Ervaringen met Net-MD van Sony???

Pagina: 1
Acties:

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07 16:13

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Topicstarter
Ik ben benieuwd naar mensen die ervaring hebben met Net-MD... wat zijn de plus en wat zijn de minpunten enzo...

Het enige negatieve wat ik heb gehoord is dat alle tracks omgezet moeten worden naar één bepaald soort track... en dat er een soort verificatie in het systeem zit waardoor na 3 x opnemen het nummer wordt gewist....

En hoe zit het dan met de Sony Walkman MZR-700, die kan als het goed is alle soorten opnemen....

Graag wat advies...!!! ;)

• VonAalscht
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 14:34

VonAalscht

Raaaar

Misschien heb je hier wat aan, beantwoord niet echt je vraag, maar helpt je misschien op weg...

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-07 11:19
Ik ben er zelf niet zo weg van (ik heb er een keer eentje geleend). Je MP3's moet eerst in de SONY-software laten converteren naar ATRAC. Dan kun je dat nummer maximaal 3 keer naar een MD kopiëren. Een nummer van MD naar PC terugzetten kan alleen op de PC waar je dat nummer op de MD gezet hebt.

De software die erbij zit is ontzettend onhandig in gebruik. De snelheid van overzetten vond ik ook ontzettend tegenvallen (20-30 minuten voor een volle MD). Ik denk dat SONY er toch nog wat aan te verbeteren heeft.

Dato DUO synth voor twee