Ik kan niet flushen.. heb al paar keer verzonden, maar dacht dat tussen 17:00 en 0:00 je kon blijven flushen ?? Ben nu namelijk alls pc's aan het aflopen..
Ik kan der nog wel wat over vragen, maar dan moet ik wel meer weten.
hoeveel zijn het er?
hoeveel keys staan er ongeveer op?
hoeveel zijn het er?
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
1 keer 150k, 1 keer 170k, 1 keer 120k, 1 keer 130k.. en ga zo maar door. een stuk of 13pc's waar ik nu nog bij kan.YoMaN schreef op 17 september 2002 @ 18:53:
Ik kan der nog wel wat over vragen, maar dan moet ik wel meer weten.
hoeveel zijn het er?
170K gedumpt
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
hij zegt dat het gewoon moet kunnen. de "trottle" staat niet aan.
ik wil trouwens iedereen nog eens wijzen op de mooie stats van DukeBox
http://dolphin.qik.nl/
ik wil trouwens iedereen nog eens wijzen op de mooie stats van DukeBox
http://dolphin.qik.nl/
53.000 gedumped
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Ik denk dat dat is gedaan omdat dat bijna iedereen thuis is. En dan dus ook meteen kan flushen.ColdFusion schreef op 17 september 2002 @ 19:25:
Ik heb alles al geflushed. Ik had paar dagen geleden gevraagd waarom 22.00 maar daar kwam geen antwoord op. Jammer hoor, maar mag de pret niet drukken
175k dump ik @ 22:00 uuur
Ben veel te laat begonnen, toen waren er al zo'n 700 replies in het andere topic
Ben veel te laat begonnen, toen waren er al zo'n 700 replies in het andere topic
Verwijderd
vandaag nog maar 6M totaal??
Naja ik ga daar nog ff 80k bovenop doen.
Zonde, had er laatst per ongeluk 170k geflushed...
Naja ik ga daar nog ff 80k bovenop doen.
Zonde, had er laatst per ongeluk 170k geflushed...
dan let je de volgende keer goed opPromWarMachine schreef op 17 september 2002 @ 20:05:
175k dump ik @ 22:00 uuur
Verwijderd
Da's idd jammer, maar zoals ik al zeg, ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen. Veel mensen zullen nog wachten met flushen denk ik, iig tot die 22.00, waar ie ook voor mag staan, en natuurlijk om in 1 pulse zoveel mogelijk te doen.Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 20:15:
ik ook
Maar iemand verneukt vandaag onze megaflush, die hebben 10M en wij pas 6M...
Heb net geflushed trouwens. Had ook dat zinnenetje 'to big to display'
http://project-dolphin.ne...Stephan202&uid=18443#info
Verwijderd
Dit zijn de stats van gisteren, die worden maar dagelijks geupdated, daarentegen de users stats realtime.Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 20:15:
ik ook
Maar iemand verneukt vandaag onze megaflush, die hebben 10M en wij pas 6M...
We hebben al 13.189.534 keys gepulsed vandaag.
Een goeie 15mio moet wel mogelijk zijn denk ik.
Die 15 miljoen gaan wij M-A-K-K-E-L-I-J-K halen!!! Ik bedoel, ik denk dat er nog wel wat mensjes w88 tot het 22:00 is,
, en dan een grote megapulse van nog een miljoentje of 3 (ik w8 iig wel...)!
(kheb al wel 58K geflushed, maar dat komt omdat ik niet meer kon w88, er staat hier dus nog 180K
)
(kheb al wel 58K geflushed, maar dat komt omdat ik niet meer kon w88, er staat hier dus nog 180K
* Xof kan ook niet wachten totdat het 22:00 uur 
Alleen had ik perongeluk een week geleden >200K geflushed
Alleen had ik perongeluk een week geleden >200K geflushed
heb er ook 180k bijgegooid
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Ik blijf F5-en op de userstats pagina van DukeBox 
En, zoals al iemand zei, dit is ook weer n extra dimensie bij Dolphin
totaal vandaag: 13189534
En, zoals al iemand zei, dit is ook weer n extra dimensie bij Dolphin
totaal vandaag: 13189534
hmmz toch best een hoop allemaal
Nog ff vraagje, hoe vaak worden die userstats geupdate? Ik heb net n vriend van mij 18K laten dumpen maar ik zie um niet en het totaal van vandaag is ook niet veranderd 
Bij zijn stats op de website van dolphin zijn ze meegeteld, dus daar zou het niet aan liggen...
Bij zijn stats op de website van dolphin zijn ze meegeteld, dus daar zou het niet aan liggen...
15 minutes till MegaFlush®
#StopBurningStuff
Pfff, das ook fuck zeg... zit ik heel braafjes te w88 tot het 22 uur is, heb ieder1 al geflushed...
POE HEE
POE HEE
tommieMy schreef op 17 september 2002 @ 21:52:
Pfff, das ook fuck zeg... zit ik heel braafjes te w88 tot het 22 uur is, heb ieder1 al geflushed...
POE HEE
EN RINOCEROS GAAT VOOR DE KOELKAST!!!
hier is alvast n biertje omdat je vraag 1 goed had!

mmm bij mij op ut klokje is ut 5 min eerder, dus mijn grootste hap is al weg...
Haha hebben we het dan toch voor elkaar?
http://project-dolphin.ne...p=look-this-team&TeamID=2
-->> Loadave panic! short-circuiting CGI
http://project-dolphin.ne...p=look-this-team&TeamID=2
-->> Loadave panic! short-circuiting CGI
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Beginnuhhhhhhh
Hee My Poe Hee houd is op met dat poe hee, dat is het enige wat je de hele dag loopt te roepen!
POE HEE
Hij pulst nie hoe kan da nou?????
POE HEE
#StopBurningStuff
22:00
FLUSHE MAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FLUSHEUEUEUEUHHHHHHHHHHHHHHHHH!
FLUSHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
WHA@@@@@@@@@@@HA@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
flippen/flushen wat maakt het uit, zo lang op gewacht, eindelijk dubbelklikken op dat verdome icoontje.
FLUSHE!!! FLUSHEN FLUSHE FLUSHEN!!!
Aan alle fans van mij:
TNX voor alle medewerkers...
!!!iedereen die ons jarenlang heeft gesteund.
ook in moeilijkere periodes,De echte fans.(emotioneel)Na de flush mogen jullie fans allemaal een handtekening komen halen.Dank jullie wel ALLEMAAL.
Ik zal het nooit vergeten
Jullie grootste idool........
FLUSHE MAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FLUSHEUEUEUEUHHHHHHHHHHHHHHHHH!
FLUSHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
WHA@@@@@@@@@@@HA@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
flippen/flushen wat maakt het uit, zo lang op gewacht, eindelijk dubbelklikken op dat verdome icoontje.
FLUSHE!!! FLUSHEN FLUSHE FLUSHEN!!!
Aan alle fans van mij:
TNX voor alle medewerkers...
ook in moeilijkere periodes,De echte fans.(emotioneel)Na de flush mogen jullie fans allemaal een handtekening komen halen.Dank jullie wel ALLEMAAL.
Ik zal het nooit vergeten
teveel mensen die willen pulsen,
dus het werkt niet allemaal tegelijk.
Gewoon blijven proberen. Bij ging ie ook pas na 5 keer proberen.
dus het werkt niet allemaal tegelijk.
Gewoon blijven proberen. Bij ging ie ook pas na 5 keer proberen.
das minder_WgV_ schreef op 17 september 2002 @ 22:02:
Hee My Poe Hee houd is op met dat poe hee, dat is het enige wat je de hele dag loopt te roepen!
POE HEE
bij mij in 1 keer 
nu mag ik My ook ontladen:
WH0000000000333333333335555555555TTTTTTT!!!!!!!!!
oooooooEEEEEEEEWWWWWWWWwwwwwwWwwWwwWw wat een ruk icoooooooooooooooooooooooooooooooooontje zeg, waaaaaaaaaaaarrrom mogt ik daaaaaaar nou nie op klikken, POE HAA, ow heerlijk! dit is bter dan op de WC ZITTTTTTTTTTTUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHH
AAAAAAH LEKKER
* My neemt un biertje voor de rust
* My biedt jullie er ook 1 aan:
nu mag ik My ook ontladen:
WH0000000000333333333335555555555TTTTTTT!!!!!!!!!
oooooooEEEEEEEEWWWWWWWWwwwwwwWwwWwwWw wat een ruk icoooooooooooooooooooooooooooooooooontje zeg, waaaaaaaaaaaarrrom mogt ik daaaaaaar nou nie op klikken, POE HAA, ow heerlijk! dit is bter dan op de WC ZITTTTTTTTTTTUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHH
AAAAAAH LEKKER
* My neemt un biertje voor de rust
* My biedt jullie er ook 1 aan:
nu moeten we tot 08:00 wachten voordat er weer statsupdates zijn.
Post het hier ook maar even:
Ehm vraagje: ik heb boven op m'n pc nog 85k staan, maar die heeft geen internet, en ook geen netwerk. Dus nu denk ik, ik zet 'm ff op diskette, en pulse dan ff: maar nu staat de stand gewoon op 0, de stand van de pulse op de computer waar ik mee wilde flushen, terwijl ik toch echt de dolphin van die pc had afgesloten en de dolphin van de 85k had opgestart. Iemand oplossing???
Ofterwijl: hoe kun je pulsen met pc zonder internet verbinding??????
Ehm vraagje: ik heb boven op m'n pc nog 85k staan, maar die heeft geen internet, en ook geen netwerk. Dus nu denk ik, ik zet 'm ff op diskette, en pulse dan ff: maar nu staat de stand gewoon op 0, de stand van de pulse op de computer waar ik mee wilde flushen, terwijl ik toch echt de dolphin van die pc had afgesloten en de dolphin van de 85k had opgestart. Iemand oplossing???
Ofterwijl: hoe kun je pulsen met pc zonder internet verbinding??????
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Verwijderd
Zoals beloofd nog even gepulsed na de match =380k.
De juiste stats kan je vinden op http://dolphin.color-graphics.be
De juiste stats kan je vinden op http://dolphin.color-graphics.be
total all: 24.276.539
^ Lekkur ^
vergeleken met de 6.173.175 van gisteren.
Mooie Flush / Pulse
Mooie Flush / Pulse
Iemand een oplossing..... Kan ik nog ff flushen. Ik heb dus een pc zonder internet, en wil die keys daarvan pulsen. Maar als ik dolphin(.bin) overzet naar een andere pc, neemt die de keycount over van die internet pc, en kan ik dus niet pulsen. Zal wel een beveiliging zijn, maar is die te omzeilen????
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Heb gelijk toen ik thuis kwam ook mijn bijdrage (van 98K) geleverd. Bijna 27 miljoen vandaag 
total all: 26900054
total all: 26900054
24.276.539 - 14.451.158 = 9.825.381 van stiekeme spaarders....YoMaN schreef op 17 september 2002 @ 23:15:
total all: 24.276.539![]()
^ Lekkur ^
![]()
Mooie Flush / Pulse
of zal ik van dit aantal ook nog eens 6.000.000 (regulier op een dag??) af moeten halen??
dat weet ik dus niet... maar vraag me wel af wat de stiekeme spaarders (die hun aantal niet op de MF-counter hebben bijgehouden) totaal bij elkaar hebben gesprokkeld...
maar ik vind 24.276.539 een mooi aantal... als we dat nou eens elke dag zouden hebben... waar zouden die amerikanen dan blijven
Gefeliciteerd alsnog allemaal, met dit tog mooie aantal... volgende MF het dubbele he!!!!!
wanneer is die eigenlijk??
Stephan
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

who the fuck zijn die andere teams in een keer? dat kan toch nooit? Hacks van de software of zo? Ze staat wijd voor ons en hebben slechts 30 members!
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Dat was de reden dat ik hier ook ff kwam kijken ... 1 user die er 4 miljoen inlevertrobertos schreef op 18 september 2002 @ 08:13:
[afbeelding]
who the fuck zijn die andere teams in een keer? dat kan toch nooit? Hacks van de software of zo? Ze staat wijd voor ons en hebben slechts 30 members!
4 miljard that isspeed24 schreef op 18 September 2002 @ 08:20:
[...]
Dat was de reden dat ik hier ook ff kwam kijken ... 1 user die er 4 miljoen inlevert
¯\_(ツ)_/¯
sorry voor dubbelpostspeed24 schreef op 18 september 2002 @ 08:20:
[...]
Dat was de reden dat ik hier ook ff kwam kijken ... 1 user die er 4 miljoen inlevert
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
idd, 4 miljard en ook nog eens gisteren aangemeld...speed24 schreef op 18 september 2002 @ 08:20:
[...]
Verwijderd
Kan echt niet!
VB:
http://project-dolphin.ne...abeanQueen&uid=18717#info
34 dagen lid, dus bij een max van 8 keys/sec:
8 * 60 * 60 * 24 * 34 = 23.500.800
Terwijl ie er volgens de site ruim 2 miljard heeft gedaan! En check ook hoevaak ie pulsed, om de paar seconden.
Volgens mij is dit cheaten (sorry, het verboden woord hier), wie overtuigd mij van de rechtmatigheid van deze cijfers?
VB:
http://project-dolphin.ne...abeanQueen&uid=18717#info
34 dagen lid, dus bij een max van 8 keys/sec:
8 * 60 * 60 * 24 * 34 = 23.500.800
Terwijl ie er volgens de site ruim 2 miljard heeft gedaan! En check ook hoevaak ie pulsed, om de paar seconden.
Volgens mij is dit cheaten (sorry, het verboden woord hier), wie overtuigd mij van de rechtmatigheid van deze cijfers?
Verwijderd
Zou de server niet van streek kunnen zijn door al dat flushen? Raar hoor... hebben we eindelijk die MF, is er een team met 3 keer zoveel keys, eentje met 2 keer zoveel keys en een eenmansteam die in 1 dag 10 keer onze MF pulst? Dat kan toch niet normaal zijn???
OF bobba heeft zijn client gehacked of hij tikt sneller dan Superman!
OF bobba heeft zijn client gehacked of hij tikt sneller dan Superman!
Verwijderd
Ok, alles is terug in orde we staan terug op N° 1.
Ze hebben de cheaters er uitgeschopt.
http://project-dolphin.net/statistics_teams.shtml
Vage shit! NL en frankrijk lijken te zijn verwijderd uit de stats? Vaag, spanje staat nu @ 2e plaats.. Zou dit door de MF komen?
Ik had er wat van gezegd tegen Nirgle. Dus toen heeft ie ze weggehaalt. Hij zei trouwens ook dat de meeste dingen van stats gaan verdwijnen. Omdat die met cheaters niet nuttig zijn. Maar binnen het team en de pod (die jullie ongetwijfeld geen hebben gemaakt) kun je wel met elkaar strijden. Daar weet je ook zeker van dat er niet gecheat word.Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 13:13:
Ok, alles is terug in orde we staan terug op N° 1.
ennuh de eindstand van de MF
total all: 32.731.486
Weer een teken dat iedereen die hier aan meedoet het allemaal voor niks doet. Zo makkelijk te manipuleren die stats.
* Mobster rent nu hard weg en bied zijn excuses aan voor de troll
* Mobster rent nu hard weg en bied zijn excuses aan voor de troll
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
PFFFF, das tog uitstekende dag om hard te gaan computeren?
offtopic:
WaarAnders, volgens mij moet jij ff in de DCHP van ECCp kijken, Innuedo had n msg voor jou...
WaarAnders, volgens mij moet jij ff in de DCHP van ECCp kijken, Innuedo had n msg voor jou...
1 ding:
Als ik merk dat een lid van DPC cheat wordt die zonder pardon eruit geflikkerd. Dat jullie het ff weten
Als ik merk dat een lid van DPC cheat wordt die zonder pardon eruit geflikkerd. Dat jullie het ff weten
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
omg... het cheaten beperkt zich dus niet eens met games
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
die asociale lui worden er keihard uit-ge-bon-jourdGeniusDex schreef op 18 september 2002 @ 19:01:
1 ding:
Zo het bos uit gebonjourd
.
We hebben nu meer dan 100 miljoen voorsprong op AF dat was een paar weken terug nog 75
We hebben nu meer dan 100 miljoen voorsprong op AF dat was een paar weken terug nog 75
Verwijderd
http://project-dolphin.net/statistics_countries.shtml
NL staat op de 4de plaats... Spanje en Oezbekistan (dat daar computers zijn
) hebben ons ingehaald (of ze hebben zitten cheaten)
NL staat op de 4de plaats... Spanje en Oezbekistan (dat daar computers zijn
hmmmm we lopen net iets minder dan 1 miljard keys achter op de vs. Dat gaan we toch wel ff inhalen he (met de nadruk op ff). Ik ben pa stevereden als we daar ook op nummer 1 staan. dus ookj s@n harder tiepuh anders kom ik achter jullie aan. en ja ik trek nu me grote bek zover open dat er 4 dubbele whoppers in kunnen (yummie). Maar jullie van s@n mogen natuurlijk niet te hard tiepen want wij moeten natuurlijk wel op #1 blijven.
belangrijker is denk ik dat we meer leden werven......cybermans schreef op 19 september 2002 @ 07:56:
hmmmm we lopen net iets minder dan 1 miljard keys achter op de vs. Dat gaan we toch wel ff inhalen he (met de nadruk op ff). Ik ben pa stevereden als we daar ook op nummer 1 staan. dus ookj s@n harder tiepuh anders kom ik achter jullie aan. en ja ik trek nu me grote bek zover open dat er 4 dubbele whoppers in kunnen (yummie). Maar jullie van s@n mogen natuurlijk niet te hard tiepen want wij moeten natuurlijk wel op #1 blijven.
ik heb thuis en op werk al een dolfijntje draaien
ze zitten te cheaten... ik dacht dat dat wel duidelijk is...Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 21:59:
http://project-dolphin.net/statistics_countries.shtml
NL staat op de 4de plaats... Spanje en Oezbekistan (dat daar computers zijn) hebben ons ingehaald (of ze hebben zitten cheaten)
¯\_(ツ)_/¯
Blaatschaap11 schreef op 18 september 2002 @ 21:47:
Zo het bos uit gebonjourd.
offtopic:
Hans Teeuwen - Kabouter uit de theatershow Trui
Hans Teeuwen - Kabouter uit de theatershow Trui
#StopBurningStuff
En volgends mij zijn wij niet de enige die dat was opgevallen, de stats zijn bijgewerktbeschuitfluiter schreef op 19 september 2002 @ 10:03:
ze zitten te cheaten... ik dacht dat dat wel duidelijk is...
Op het moment van posten was dit de stand van zaken:
Countries by Membership
| Countries by Keys Typed
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dat zijn die mensen die ook als user uit de stats zijn gehaalt. Alleen de stats van de landen niet realtime en worden maar eens per 6 uur upgedate.Negotiator schreef op 19 september 2002 @ 13:32:
[...]
En volgends mij zijn wij niet de enige die dat was opgevallen, de stats zijn bijgewerkt
Op het moment van posten was dit de stand van zaken:
jawel hoor... het was alleen verassend hoeveel mensen hun score niet bijhielden op die site...Blaatschaap11 schreef op 19 september 2002 @ 21:36:
Trouwens al met al nog best een geslaagde MF vinden jullie ook niet??
nog een keer?
tot 2e kerstdag
¯\_(ツ)_/¯
Ik zit nog steeds met het probleem van die pc zonder i.net die niet wil pulsen op andere pc... Er zullen toch nog wel meer mensen zijn die ergens een pc'tje hebben staan zonder verbinding en toch wel hun keys willen pulsen? Hoe hebben die dat dan gedaan???
ok ok... ik zal nu ook niet meer flushen totdat het 2e kerst dag is... 
Wel leuk... verslagen tikken, programmeren, offertes opstellen... allemaal achter dit toetsenbordje
Lekker doortikken dus...
Wel leuk... verslagen tikken, programmeren, offertes opstellen... allemaal achter dit toetsenbordje
Gekkie is a proud member of TheBenny!
kunnen we niet beter wachten op de nieuwe client, en weer ff "normaal doen"?_Gekkie_ schreef op 20 september 2002 @ 11:42:
ok ok... ik zal nu ook niet meer flushen totdat het 2e kerst dag is...
Wel leuk... verslagen tikken, programmeren, offertes opstellen... allemaal achter dit toetsenbordje![]()
Lekker doortikken dus...
Lijkt mij ook beter, wat anders moeten we halverwege overschakelen op de nieuwe client en dan 'kan' niet. (moet alles worden geflushed want er zit geen functie op zodat je keys avn de ene versie bij de andere kunnen worden gegooid (bin-converter))
Dus... gewoon eruitknallen wat je hebt!
Dus... gewoon eruitknallen wat je hebt!
Misschien dat als je er een feature-request voor indient dat Nirgle best bereid is om zoiets te bouwen hoor, hij vind het wat dat betreft prachtig om te zien hoe we er mee bezig zijn
ik dacht btw dat er bij de nieuwe pulse wel een bin-converter zit. Bij de volledige, maar dat zal ik nog wel eens vragen.
Nieuwe pulse?
Wiezo dat dan? Met deze is toch nix mis...
Zo van, bij ECCp heb je clients met meer performance, gaat deze client dan keys dubbeltellen of zo??
BDW, ik heb nix op een megaflush tegen hoor
Maarja, daar is niet echt veel aan, gezien we er net een hebben gedaan
Wiezo dat dan? Met deze is toch nix mis...
Zo van, bij ECCp heb je clients met meer performance, gaat deze client dan keys dubbeltellen of zo??
BDW, ik heb nix op een megaflush tegen hoor
Maarja, daar is niet echt veel aan, gezien we er net een hebben gedaan
Hmmz.. ze moesten eigenlijk bij pulse nog een mouse meterje erbij bouwen..
Want ik doe meer met de muis dan met me toetsen bord
P.s. wanneer komt de nieuwe pulse dan?
De nieuwe pulse heeft meer (zinloze) stats. Hoeveel je op a, b, c, etc. hebt gedrukt en een grafiekje met je activiteid. Verder is het een beetje moeilijken om te cheaten.
nieuwe pulse is intussen bij build 4, nog niet alles zit er al in. Dus het duurt nog wel ff. Er vas ook iemand die hem voor een ander OS dan windows zou maken. Dacht ik.
en voor de eventuele Linuxers die kunnen programmeren:
Nog een laatste dingetje. Nirgle laat duidelijk weten dat ie er niet zoveel zin meer in heeft. Al dat proggen aan dat programmaatje. Dit word waarschijnlijk de laatste update van pulse. Dus er komt geen pulse 2.0. Hij wil aan een ander project gaan werken.
nieuwe pulse is intussen bij build 4, nog niet alles zit er al in. Dus het duurt nog wel ff. Er vas ook iemand die hem voor een ander OS dan windows zou maken. Dacht ik.
en voor de eventuele Linuxers die kunnen programmeren:
Dussuh leeft je uit en maak zon "library" dan komt er ook een pulse voor linux.[20:06] <esoteric> rarely use windows these days, except at work ..
[20:07] <esoteric> i should write a little library for freebsd that provides extensions for nirgle to port it to freebsd without much of a hassle
[20:08] <Jucius> I would like to see project dolphin in linux too ... too much programming there goes uncounted for me
[20:08] <YoMaN> there are a lot of people who want that
[20:08] <esoteric> the problem with porting it to linux is that .. well .. everybody i've seen here that offered wants the source .. you know, a legit port
[20:08] <YoMaN> but i don't think it's going to happen
[20:08] <esoteric> but why doesn't someone just code a library that provides nirgle with the extensions .. he can do the rest himself
[20:09] <esoteric> a linux port would be out in a week if someone made that library
[20:09] <esoteric> i don't know anything about linux .. i know enough about freebsd to attempt such a library ..
[20:10] <esoteric> in fact, with bsd, i think the means are already there .. provided pd runs as root .. it can sniff /dev/kbd * i think *
Nog een laatste dingetje. Nirgle laat duidelijk weten dat ie er niet zoveel zin meer in heeft. Al dat proggen aan dat programmaatje. Dit word waarschijnlijk de laatste update van pulse. Dus er komt geen pulse 2.0. Hij wil aan een ander project gaan werken.
Jammer.. maar blijft de server en alles wel draaien?
Voor zover ik weet wel. Laatst was hvacw updates aan het doen. Dus ik denk dat ie gewoon blijft draaien.X-G schreef op 22 september 2002 @ 08:50:
Jammer.. maar blijft de server en alles wel draaien?
edit:
Huh? hij klopt niet, DPC staat toch geen 2e? :(!
Huh? hij klopt niet, DPC staat toch geen 2e? :(!
Op mijn Project Dophin pagina staan we inderdaad ook als tweede vermeld, terwijl we op de team-pagina gewoon eerste staan?
Het lijkt wel alsof de gegevens uit verschillende databases komen ofzo
Het lijkt wel alsof de gegevens uit verschillende databases komen ofzo
Vind ik wel leuk. Ik wil wel eens zien wat ik het meest gebruik. IK gok:YoMaN schreef op 22 september 2002 @ 01:45:
De nieuwe pulse heeft meer (zinloze) stats. Hoeveel je op a, b, c, etc. hebt gedrukt Knip
WSAD
Verwijderd
Dolphin, wa's dah?
Ik heb wel zo'n gek icoontje onderin staan, iets met een krul of zo, maar voor de rest weet ik er niet zoveel vanaf
http://www.tucows.com/system/preview/227808.htmlX-G schreef op 21 september 2002 @ 20:13:
Hmmz.. ze moesten eigenlijk bij pulse nog een mouse meterje erbij bouwen..