If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!
Verwijderd
Controleer de instellingen van je toetsenbord......... Staat deze ingesteld op repeat rate FAST en repeat delay SHORT?Mappy schreef op 13 september 2002 @ 12:30:
Ik zet een paar dagen terug een nieuw mobo in m'n computer, alles werkt. Na 2 dagen reageert m'n toetsenbord ineens heeeeel traag (1 letter per minuut ongeveer). Windows draait prima, usbmuis werkt ook goed.
Computer nu een nachtje uit gehad, na weer aanzetten werkt het even, maar na 5 minuten weer 't zelfde verhaal.
Geprobeerd:
* ander keyboard
* alles wat los zit en niet echt hard nodig is uit m'n computer trekken
* bios reset
* in bios keyboard rate instellen
* computer uit (ja ook atx-voeding uit)
Klinkt als kapot mobo?
ps/2-dingetje ison mobo & kapot ps/2-dingetje -> kapot mobo
als ik een hele rij tekens inram dan laat ie er (na een tijdje) een stuk of 8 zien. Da's de grootte van buffer van je toetsenbord zelf I guess.
Het langzaam-zijn doet zich overigens niet alleen in windows voor, ook al in m'n bios setup bijvoorbeeld.
als ik een hele rij tekens inram dan laat ie er (na een tijdje) een stuk of 8 zien. Da's de grootte van buffer van je toetsenbord zelf I guess.
Het langzaam-zijn doet zich overigens niet alleen in windows voor, ook al in m'n bios setup bijvoorbeeld.
If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!
Je hebt in je BIOS een aantaal settings daarvoor, voor je toetsenbord, vandaar dat het in de BIOS net zo traag gaat zijn als in Windows...
in bios heb ik snelheid goed staan. en zelfs de langzaamste setting daarvan zou nog een factor 100 ofzo sneller zijn dan wat ik nu meemaak.
edit:
ik heb 't dus over 1 letter per MINUUT he, niet per seconde... dat zou nog redelijk zijn
Ik zit dit dus ook niet op die pc te typen.
ik heb 't dus over 1 letter per MINUUT he, niet per seconde... dat zou nog redelijk zijn
Verwijderd
Dan zou ik het inderdaad in de bios nakijken of deze uitgeschakeld staat.
Deze moet uitstaan, anders kun je rammen wat je wilt. Hij zal dan niet sneller typen.
Deze moet uitstaan, anders kun je rammen wat je wilt. Hij zal dan niet sneller typen.
Heb ik nietnexhil schreef op 13 september 2002 @ 12:44:
of probeer eens een USB toetsenbord
Probeer een ander toetsenbord achter dat moederbord. Zelfde probleem? --> Mobo stoek.... Geen probleem meer? --> Keyboard stoek
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
DaRoot schreef op 13 september 2002 @ 12:56:
Probeer een ander toetsenbord achter dat moederbord. Zelfde probleem? --> Mobo stoek.... Geen probleem meer? --> Keyboard stoek
Mappy wrote in z'n 1st post:
Geprobeerd:
* ander keyboard
ga zo ff terug met mobo... 's kijken wat ze zeggen. BBL
Okay, niet gezien. Zal ff beter lezen... maar da's dus je moederbord stuk (waarschijnlijk)
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Het was een Asus bord.
Mobo werkte goed volgend TD bij compushop, geheugen had ik hier al geprobeerd (ander bankje erin), dus dan is naast m'n oude mobo ook m'n processor naar de klote.
Nu maar nieuw mobo + processor + geheugen gekocht dus
Mobo werkte goed volgend TD bij compushop, geheugen had ik hier al geprobeerd (ander bankje erin), dus dan is naast m'n oude mobo ook m'n processor naar de klote.
Nu maar nieuw mobo + processor + geheugen gekocht dus
Pagina: 1