Vergeet niet te flushen op 17 september
Het liefst om 22:00
DPC-Style Please!!!!
Verwijderd
DukeBox schreef op 15 september 2002 @ 12:20:
je mag anycities.com niet direct linken.
Verwijderd
http://www.theforumisdown.com/upload/upload.phpVerwijderd schreef op 15 september 2002 @ 12:23:
[...]
offtopic:
iemand idee, hoe ik dat wel zou kunnen doen?
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
ik ook jaMy schreef op 15 september 2002 @ 13:15:
MF-en, is altijd leukjammer dat ik zoveel keys ben kwijtgeraakt gaanderweg... (zo'n 250K op z'n minst) maar, het was gezellig en dat is natuurlijk een extra pluspuntje voor onze MF
rinoceros: leuk plaatjewat is de titel van de volgende MF?
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Verwijderd
Gewoon je muis over het icoontje in je startbalk houden, dan komt er na een sec. zo'n gele tool-tip waar in staat wat je gespaard hebt...Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 14:13:
Ik doe dus net mee, en hoe kun je zien zonder te pulsen hoeveel je hebt gespaard? misschien domme vraag maarja?
gewoon je muis over het icoontje laten rusten.... dan verschijnt er zo'n tekstveldje met je aantal keys.Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 14:13:
Ik doe dus net mee, en hoe kun je zien zonder te pulsen hoeveel je hebt gespaard? misschien domme vraag maarja?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Verwijderd
En ze stellen voor 'dag' vast de dagen volgens de tijdszone waar de server staat... en die staat vast een paar uurtjes vroeg dan wij
The Saga Continues...........................My schreef op 15 september 2002 @ 13:15:
rinoceros: leuk plaatjewat is de titel van de volgende MF?
IRC:
[21:03] <hvacw> HAHAHA
[21:03] <hvacw> i can't believe you guys did that
-----
[21:06] <hvacw> and what if our server can't handle that!!!!
[ Voor 0% gewijzigd door GeniusDex op 15-09-2002 21:06 . Reden: added quote ]
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Hmmz, dan morgenavondVerwijderd schreef op 15 september 2002 @ 21:05:
copyright
maarree van mij wel
edit:
maar misschien beter morgen avond, (the day be4!!)
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
suc6ColdFusion schreef op 15 september 2002 @ 21:33:
DPC staat er toch om bekend om servers plat te krijgen met al dat flush geweldWe hebben een naam hoog te houden hier
Er wordt per uur minstens zoveel verstuurd als wij in totaal hebbenTomcat schreef op 15 september 2002 @ 21:42:
Lijkt me stug dat we die server platkrijgen, zoveel data verstuurd de client toch niet? Misschien dat de stats wat overhoop gaan raken maar die kans lijkt me ook klein.
Nouwja, we gaan ervoor.
Dus... hou het flushen op ongeveer 22.00 uurColdFusion schreef op 15 september 2002 @ 21:33:
DPC staat er toch om bekend om servers plat te krijgen met al dat flush geweldWe hebben een naam hoog te houden hier
Ik probeer nog te regelen dat de throttle niet geld voor mensen die de MF counter hebben ingevuld met hun goede accountnaamMy schreef op 15 september 2002 @ 22:40:
[...]
Dus... hou het flushen op ongeveer 22.00 uur
Ik ga mijn drie pc's... (eentje 180K, eentje 8K, eentje 50K) allemaal om 22.00 flushen, of accepteerd ie mijn pulse dan niet? Anders kom ik maar op die rooie lijst, dan leg ik Nirgle wel uit dat ik bij dat stelletje idiote koeien hoor
Dan wil straks elk team een cheatuurtjeMy schreef op 15 september 2002 @ 22:40:
[...]
Dus... hou het flushen op ongeveer 22.00 uur
Ik ga mijn drie pc's... (eentje 180K, eentje 8K, eentje 50K) allemaal om 22.00 flushen, of accepteerd ie mijn pulse dan niet? Anders kom ik maar op die rooie lijst, dan leg ik Nirgle wel uit dat ik bij dat stelletje idiote koeien hoor
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
Verwijderd
WoeijGeniusDex schreef op 15 september 2002 @ 22:51:
Ik heb het geregeld, er is geen throttle voor de MF vanaf middernacht onze tijd, tot de middernacht erna
[edit]
mocht iemand problemen met de throttle hebben, ff op irc.mystica.cx / irc.brainiacs.de #projectdolphin hvacw opzoeken.....
Na deze MF moeten jullie ff wachten tot 1.00 met MFenVerwijderd schreef op 16 September 2002 @ 00:29:
[...]
WoeijGeniusDex
![]()
Dit soort berichten zijn om(op te vreten
).
Ik denk dat ik direct na de flush weer op sparen ga, desnoods alleen maar tot een client-upgrade. En dan weer doorsparen tot de volgende MF... The Unbeatable Tor![]()
Zullen die Amerikanen tzt (niet te vroeg organiseren die MF he... kerst is tijd zat) f lekker op hun neus kijken
*edit: /me wordt het bijna teveel... ik kan met moeite en met trillende hand mijn muis van de pulseknop afhouden...wanneer is het nou 17 September
Olé!GeniusDex schreef op 15 september 2002 @ 22:51:
Ik heb het geregeld, er is geen throttle voor de MF vanaf middernacht onze tijd, tot de middernacht erna
[edit]
mocht iemand problemen met de throttle hebben, ff op irc.mystica.cx / irc.brainiacs.de #projectdolphin hvacw opzoeken.....
account management---> Team Options ---> Join A Team ---> naam = Dutch Power CowsStruis schreef op 16 september 2002 @ 19:27:
Hoe kan ik nou DPC joinen moet ik dan ergens anders heen flushen/pulsen oid???
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Ik hoop dat je probleem opgelost is, anders moet je even in de FAQ kijkenStruis schreef op 16 september 2002 @ 19:27:
Hoe kan ik nou DPC joinen moet ik dan ergens anders heen flushen/pulsen oid???
Verwijderd
In andere draadje stond ook al dat er een aantal manieren zijn om te voorkomen dat pulse pulsed bij dubbelklikken.Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 22:51:
* _WgV_ heeft vanavond net met z'n domme kop wederom gedubbelklikt op het icoontje
moest de koe hebben en klikte verkeerd (batterijen bijna leeg)
was 25000 ofzo (niet heel erg veel dus)
sorry !
#StopBurningStuff
Verwijderd
Verwijderd
Hier kan ik maar 1 ding op zeggen:YoMaN schreef op 16 september 2002 @ 18:23:
Tis in Canada te doen en de tijd daar is 6 uur eerder dan hier. Maar volgens mij heeft Genius daar rekening mee gehouden toen ie vroeg of we dan konden pulsen.
/me poept morgen >650K uit.GeniusDex schreef op 15 september 2002 @ 22:51:
[edit]
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2002 01:28 . Reden: f paar highlights geplaatst ]
[ Voor 0% gewijzigd door Sinedia op 17-09-2002 08:01 . Reden: Moeilijk he? Typen... ]
Hehe, ik dacht al ... hier heb ik ook ooit aan meegedaan17737 Speed24 Netherlands 0 10,010 Mar 07 at 00:00:00am
My schreef op 17 september 2002 @ 17:08:
eej w8 es ff allemaal, flush om 22:00!!!
Ik heb nog eens met hvacw gepraat, we kunnen tussen 17:00 en 00:00 zo veel computers pulsen als we maar willen.Freakertje schreef op 17 september 2002 @ 13:42:
hmmm, vanochtend 32K de deur uit, maar hij wil de andere 139K niet dumpen
Verwijderd
Dan komt er nog een kleine pulse van mijnen twegen na de voetbal.YoMaN schreef op 17 september 2002 @ 17:20:
[...]
[...]
Ik heb nog eens met hvacw gepraat, we kunnen tussen 17:00 en 00:00 zo veel computers pulsen als we maar willen.
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
1 keer 150k, 1 keer 170k, 1 keer 120k, 1 keer 130k.. en ga zo maar door. een stuk of 13pc's waar ik nu nog bij kan.YoMaN schreef op 17 september 2002 @ 18:53:
Ik kan der nog wel wat over vragen, maar dan moet ik wel meer weten.
hoeveel zijn het er?
hoeveel keys staan er ongeveer op?
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Ik denk dat dat is gedaan omdat dat bijna iedereen thuis is. En dan dus ook meteen kan flushen.ColdFusion schreef op 17 september 2002 @ 19:25:
Ik heb alles al geflushed. Ik had paar dagen geleden gevraagd waarom 22.00 maar daar kwam geen antwoord op. Jammer hoor, maar mag de pret niet drukken
Verwijderd
dan let je de volgende keer goed opPromWarMachine schreef op 17 september 2002 @ 20:05:
175k dump ik @ 22:00 uuur
Ben veel te laat begonnen, toen waren er al zo'n 700 replies in het andere topic
Verwijderd
Da's idd jammer, maar zoals ik al zeg, ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen. Veel mensen zullen nog wachten met flushen denk ik, iig tot die 22.00, waar ie ook voor mag staan, en natuurlijk om in 1 pulse zoveel mogelijk te doen.Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 20:15:
ik ook
Maar iemand verneukt vandaag onze megaflush, die hebben 10M en wij pas 6M...
Verwijderd
Dit zijn de stats van gisteren, die worden maar dagelijks geupdated, daarentegen de users stats realtime.Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 20:15:
ik ook
Maar iemand verneukt vandaag onze megaflush, die hebben 10M en wij pas 6M...
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING