mmm in mijn inventory heb ik grenade launcher met 4 acid rounds er in en de rest leeg, die equip ik opnieuw.... en ga naar de box.Elroy schreef op 15 september 2002 @ 17:00:
Bij de grenade launcher glitch klopt het niet helemaal.
Je hoeft niet Incendiary Rounds in de rechter stuk te plaatsen laat maar lekker in de box zitten. Pak dus alleen de grenade launcher en equip die (de rest wel in de box natuurlijk). Ga terug naar je box en druk 1x naar links. Daar moet je Incendiary Rounds staan. Dan moet je 2x A drukken.
Daar druk ik 2x links en vierkant komt over incendiary rounds (staat in 1e slot) dan druk ik 2x A en worden de 2 soorten ammo verwisseld (zonder aantal verandering accid=4 incendiary=6)........
Ik heb ff gesaved net na 't lezen van de brief voor de saveroom dus ik kan direct proberen (en dat heb ik dus 1 uur aan een stuk geprobeerd
Ik kom er niet echt meer uit.... ook heb ik 't filmpje al bekeken op: http://www.residentevilfan.com/multimedia.asp
Zucht....... ik hoop dat ik iets fout doe, en dat de glitch ook in de EU versie zit, want ik zie 't wel zitten om even lekker rond te rennen en killen met zoveel ammo.
GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE