Star Trek: Elite Force 2

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 931 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

FoggyFreek

I'm a llama again!

heb je het wel even op Hard gespeeld, of minstens op Normal... niet Easy.. dat sucks, ga maar eens half life 1 spelen op easy. Dat is ook zo voorbij hoor.

-- Altijd blijven prutsen --

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:58

Bezulba

Formerly known as Eendje

bah ik zit een beetje vast.. In dat lvl waar je op de planeet van die exosketelonaliens zit.. eerste kamer was met 4 gunturrets, de volgende met gas.. Zeggen ze heel inteligent use the trace gass thingie on your tricorder.. doe ik dat zie ik alleen maar pluimpjes uit de muur komen... ze kunne niet stuk en ik vind ook nergens een knopje...

ik zal wel dom zijn :(

blup

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05-2025

Firestone

$ su - vuursteen

eendje schreef op 21 juni 2003 @ 12:19:
bah ik zit een beetje vast.. In dat lvl waar je op de planeet van die exosketelonaliens zit.. eerste kamer was met 4 gunturrets, de volgende met gas.. Zeggen ze heel inteligent use the trace gass thingie on your tricorder.. doe ik dat zie ik alleen maar pluimpjes uit de muur komen... ze kunne niet stuk en ik vind ook nergens een knopje...

ik zal wel dom zijn :(
met een phaser de naden dichtlassen :)

btw, worden jullie ook zo gek van dat mens met die bloemen? 8)7 (op de Enterprise)

Edit:
loop je door de Enterprise, zie je dit:
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/jewilcke/efshot1.jpg :P
Federation wasmachine :D
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/jewilcke/efshot2.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Firestone op 21-06-2003 12:53 ]

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Help :(

Mijn pc crast constant bij misie 3: Hij laad de map en dan blijf ik in load screen hangen, maar je hoort wel het geluid van de map.

Ik heb hem ook al in safe mode gestart, maar dat hielp niet.

Ik weet echt niet wat ik nu moet doen :( ik heb nu al 7x me pc kunnen reseten.

[ Voor 13% gewijzigd door Roberto op 21-06-2003 15:14 ]

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Heb je de legale versie ? ;)

• Roberto
Ik draai: XP sp1, en catalyst 3.0.

Maar dat moet toch nixx uit maken als level 1 en 2 wel werkte :?

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik zou het niet weten RS, sorry..

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-12-2025
Qylos schreef op 21 June 2003 @ 12:14:
[...]
Maar ik heb het spel al uitgespeeld, en ik vond ik toch te kort. Ik dacht dat ik misschien op de helft van het spel was en dan krijg ik credits te zien :( Het spel draaid toch te veel om exomorphs.
Toen ik gisteren bij het stukje kwam waarbij Tuvok zei dat de planeet aangevallen werd door exomorphs had ik direct geen zin meer om te spelen. Alsjeblieft zeg, donder toch een heel eind op met die beesten ;) In al die jaren Star Trek heb je amper van dat soort beesten gezien (afgezien van Species 8472 en consorten) en nu hebben we eigenlijk al twee spellen gehad waarin je om insekten en andersoortige wazige beesten moet schieten. Ik snap wel dat het erg makkelijk is dit soort beesten te gebruiken. Je hoeft er geen persoonlijke verhalen omheen te verzinnen, ze kunnen wat extra schrikeffecten geven omdat ze overal vandaan lijken te komen. Maar persoonlijk ben ik er niet echt van gecharmeert.

Maar goed, dat was even mijn persoonlijke mening over onze bruin/gele vrienden ;)

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:52
eborn schreef op 21 juni 2003 @ 16:28:
[...]
Toen ik gisteren bij het stukje kwam waarbij Tuvok zei dat de planeet aangevallen werd door exomorphs had ik direct geen zin meer om te spelen. Alsjeblieft zeg, donder toch een heel eind op met die beesten ;) In al die jaren Star Trek heb je amper van dat soort beesten gezien (afgezien van Species 8472 en consorten) en nu hebben we eigenlijk al twee spellen gehad waarin je om insekten en andersoortige wazige beesten moet schieten. Ik snap wel dat het erg makkelijk is dit soort beesten te gebruiken. Je hoeft er geen persoonlijke verhalen omheen te verzinnen, ze kunnen wat extra schrikeffecten geven omdat ze overal vandaan lijken te komen. Maar persoonlijk ben ik er niet echt van gecharmeert.

Maar goed, dat was even mijn persoonlijke mening over onze bruin/gele vrienden ;)
Je bent niet de enige die er zo over denkt. Tot nu toe, (ik zit op de Attrexian colony) zijn die exomorphs zo ongeveer de enige tegenstanders die ik in dit spel ben tegen gekomen (naast de aanval op de enterprise). Niet dat ik het erg vind dat deze 'insecten' in het spel zitten, maar op dit moment begint het een beetje te vervelen. Ze hadden beter het gebruik ervan kunnen beperken tot één of twee missies en dat je daarna andere tegenstanders krijgt. Op dit gebied vind ik elite force 1 toch beter.

Maar goed, ik heb het spel nog niet uitgespeeld... we zien wel wat er nog komen gaat ;) Verder is het een prima spel :)

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:40

Wildfire

Joy to the world!

eborn schreef op 21 juni 2003 @ 16:28:

[...]

Maar persoonlijk ben ik er niet echt van gecharmeert.
Ik zal die spelfout maar over het hoofd zien... :)

Maar idd, heel erg slap die exomorphs. Ik wil Romulans om op te schieten! Breen, Dominion, Changelings, Borg, Vorta, Species 8472, Cardassians, kwaaie Klingons, kortom wezens die in het bestaande Star Trek universum al voorkomen. Niet allemaal nieuwe exotische niet-menselijke wezens... :(

Ik wil meer op ruimteschepen rondlopen ipv stomme exotische planeten.

Maar goed, da's dan weer een idee voor Elite Force III. Worden we dan gestationeerd op Deep Space Nine? Of worden we door een chronometrische storing terug geslingerd naar de tijd van Enterprise om bij Captain Archer eens te laten zien hoe het moet? :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Roberto
Kan iemand ( Zie voor mail profile ) me niet 1 save game sturen van misie 3, die een paar seconde nog maar bezig is.

Ik baal echt hier van, ik heb hem al op 2 andere hdd's geinstalleerd. en ook heb ik nog maals dx9 geinstalleerd. Ik opende de console tijdens het loaden ( Van misie 3 ), en het laatse wat ik zag was dat een mp3 file telang was, maar daar moet hij toch niet op crashen ?

Ik weet btw niet of het me catalyst 3.0 is die de problemen veroorzaakt, maar ik ga geen andere catalyst instaleren, want ik heb 3.1, 3.2, en 3.4 al gehad ( voor dit spel ) en zorgde er voor dat xp niet meer zo lekker liep of dat cs crashte, of c&c generals niet goed werkte ... enzz :(

[ Voor 7% gewijzigd door Roberto op 21-06-2003 20:24 ]

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07-2025
missie 3 dat je met die klingon op zo'n starbase zit en er allemaal romulans zijn of telt de star academy niet mee?

(maakt het btw nog uit wat je antwoord tegen Telsia op de star academy)

10100111001

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Dark Lord schreef op 21 June 2003 @ 20:31:
missie 3 dat je met die klingon op zo'n starbase zit en er allemaal romulans zijn of telt de star academy niet mee?

Ik zit nu op een planeet met een Romulaanse basis en tot nu toe kan ik niet echt zeggen dat het invloed op het verhaal heeft. Misschien verderop in het verhaal nog.

In ieder geval blijf ik de Telsia-vriendelijke antwoorden kiezen omdat ik wil dat Munro een relatie met haar krijgt! En niet met dat half-blote Ydrill wicht... :)

• Dark Lord
hahaha :) ik had gezegd van ik wil niet dat je je cariere opgeeft voor mij :)
ik wil ook telsia vriendelijke antwoorden geven alleen zijn werd toch niet boos :P

10100111001

• eborn
Wildfire schreef op 21 June 2003 @ 20:10:
Ik zal die spelfout maar over het hoofd zien... :)
Het was even een twijfelgevalletje ;) En ik had geen zin om na te denken.
Ik wil meer op ruimteschepen rondlopen ipv stomme exotische planeten.
Het grappige is dat veel mensen juist in dit deel meer op exotische planeten wilde rondlopen, in plaats van op al die duistere non-humanoid schepen. Persoonlijk vond ik de Enterprise missie weer een verademing omdat je daar tenminste kunt zien waar je loopt en schiet :P

• Roberto
Dark Lord schreef op 21 June 2003 @ 20:31:

Nee missie is dat je net door picard bent aangenomen, en dat je een schip moet gaan redden ofzow.

Igg hij wou je een rondleiding geven en toen kregen ze opeens een sos, en moet het away team voor het eerst sinds 2 jaar weer vechten.

Het is dus de missie na de academie en die starbase samen met de klingon ( wat in het holodek speelt )

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Zojuist uitgespeeld... en idd, het is te kort. Ten opzichte van deel 1 is het volgens mij niet langer... helaas, een gemiste kans. En veel te veel exomorphs...

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-12-2025
Wildfire schreef op 21 June 2003 @ 23:06:
Zojuist uitgespeeld... en idd, het is te kort. Ten opzichte van deel 1 is het volgens mij niet langer... helaas, een gemiste kans. En veel te veel exomorphs...
Dan delen we een mening :)

@RS_003:

Misschien heb ik ergens nog een save file van dat punt dat je beschrijft :)

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

• Roberto
Qylos schreef op 21 juni 2003 @ 23:54:
[...]

Dan delen we een mening :)

@RS_003:

Misschien heb ik ergens nog een save file van dat punt dat je beschrijft :)
Ah als je me die ff zou willen mailen graag :)

( of via msn als de file over de 4+ mb gaat )

RS003 [at] Hotmail [dot] com voor me msn.

• Qylos
RS_003 schreef op 22 June 2003 @ 00:08:
[...]

Ah als je me die ff zou willen mailen graag :)

( of via msn als de file over de 4+ mb gaat )

RS003 [at] Hotmail [dot] com voor me msn.
Als je goed is heb je hem al in je postvak :)

• Dark Lord
Firestone schreef op 21 juni 2003 @ 12:40:
[...]

met een phaser de naden dichtlassen :)

btw, worden jullie ook zo gek van dat mens met die bloemen? 8)7 (op de Enterprise)

Edit:
loop je door de Enterprise, zie je dit:
[afbeelding] :P
Federation wasmachine :D
[afbeelding]
cool waar was dat :) ik had zo'n beetje alle deuren geprobeerd maar dit had ik nog niet gezien

maar het zal wel aan mij liggen ofzo iets heel doms over het hoofd zien ofzo ;) maar ik zit nu op de USS Dallas en ik ben net op de brigde geweest en nu moet ik naar de transporter room alleen de transporter room is geblokkeerd door een vlammenzee :P maar ik weet dus niet hoe ik daar moet komen :S kan iemand mij plz helpen TIA!

10100111001

• Jeroen O
Dark Lord schreef op 22 June 2003 @ 14:36:
[...]

cool waar was dat :) ik had zo'n beetje alle deuren geprobeerd maar dit had ik nog niet gezien

maar het zal wel aan mij liggen ofzo iets heel doms over het hoofd zien ofzo ;) maar ik zit nu op de USS Dallas en ik ben net op de brigde geweest en nu moet ik naar de transporter room alleen de transporter room is geblokkeerd door een vlammenzee :P maar ik weet dus niet hoe ik daar moet komen :S kan iemand mij plz helpen TIA!
Nee, je hebt nog niks gemist. Deze geheime ruimte kom je pas verderop in het spel tegen.

Wat betreft de Dallas, als ik het me goed kan herinneren, moet je door een smal tunneltje in de muur kruipen om langs de vlammenzee te komen.

Succes ermee.

• Dark Lord
Jeroen17 schreef op 22 juni 2003 @ 16:10:
[...]

Nee, je hebt nog niks gemist. Deze geheime ruimte kom je pas verderop in het spel tegen.

Wat betreft de Dallas, als ik het me goed kan herinneren, moet je door een smal tunneltje in de muur kruipen om langs de vlammenzee te komen.

Succes ermee.
thnx voor de tip over de Dallas was stom van me dat ik het niet gezien had :S maja

ik heb nu ook die secret gevonden :S echt stom zo'n wasmachine :P
maar ik vind het wel geinig dat je tussen de missies op de enterprise bent en ook dat je dan bv die shuttle moest repareren enzo

[ Voor 12% gewijzigd door Dark Lord op 22-06-2003 19:46 ]

10100111001

• eborn
Dark Lord schreef op 22 juni 2003 @ 19:45:
ik heb nu ook die secret gevonden :S echt stom zo'n wasmachine :P
maar ik vind het wel geinig dat je tussen de missies op de enterprise bent en ook dat je dan bv die shuttle moest repareren enzo
Dat maakt het nog een beetje leuk :) Ik schrik me elke keer een halve hartverzakking door al die insekten ;)

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:04

Priet

To boldly do what no one has..

Ik zit nu in dat level dat je in de starbase bent nadat je op de Dallas hebt rondgeneusd. Nadat je op zo'n apparaat over zo'n rails bent gereden verongeluk je doordat de rails ophoudt. Vanaf dat punt ga je met een teammate verder.
Dan vind je een technician die je moet bevrijden. Daarvoor moet je dan naar boven lopen om mbv een panel de deur te openen. Je krijgt dan zo'n tricorder-puzzel te zien.

Maar hoe los je deze op :? Je mag de stroom niet door de rode knopen laten lopen, maar dat kan toch helemaal niet? Bij de rode knoop rechtsboven zit een 4-taks dinges conduit die je niet kan verplaatsen. Maar dan komt er toch altijd stroom door de aangesloten rode knoop te lopen :?

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Priet schreef op 22 June 2003 @ 20:45:
Ik zit nu in dat level dat je in de starbase bent nadat je op de Dallas hebt rondgeneusd. Nadat je op zo'n apparaat over zo'n rails bent gereden verongeluk je doordat de rails ophoudt. Vanaf dat punt ga je met een teammate verder.
Dan vind je een technician die je moet bevrijden. Daarvoor moet je dan naar boven lopen om mbv een panel de deur te openen. Je krijgt dan zo'n tricorder-puzzel te zien.

Maar hoe los je deze op :? Je mag de stroom niet door de rode knopen laten lopen, maar dat kan toch helemaal niet? Bij de rode knoop rechtsboven zit een 4-taks dinges conduit die je niet kan verplaatsen. Maar dan komt er toch altijd stroom door de aangesloten rode knoop te lopen :?
Kijk nog eens goed... van zo'n 4-taks ding gaat één buis boven de andere door. Met andere woorden, de twee buizen zijn niet op elkaar aangesloten.

• Dark Lord
die 4 taks die gaat niet alle kanten op d

10100111001

• Priet

Priet

|:( Ga ik meteen proberen! thx ;)

• Qylos
Priet schreef op 22 June 2003 @ 21:06:
|:( Ga ik meteen proberen! thx ;)
Dat probleem had ik eerst ook maar toen dacht ik er aan dat er bij een vorige puzzel ook al zo'n 4-taks buis was :)

Iemand al de internet multiplay geprobeerd? Ik heb die gamespy rommel niet geinstalleerd toen de setup er om vragen en nu zie ik bij internet multiplay geen servers. Volgens de actiebalk onderin zijn er wil 9 servers. Moet ik die gamespy rommel installeren om op internet te kunnen spelen? (ef1 hoefde dat nl niet).

• Jeroen O
Qylos schreef op 23 June 2003 @ 09:19:
[...]

Dat probleem had ik eerst ook maar toen dacht ik er aan dat er bij een vorige puzzel ook al zo'n 4-taks buis was :)
Wat ik ook wel ingewikkeld vond was dat je soms twee verschillende stromen om moest leiden. Dan was die blauwe goed maar toch ging het spel niet verder. Bleek dat je ook nog een gele stroom om moest leiden :?
Iemand al de internet multiplay geprobeerd? Ik heb die gamespy rommel niet geinstalleerd toen de setup er om vragen en nu zie ik bij internet multiplay geen servers. Volgens de actiebalk onderin zijn er wil 9 servers. Moet ik die gamespy rommel installeren om op internet te kunnen spelen? (ef1 hoefde dat nl niet).
Ja, ik heb gisteren even multiplayer uitgeprobeerd en dat werkte prima. Je kan gewoon zonder gamespy spelen want dat heb ik ook niet geïnstalleerd. Er waren alleen nog niet zoveel servers beschikbaar. Gewoon een server selecteren en dan op 'engage' klikken.

Mocht het helemaal niet gaan werken, kan je ook eens proberen tegen bots te spelen. Dat heb ik ook nog even geprobeerd en dat was best nog wel pittig.

• Qylos
Jeroen17 schreef op 23 juni 2003 @ 11:35:
[...]

Wat ik ook wel ingewikkeld vond was dat je soms twee verschillende stromen om moest leiden. Dan was die blauwe goed maar toch ging het spel niet verder. Bleek dat je ook nog een gele stroom om moest leiden :?

[...]

Ja, ik heb gisteren even multiplayer uitgeprobeerd en dat werkte prima. Je kan gewoon zonder gamespy spelen want dat heb ik ook niet geïnstalleerd. Er waren alleen nog niet zoveel servers beschikbaar. Gewoon een server selecteren en dan op 'engage' klikken.

Mocht het helemaal niet gaan werken, kan je ook eens proberen tegen bots te spelen. Dat heb ik ook nog even geprobeerd en dat was best nog wel pittig.
Ja ik weet wel dat ik op 'engage' moet drukken :P Ik heb dus al tegen bots gespeeld en het is idd wat moeilijk dan ef1. Ook heb je maar 3 skill levels: lieutenant, commander and captain terwijl je in ef1 ook nog cadet en ensign had :) Ik heb ook ff desintergration gespeeld op lieutenant skill. Ik won met 80-20. Ik ben dus best wel goed in q3-based engine spellen, heb ef1 intensief over internet gespeeld en er waren maar weinig mensen die me dik inmaakten, al zeg ik het zelf dan. Maar nu ben ik me meeste skill kwijt...

De multiplay van ef2 vind ik niet heel erg bijzonder, vooral de maps vind ik niet echt gewelding, in ef1 had je tenminste nog ctf_voy2, m'n favo map. Die map had alles, openlucht en er waren ontelbare tricks voor te verzinnen. Maar helaas heb ik niet zo'n map in ef2 gezien :/ Dus ik denk niet dat ik ef2 intersief ga spelen, ook al gaat m'n ef1 clan dat wel doen.

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

Wiebbe

<none />

Qylos schreef op 23 juni 2003 @ 11:43:
[...]

Ja ik weet wel dat ik op 'engage' moet drukken :P Ik heb dus al tegen bots gespeeld en het is idd wat moeilijk dan ef1. Ook heb je maar 3 skill levels: lieutenant, commander and captain terwijl je in ef1 ook nog cadet en ensign had :) Ik heb ook ff desintergration gespeeld op lieutenant skill. Ik won met 80-20. Ik ben dus best wel goed in q3-based engine spellen, heb ef1 intensief over internet gespeeld en er waren maar weinig mensen die me dik inmaakten, al zeg ik het zelf dan. Maar nu ben ik me meeste skill kwijt...

De multiplay van ef2 vind ik niet heel erg bijzonder, vooral de maps vind ik niet echt gewelding, in ef1 had je tenminste nog ctf_voy2, m'n favo map. Die map had alles, openlucht en er waren ontelbare tricks voor te verzinnen. Maar helaas heb ik niet zo'n map in ef2 gezien :/ Dus ik denk niet dat ik ef2 intersief ga spelen, ook al gaat m'n ef1 clan dat wel doen.
Hehe,
ik de minder legale versie dus hier doet hij het niet helemaal via internet, maar tegen bots mist hier iets wat je in EF1 wel had..

ken jij btw Qbane in EF1? Speelde in CCC en MIB ofzo, wat als het goed is een van de beste spelers.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Dark Lord
(clickable plaatjes)
Afbeeldingslocatie: http://riksserver.no-ip.com/sites/lemwww/rik/screens/startrek/idryil.jpg
waarom heeft ze nou weer zo weinig kleren aan :P

Afbeeldingslocatie: http://riksserver.no-ip.com/sites/lemwww/rik/screens/startrek/bridge1.jpg
ah de bridge ziet dat er niet leuk uit :)

Afbeeldingslocatie: http://riksserver.no-ip.com/sites/lemwww/rik/screens/startrek/bridge2.jpg
en één van voren leuk toch? ;)

[ Voor 58% gewijzigd door Dark Lord op 23-06-2003 15:53 ]

10100111001

• Dark Lord
ik ben nu waar je de warp core moet beschermen dat is vet kut want als verkeerd schiet dan ontploft dat ding zo'n beetje :-/ dat is vet kut maja ff proberen :)

10100111001

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Dark Lord schreef op 23 June 2003 @ 16:08:
ik ben nu waar je de warp core moet beschermen dat is vet kut want als verkeerd schiet dan ontploft dat ding zo'n beetje :-/ dat is vet kut maja ff proberen :)
Was erg irritant ja, maar met flink saven en opnieuw proberen lukt het je wel.

Ik raad je trouwens aan vantevoren nog op zoek te gaan naar een kastje op de muur, dat ding heb je uiteindelijk nodig om de warpcore te ejecten en geloof me, je houdt weinig tijd over om dat ding te vinden... :)

• Qylos
Wiebbe schreef op 23 juni 2003 @ 12:09:
[...]

Hehe,
ik de minder legale versie dus hier doet hij het niet helemaal via internet, maar tegen bots mist hier iets wat je in EF1 wel had..

ken jij btw Qbane in EF1? Speelde in CCC en MIB ofzo, wat als het goed is een van de beste spelers.
Qbane? Nooit van gehoord. Maar ik ben het laatste half jaar nauwelijks niet meer actief in ef online :)

• Skeleton353
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Er staat dat je een Engelstalige windows nodig hebt (bij de systeem vereisten).
Zal dit dan niet werken op een Nederlandstalige windows ?

Volgens mij heeft de taal van je os er niets mee te maken, maar je weet immers nooit he ;)

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

• Dark Lord
nee ik heb Windows XP NL versie en het werkt prima dus dat maakt niet uit :)

10100111001

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-12-2025

Brons

Fail!

De actie is heel simpel, alleen de puzzels zijn lastig, vooral het vinden van het warp core ejection paneel, heb denk ik wel 5 minuten gezocht na dat ding, en iedere keer deed de enterprise boem. :)

Zit nu in de missie dat je in dat kanon zit en de wapens etc moet stuk maken van dat andere schip, heb ik al 5 keer ofzo geprobeert, is me nog niet gelukt........

Naja, ik ga weer ff verder proberen :)

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ik kwam er na een tijdje achter dat je ook op de torpedo's van de vijanden kan schieten, en dan is het veel makkelijker :)

Trouwens, ik heb die staf gevonden, zijn er nog andere verstopte wapens?

specs

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003

Godjira

To infinity and beyond!

Ik heb het spel net vandaag in huis gehaald en ik vind het een super toffe game. Echt een heerlijk gevoel geeft het om te werken met je Hazard Team voor Jean-Luc Picard en zijn crew :*). Leuke sfeer, mooie (ondanks de redelijk oude Q3 engine) graphics (vooral buiten levels zijn erg mooi afgewerkt), spannende levels, rondlopen op de USS Enterprise :*), een volledig werkende tricorder :) (leuk voor de sfeer en het gevoel dat je deel bent van de Hazard crew)... of eigenlijk in 1 woord: KWIJLLLLLL :*)

Profile

Verwijderd

Lijkt dit een beetje op unreal tournament? Ik heb het wel maar nog niet gespeeld, misschien maar eens gaan doen! Ik ben totaal geen fan van de serie, ik vind d'r geen zak aan, maar misschien is het spel wel leuk.

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 16:54:
Lijkt dit een beetje op unreal tournament? Ik heb het wel maar nog niet gespeeld, misschien maar eens gaan doen! Ik ben totaal geen fan van de serie, ik vind d'r geen zak aan, maar misschien is het spel wel leuk.
Unreal Tournament? No way dat het daarop lijkt zelfs. Het is gemaakt met de Quake III engine, dus ook de gameplay is meer te vergelijken met Quake III. UT is heel anders, serieus. Maar als je de serie al niet leuk vind, dan vind je dit spel waarschijnlijk ook niks... het speelt zich helemaal in dat wereldje af, dus ik denk dat je het snel saai gaat vinden.

Houd je wel van space games? Dan is Jedi Knight II: Jedi Outcast misschien iets voor je. Dat is de Star Wars serie, erg leuk spel :).

Profile

• Brons

Brons

Fail!

gladiool schreef op 25 June 2003 @ 16:50:
ik kwam er na een tijdje achter dat je ook op de torpedo's van de vijanden kan schieten, en dan is het veel makkelijker :)
Ja, ik weet dat je met torpedo's kan schieten, alleen die zijn TE sterk, ik krijg die kleine schepen wel stuk, alleen iedere keer als ik die systemen van dat grote schip wil beschieten mis ik, en op het laatst gaat dat grote ding gewoon stuk.
En dan moet ik dus overnieuw beginnen...

Het is trouwens wel BS dat je dat grote schip niet mag stuk maken, als ze je schip willen slopen mag je toch wel de aanvallers vernietigen?
Echt weer iets voor Star Trek(ben grote fan btw).

• Jeroen O
Brons schreef op 25 June 2003 @ 17:06:
[...]

Ja, ik weet dat je met torpedo's kan schieten, alleen die zijn TE sterk, ik krijg die kleine schepen wel stuk, alleen iedere keer als ik die systemen van dat grote schip wil beschieten mis ik, en op het laatst gaat dat grote ding gewoon stuk.
En dan moet ik dus overnieuw beginnen...

Het is trouwens wel BS dat je dat grote schip niet mag stuk maken, als ze je schip willen slopen mag je toch wel de aanvallers vernietigen?
Echt weer iets voor Star Trek(ben grote fan btw).
Hij bedoelde dat je OP de torpedo's moet schieten :) ;) Dan loopt de enterprise minder schade op.

Ik heb hier ook een paar keer opnieuw moeten beginnen. Gelukkig wordt er wel aangegeven waar je precies op dat grote schip moet schieten. Uiteindelijk lukt het wel een keer :)

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-11-2025
zijn er meer mensen die alleen op 60Hz kunnen spelen?
ik hen bij de Geforce controlpanel alles 85 staan, maar spel trekt zich er niks van aan.
Gf4200Ti met laatste drivers

• Brons

Brons

Fail!

Jeroen17 schreef op 25 June 2003 @ 18:32:
[...]

Hij bedoelde dat je OP de torpedo's moet schieten :) ;) Dan loopt de enterprise minder schade op.
Oops, zat weer eens niet op te letten.
Naja, ik ben er nu door heen.

Valt me trouwens op dat je team mates eigenlijk niet veel doen, het is de hele tijd zo dat je alleen op pad gaat.
Valt me een beetje tegen, en ik begin ook een beetje ziek te worden van die exo's.
Ik wil liever tegen Klingons ofzo vechten, en nog liever, op de Enterprise :D.
En het 'haal je uitrusting en ga daarna naar de briefing room' gedeelte is ook groten deels weg gehaald.
Ik zit nu in dat level na dat kanon feest(volgens mij 7 of 8 ) en ik heb nog maar 1 keer een briefing gehad, en heb nog nooit m'n locker gebruik.

Dat valt dus een beetje tegen, maar voor de rest is het een geweldig spel _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Brons op 25-06-2003 19:18 ]

• eborn
Hoe zit dat trouwens met die lockers? Je kunt er namelijk een code op intoetsen. Kun je ze ook openen als je de goeie code weet? Is er uberhaubt een goeie code?

• Brons

Brons

Fail!

eborn schreef op 25 June 2003 @ 19:57:
Hoe zit dat trouwens met die lockers? Je kunt er namelijk een code op intoetsen. Kun je ze ook openen als je de goeie code weet? Is er uberhaubt een goeie code?
Ga naar je eigen locker(je naam staat erop), en use het.
Als je het code intyp scherm krijgt kijk je onderaan, daar staan 2 3 nummers, typ die in.
En klaar is eborn!

Ik weet nog niet wat voor nut het heeft, maar het kan wel:)

• Brons

Brons

Fail!

sorry, dubbel post.......

[ Voor 114% gewijzigd door Brons op 25-06-2003 20:02 ]

• eborn
Brons schreef op 25 June 2003 @ 20:00:
Ga naar je eigen locker(je naam staat erop), en use het.
Als je het code intyp scherm krijgt kijk je onderaan, daar staan 2 3 nummers, typ die in.
Ja, die had ik inderdaad al gevonden. Maar als je andermans locker probeert dan kunnen er twee dingen gebeuren:

1. je klikt een nummer aan (wat blijkbaar fout is) en komt weer terug in het spel
2. je klikt een nummer aan en het venster blijft staan zodat je nog een nummer kunt invoeren.

Ik ben nu al voorbij de 3 'geaccepteerde' nummers, maar er gebeurd niets. Dus of het sowieso iets doet weet ik niet :P

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:39

Willybubba

Nut up or shut up.

Chainsaw schreef op 25 June 2003 @ 19:08:
zijn er meer mensen die alleen op 60Hz kunnen spelen?
ik hen bij de Geforce controlpanel alles 85 staan, maar spel trekt zich er niks van aan.
Gf4200Ti met laatste drivers
Console naar beneden halen, dan:

Seta r_displayrefresh 85

ff de game opnieuw opstarten, dan moet het werken... (of Vid_restart)

(Dacht ik... zoiets iig)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Dark Lord
eborn schreef op 25 June 2003 @ 20:26:
[...]
Ja, die had ik inderdaad al gevonden. Maar als je andermans locker probeert dan kunnen er twee dingen gebeuren:

1. je klikt een nummer aan (wat blijkbaar fout is) en komt weer terug in het spel
2. je klikt een nummer aan en het venster blijft staan zodat je nog een nummer kunt invoeren.

Ik ben nu al voorbij de 3 'geaccepteerde' nummers, maar er gebeurd niets. Dus of het sowieso iets doet weet ik niet :P
ik had eerst 1 goed bij diegene tegenover die van jou dat was de 9 daarna dee ik een foute en toen d8 ik toets weer 9 lijkt me logisch was die in ene fout :S dus de code veranderd gewoon elke keer :S en waar slaat het op dat je je locker met een tricoder moet openmaken :)

10100111001

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Willybubba schreef op 25 juni 2003 @ 20:30:
[...]

Console naar beneden halen, dan:

Seta r_displayrefresh 85

ff de game opnieuw opstarten, dan moet het werken... (of Vid_restart)

(Dacht ik... zoiets iig)
Mijn display in EF2 draait ook op 60hz. Ik heb je truckje geprobeerd, maar haalt niets uit. Hij blijft op 60hz draaien. Enig ander idee?

[edit]
Ik heb het al voor elkaar, was r_ ervoor vergeten te zetten. En vid_restart werkt ook prima. Ik draai hem nu op 85hz, een stuk fijner aan mijn ogen :).

[ Voor 17% gewijzigd door Godjira op 25-06-2003 21:43 ]

Profile

• Qylos
Godjira schreef op 25 June 2003 @ 21:39:
[...]

Mijn display in EF2 draait ook op 60hz. Ik heb je truckje geprobeerd, maar haalt niets uit. Hij blijft op 60hz draaien. Enig ander idee?

[edit]
Ik heb het al voor elkaar, was r_ ervoor vergeten te zetten. En vid_restart werkt ook prima. Ik draai hem nu op 85hz, een stuk fijner aan mijn ogen :).
Dacht al, want dat trucje werkt bij mij altijd bij alle q3 engine-based games :)

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:58

Bezulba

Formerly known as Eendje

Brons schreef op 25 June 2003 @ 16:33:
De actie is heel simpel, alleen de puzzels zijn lastig, vooral het vinden van het warp core ejection paneel, heb denk ik wel 5 minuten gezocht na dat ding, en iedere keer deed de enterprise boem. :)

Zit nu in de missie dat je in dat kanon zit en de wapens etc moet stuk maken van dat andere schip, heb ik al 5 keer ofzo geprobeert, is me nog niet gelukt........

Naja, ik ga weer ff verder proberen :)
als je snel genoeg bent met het puzzelen op die grote panel hoef je niet eens een core ejection te doen!

athans dat had ik, doordat ik dat ejection panel niet kon vinden moest ik dat stuk opnieuw doen, en dat ging zo snel dat alles oke was.. :)

blup

• Dark Lord
cool en zou dat nog voorderest invloed hebben op de rest van het spel? tenminste op een deel van het spel

10100111001

• Koelkasten
  • Laatst online: 16-12-2025

Koelkasten

har har koelkast op je knar

Even een vraag tussendoor.

Ik had me zo verheugd op de class based assimilation mode in multiplayer nu heb ik de demo maar ik kan hem nergens vinden zit deze niet in de demo?

Ik heb ook op de website zitten kijken maar daar kan ik er niets van terug vinden over deze assimilation mode

Sommige mensen....

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Ik heb een vraag. Hoeveel missies bevat EF2 eigenlijk? Ik ben nu net in de missie in een riool (na het verdedigen van de USS Enterprise). Ik begin bijna te denken dat dit al een van de laatste missies is. Klopt dat ook? Als het zo is, dan ben ik wel erg snel door het spel heen geschoten, haha. :)
Koelkasten schreef op 26 June 2003 @ 21:42:

Ik had me zo verheugd op de class based assimilation mode in multiplayer nu heb ik de demo maar ik kan hem nergens vinden zit deze niet in de demo?

Ik heb ook op de website zitten kijken maar daar kan ik er niets van terug vinden over deze assimilation mode
Een demo bevast never nooit alle elementen in een game, dus hoogst waarschijnlijk zit deze gewoon niet in de demo verwerkt. Gewoon het origineel kopen, hij is zeker de moeite waard.

Profile

• Jeroen O
Godjira schreef op 26 June 2003 @ 21:53:
Ik heb een vraag. Hoeveel missies bevat EF2 eigenlijk? Ik ben nu net in de missie in een riool (na het verdedigen van de USS Enterprise). Ik begin bijna te denken dat dit al een van de laatste missies is. Klopt dat ook? Als het zo is, dan ben ik wel erg snel door het spel heen geschoten, haha. :)
Het spel heeft 11 missies, dus je bent nog niet helemaal aan het einde ;) Die missie in het riool is dacht ik missie 8

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Jeroen17 schreef op 26 June 2003 @ 22:11:
[...]

Het spel heeft 11 missies, dus je bent nog niet helemaal aan het einde ;) Die missie in het riool is dacht ik missie 8
In het riool is inderdaad missie 8. Maar dan heb ik gelukkig nog 3 missies te gaan :). Daarna is het de beurt aan het multiplayer gedeelte van het spel :*), die schijnt volgens veel reviews beter te zijn dan vele andere multiplayer games van dit moment.

Profile

• Jeroen O
Koelkasten schreef op 26 June 2003 @ 21:42:

De demo is alleen single player en heeft geen multiplayer mogelijkheden.

De volledige versie heeft de volgende multiplayer mogelijkheden:

* Holomatch
* Team holomatch
* Capture the flag
* Bomb defusion

En hierbij kan je ook nog enkele 'modifiers' aanzetten, namelijk: Disintegration, Action hero, Auto handicap, Weapon score, Control points, One flag, Power struggle, Elimination en Specialties :)

Assimilation mode zoals die bij elite force 1 erin zat, zit er niet meer bij

[ Voor 6% gewijzigd door Jeroen O op 26-06-2003 22:16 ]

• Priet

Priet

Help, ik kom niet verder in mission 8 (of was het 9 :?). Je zit zo'n Ferengi achterna en wordt tegen gehouden door een Klingon in een of ander schietend bakje. Opeens is er een groen forcefield waar je dood van gaat als het je aanraakt.

Hoe kom je hier voorbij, kun je ergens schuilen?

Ik ben er iig achter dat je niet dat gat in moet springen :Y)

Verwijderd

Priet schreef op 26 June 2003 @ 23:27:
Help, ik kom niet verder in mission 8 (of was het 9 :?). Je zit zo'n Ferengi achterna en wordt tegen gehouden door een Klingon in een of ander schietend bakje. Opeens is er een groen forcefield waar je dood van gaat als het je aanraakt.

Hoe kom je hier voorbij, kun je ergens schuilen?

Ik ben er iig achter dat je niet dat gat in moet springen :Y)
Ik ben rond die zuil gaan rennen , dat veld draait 1 rondje , die kan je makkelijk voorblijven. :)

Verwijderd

EF2 RoX!

• Dark Lord
hmm ja ik had het niet beter kunnen zeggen ;)

10100111001

• Priet

Priet

Je neemt me de worden uit de mond ;)

Maar ook ik kan niet wachten op deel 3 :D

• Qylos
En is te kort ;)

@RS_006, heb je die andere savegame van mij nog geprobeerd?

Verwijderd

Ik zit vast in missie 7.

In een ruimte waarin gas zit waardoor je langzaam dood gaat. Als je de ruimte binnenkomt is er een vrouw binnen die onmiddelijk dood gaat.

In deze ruimte dus:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dblspace/elite.JPG
Als je even een stukje doorloopt zijn er twee deuren die beide niet open willen. terug kan dan ook niet meer want de deur waardoor je binnen bent gekomen zit dan dicht.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 15:04 ]

• Dark Lord
ik ben er nog niet maar kan je niet je tricorder gebruiken en dan bv structeral integrity en dan muurtje kapot schieten of trace gas en dan met ja phaser de dingen dichtlassen ofzo iets :S

10100111001

• eborn
Verwijderd schreef op 01 juli 2003 @ 14:53:
In een ruimte waarin gas zit waardoor je langzaam dood gaat. Als je de ruimte binnenkomt is er een vrouw binnen die onmiddelijk dood gaat.
Je moet gewoon weer je Tracegas mode inschakelen en vervolgens de gleuven dichtbranden met je phaser.

Verwijderd

Hoe kom ik in de borgcube bij de derde node die ik moet slopen? Ik kan niks vinden om hem forcefield wat ervoorz it weg te halen en het is maar een kleine ruimte...

• eborn
Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 22:35:
Hoe kom ik in de borgcube bij de derde node die ik moet slopen? Ik kan niks vinden om hem forcefield wat ervoorz it weg te halen en het is maar een kleine ruimte...
Heb je toevallig een screenshotje? :) Misschien kan ik het me dan weer herinneren. Ik heb het spel inmiddels weer verwijderd, dus even opzoeken gaat niet echt ;)

• Epitome
  • Laatst online: 29-09-2025
Klopt het dat strafen langzaam gaat?

Het viel me plots op dat ik heel langzaam van links naar rechts ga en andersom tevens gaat achteruit ook heel traag... :(

Terwijl always run aanstaat en vooruit gaat ie wel snel, maar als je dan tegelijkertijd strafed dan gaat het weer beretraag! :/

Is dit normaal of heb ik iets verkeerd ingesteld? :?

Verwijderd

Ik heb hem ,alleen nog even fikken*gelukkig bestaat er zoiets als drome*

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2003 15:39 ]

• VonFoX
  • Laatst online: 16-05-2025

VonFoX

Las noches de Diciembre

Het lukt me niet om de warpcore temperatuur omlaag te krijgen, als ik de puzzel net gestart heb ontploft de enterprise al :(

Yo.

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
moet je ff helemaal overnieuw doen en zorgen dat je de intruders eerder neerschiet, dat zorgt dat je later bij de puzzel meer tijd over hebt

• AwesomE
  • Laatst online: 29-05-2025
VonFoX schreef op 13 July 2003 @ 16:53:
Het lukt me niet om de warpcore temperatuur omlaag te krijgen, als ik de puzzel net gestart heb ontploft de enterprise al :(
ik heb nog een paar seconde om de code in te voeren , waar is dat ding ?

...

Verwijderd

Ik heb vreemde problemen met Elite force 2, eigenlijk met alle games gebaseerd op de quake 3 engine...
Ik heb een athlon xp 1800+, 1024Mb ram en geforce 4 mx 440 met laatste whql drivers en dirext 9.0a geinstalleerd en toch is het spel niet speelbaar, met een framerate van 0,2 frames per seconde in 640x480 en alle details op minimum 8)7
Iemand een ideetje waaraan dit kan liggen?

Dank bij voorbaat

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Antialiasing?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• Qylos
Verwijderd schreef op 03 August 2003 @ 10:03:
Ik heb vreemde problemen met Elite force 2, eigenlijk met alle games gebaseerd op de quake 3 engine...
Ik heb een athlon xp 1800+, 1024Mb ram en geforce 4 mx 440 met laatste whql drivers en dirext 9.0a geinstalleerd en toch is het spel niet speelbaar, met een framerate van 0,2 frames per seconde in 640x480 en alle details op minimum 8)7
Iemand een ideetje waaraan dit kan liggen?

Dank bij voorbaat
Beetje een topic-kick van jou, maar het ligt waarschijnlijk aan je vidkaart instellingen. 0,2 fps lijkt me overdreven, missschien heb je teveel achtergrond programma's draaien of en 'vervuilde' windows install. Probeer het spel onder een ander OS te draaien.

(ik ben 4 weken weggeweest dus ik weet niet hoe de SPV/SPG policies zijn opgekrikt, misschien zou die vraag regelrecht naar SPV moeten geredirecht worden)

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Epitome schreef op 10 July 2003 @ 13:37:
Klopt het dat strafen langzaam gaat?

Het viel me plots op dat ik heel langzaam van links naar rechts ga en andersom tevens gaat achteruit ook heel traag... :(

Terwijl always run aanstaat en vooruit gaat ie wel snel, maar als je dan tegelijkertijd strafed dan gaat het weer beretraag! :/

Is dit normaal of heb ik iets verkeerd ingesteld? :?
Hmm, als het zo is is het wel realistischer, vond het altijd nogal lam van fps-ers dat je net zo hard kon strafen en achteruit rennen als vooruit. Dat moet je zelf es proberen, dat is zwaar lastig :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Verwijderd

Hihahodilo,

Nou ik heb 'm vandaag uiteindelijk in bezit EF2. :)
Ik ben pas op level 1 ofzo, het ziet er allemaal gelikt uit en het speelt erg goed op mijn PC.
Ik heb even gemultiplayerd met bots.
CTF wel te verstaan, toch viel me dat wel tegen.
De gameplay is niet echt geschikt voor multyplay maar misschien ga ik nog eens wat uit proberen.
Vandaar deze vraag: Waar zijn de servers, ik zie er geen 1.
9 servers en allemaal time-out oid.
Wie speelt er weleens online met EF2 en waar?

• Jeroen O
Verwijderd schreef op 03 August 2003 @ 18:28:
Hihahodilo,

Nou ik heb 'm vandaag uiteindelijk in bezit EF2. :)
Ik ben pas op level 1 ofzo, het ziet er allemaal gelikt uit en het speelt erg goed op mijn PC.
Ik heb even gemultiplayerd met bots.
CTF wel te verstaan, toch viel me dat wel tegen.
De gameplay is niet echt geschikt voor multyplay maar misschien ga ik nog eens wat uit proberen.
Vandaar deze vraag: Waar zijn de servers, ik zie er geen 1.
9 servers en allemaal time-out oid.
Wie speelt er weleens online met EF2 en waar?
Die servers zouden het gewoon moeten doen. Bij mij geeft geen enkele server een time-out. Heb je de legale versie?

Ik speel het soms wel eens online. Meestal pak in dan een server van k-play.de. Met die servers heb ik altijd een goeie verbinding.

Wat vind je dan tegenvallen aan de multiplayer?

• Qylos
Jeroen17 schreef op 03 August 2003 @ 18:55:
[...]

Die servers zouden het gewoon moeten doen. Bij mij geeft geen enkele server een time-out. Heb je de legale versie?

Ik speel het soms wel eens online. Meestal pak in dan een server van k-play.de. Met die servers heb ik altijd een goeie verbinding.

Wat vind je dan tegenvallen aan de multiplayer?
Bij mij werkt de network multiplay ook niet. Ook al zou die het doen, ik heb een paar uur tegen bots gespeeld en ik vond het niet echt denderend ofzo. Het is gewoon erg doorsnee. Er zijn dan wel wat meerdere gametypes maar daarvoor vind ik de weapons wat overkill. De ultime phaser compresion rifle is niet zo goed als ie was in ef1, waar de primairy gun mode een korte burst was en de tweede een sniper mode. IMHO is de sniper in ef2 wat onhandig, ik vind die gun gewoon niet zo lekker werken als in ef2.

Verwijderd

Hummmm, m'n firewall zat een beetje in de weg.
Maar helaas nu zie ik de servers wel maar mijn cdkey needs een rolstoel.
Nu weet je meteen hoelaat het is :(

Thanks
Pagina: 1 2 3 Laatste