Toon posts:

Project Dolphin Herinnering

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 650 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/dolphin.jpg

Vergeet niet te flushen op 17 september
Het liefst om 22:00

DPC-Style Please!!!!

Verwijderd

Topicstarter
het plaatje doet ut niet altijd ????

opgelost (zie hierboven) :7

Verwijderd

Welk plaatje? :S
Ik ben erbij overmorgen :D (wat is er eigenlijk zo speciaal om 22:00 uur? :? Gaat de klok om ofzo? ;))

Laten we trouwens even collectief een beetje actief blijven reageren in deze draad t/m dinsdag... dan zorgen we er even met zijn allen voor dattie ook goed bovenaan blijft staan :)

/me denkt trouwens dat die DPC-style flush met hem wel goed zit }:O

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
je mag anycities.com niet direct linken.

Verwijderd

Topicstarter
DukeBox schreef op 15 september 2002 @ 12:20:
je mag anycities.com niet direct linken.
offtopic:
iemand idee, hoe ik dat wel zou kunnen doen?

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-05 13:13
Uhm volgens mij is de flush van dolphin toch een beetje mislukt. Er is niet eens super veel gespaard en tevens zijn we nog verder uitgelopen volgens mij op de nr2. Maar ik kan het ook verkeerd hebben.

Ik heb in ieders geval nu bijna 350k.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 12:23:
[...]

offtopic:
iemand idee, hoe ik dat wel zou kunnen doen?
http://www.theforumisdown.com/upload/upload.php

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:36
ik pas 130k maar ja ales is meegenomen

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Verwijderd

Topicstarter
ik ga denk ik nog een avondje tjetten op irc, msn, msn chat en icq tegelijk.........

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

MF-en, is altijd leuk :D jammer dat ik zoveel keys ben kwijtgeraakt gaanderweg... (zo'n 250K op z'n minst) maar, het was gezellig en dat is natuurlijk een extra pluspuntje voor onze MF

rinoceros: leuk plaatje :D wat is de titel van de volgende MF? ;)

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
Maar waarom 22.00? En er moet toch zoveel tijd tussen zitten als je meerdere pc's moet flushen? Ik heb 2 pctjes met zo'n 300k en 250k.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

My schreef op 15 september 2002 @ 13:15:
MF-en, is altijd leuk :D jammer dat ik zoveel keys ben kwijtgeraakt gaanderweg... (zo'n 250K op z'n minst) maar, het was gezellig en dat is natuurlijk een extra pluspuntje voor onze MF

ik ook ja :( maarja der blijft nog dik 700k over :) dus nie getreurd. Ik zal 's ochtends ongeveer 200k dumpen, en om 22.00u ongeveer 600k :)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-04 08:28

Pyrus

Hardknock life

* Pyrus heeft ook nog een beetje staan :)
beetje == 400k+ tegen dinsdag :Y)

LinkedIn

Verwijderd

Ik doe dus net mee, en hoe kun je zien zonder te pulsen hoeveel je hebt gespaard? misschien domme vraag maarja?

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-05 09:45

Zoefff

❤ 

Ik heb maar 80k gespaard... mja, alle beetjes helpen toch?! :P

Help me dinsdag wel weer ff herinneren hoor :o heb het gevoel dat ik het ga vergeten...

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Dat vraag ik me nou eigenlijk ook af :)

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 14:13:
Ik doe dus net mee, en hoe kun je zien zonder te pulsen hoeveel je hebt gespaard? misschien domme vraag maarja?
Gewoon je muis over het icoontje in je startbalk houden, dan komt er na een sec. zo'n gele tool-tip waar in staat wat je gespaard hebt...

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 14:13:
gewoon je muis over het icoontje laten rusten.... dan verschijnt er zo'n tekstveldje met je aantal keys.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 14:10

Leejow(saait)

Blater

ik zit op dinsdag zeker op de 100K
(staat nu op 66K) Niet getreurd, ik heb net Mirc opgestart dus het komt nog hoor!!

Verwijderd

Zoefff en tampie2000 bedankt :) dan heb ik dinsdag ongeveer 50k, niet zo heel veel maar doe ook maar net mee

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:40
Wordt later, misschien wel een dag. Zit namelijk naar Ajax-Olympique Lyonnais te kijken dan.. Dan zal je zeggen: dan flush je ff in de rust... Nou ik zit dus in de Arena dan :D Maarjah toch geen enorme bijdrage van mij....

Gamecube (games) kopen of ruilen??

• _DPC_Scorpion
  • Laatst online: 06-01 10:43

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

ermz ik ga ook pas na de wedstrijd flushen komt dan toch nogwel optijd?

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

• My

My

als het maar dezelfde dag is... toch? :D

Verwijderd

My schreef op 15 september 2002 @ 19:07:
als het maar dezelfde dag is... toch? :D
En ze stellen voor 'dag' vast de dagen volgens de tijdszone waar de server staat... en die staat vast een paar uurtjes vroeg dan wij :).
Dus je hebt de tijd, zelfs als je in de Arena zit :D

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

0 keystrokes since last pulse

* m-m was vergeten mee te doen :P

Verwijderd

Topicstarter
My schreef op 15 september 2002 @ 13:15:

The Saga Continues........................... :? coming to you @ christmas 2002 !!

of heeft iemand nog andere ideeen?

MF#1 In Stores Now!!

• GeniusDex
  • Laatst online: 24-01-2025

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Mag ik dat plaatje op 't project dolphin forum posten? >:)

Degene die vooral de server beheert:
IRC:
[21:03] <hvacw> HAHAHA
[21:03] <hvacw> i can't believe you guys did that
-----
[21:06] <hvacw> and what if our server can't handle that!!!!
:D laaste regel voor de mensen die weten wat er met die MF op dnet gebeurd is :X

[ Voor 0% gewijzigd door GeniusDex op 15-09-2002 21:06 . Reden: added quote ]

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Verwijderd

Topicstarter
copyright ;)
maarree van mij wel :)

edit:
maar misschien beter morgen avond, (the day be4!!)

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 21:05:
copyright ;)
maarree van mij wel :)

edit:
maar misschien beter morgen avond, (the day be4!!)
Hmmz, dan morgenavond >:) En ff stats erbij van 'voor de ramp' :+

If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

• ColdFusion
DPC staat er toch om bekend om servers plat te krijgen met al dat flush geweld :+ We hebben een naam hoog te houden hier })

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

ColdFusion schreef op 15 september 2002 @ 21:33:
DPC staat er toch om bekend om servers plat te krijgen met al dat flush geweld :+ We hebben een naam hoog te houden hier })
suc6 :+

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:12

WouterG

Dit is geen ondertitel

Lijkt me stug dat we die server platkrijgen, zoveel data verstuurd de client toch niet? Misschien dat de stats wat overhoop gaan raken maar die kans lijkt me ook klein.
Nouwja, we gaan ervoor.

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Tomcat schreef op 15 september 2002 @ 21:42:
Lijkt me stug dat we die server platkrijgen, zoveel data verstuurd de client toch niet? Misschien dat de stats wat overhoop gaan raken maar die kans lijkt me ook klein.
Nouwja, we gaan ervoor.
Er wordt per uur minstens zoveel verstuurd als wij in totaal hebben :X

• ColdFusion

Verwijderd

ik had laatst perongeluk geflushed.. was gelukkig maar 40k maar toch.. :(

• My

My

ColdFusion schreef op 15 september 2002 @ 21:33:
Dus... hou het flushen op ongeveer 22.00 uur

Ik ga mijn drie pc's... (eentje 180K, eentje 8K, eentje 50K) allemaal om 22.00 flushen, of accepteerd ie mijn pulse dan niet? Anders kom ik maar op die rooie lijst, dan leg ik Nirgle wel uit dat ik bij dat stelletje idiote koeien hoor :+

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

My schreef op 15 september 2002 @ 22:40:
[...]

Ik ga mijn drie pc's... (eentje 180K, eentje 8K, eentje 50K) allemaal om 22.00 flushen, of accepteerd ie mijn pulse dan niet? Anders kom ik maar op die rooie lijst, dan leg ik Nirgle wel uit dat ik bij dat stelletje idiote koeien hoor :+
Ik probeer nog te regelen dat de throttle niet geld voor mensen die de MF counter hebben ingevuld met hun goede accountnaam

• Teun
  • Laatst online: 15-10-2025

Teun

Was YoMaN

My schreef op 15 september 2002 @ 22:40:
[...]

Dan wil straks elk team een cheatuurtje :P . Doe gewoon eerst de lage en om 22:00 u degene met de meeste keys.

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Ik heb het geregeld, er is geen throttle voor de MF vanaf middernacht onze tijd, tot de middernacht erna :)

[edit]
mocht iemand problemen met de throttle hebben, ff op irc.mystica.cx / irc.brainiacs.de #projectdolphin hvacw opzoeken.....

Verwijderd

GeniusDex schreef op 15 september 2002 @ 22:51:
Ik heb het geregeld, er is geen throttle voor de MF vanaf middernacht onze tijd, tot de middernacht erna :)

[edit]
mocht iemand problemen met de throttle hebben, ff op irc.mystica.cx / irc.brainiacs.de #projectdolphin hvacw opzoeken.....
Woeij _/-\o_ GeniusDex _/-\o_

Dit soort berichten zijn om :Y) (op te vreten ;) ).

Ik denk dat ik direct na de flush weer op sparen ga, desnoods alleen maar tot een client-upgrade. En dan weer doorsparen tot de volgende MF... The Unbeatable Tor 8)7
Zullen die Amerikanen tzt (niet te vroeg organiseren die MF he... kerst is tijd zat) f lekker op hun neus kijken :)

*edit: /me wordt het bijna teveel... ik kan met moeite en met trillende hand mijn muis van de pulseknop afhouden... 8)7 wanneer is het nou 17 September :?

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Verwijderd schreef op 16 September 2002 @ 00:29:
[...]

Woeij _/-\o_ GeniusDex _/-\o_

Dit soort berichten zijn om :Y) (op te vreten ;) ).

Ik denk dat ik direct na de flush weer op sparen ga, desnoods alleen maar tot een client-upgrade. En dan weer doorsparen tot de volgende MF... The Unbeatable Tor 8)7
Zullen die Amerikanen tzt (niet te vroeg organiseren die MF he... kerst is tijd zat) f lekker op hun neus kijken :)

*edit: /me wordt het bijna teveel... ik kan met moeite en met trillende hand mijn muis van de pulseknop afhouden... 8)7 wanneer is het nou 17 September :?
Na deze MF moeten jullie ff wachten tot 1.00 met MFen :P Anders is het ook 't normaalste wat er is ;)

• My

My

[edit]
Olé! _/-\o_

Als MF afgelopen is flush ik weer daily, want ik raak op deze fiets de helft van mijn keys kwijt |:(

Ik hoop dat 1.00 minder van die 'bugs' heb, zodat ik niet al m'n keys kwijtraak...

Verwijderd

Topicstarter
morgen allemaal om 21.00 op het forum! :), degene die kunnen iig.

• My

My

en dan? :?

• _DPC_Scorpion

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

gaan we nou op GMT+1 (onze tijd) om 0:02 am beginnen met megapulse en draait dan ook de dag stats voor de DPCH mee

of kun je pas vanaf 00:02 CDT (waar the fuck staat cdt nou weer voor ) zeker CDT Central Daylight Time das dus GMT -6 (7 uur eerder) houdt in dat je pas vanaf 7:02 am (GMT+1//CET) (ja onze tijd) kan gaan mega pulsen maar het houdt ook in dat je tot 6:59 AM van de 18de kan pulsen (24 uur - statsrun) 8)

• Teun

Teun

Was YoMaN

Tis in Canada te doen en de tijd daar is 6 uur eerder dan hier. Maar volgens mij heeft Genius daar rekening mee gehouden toen ie vroeg of we dan konden pulsen.

• Struis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 22:21

Struis

Tis wat he.....

Hoe kan ik nou DPC joinen moet ik dan ergens anders heen flushen/pulsen oid???

Verwijderd

Topicstarter
Struis schreef op 16 september 2002 @ 19:27:
account management---> Team Options ---> Join A Team ---> naam = Dutch Power Cows

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:40
Kan iemand dat "keys kwijtraken" even uitleggen. Waarschijnlijk heb ik iets gemist ergens een keer..

Gamecube (games) kopen of ruilen??

• Teun

Teun

Was YoMaN

Soms komt het voor dat als je je computer reboot je al je keys kwijtraakt. En je teller weer op 0 staat. Dat kun je voorkomen door handmatig pulse af te sluiten voordat je reboot. Het gebeurt ook bij afsluiten btw.

Ik heb er nog nooit last van gehad.

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

hoi ik wil ff zeggen dat ik er morgen ook sta met minimaal 160k aan tikken (want daar sta ik nu op ) ik denk dat ik wel richting de 190k ga voor morgen....

en is het misschien geen goed idee om een soort MF-team op te zetten van een man of 75, die met ze alle gaan sparen to ze een ons wegen, en dan vele miljoen eruit persen?? op vastgestelde dagen?? zodat de rest gewoon door pulst en met die groep op sommige momenten ineens een nog grotere voorsprong nemen op de fransen of inlopen op de amerikanen....

maarja om de amerikanen in te halen hebben we in elk geval zo'n 1000 man extra nodig dus ik zou zeggen.... besmet die computers van iedereen die je kent.... ik heb al 4 computers besmet, en probeer nu iemand andes ook nogeens over te halen, en dat moet wel lukken !!!!!!!!

verder vind ik de gespaarde 14,3 miljoen erg mooi, al had ik wel wat meer verwacht toen ik hier aan begon....nou maar hopen dat veel mensne een geheim spaarpotje hebben >:) suc6 morgen allemaal en op deze manier komen we iig 100.000k voor op het franse team....

mzzlz STePHaN

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

• My

My

Struis schreef op 16 september 2002 @ 19:27:
Ik hoop dat je probleem opgelost is, anders moet je even in de FAQ kijken

Verwijderd

/me heeft vanavond net met z'n domme kop wederom gedubbelklikt op het icoontje :(

moest de koe hebben en klikte verkeerd (batterijen bijna leeg)
was 25000 ofzo (niet heel erg veel dus)

sorry ! :)

• _WgV_
  • Laatst online: 13-05 15:17

_WgV_

It's a magical world!

Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 22:51:
* _WgV_ heeft vanavond net met z'n domme kop wederom gedubbelklikt op het icoontje :(

moest de koe hebben en klikte verkeerd (batterijen bijna leeg)
was 25000 ofzo (niet heel erg veel dus)

sorry ! :)
In andere draadje stond ook al dat er een aantal manieren zijn om te voorkomen dat pulse pulsed bij dubbelklikken.
Hier nog een keer:
  • 1. De servername (http://dolphin.bitdevil.com/) verwijderen of iets anders invullen. 2. Het programmaatje pulse blokkeren van internet-acces d.m.v. (o nee door middel van) je FireWall/VuurMuur. 3. Een fantasie proxy instellen bij proxy.
;)

#StopBurningStuff

Verwijderd

jaik had het wel gelezen enzo maar ik dacht :

dat overkomt dredge toch niet :)

blijkt wel weer :D

Verwijderd

YoMaN schreef op 16 september 2002 @ 18:23:
Tis in Canada te doen en de tijd daar is 6 uur eerder dan hier. Maar volgens mij heeft Genius daar rekening mee gehouden toen ie vroeg of we dan konden pulsen.
Hier kan ik maar 1 ding op zeggen:

[edit]
/me poept morgen >650K uit. }:O

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2002 01:28 . Reden: f paar highlights geplaatst ]

• Robin
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://vreuls.endoria.net/files/PulsDolphin.png

De stand van nu 8-)

• Leejow(saait)

Leejow(saait)

Blater

Woei!, ik flushde gister vlak voor ik me computer uit deed, ik dacht van kom ik eindeljk eens in de top 30. Staan ze er weer (ja ik weet het is een bug). Nou supah kan ik vanavond nog een keer flushen :)

• ColdFusion
1 pc, 275k alvast gepulsed, die andere doe ik vanavond als ik er weer ben.

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Shit...nou wil ik pulsen, maar wat moet er bij de program settings bij de server name staan?! Heb et per ongeluk weggehaald :(

• Sinedia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-05 10:44
* Sinedia heeft de eerste twee geleegd...
vanavond de volgende..

[ Voor 0% gewijzigd door Sinedia op 17-09-2002 08:01 . Reden: Moeilijk he? Typen... ]

• ParaNoiMia
  • Laatst online: 14-05 11:33
400k geflushed

• _DPC_Scorpion

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

65k exact geflushed helaas was het niet meer ik ga die buffer van me werk nog probeeren

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Kee.. geflusht!! 80k maar hoor ;)

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

300K geflushed

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
17737 Speed24 Netherlands 0 10,010 Mar 07 at 00:00:00am
Hehe, ik dacht al ... hier heb ik ook ooit aan meegedaan :)

Toch maar weer eens de client installen.

• _DPC_Scorpion

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

total all: 5104660

Lekker het begint al aardig op te lopen die dagstand

Verwijderd

1 Sep 17 at 06:48:01am 639,246

Verwijderd

/me gaat nu flushen, 1.343.000 :7

• JJJ
  • Laatst online: 20:26

JJJ

Heb 100k geflushed, misschien gooi ik vanavond nog een paar k erop.. :)

Verwijderd

1 (340) 1343001 Lomu 3187098 (41) 2002-09-17 17:02:27

in 1 keer goed :)

• Teun

Teun

Was YoMaN

My schreef op 17 september 2002 @ 17:08:
eej w8 es ff allemaal, flush om 22:00!!!
Freakertje schreef op 17 september 2002 @ 13:42:
hmmm, vanochtend 32K de deur uit, maar hij wil de andere 139K niet dumpen :(
Ik heb nog eens met hvacw gepraat, we kunnen tussen 17:00 en 00:00 zo veel computers pulsen als we maar willen.

• My

My

OLÉ _/-\o_

Verwijderd

YoMaN schreef op 17 september 2002 @ 17:20:
[...]

[...]

Ik heb nog eens met hvacw gepraat, we kunnen tussen 17:00 en 00:00 zo veel computers pulsen als we maar willen.
Dan komt er nog een kleine pulse van mijnen twegen na de voetbal. >:)

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

huppa 230k, strax nog 570 :) helaas ben ik om 22.00 uur niet thuis, maar ik heb toch 800 geflushed, voor 22.00u :)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• Leejow(saait)

Leejow(saait)

Blater

heheh ik heb 200K geflushed nooit verwacht dat ik dat aantal zou halen >:)

• DukeBox
  • Niet online
Ik kan niet flushen.. heb al paar keer verzonden, maar dacht dat tussen 17:00 en 0:00 je kon blijven flushen ?? Ben nu namelijk alls pc's aan het aflopen..

• Teun

Teun

Was YoMaN

Ik kan der nog wel wat over vragen, maar dan moet ik wel meer weten.

hoeveel zijn het er?
hoeveel keys staan er ongeveer op?

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Ruim 200K weggemept :)

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

• DukeBox
  • Niet online
YoMaN schreef op 17 september 2002 @ 18:53:
Ik kan der nog wel wat over vragen, maar dan moet ik wel meer weten.

hoeveel zijn het er?
hoeveel keys staan er ongeveer op?
1 keer 150k, 1 keer 170k, 1 keer 120k, 1 keer 130k.. en ga zo maar door. een stuk of 13pc's waar ik nu nog bij kan.

• Freakertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:05

Freakertje

PC schopt kont, ik nog niet...

170K gedumpt :)

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte

• Teun

Teun

Was YoMaN

hij zegt dat het gewoon moet kunnen. de "trottle" staat niet aan.

ik wil trouwens iedereen nog eens wijzen op de mooie stats van DukeBox
http://dolphin.qik.nl/

Verwijderd

250000 dumped ...

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-03 13:00

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

53.000 gedumped :)

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Verwijderd

Topicstarter
gonna dump 350000 soon..................

• Teun

Teun

Was YoMaN

ColdFusion schreef op 17 september 2002 @ 19:25:
Ik heb alles al geflushed. Ik had paar dagen geleden gevraagd waarom 22.00 maar daar kwam geen antwoord op. Jammer hoor, maar mag de pret niet drukken :)
Ik denk dat dat is gedaan omdat dat bijna iedereen thuis is. En dan dus ook meteen kan flushen.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-05 09:57

PromWarMachine

Forsaken Archer

175k dump ik @ 22:00 uuur

Ben veel te laat begonnen, toen waren er al zo'n 700 replies in het andere topic |:(

Dividend for Starters

Verwijderd

vandaag nog maar 6M totaal??
Naja ik ga daar nog ff 80k bovenop doen.
Zonde, had er laatst per ongeluk 170k geflushed... :(

Verwijderd

Topicstarter
PromWarMachine schreef op 17 september 2002 @ 20:05:
175k dump ik @ 22:00 uuur

Ben veel te laat begonnen, toen waren er al zo'n 700 replies in het andere topic |:(
dan let je de volgende keer goed op ;) wanneer de volgende begint en dan haal je je niet gedane werk in bij MF#2 O-)

Verwijderd

Ga straks ook nog ruim 190k pulsen. komt allemaal goed uiteindelijk. Ik voel het. :)

Verwijderd

ik ook :)
Maar iemand verneukt vandaag onze megaflush, die hebben 10M en wij pas 6M...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 20:15:
Da's idd jammer, maar zoals ik al zeg, ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen. Veel mensen zullen nog wachten met flushen denk ik, iig tot die 22.00, waar ie ook voor mag staan, en natuurlijk om in 1 pulse zoveel mogelijk te doen.

Heb net geflushed trouwens. Had ook dat zinnenetje 'to big to display' :)
http://project-dolphin.ne...Stephan202&uid=18443#info

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 20:15:
Dit zijn de stats van gisteren, die worden maar dagelijks geupdated, daarentegen de users stats realtime.

We hebben al 13.189.534 keys gepulsed vandaag.

Een goeie 15mio moet wel mogelijk zijn denk ik.

• My

My

Die 15 miljoen gaan wij M-A-K-K-E-L-I-J-K halen!!! Ik bedoel, ik denk dat er nog wel wat mensjes w88 tot het 22:00 is, >:) , en dan een grote megapulse van nog een miljoentje of 3 (ik w8 iig wel...)!

(kheb al wel 58K geflushed, maar dat komt omdat ik niet meer kon w88, er staat hier dus nog 180K :9~)

• Xof
  • Laatst online: 17-05 23:06

Xof

* Xof kan ook niet wachten totdat het 22:00 uur :)

Alleen had ik perongeluk een week geleden >200K geflushed :(

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

heb er ook 180k bijgegooid :D

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

• My

My

Ik blijf F5-en op de userstats pagina van DukeBox :P

En, zoals al iemand zei, dit is ook weer n extra dimensie bij Dolphin :+

totaal vandaag: 13189534

• Struis
  • Laatst online: 16-05 22:21

Struis

Tis wat he.....

hmmz toch best een hoop allemaal

• My

My

Nog ff vraagje, hoe vaak worden die userstats geupdate? Ik heb net n vriend van mij 18K laten dumpen maar ik zie um niet en het totaal van vandaag is ook niet veranderd :s

Bij zijn stats op de website van dolphin zijn ze meegeteld, dus daar zou het niet aan liggen...
Pagina: 1 2 Laatste