Toon posts:

Menu voor foto cd-rm

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij helpen aan een eenvoudig menu waarmee mappen met foto's (met subdirectory's) kunnen worden bekeken en dit geheel draaiend vanaf een cd-rom.

Ik weet dat flash mx zoiets heeft maar is dat ook voor cd-rom?
Ik gebruik ook veel dreamweaver dus een html oplossing zou ook kunnen.

Alvast bedankt, ook namens de doelgroep van 150 studenten voor wie dit bedoeld is.

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:05

Tim Schuhmacher

abasios

html is toch een goede oplossing, en anders gebruik je de verkenner (explorer).
Je zult het toch zelf moeten maken - je kan wel vragen stellen als je specifieke problemen hebt, maar kant en klare dingen worden niet voor je gemaakt.
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
&
Nieuw in W&G? Lees dit eerst.... (Beleid & FAQ)

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

een andere goede viewer is acdsee, maar dat helpt je nog niet verder. ga eerst eens even een lijstje opstellen met de functionaliteit die je er in wil hebben (html is toch echt wel goed voor een hoop dingen, en je zit niet met het probleem dat er iets kan veranderen (cd-rom = statisch), en het is door vrijwel elke browser (vooropgesteld dat je niet teveel idiote javascriptjes gebruikt) te lezen. universeler kan het niet.

teveel zooi, te weinig tijd

Verwijderd

Volgens mij zijn er genoeg stukjes software te vinden die je voor een CD-ROM presentaties of dergelijke zaken kunt gebruiken. Ik kan me ook niet echt voorstellen dat je niets met de search hebt kunnen vinden. Zoek eens op "html cdrom" of iets dergelijks.

Dit topic is gesloten.