Toon posts:

Ten einde raad

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb dus een internet connectie via Dial up..
Het probleem is nu dus: Het is niet meer te betalen!

Dus ik ging naar de website's van Essent @Home, UPC Chello , Wanadoo (Casema) en ADSL van KPN Telecom. Wat bleek: Er is geen enkele internet provider die internet kan leveren bij mij thuis.

Nu is mijn vraag dus: Weet iemand een alternatief dat voor een (betaalbaar) vast bedrag per maand voor mijn probleem?

Ik hoop dat iemand kan helpen! :'(

Sietse

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

er zijn meerdere alternatieven... er zijn er bedrijven die korting bieden op de telefoon rekening bij het inbellen, er zijn bedrijven die bepaalde uren gratis inbellen hebben als je een vast maand bedrag betaalt.

En er is een oplossing voor 24/7 in bellen... Als je telefoon rekening echt de klauwen uitloopt is dat misschien een oplossing.. Bijvoorbeeld demon bied met ISDN een 24/7 inbel mogelijkheid voor een 200 euro (ongeveer) per maand...
Dan weet je wat het je kost... (wel veel... maar KPN zo kan nog veel meer kosten...

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar ons probleem is dat wij 180 euro per 2 maanden al ontzettend veel vinden aangezien een gemiddelde kabel of adsl provider maar €50 per maand kost. Dat scheelt dus weer €80 euro.

We hebben dus wel van het alternatief Satteliet internet gehoord, maar dit is ongelooflijk duur met de aansluitkosten.

Dus het is echt een beetje hopeloos denk ik :(

Verwijderd

Sommigen kabels zijn zelfs nog goedkoper ;)
Maarre, als je aan 100 uur per maand genoeg hebt, moet je eens op onetel.nl kijken

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal eens kijken of ik hier wat mee kan :)

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ook nog andere ideeën? :'(

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:02
Helaas hebben erg veel mensen dit probleem.
Hierdoor zijn er ook al een heleboel topics geopend met dezelfde vraag :P

Ik raad je dus even aan om even in de Search te kijken, want er is een heleboel te vinden over dit onderwerp :)

Dit draadje staat zelfs nog in de topiclist :)

Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.