IE 6 loopt vast

Pagina: 1
Acties:

• Joepho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-01-2023

Joepho

Le mec de la pomme (Newton)

Topicstarter
JA ik weet het dat ik zonet een onnozle topic heb geplaatst hij was trouwens ook al gelocked voordat ik een edit konplaatsen maar ach.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/595614 dit is um

ook hier heb ik naar gekeken:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/492998

Maar ook hier wordt ik niet wijzer van!

MIJN IE6 loopt nog steeds vast met 2 of meer schermpjes!

Ik heb dus windows ME
Internet Explorer 6.0.2600.0000
K heb geprobeerd opnieuw te instaleren (wou niet)
Ik heb nu een poos met mozilla gewerkt alleen een aantal sites die ik veel gebruik werken daar dus niet in!
En verder heb ik dus voor zover ik weet de standaard instellingen.

Nou als ik nu nog iets vergeten ben zeg het dan gewoon maar block me niet meteen!
(ook ik moet het leren ;)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Internetbrowser blijft steeds steken
Ad-aware al gedraaid? www.lavasoft.de ;).
Nou als ik nu nog iets vergeten ben zeg het dan gewoon maar block me niet meteen!
(ook ik moet het leren)
OK, ik zal het iig even uitleggen. Als je bepaalde programma's installeert (KaZaa, Realplayer, Download Accelerator Plus) worden er ook kleine programmaatjes geinstalleerd. Dit noemen "we" spyware. Deze programma's hebben jouw IE waarschijnlijk zo aangetast dat deze niet meer goed kan functioneren. Door Ad-Aware te draaien verwijderd hij deze links (registry, programma's) en hopelijk werkt je IE dan weer.
Zo goed uitgelegd :? :+

• Joepho

Joepho

Topicstarter
Compubiter schreef op 12 september 2002 @ 20:33:
Internetbrowser blijft steeds steken
Ad-aware al gedraaid? www.lavasoft.de ;).

[...]
OK, ik zal het iig even uitleggen. Als je bepaalde programma's installeert (KaZaa, Realplayer, Download Accelerator Plus) worden er ook kleine programmaatjes geinstalleerd. Dit noemen "we" spyware. Deze programma's hebben jouw IE waarschijnlijk zo aangetast dat deze niet meer goed kan functioneren. Door Ad-Aware te draaien verwijderd hij deze links (registry, programma's) en hopelijk werkt je IE dan weer.
Zo goed uitgelegd :? :+
Heel erg bedankt! ik had adaware er wel op maar hij kjon de spyware er steeds niet afkrijgen.. dus nou toen je dit zij dacht ik nou dan proberr ik het nog een keer!
maar het wou weer niet. maar toen dacht ik dus mischien ff in veilige modus op starten en dan draaien, en toen kon alles er op eens wel AF!
dus nu doet ook ie het weer!

• Joepho

Joepho

Topicstarter
Probleem is nu alleen dat ik heb dus alle spyware geuninstaleerd!
IE 6 doet het weer (joepie)
maar nu doet kazaa het niet meer!

wat nu?

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Joepho schreef op 13 september 2002 @ 08:19:

wat nu?
wij uninstaleren kazaa en gaan naar bijvoorbeeld, www.kazaalite.nl. download daar kazaalite, en instaleer kazaalite maar, scheelt je weer spyware :)

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Joepho schreef op 13 september 2002 @ 08:19:

wat nu?

Heb je de gewone Kazaa? Die zal het inderdaad niet doen zonder spyware. Dus je kan dat terugzetten (bijv door Kazaa over de oude heen te zetten?)

Je kan in plaats van Kazaa inderdaad ook Kazaa Lite gaan installeren, tijdens installatie hiervan wordt trouwens aangegeven dat je een bestand (cd_clint) niet moet laten verwijderen door AdAware - die kan je dan ook beter voortaan in de ignore lijst van aaw zetten.

[ Voor 0% gewijzigd door F_J_K op 13-09-2002 08:29 . Reden: O-) ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Joepho

Joepho

Topicstarter
OK kazaa lite doet het nu ook!(joepie)
maar nu!
ik krijg bij het opstarten (sinds ik dus de adaware heb weg gehaald!) een error dat hij engsengine.dll niet kan vinden!

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-08 17:11
sorry dat ik weer zo een oud topic omhoog kick, maar is geen enkel ander dat mijn fout inhoud, en zelf opnieuw een topic openen heeft dat ook geen nut

Hey,

Ik heb ook een pestpatrol laten runnen op mijn pc, en die heeft idd heel wat gevonden, ik heb natuurlijk alles verwijderd, maar nu iedere keer als ik opstart, krijg ik ook de melding dat ie ENGSEnginge.dll niet kan vinden. In de titelbalk staat de bestand 00198167.exe, ik heb al gegoogled, toen ben ik erachter gekomen dat die file iets was van Gator, jah, toen dacht ik, even die dingen van gator installen en er dan weer vanaf gooien, maar dat helpt iet, toen ben ik gaan zoeken naar die 001989... file, ook niks gevonden.ahja, ik heb ook al gekeken in "msconfig" maar daar kan ik nergens dat bestand uitvinken

Kent iemand mss die oplossing hiervoor ?

Thx,
Xwen
Pagina: 1