[XP] Alle gegevens verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 09:50
Ik wilde mijn ouwe computer verkopen aan een vriend van me :7 nu staat daar windows XP op geinstalleerd nu wilde ik eigenlijk alles waar mijn gegevens in en op staan verwijderen zoals mijn documenten en outlook en dergelijke

Maar volgens mijn kan hij straks alles terug zetten met die systeem restore :(
Kan ik iets doen zodat hij niet alles terug kan zetten ?? of moet ik echt de boel formateren en er weer terug op zetten ??

Teteringen

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Je kunt die systeem restore uitzetten, maar ik denk dat het sowieso het slimst is om de PC te formatteren omdat je altijd wel een paar bestanden over het hoofd ziet. Bovendien heeft hij dan niet problemen met drivers die jij bijvoorbeeld hebt geinstalleerd ;).

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 13:55
bestanden zoals email en documenten worden niet teruggezet met een system restore, maar wel de usernames lokal policies etc

• Arie26
Waar kan ik ergens "system restore uitzetten"
en wat betreft drivers, ik heh dat ding eindelijk na 2 jaar eens fatsoenlijk op de rit >:)

Maar wat betreft outlook, hij zet de email acounts wel terug met user-name en passwords ??

en formateren kan ik weer opnieuw beginnen met alles er op te zetten :'(

Teteringen

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Systeem (rechtermuisklik op deze computer of via configuratiescherm) -> System Restore/Systeemherstel -> Systeemherstel op alle stations uitschakelen ;).

• Arie26
ja ik type dit en en daarna zag ik het al 8)7
moet ook eerst kijken en dan pas roepen he, sorry :+

Teteringen

Verwijderd

Compubiter schreef op 12 september 2002 @ 21:25:
Systeem (rechtermuisklik op deze computer of via configuratiescherm) -> System Restore/Systeemherstel -> Systeemherstel op alle stations uitschakelen ;).
Ook beter voor je systeem (vind ik dan)
Maar ik stel een format voor.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:54
Zoveel werk is een schone install toch niet??
volgens mij is dat minder werk dan alles nakijken of er nog zooi van jezelf op staat......

Strava

• Arie26
Zoveel werk is een schone install toch niet??
volgens mij is dat minder werk dan alles nakijken of er nog zooi van jezelf op staat......
Maar ik had beloofd, met mijn stomme kop |:( om de programma's die er nu op staan er op te laten en als ik alle prog. weer terug moet zetten er dergelijk ben ik voorlopig nog wel effe zoet.
en dat systeem restore heb ik effe uitgezet en op nieuw op gestart en weer aan gezet en alle restore points zijn mooie verdwenen. :)

TH to Compubiter

Teteringen

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

format c: rulezZZ :D :+ :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Arie26
Het is gefixt hoor >:)
hij kan niks meer terug zetten, en verder heb ik nooit mijn gegevens ergens ingevuld op mijn PCeetje, dus hij kan met een gerust hard verkocht worden E350,-- voor een PIII 500 Mhz is zo slecht toch nog niet. :7

Teteringen

Verwijderd

goed koop krijgt hij een monitor erbij?

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-06 11:47

bolke

Klikt nu met een Canon R

Ik zou een low-level-format uitvoeren en daarna alles herinstalleren.
Zo ben je zeker alles kwijt.

Daarnaast heb je software geinstalleerd waar JIJ de licenties van hebt. Verkoop jij die mee en gebruik JIJ die software niet meer? Anders ben je illigaal bezig. :D :D :D

http://www.hroling.nl

Verwijderd

Als je hem formateerd dan kan je altijd nog de gegevens terug krijgen
Pagina: 1