[NGC] Resident Evil {SPOILERS}

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 885 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

Topicstarter
Ik weet dat Resident evil eigenlijk hier hoort: [rml]=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 11[/rml]
Maar omdat het daar wemelde van de spoilers en dat niet prettig is voor de mensen die het spel niet hebben (shame on you!) of mensen die nog niet zo ver zijn.. leek het mij handiger om een apart topic te openen..

het spel is uit vanaf woensdag de 11e maar is in veel winkels al uitverkocht

ohja als je echt spoilers wil verbergen kun je deze code gebruiken:

code:
1
2
3
[table border=1 bordercolor=#FFFFFF][tr][td bgcolor=#000000]
spoiler text
[/td][/tr][/table]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19137

Dinsdag bedoel je ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

code:
1
2
3
spoiler text
[/td][/tr][/table]

Zo dus ;)

Weet iemand wat je met die shaft en cylinder moet doen nadat je ze hebt samengevoegd? Zit een beetje vast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Ik denk dat Evil Cuber de volgende tekst bedoeld:

code:
1
2
3
spoiler text
[/td][/tr][/table]

© Elroy.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Topicstarter
die crimson zombies zijn wel irri zeg want ze rennen dus ik heb nooit tijd om ze te killen.. ik moet nu antivirus halen voor een ziek maatje (slang heefthem gebeten)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30913

Je moet er gewoon voor zorgen dat het nooit crimson zombies worden, als je een zombie killt altijd met een headshot of ze verbranden. Dit bespaart je heel wat moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Hee, daar ben ik ook. Mijn mansion wemelt nu ook van die gasten...

Oh well, nothing my Grenade Launcher can't handle... >:)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Topicstarter
jep.. ik probeer steeds die granade launcher glitch maar hij lukt niet echt..

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 15:14

Elroy

Zelda!!!

Weet iemand wat je met die shaft en cylinder moet doen nadat je ze hebt samengevoegd? Zit een beetje vast :(
Aangezien dit toch een spoiler topic is hoeven we de tekst niet te verbergen ;)

Ja je moet hem weer terug stoppen waar je de shaft vandaan had.

Zelfgemaakte (spoiler) Pics

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja je moet hem weer terug stoppen waar je de shaft vandaan had.
:D vergeten te zeggen, dat heb ik al gedaan. Ik Heb ook al een beetje aan dat ding gedraaid zodat die romeinse cijfers mooi onder elkaar staan maar, no go.. :(

Volgens mij mis ik een onderdeel of zo maar alles is groen in die catacombs dus er ligt niks meer.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

4231

Je snapt vast wel wat ik bedoel ;)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Iemand nog ergens echt van geschrokken trouwens.

Ik schrik meestal alleen als er van die honden en zombies door de ruit heen komen, en dan vooral het geluid daarbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Elroy schreef op 15 September 2002 @ 15:09:
4231

Je snapt vast wel wat ik bedoel ;)
Ja dat snap ik :), maar hoe kom je aan die code? Random luck? Of is het net zover gezocht als die vage pool met biljart ballen manier.. Of ik moet ff beter zoeken?

edit: doh, heb dat ding nooit helemaal rondgedraaid |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25156

ej sommige zombie lijken verdwijnen ook uit zichzelf bij mij klopt dit? of veranderen ze dan later alsnog in crimson zombies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Anoniem: 23844 schreef op 15 september 2002 @ 15:17:
[...]

Ja dat snap ik :), maar hoe kom je aan die code? Random luck? Of is het net zover gezocht als die vage pool met biljart ballen manier.. Of ik moet ff beter zoeken?

edit: doh, heb dat ding nooit helemaal rondgedraaid |:(
Ben je nou een gamer of niet , er staan symbols op die shaft en gear , je combined ze , draait , en in romeinse cijfers staat dan de code ...

Die Biljarttafel vond ik persoonlijk ook niet echt moeilijk , gewoon even denken .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-06 11:12
TheEvilCuber schreef op 15 september 2002 @ 14:48:
jep.. ik probeer steeds die granade launcher glitch maar hij lukt niet echt..
AARRGGG idd.... 't lijkt wel alsof ze voor de europeese versie de glitch er uit gesloopt hebben..

Jongens en meisjes zouden jullie 't eens willen proberen aub.....
This is a step by step guide to getting this glitch to work. Follow these instructions or it will fail.

Requirements: You must have the grenade launcher and two types of ammo (e.g., Grenade Rounds, Incendiary Rounds)

1) Put all items in item box
2) Put Grenade Launcher in upper-left item slot
3) Put Incendiary Rounds in upper-right item slot
4) Close box
5) Open inventory
6) Equip Grenade Launcher
7) Open box
8) Select Incendiary Rounds from inventory
9) Press ''A'' twice
10) Move cursor to Incendiary Rounds inside box
11) Press ''A'' twice

The amount of Incendiary Rounds in the Grenade Launcher will now increase. The number value will be graphically glitched. Close the box and open inventory to fix that. I assume the value exceeds the possible amount, so the game automatically reduces the rounds to 240 to prevent data corruption. Enjoy.

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
Nah , * Desolation Angel is niet lame :)
En ik heb geen zin om alle items te gaan verzamelen , kan dat eigenlijk wel ? Want om het ene te krijgen moet je toch het andere gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Bij de grenade launcher glitch klopt het niet helemaal.
Je hoeft niet Incendiary Rounds in de rechter stuk te plaatsen laat maar lekker in de box zitten. Pak dus alleen de grenade launcher en equip die (de rest wel in de box natuurlijk ;)). Ga terug naar je box en druk 1x naar links. Daar moet je Incendiary Rounds staan. Dan moet je 2x A drukken.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17735

Dus hij komt dinsdag uit, of issie al uit?

Weet iemand waar je in Groningen dit spel toevallig kan huren? Heb wel een GC, maar die is niet van mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 16:34
Anoniem: 17735 schreef op 15 september 2002 @ 17:51:
Dus hij komt dinsdag uit, of issie al uit?

Weet iemand waar je in Groningen dit spel toevallig kan huren? Heb wel een GC, maar die is niet van mij. :)
Hij is al uit hoor.. de officïele release date was 13 september, maar veel winkels verkochten 't spel al vanaf de 10de september ongeveer.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Desolation Angel schreef op 15 september 2002 @ 16:26:
[...]

Ben je nou een gamer of niet , er staan symbols op die shaft en gear , je combined ze , draait , en in romeinse cijfers staat dan de code ...

Die Biljarttafel vond ik persoonlijk ook niet echt moeilijk , gewoon even denken .
Je meent het :P maar waarschijnlijk is niet iedereen zo 'gifted' als jou.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25156 schreef op 15 september 2002 @ 15:57:
ej sommige zombie lijken verdwijnen ook uit zichzelf bij mij klopt dit? of veranderen ze dan later alsnog in crimson zombies
weet iemand hier het antwoord nou op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Topicstarter
die lopen gewoon weer door... die kom je later nog wel is tegen.. })

echt shit dit..kom ik een teamlid tegen die gebeten was door een slang. ikzoek dat hele tering huis af naar antidote.. heb ik het eindelijk en komt ik terug bij hem, IS IE DOOD @$#^&$*^$#% :( maar ik bewaar het maar (ya never know..)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

TheEvilCuber schreef op 15 september 2002 @ 18:45:

echt shit dit..kom ik een teamlid tegen die gebeten was door een slang. ikzoek dat hele tering huis af naar antidote.. heb ik het eindelijk en komt ik terug bij hem, IS IE DOOD @$#^&$*^$#% :( maar ik bewaar het maar (ya never know..)
Als hij dat heeft gezegd, dan staat het duidelijk op je map waar je dat kan halen. De kamer knippert nota bene ;) (op de kaart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheEvilCuber schreef op 15 september 2002 @ 18:45:

maar als die lijken er niet meer liggen kan je ze toch ook niet meer burnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
Elroy schreef op 15 september 2002 @ 17:00:
Je hoeft niet Incendiary Rounds in de rechter stuk te plaatsen laat maar lekker in de box zitten. Pak dus alleen de grenade launcher en equip die (de rest wel in de box natuurlijk ;)). Ga terug naar je box en druk 1x naar links. Daar moet je Incendiary Rounds staan. Dan moet je 2x A drukken.
mmm in mijn inventory heb ik grenade launcher met 4 acid rounds er in en de rest leeg, die equip ik opnieuw.... en ga naar de box.
Daar druk ik 2x links en vierkant komt over incendiary rounds (staat in 1e slot) dan druk ik 2x A en worden de 2 soorten ammo verwisseld (zonder aantal verandering accid=4 incendiary=6)........
Ik heb ff gesaved net na 't lezen van de brief voor de saveroom dus ik kan direct proberen (en dat heb ik dus 1 uur aan een stuk geprobeerd :( )

Ik kom er niet echt meer uit.... ook heb ik 't filmpje al bekeken op: http://www.residentevilfan.com/multimedia.asp

Zucht....... ik hoop dat ik iets fout doe, en dat de glitch ook in de EU versie zit, want ik zie 't wel zitten om even lekker rond te rennen en killen met zoveel ammo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben toch echt bang dat ze m eruit hebben gehaald.

En je moet die zombies direct verbranden of natuurlijk gewoon hun hoofd eraf knallen. :D
Zorg dat je altijd benzine bij je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30913 schreef op 15 september 2002 @ 21:11:
Ben toch echt bang dat ze m eruit hebben gehaald.

En je moet die zombies direct verbranden of natuurlijk gewoon hun hoofd eraf knallen. :D
Zorg dat je altijd benzine bij je hebt.
maar wat als je een zombie gedood hebt en je gaat uit de kamer en na een tijdje kom je terug en dan ligt ie er niet meer? komen ze dan ook terug als crimson zombies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Delirium2001 schreef op 15 september 2002 @ 20:58:
[...]

mmm in mijn inventory heb ik grenade launcher met 4 acid rounds er in en de rest leeg, die equip ik opnieuw.... en ga naar de box.
Daar druk ik 2x links en vierkant komt over incendiary rounds (staat in 1e slot) dan druk ik 2x A en worden de 2 soorten ammo verwisseld (zonder aantal verandering accid=4 incendiary=6)........
Ik heb ff gesaved net na 't lezen van de brief voor de saveroom dus ik kan direct proberen (en dat heb ik dus 1 uur aan een stuk geprobeerd :( )

Ik kom er niet echt meer uit.... ook heb ik 't filmpje al bekeken op: http://www.residentevilfan.com/multimedia.asp

Zucht....... ik hoop dat ik iets fout doe, en dat de glitch ook in de EU versie zit, want ik zie 't wel zitten om even lekker rond te rennen en killen met zoveel ammo.
Mmmm, ik zal wel effe foto's maken van elke stap die je moet nemen.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
Elroy schreef op 15 september 2002 @ 21:56:
Mmmm, ik zal wel effe foto's maken van elke stap die je moet nemen.
Erg aardig van je, maar er zijn zat howto's met foto's.
Jij had toch alleen de us versie?

Afbeeldingslocatie: http://www.new-blood.com/biohazardsurvivors/intro/bug/bug001.jpg
1. Equip the Grenade Launcher with any rounds at the very first slot of your Inventory menu.
Go to the Item Box and rearrange it if it's not in your Inventory's first slot. Assume you already have a cache of Acid Rounds in your Inventory, it can be other type of grenade rounds. Put one into your Inventory if you do not have it yet.

Afbeeldingslocatie: http://www.new-blood.com/biohazardsurvivors/intro/bug/bug002.jpg
2. Open the Item Box. The very first slot of the Item Box should be empty. The first slot is the one when the cursor is move over to the Item Box Inventory.
(If not, rearrange it now, exit and open the Item Box again)

Afbeeldingslocatie: http://www.new-blood.com/biohazardsurvivors/intro/bug/bug003.jpg
3. Select the Acid Rounds.

Afbeeldingslocatie: http://www.new-blood.com/biohazardsurvivors/intro/bug/bug004.jpg
4. Put the Acid Rounds into the first slot of the Item Box.

Afbeeldingslocatie: http://www.new-blood.com/biohazardsurvivors/intro/bug/bug005.jpg
5. Move the cursor to the Acid Rounds.

Afbeeldingslocatie: http://www.new-blood.com/biohazardsurvivors/intro/bug/bug006.jpg
6. Press A button. The cursor will be moved to the Grenade Launcher slot.

Afbeeldingslocatie: http://www.new-blood.com/biohazardsurvivors/intro/bug/bug007.jpg
7. Press A button again, you will see that you have 456 Acid Rounds.

Afbeeldingslocatie: http://www.new-blood.com/biohazardsurvivors/intro/bug/bug008.jpg
8. Exit the Item Box menu.

Afbeeldingslocatie: http://www.new-blood.com/biohazardsurvivors/intro/bug/bug009.jpg
9. Check the Inventory menu, there's only 240 rounds in the Grenade Launcher.

Afbeeldingslocatie: http://www.new-blood.com/biohazardsurvivors/intro/bug/bug010.jpg
10. But it still works, shoot off a couple of rounds and you will see that the rounds number will decrease as per normal. Repeat the process with any grenade rounds to get unlimited rounds.

*gehaald van http://www.new-blood.com/biohazardsurvivors/intro/ugrt.html*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
Fijn , kan je lekker knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Ja die werkt ook klopt.
Maar er zijn meerdere manieren om eraan te komen.
Dat ligt aan de volgorde waarop je de kogels omwisselt ofzo.
Die bovenstaande van jouw krijg je nooit meer als 240 kogels bij elke munitie soort. Dus als je kogels op zijn dan moet je weer opnieuw dat truukje doen :z
Als je het iets anders doet dan krijg je dit :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/RE/reun.jpg

Woei nooit meer kogel problemen ;)

Het is misschien wel leuk als we een wedstrijdje houden wie het snelst RE uit kan spelen :) Ik begin wel :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/RE/re61.jpg

Wie o wie kan het sneller pics vereist ;)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

beetje jammer dat af en toe het beeld blijft hangen in de game!!Maar verder ziet het er erg strak uit!!Des te meer een rede om een cube te kopen!! hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
Elroy schreef op 15 september 2002 @ 23:16:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/RE/reun.jpg

Woei nooit meer kogel problemen ;)
AAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGG 8)7 8)7 8)7

Maar nog even opnieuw vragen: jij speelt met een us versie?
(als ik zeker wist dat het met onze pal versie ook werkt ga ik gewoon door met eindeloos restarten/ammo wisselen)

[ Voor 0% gewijzigd door Delirium2001 op 16-09-2002 02:21 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

Anoniem: 25156 schreef op 15 september 2002 @ 21:42:
[...]

maar wat als je een zombie gedood hebt en je gaat uit de kamer en na een tijdje kom je terug en dan ligt ie er niet meer? komen ze dan ook terug als crimson zombies?
Nee dan komen ze niet terug. Alleen de zombies die blijven liggen gaan op den duur weer opstaan als super zombies. Kickuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Delirium2001 schreef op 16 september 2002 @ 02:18:
[...]
AAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGG 8)7 8)7 8)7

Maar nog even opnieuw vragen: jij speelt met een us versie?
(als ik zeker wist dat het met onze pal versie ook werkt ga ik gewoon door met eindeloos restarten/ammo wisselen)
Ja ik heb de US versie, maar ze hebben geen aanpassingen gedaan van de JAP versie dus waarom zouden ze dat wel met de EUR versie doen. :?
Ze hadden iig geval genoeg tijd om aanpassingen te maken (6 a 7 maanden).
Maar ik denk toch dat je gewoon iets fout doet en dat het gewoon werkt zoals de US/JAP versie.
Anoniem: 51617 schreef op 16 september 2002 @ 08:21:
[...]
Nee dan komen ze niet terug. Alleen de zombies die blijven liggen gaan op den duur weer opstaan als super zombies. Kickuh!
Yep en er zit ook nog verschil in wanneer ze opstaan :
easy : na 1 uur
normal : na 1/2 uur
hard : na 1/4 uur

De tijden kunnen ook iets anders zijn maar dat weet ik zo effe niet uit mijn hoofd.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dus voordat je naar Yawn gaat moet je dus gewoon heel het huis rondlopen en alle lijken verbranden? maar dan heb je toch helemaal geen super zombies of komen ze ook wel een beetje uit zichzelf ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

Elroy schreef op 15 september 2002 @ 17:00:
maar je kan het niet gelijk doen
je moet eerst wat verder zijn met je spel en de euro versie heeft het wel
i tested it hihi

ja er komen altijd wel wat super zombies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

damn ging net ff alle lijken verbranden, staan er als ik ze wil verbranden een paar op als supah zombies, creepy shit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
Elroy schreef op 16 september 2002 @ 11:59:
[...]

Ja ik heb de US versie, maar ze hebben geen aanpassingen gedaan van de JAP versie dus waarom zouden ze dat wel met de EUR versie doen. :?
Ze hadden iig geval genoeg tijd om aanpassingen te maken (6 a 7 maanden).
Maar ik denk toch dat je gewoon iets fout doet en dat het gewoon werkt zoals de US/JAP versie.

[...]

Yep en er zit ook nog verschil in wanneer ze opstaan :
easy : na 1 uur
normal : na 1/2 uur
hard : na 1/4 uur

De tijden kunnen ook iets anders zijn maar dat weet ik zo effe niet uit mijn hoofd.
En wanneer ga je handgun only/combat knife only spelen ?

Ik heb al RE2 Handgun only gecomplete , is niet ZO moeilijk eigenlijk . Combat Knife only kan ek wel ni , krijg er zelfs geen Cerberus of Zombie mee dood .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Topicstarter
waar kan ik de 2 musical scores halen.. ik heb de eerste in de piano room achter die kast gevonden.. maar waar is die andere??

ohja telt de klok door als ie op pauze staat (anders heb ik wel een heel lange eindtijd :p

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Een vraagje met chris krijg je nog een optie om meer inventory slots te krijgen zoals in de andere spellen anders is het namelijk wel erg lastig om met hem te spelen

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
Anoniem: 34043 schreef op 16 september 2002 @ 13:15:
maar je kan het niet gelijk doen
je moet eerst wat verder zijn met je spel en de euro versie heeft het wel
i tested it hihi
Ahhh dus recht toe recht aan spelen om zo snel mogelijk grenade launcer te krijgen en naar item box rennen werkt dus niet....... ach jammer, ach is eigenlijk wel goed..... speel ik eerst 't spel uit zonder cheats ;)

Maar ben blij dat hij in de pal versie ook zit.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

TheEvilCuber schreef op 16 september 2002 @ 18:33:
waar kan ik de 2 musical scores halen.. ik heb de eerste in de piano room achter die kast gevonden.. maar waar is die andere??

ohja telt de klok door als ie op pauze staat (anders heb ik wel een heel lange eindtijd :p
De andere music scaore zit vlakbij die ene gast die vergiftigd is.
En ja de klok telt door als die op pauze staat ;)
stormblade32 schreef op 16 september 2002 @ 18:39:
Een vraagje met chris krijg je nog een optie om meer inventory slots te krijgen zoals in de andere spellen anders is het namelijk wel erg lastig om met hem te spelen
Nee
Desolation Angel schreef op 16 september 2002 @ 18:04:
[...]
En wanneer ga je handgun only/combat knife only spelen ?

Ik heb al RE2 Handgun only gecomplete , is niet ZO moeilijk eigenlijk . Combat Knife only kan ek wel ni , krijg er zelfs geen Cerberus of Zombie mee dood .
Ja dat ga ik misschien wel een keer doen (op de handpistool heb ik ook oneindig kogels :)). Alleen met dat mes begin ik niet aan, want ik krijg niet eens een kraai ermee dood laat staan een zombie ;)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Topicstarter
Elroy schreef op 16 september 2002 @ 18:55:
[...]

De andere music scaore zit vlakbij die ene gast die vergiftigd is.
En ja de klok telt door als die op pauze staat ;)
nou kan je iets specifieker zijn want ik vind ook niks in de faqs :? en ik zoek me kapot hier
edit: hehe ik heb hem.. maar ik schok wel want ik had me shotgun niet bij me dus ik moet ff rennen voor die zombie :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheEvilCuber schreef op 16 september 2002 @ 19:29:
[...]

nou kan je iets specifieker zijn want ik vind ook niks in de faqs :? en ik zoek me kapot hier
edit: hehe ik heb hem.. maar ik schok wel want ik had me shotgun niet bij me dus ik moet ff rennen voor die zombie :)
Als je bij die vergiftigde gast doorloopt en daarna naar links gaat kom je in een donkere kamer. Steek even de kaarsen aan en duw de kast opzij. Daarachter ligt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
Telt de fuckin klok door als ie op pauze staat ????

Ow shit man , dan zou m'n speeltijd eigenlijk een goede 5 uur moeten zijn ipv 8:55 (kwas gaan eten en Gundam Wing kijken --> Pauze ...)-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Mmmm, als ik dit allemaal zo lees ga ik ook een lange eindtijd hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier ook. Ik laat m soms tijden op pauze staan als ik even wat anders ga doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dudes heeft iedereen het spel opeens uitgespeeld of is het ineens heel simpel geworden en heeft niemand meer spoilers nodig??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Ik heb wel een spoiler nodig:

Ik heb nu een van die achthoekige dingen, een stone & metal object. Als ik deze in de deur plaats van de entry hal, wordt de kaart ineens oranje. Dan moet er dus weer wat te vinden zijn. Alleen, WTF is er te vinden? Ik heb overal al op A gedrukt en er is niet echt iets wat mij kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

ARGH

ik wil dit spel ook zo graag hebben, kan dit topic op slot zodat ik niet meer deze ongemeende treitering van jullie moet lezen? :(

ontopic: any word of dit spel (of andere RE's) ook nog op de pc verschijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Denk niet dat je dit spel op de PC hoeft te verwachten eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GolbeZeromus schreef op 17 september 2002 @ 21:52:
Denk niet dat je dit spel op de PC hoeft te verwachten eerlijk gezegd.
dat leek mij ook al niet als ik naar al die grafische pracht kijk, maar misschien andere delen van de serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Topicstarter
GolbeZeromus schreef op 17 september 2002 @ 21:24:
Ik heb wel een spoiler nodig:

Ik heb nu een van die achthoekige dingen, een stone & metal object. Als ik deze in de deur plaats van de entry hal, wordt de kaart ineens oranje. Dan moet er dus weer wat te vinden zijn. Alleen, WTF is er te vinden? Ik heb overal al op A gedrukt en er is niet echt iets wat mij kan helpen.
weet je nog die hal waar de deurknop afgingbreken volgens het spel (vlak naast die saveroom onder die trap...
in dat kamertje moet je zijn.. daar zit een zij plekje waar je in moet. dan kom je ergens buiten terecht en moet je dat ding ergen inzetten en dan gaat de deur open naar het tuinhuisje en de tuin :)

kamertje naast saveroom:

^^^^ <<---- trap
---------------
| |
| |
| ___/ __|
| | ^
| | |
| | saveroom
|/_|
^
|
''the doorknob is about to break'' stond hier eerst als je er langswilde maar nu staat er dat ie stuk is :(
dus dan moet je via een andere ingang:

ga naar de entrance hal
rechter grote deur waar je je eerste map hebt gehaalt.. ga die deur in en loop helemaal door (kijk ondertussen uit voor 2 crimson zombies :X ) uiteindelijk kom je uit in die hal waar je eerst nietbij kon komen en dan ga je het smalle gangetje in en ga je door die deur..

de rest zoek je maar uit :) ik ben hier ook net 15 minuten achter maar
ik zit verderop een beetje vast (die irri honden killen me steeds)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Topicstarter
Anoniem: 29882 schreef op 17 september 2002 @ 22:01:
[...]

dat leek mij ook al niet als ik naar al die grafische pracht kijk, maar misschien andere delen van de serie?
RE 2 en drie zijn er al.. maar NL niet zo mooi

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheEvilCuber schreef op 17 september 2002 @ 22:04:
[...]

RE 2 en drie zijn er al.. maar NL niet zo mooi
en deel 1 ook, ik heb ze uiteraard allemaal al in mijn bezit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Topicstarter
ja!! wat zijn de systeem eisen voor re1?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
TheEvilCuber schreef op 17 september 2002 @ 22:13:
ja!! wat zijn de systeem eisen voor re1?
Minimum System Requirements
Windows 95
3D Card w/ 4 MB RAM
Pentium 90
4X CD-ROM
16 bit Sound Card
Afbeeldingslocatie: http://www.game-revolution.com/games/pc/adventure/resident3.jpg

AARRRGGGGG ik zit op het punt vast: hoe de jvolt te gebruiken.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
Werkt die toevallig ook goed :)

Maar speel die op de Cube maar , de originele en de Directors cut missen teveel storyline ...

En nee ie is niet makkelijker geworden , wij zijn gewoon l33T .
Ga em nu met Chris doen .
En daarna doe ik handgun only .

• stormblade32

stormblade32

_-"Stormblade"-_

gebruik de jvolt op de wortels om de baas te verzwakken. Hoeft dacht ik niet, maar dan heb je een sterke baas

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

• Desolation Angel
Als je er Vjolt op doet is ie gelijk dood eigenlijk , zeker als je met Jill speelt .
Kvin em wel veel moeilijker met Chris , die krijgt echt niks hulp ofzo en heeft ook nog eens een kleinere inventory :)

Keb BTW net Yawn met de Handgun neergelegd zonder gebeten te worden !

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:00

Phydomir

Dennis

Ben bezig mer Chris en nu heb ik zo'n vfishing lure ana een haakje gedaan en waar die lure hing kan je op een knop drukken maar dan gebeurd er niets.. moet ik daarvoor eerst iets anders doen?

En ligt er soms ergens een hengel in die ruimte want dat lijkt me wel logisch...

ps: ik heb net van dat vrouwtje gehorod dat die medieceinen bij dat save point van Umbrella zijn.. Zit ik dan goed met die lure dinges of moet ik eerst iets anders doen...

pps: Das altijd wel vervelend, vaak moet je zonder een aanweizing maar een puzzel opzoeken... jammer vind ik dat, want zo weet je nooit precies wat je moet doen (je hoeft het natuurlijk niet al precies te weten maar wat hints zouden niet slecht zijn :P )

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Desolation Angel
Je moet van het andere paneel de echte bij nemen en die leggen waar je de lure nam en op de plek van de echte bij de lure hangen en DAN op de knop duwen .

Viel het je niet op dat die lure tussen allemaal Insect Specimens hing en de echte bij tussen lures ?

RE 1 vraagje :

hoe de f*ck krijg ik de v jolt potion met chris? :)

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Desolation Angel schreef op 18 september 2002 @ 17:32:
Je moet van het andere paneel de echte bij nemen en die leggen waar je de lure nam en op de plek van de echte bij de lure hangen en DAN op de knop duwen .

Viel het je niet op dat die lure tussen allemaal Insect Specimens hing en de echte bij tussen lures ?
hmmz... es ff proberen.. (maar had het al een geprobeerd zonder die hook aan de lure.. dat werkte niet...)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Kep nu alle twee de delen van dat piano stuk, nu is die Rebecca an het oefenen... Hoe lang moet zij dat doen vorodat er iets gebeurd?

En ik heb geen kogels meer... loop je daar in een huis vol zombies met een lullig leger mesje :(

• Desolation Angel
Phydomir schreef op 18 september 2002 @ 19:03:
[...]

hmmz... es ff proberen.. (maar had het al een geprobeerd zonder die hook aan de lure.. dat werkte niet...)
Moet ik je er door loodsen ofwa :D

Je moet in die kamer het Golden kweeniwa halen . Zie dat je 2 lege inventory slots hebt , ga naar de eetkamer , pak da ding da boven de open haard hangt . Ga naar de kamer . En tadaa Rebecca kan het lieke . Gaat de muur open . Pak Golden ding , steek wooden er in . Steek dan in de eetkamer het Golden boven de open haard . Zet de klok op 6uur . Je krijgt de Shield key . Kan je Yawn gaan bevechten . Heb em net gedaan en met Handgun is ie zelfs te doen , maar pak gewoon de Shotgun Shells en het mask zonder er op te schieten , met Chris krijg je de assault shotgun niet .

Ik heb zelfs nog geen shotgun , heb geen old keys meer om die deur voor de broken shotgun open te doen, en ik kom er maar niet achter welke deur ik nog met de Sword Key moet openen ..

• Desolation Angel
Anoniem: 29882 schreef op 18 september 2002 @ 19:01:
RE 1 vraagje :

hoe de f*ck krijg ik de v jolt potion met chris? :)
Als ik me niet vergis moet je die op een of andere manier met Rebecca mixen , ben er zelf nog niet . Maar heb je het codeslot al geopend ?

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Desolation Angel schreef op 18 september 2002 @ 22:02:
[...]
Je moet in die kamer het Golden kweeniwa halen . Zie dat je 2 lege inventory slots hebt , ga naar de eetkamer , pak da ding da boven de open haard hangt . Ga naar de kamer . En tadaa Rebecca kan het lieke . Gaat de muur open . Pak Golden ding , steek wooden er in . Steek dan in de eetkamer het Golden boven de open haard . Zet de klok op 6uur . Je krijgt de Shield key . Kan je Yawn gaan bevechten . Heb em net gedaan en met Handgun is ie zelfs te doen , maar pak gewoon de Shotgun Shells en het mask zonder er op te schieten , met Chris krijg je de assault shotgun niet .
Het kan aan mij liggen hoor... Maar zit hier dan ook maar iets van logika achter... zelf was ik daar echt never niet opgekomen...

• Desolation Angel
Ja , er zit logica achter :)
Eigenlijk hoor je eerst met Jill te beginnen , dan weet je dat die crest daar in moet omdat Jill zelf piano kan spelen . Ook staat er als je beide crests examined dat ze verweerd zijn aan de randen due to frequent fitting .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:15
ik heb nu 2 nieuwe kostuuums en een real survival mode geunlocked
welke modes zijn er nog meer???

zoals unlimited bullets en all weapons zou wel koel zijn niet als in RE 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

SonyEricsson schreef op 20 september 2002 @ 11:35:
ik heb nu 2 nieuwe kostuuums en een real survival mode geunlocked
welke modes zijn er nog meer???

zoals unlimited bullets en all weapons zou wel koel zijn niet als in RE 2
Binnen 5 uur uitspelen = Oneindig handgun kogels
Binnen 3 uur uitspelen = Laser wapen

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32

stormblade32

_-"Stormblade"-_

De laser schijnt er niet meer in te zitten. Er is nog een onzichtbare monster mode en 1 deadly zombie mode ofzo. Hierin zit er telkens 1 zombie achter je aan en die mag je niet doden. Zoiets als nemesis

wat is eigenlijk beter de normale shotgun of die van richard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
Richard z'n shotgun , meer damage en kunnen meer shells in . Binnen 3 uur uitspelen dan krijg je de Rocket Launcher . Deadly Zombie dan zit een van het Alpha Team achter je als zombie , en die hangt vol met explosieven ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Woei ik ben net begonnen met handgun only te spelen :)
Ik speel met Chris (Normal) en ik ben ongeveer al op de helft.
Ik heb maar geen mix gemaakt bij plant42, hem met een handgun afschieten is veel leuker. En die domme hunters zijn best wel makkelijk dood te krijgen met een handgun. Maar effe afwachten of ik het gehele spel met alleen een handgun kan spelen ;)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
Welke tipz heb je voor die hunters met de handgun ?
Kan je ze nog steeds uit de lucht schieten ermee ?
Want zombies in de kneecaps steken werkt bv niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Als de hunter te dicht bij is moet je hem jouw eerst laten aanvallen.
Hij zal na je toe springen of slaan, op hetzelfde moment loop jij van hem weg en dan schiet je hem gewoon neer. Als je achter elkaar blijft schieten dan staan ze een beetje als zombies niks te doen ;) maar ze moeten niet te dicht bij je zijn anders slaan ze je.

Ik moet zeggen dat ik wel moeitje heb met 2 hunters tegelijk >:)
Ze gaan wel meestal al dood na 6 tot 9 kogels.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
Fijn , ben nu nog op easy bezig om die Samurai Edge te krijgen . Kdenk dak nu een uurtje max bezig ben en ik ga nu naar buiten . Alleen is er nog een deur die ik kan openen met de Sword key , kweet niet welke , en keb geen shotgun :D

Elroy schreef op 20 september 2002 @ 13:12:
[...]

Binnen 5 uur uitspelen = Oneindig handgun kogels
Binnen 3 uur uitspelen = Laser wapen
als je hem binnen 3 uur uitspeeld krijg je een heel vet groot wapen ik ga hem even uploaden

Afbeeldingslocatie: http://groups.msn.com/_Secure/0PgAAAA0XVtwuvmjbV03mdr1oJc7zKzB3VobpOLLS!3kiCGu!qOWj6ZgFvVCPDcuxVoG4EsRUIFIHLbuS0em3wzQk7nVgvZDP/remake_jillbiggun_lg.jpg

als je het spel binnen 3 uur uitspeeld krijg je deze gun.
check fast walktrough op gamefaqs.com en je bent binnen 2 uur en een kwatier klaar en dan krijg je die gun

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 34043 op 21-09-2002 10:37 . Reden: even foto geupload van big gun ]

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Topicstarter
ik ben nu langs die mislukte quasimodo (kan niet dood lijkt het dus ik ben er maar langsgelopen :p ) en bij die haaien.. damn daar was ik pas bang maar ik schrok pas echt toen die spin op me sprong.. ook al was die na 3 schoten met me schotgun dood :)

This space is occupied

• Desolation Angel
Spin is a wuss :)
Noem ik niet eens een baas

Die grote gun is dus een Rocket Launcher , enkel een ander model . En nu moet ek verdomme lezen dat je voor die Samurai Edge op Normal moet uitspelen :(

Desolation Angel nee man samyrai edge
is de semi automatische handgun
die je krijgt als je hem binnen 5 uur uitspeeld
deze kan 3 kogels gelijk afschieten en heeft geen reload
en heeft oneindige kogels

• Desolation Angel
Weet ek wel , maar je krijgt de Samurai Edge enkel op normal :(
En die grote gun op die pic is een Rocket Launcher/Nade Launcher ofzo

Anoniem: 51617

Damn als ik deze vette wapens zie wil ik het spel snel uitspelen om nog een keer te spelen. Wel met walkthrough dan :p

Maar een hunter met een handgun?!?!?! K'zou niet durven die dingen zijn snel hoe kan je dan possible zijn meppen ontwijken?

Anyways wanneer begint CD 2? Want ik ben nu al terug in de mansion met die hunters, alle deuren geopend maar ik krijg onder de main hall die verdomde hek niet open omdat 1 van die achthoeken geen stenen onderplaat heeft? Wat moet ik daarmee doen?

Anoniem: 17735

;( Is er niet iemand in Groningen die hem ff aan me wil uitlenen? Of weet iemand waar je hem kan huren? ;( Als ik dit zo hoor krijg ik nostalgie, maar dan met vettere graphics.

• Desolation Angel
Ik heb Yawn version 2 gemold met de handgun , is echt niet moeilijk hoor , je moet pas schieten als je hun attack gedodged hebt .

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Anoniem: 51617 schreef op 21 september 2002 @ 17:02:
Damn als ik deze vette wapens zie wil ik het spel snel uitspelen om nog een keer te spelen. Wel met walkthrough dan :p

Maar een hunter met een handgun?!?!?! K'zou niet durven die dingen zijn snel hoe kan je dan possible zijn meppen ontwijken?

Anyways wanneer begint CD 2? Want ik ben nu al terug in de mansion met die hunters, alle deuren geopend maar ik krijg onder de main hall die verdomde hek niet open omdat 1 van die achthoeken geen stenen onderplaat heeft? Wat moet ik daarmee doen?
Bij CD2 ben jij voorlopig nog niet.
CD2 begint pas bij het lab.
Iig je moet eerst de accu vinden en dan moet je de accu plaatsen bij de lift (vlakbij de waterval).

Trouwens ik heb net RE in 2 1/2 uur uitgespeeld op Normal.
Ik heb nu de rocket launcher.
En ja dat is toch een vet wapen :9~

Specs Computer

• Desolation Angel
Is het nu die dikke gun op die foto hier boven ?
Lijkt me lekker effectief voor Invisibel Enemy Mode >:)

leuk wapen he die rocket launcer ken je leuke dingen mee doen
oja als je het met jill haald die gun
krijgt chris hem ook gelijk

ps: na deze gun heb je ook geen lastige crimson heads meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:15
maakt het uit of je die tijden op easy or normal mode hebt behaald??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
Ja , want op easy krijg je geen bonussen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Hehe eindelijk weer even tijd om te spelen. Ik ben nu in die residence.

Kan die lelijkerd in dat schuurtje trouwens ook dood? Ik heb een 8tal met mijn shotgun en een magazijntje grenade rounds erop geschoten, maar dood ging hij niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
De enemy die je in de schuur en in de underground tegekomt kan NIET dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Topicstarter
Das dus lisa een meisje die ze als labrat hebben gebruikt..

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

iemand de oplossing voor de biljard? Een vage hint oid is meer dan voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.gamefaqs.com/console/gamecube/game/12908.html

daar kan je allefaqs enzo bekijken van dit spel, ik zou als ik jou was het niet gebruiken, of alleen als je in echt nood zit, maarja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
GolbeZeromus schreef op 22 september 2002 @ 17:17:
Biljard is alleen maar een aanwijzing, de volgorde van kleuren heb je later nodig bij een code slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
GolbeZeromus schreef op 22 september 2002 @ 17:17:
Use the lighter , don't fear the candles ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zit er nog verschil in de gezondheidsklasses of is 'fine' gewoon 'fine' en verder niks geen, een beetje fine of net caution ofzo?
Pagina: 1 2 Laatste