Toon posts:

wat vragen rond mijn pc'tje

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mesen ik zou graag willen weten hoe ik bij het opstarten van mijn pc
hoe ik die boot sequeces ka nverwijderen ik krijg constant melding van arry not difined wa wil da zeggen

en waar kan ik drivers vinde nvoor mijn software te kunnen installeren van mijn hp deskjet 710c en voor mijn hp scanner 3200c

vriendelijk bedankt voor jullie hulp in voorbaat
groetje van DOn marco

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Die melding van array not defined komt van je Raid contoller; drivers voor je printer kun je vast wel vinden door te [google=hp deskjet 710c drivers] en de scanner door te [google=hp 3200c drivers]

Voor dat eerste 'probleem' moet je wat meer specs geven. Verder is het hier geen helpdesk waar jij een halfgaar verhaal neergooit wat onleesbaar is en dat wij dat dan voor je op gaan zitten lossen. Je mag zelf ook wel wat doen! Dat ik je op weg hebt geholpen komt alleen omdat ik mijn goede wil wil laten zien; maar enig zelf nadenken wordt ook gewaardeerd!

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Misschien dat je de hp deskjet 710c printer drivers hier kunt vinden:
http://www.hp.com/cposupport/swindexes/dj710c_swen.html

Omschrijf je Raid problemen eens meer specifieker. Zo kunnen wij je niet helpen.
Daarbij de search kan ook wonderen doen. ;)

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

En misschien even de FAQ lezen :)

Mother, will they like this song?

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 11:45
dat is gewoon je RAID die geen raid drive vind (duh) gewoon in je bios uitzetten dus
Aantal postings 5
Gemiddeld aantal postings per dag 2
Geregistreerd op Tuesday 10 September 2002 23:21

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

je hebt waarschijnlijk niets of geen hdd's aangesloten op je raid controller, heb je dat wel kun je altijd even in de bios van je controller kijken wat er ingesteld is of niet. Bij promise is dat geloof ik door ctrl-f in te drukken, maar word altijd wel vermeld welke combinatie dat is.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Search, kleine moeite groot plezier :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.