB schreef op 15 september 2002 @ 23:19:
Hahaha, nu is volgens mij de banner weer weg!
Een echte teaser dus
Lach niet, ik ben mijn baan kwijt
Kun je eindelijk écht werk zoeken, zonder al die zeurende gebruikers misschien!
VincentB schreef op 15 september 2002 @ 23:23:
[...]
Kun je eindelijk écht werk zoeken, zonder al die zeurende gebruikers misschien!
* Robin knuppelt VincentB
Ha! Als dit alles ophoudt ben ik niet bang voor een ruzie met iemand van de crew!
VincentB schreef op 15 september 2002 @ 23:26:
[...]
Ha! Als dit alles ophoudt ben ik niet bang voor een ruzie met iemand van de crew!
Tsssk, een hagenaarWoonplaats Den Haag
LOL, nu allemaal warez posten, hebben die scholieren.com modjes straks meteen iets te doenHa! Als dit alles ophoudt ben ik niet bang voor een ruzie met iemand van de crew!
Correctie: Hagenees. Als in goede (of eigenlijk foute) kant van de Laan van Meerdervoort.
LOLWouter Tinus schreef op 15 september 2002 @ 23:29:
[...]
LOL, nu allemaal warez posten, hebben die scholieren.com modjes straks meteen iets te doen![]()
.
Verwijderd
Wouter Tinus schreef op 15 september 2002 @ 23:29:
[...]
LOL, nu allemaal warez posten, hebben die scholieren.com modjes straks meteen iets te doen![]()
.
Dat zijn wij toch nog?
Verwijderd
Leuk, de eerste die logisch nadenkt krijg van mij een snoepje
(crew uitgezonderd
Mag ik het snoepje dan alvastVerwijderd schreef op 15 september 2002 @ 23:31:
Whahaaa!
(crew uitgezonderd)
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Buzzman schreef op 15 september 2002 @ 23:31:
Hoe moet dit nu verder als het dadelijk ophoud met bestaan en het MT er alleen maar een dikke sportwagen aan over heeft gehouden
Dan zal Nederland voor het eerst kennismaken met 50.000+ mensen
]Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 23:31:
Whahaaa!
(crew uitgezonderd)
ik heb er net al 2 uit het bakje gejat en der zit niks meer in, dus nu nog nadenken hoeft niet meer
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
En wat voor een mensenVerwijderd schreef op 15 September 2002 @ 23:33:
[...]
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
modcrew is niet officieel, dus ik wil alsnog een snoepjeVerwijderd schreef op 15 september 2002 @ 23:33:
[...]
Jij hoort bij de modcrew
/me let niet op alléén de kleurtjes
* Renegade rolt over m.m heen omdat ie het laatste snoepje heeft gejoept
[ Voor 0% gewijzigd door Renegade op 15-09-2002 23:35 . Reden: nick typo :* ]
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ow, heb je de post van Daniel op GTC nog niet gelezen dan?Dat zijn wij toch nog?
Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 23:33:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]
whaha
Verwijderd
Goed dan, op de HCC dagen krijg je een snoepje...Renegade schreef op 15 september 2002 @ 23:35:
[...]
modcrew is niet officieel, dus ik wil alsnog een snoepje
* Renegade rolt over m.m heen omdat ie het laatste snoepje heeft gejoept![]()
(sponsored by M & M )
Jullie zijn eindelijk tot het inzicht gekomen dat GoT minder belangrijk is dan T.net en rossen daarom iedereen eraf die geen abbo heeft genomenWouter Tinus schreef op 15 september 2002 @ 23:35:
Ow, heb je de post van Daniel op GTC nog niet gelezen dan?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
ik heb er al aan gelikt hoorRenegade schreef op 15 september 2002 @ 23:35:
[...]
modcrew is niet officieel, dus ik wil alsnog een snoepje
* Renegade rolt over m.m heen omdat ie het laatste snoepje heeft gejoept![]()
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Verwijderd
Nietus.Wouter Tinus schreef op 15 September 2002 @ 23:38:
Ok, nu even serieus: we hebben nieuwe software ontwikkeld om kloontjes te detecteren. Om 0:00 gaan er een stuk of 3000 ip's in de DENY lijst van de firewall.
Dan hadden jullie sadisten er echt wel een
You're spoiling the fun, laat ze nou ff denkenOk, nu even serieus: we hebben nieuwe software ontwikkeld om kloontjes te detecteren. Om 0:00 gaan er een stuk of 3000 ip's in de DENY lijst van de firewall.
Wouter Tinus schreef op 15 september 2002 @ 23:38:
Ok, nu even serieus: we hebben nieuwe software ontwikkeld om kloontjes te detecteren. Om 0:00 gaan er een stuk of 3000 ip's in de DENY lijst van de firewall.
Je vergeet daarbij dat dit op de loadbalancers is dus ook op GoT zullen een x-aantal users hun account zien bevriezen
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Ik surf (verplicht door mijn provider) via een proxy...Wouter Tinus schreef op 15 september 2002 @ 23:38:
wordt ik dan ook geblockt
Geen zorgen, daar is rekening mee gehoudenIk surf (verplicht door mijn provider) via een proxy...
Verwijderd
Als ik meer dan een week niets meer van je hoor post ik hier het antwoordWhiteDog schreef op 15 september 2002 @ 23:45:
[...]
Ik surf (verplicht door mijn provider) via een proxy...
Netman867 schreef op 15 september 2002 @ 23:46:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]Geen zorgen, daar is rekening mee gehouden
Uiteraard. Door de TCP packets met de HTTP requests te bestuderen kunnen we zelfs 192.168.0.2 op iemands interne netwerk blocken, zonder dat 192.168.0.1 daar last van heeft. L33t shit, die loadbalancers ( plan: Loadbalancing en uitbreidingen serverpark <- meer info, dit is één van de dingen die samen met BrainForce zijn bedacht).
Vind het toch maar niets... er zullen vast wel mensen zijn die ten onrechte geblockt worden
Wat moet je eigenlijk met kloontjes
Wouter Tinus schreef op 15 september 2002 @ 23:51:
[...]
Uiteraard. Door de TCP packets met de HTTP requests te bestuderen kunnen we zelfs 192.168.0.2 op iemands interne netwerk blocken, zonder dat 192.168.0.1 daar last van heeft. L33t shit.
En de 10.x.x.x ranges
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
WhiteDog schreef op 15 september 2002 @ 23:53:
Vind het toch maar niets... er zullen vast wel mensen zijn die ten onrechte geblockt worden
Daarom moet iedereen dus ff een paar screenshots maken, kunnen ze daar naar kijken terwijl we de bugs eruit halen
In plaats van jullie tijd in de nieuwe layout te stoppen...Wouter Tinus schreef op 15 september 2002 @ 23:55:
[...]
Daarom moet iedereen dus ff een paar screenshots maken, kunnen ze daar naar kijken terwijl we de bugs eruit halen.
achja het is mijn site niet who am i to judge
WebAds
Stay tuned!
HEY!!!
Mja heb het vroeger al meegemaakt... 6 maanden lang kon ik amper op PSC (www.planetsourcecode.com) omdat ze ook de hele IP range van mijn provider blockten...
terwijl je toch HEEL makkelijk in perl het ECHTE ip kan exctracten ipv dat van de proxy...
Me 2
Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 00:04:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]
Waarom kan ik er nog gewoon op dan?
omg
ik ben blijkbaar betrapt: [Verwijderde gebruiker]
The requested URL / was not found on this server.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/1.3.26 Server at www.tweakers.net Port 80
Verwijderd
Wouter Tinus schreef op 16 september 2002 @ 00:07:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]
omg
ik ben blijkbaar betrapt: [Verwijderde gebruiker]
Wow, het gaat wel weer lekker zie ik
Hmpf
ja tuurlijk... er is amper overleg met de gebruikers geweestCoppertop schreef op 16 september 2002 @ 00:11:
*duh* nieuwe layout online
zit er al maanden aan te komen....
of een preview / beta
Doet de laatste het licht uit?
Kijk nou eens naar dat plaatje wat er nu staat....WhiteDog schreef op 16 September 2002 @ 00:13:
[...]
ja tuurlijk... er is amper overleg met de gebruikers geweest
of een preview / beta
oude layout verdwijnt richting prullenbak
.......
Je doet net alsof het vanzelfsprekend is dat je daar inbreng in zou hebben?WhiteDog schreef op 16 september 2002 @ 00:13:
[...]
ja tuurlijk... er is amper overleg met de gebruikers geweest
of een preview / beta
Ik geloof dat ik de opmerking lichtelijk verkeerd gelezen heb
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
das toch niet helemaal waar hoor
Zijn enorm veel dingen overgenomen van opmerkingen van gebruikers e.d.
Nou ik GoT niet zoveel en op de FP heb ik nooit een preview gezien... ik weet dus NIETS van de nieuwe lay-out wie weet had ik ook wel wat goede ideeën?Kees schreef op 16 september 2002 @ 00:15:
amper overleg
das toch niet helemaal waar hoor
Zijn enorm veel dingen overgenomen van opmerkingen van gebruikers e.d.
Er zijn wel eens wat screenshots 'gelekt'.Nou ik GoT niet zoveel en op de FP heb ik nooit een preview gezien... ik weet dus NIETS van de nieuwe lay-out wie weet had ik ook wel wat goede ideeën?
Overleggen heeft trouwens weinig zin met zoveel gebruikers als Tweakers.Net heeft. Iedereen heeft wel zo z'n eigen ideeen...
Enig idee hoeveel tweakers er zijn ??WhiteDog schreef op 16 september 2002 @ 00:17:
[...]
Nou ik GoT niet zoveel en op de FP heb ik nooit een preview gezien... ik weet dus NIETS van de nieuwe lay-out wie weet had ik ook wel wat goede ideeën?
Kees schreef op 16 September 2002 @ 00:18:
topic titel had ik net ook al geupdated.. schrijft wouter er weer overheen
En ook al mijn slotjes op slot doen, tssk
t.net down? update?
Maar eerst slapen, ik zie het morgen op mijn werk wel
Wie willen niet tig topics over het onderhoud zo houden we het centraal in een topic
Dit topic is gesloten.
![]()