Toon posts:

Bios kapot..?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zie ook deze topic voor de eerder beschreven symptomen.

Het verhaal gaat door. Ik heb inmiddels de bios compleet gereset, geflashed naar de nieuwste versie en hij deed het toen even, maar niet zonder de nodige moeilijkheden (gezeur over de processor, hij liet m op 500 draaien. Kon het in bios ook niet meteen goedstelen naar 700...) In iedergeval, na nóg een herstart pakte ie m in iedergeval goed, ik kon dit keer zelfs saven in het CMOS, maar nu start ie wederom niet meer op.

Iemand enig idee wat deze symptomen kunnen betekenen? Processor enigzins kapot? Het bios? De netwerkkaart? :P

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:52

Talon

Booooom !

had je dan niet in dat topic door kunnen gaan ? Dat is namelijk wel de bedoeling.

antwoord op je vraag : Het begint erop te lijken dat je ergens een probleem hebt met je mobo.
Misschien dat je mobo het toch heeft begeven. Even proberen met zo min mogelijk pci-kaarten erin op te starten nadat je de bios nog eens reset hebt.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Wil iedereen aub op dit topic doorgaan? AGP slot kapot?

SM is al gemeld :)

Verwijderd

Topicstarter
Het spijt me dit te moeten melden, maar ik vind deze community hier echt een beetje jammer overkomen. Waarom toch elke keer dat gezeur over 'dit topic hoort hier niet' en 'ga dan verder in het oude topic' en meer van die onzin? Waarom kunnen jullie niet gewoon mensen helpen en gewoon antwoorden zonder al die forum-pooha erom heen? Het lijkt er een beetje op dat we meer regels moeten kennen over het posten dan kennis over de hardware/software zelf. Ok, natuurlijk begrijp ik het als ik een WinXP topic hier start dat het dan weg wordt gehaald, maar ik vind dit wat ik hier soms zie érg overdreven.

Over mijn topic;

Misschien zijn er mensen die niet geinteresseerd zijn in een topic over een kapot AGP slot, maar wel in een topic over een defecte BIOS, dus om geen verwarring te zaaien besloot ik een nieuw topic te starten. Persoonlijk zie ik het kwaad er niet in, maar schijnbaar is het het ergste wat ik kon doen...

Verwijderd

Je hebt helemaal gelijk Adam3003.
Ze kunnen af en toe moeilijk doen en ik snap jouw reden.
Gegroet van een een ook altijd afgezeken topic-opener

Verwijderd

Topicstarter
Tja, blij dat ik niet de enige ben. Het is gewoon zo dat ik nog vrij actief ben op een ander forum en daar wordt iedereen altijd met open armen verwelkomd en is het nog nooit voorgekomen dat posts worden 'afgezeken' of dat dat het eerste is wat wordt gezegd dat je post fout is. Als er een move wordt gedaan gaat dat ook zo dat er eerst wordt geantwoord op het topic, en dan tussen haakjes onderin wordt gezet (moved to OOC) of wat dan ook van toepassing is. Het is gewoon allemaal een stuk vriendelijker.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Gezeur? We hebben hier regels en fatsoen punt uit. En als je het jammer over vind komen, wat doe je hier dan? Ik zou zeggen houd je een beetje aan de regels en er hoeft helemaal niets jammer over te komen :) Iig gaarne in je origineel verder gaan.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.