Toon posts:

Internetbrowser blijft steeds steken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens het surfen, met name op forums e.d., blijft mijn browser steeds "hangen". De enige manier is dan Ctrl+Alt+Del en close Internet Explorer.

Iemand een idee hoe dit gekomen is, en hoe te verhelpen?

Many thanks...

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Welke browser heb je? Welk OS heb je? Gebruiken die fora misschien javascript oid?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

i&t ---> SA

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09 08:29

Cis

Op dinsdag 14 mei 2002 23:25 schreef Bas25 het volgende:
Tijdens het surfen, met name op forums e.d., blijft mijn browser steeds "hangen". De enige manier is dan Ctrl+Alt+Del en close Internet Explorer.

Many thanks...
Heb je Kabelinternet?
IP toegekend aan je netwerkkaart?

Windows 98?? XP??

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb kabelinternet ja (netwerkkaart dus).

Ik moet erbij vermelden dat het steeds voorkomt als er meerdere (bv. 2) browserwindowtjes van eenzelfde internetsite openstaan.

Bv. www.tweakers.net en dan naar Tech Forums (totaal dus 2 windowtjes open), loopt gegarandeerd vast.
Moest tijdens het posten dan ook 1 venster sluiten.

• Martin?81
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-09 12:37

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Op dinsdag 14 mei 2002 23:25 schreef Bas25 het volgende:

Many thanks...
Heb ook zoiets gehad, heb toen destijds ff Opera gebruikt en later Explorer opnieuw geïnstalleerd.

Verwijderd

Topicstarter
Internet Explorer 6 in Windows XP

Nooit eerder had ik hiermee dat probleem, de laatste dagen wel.

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09 08:29

Cis

Op dinsdag 14 mei 2002 23:58 schreef Bas25 het volgende:
Ik heb kabelinternet ja (netwerkkaart dus).

Ik moet erbij vermelden dat het steeds voorkomt als er meerdere (bv. 2) browserwindowtjes van eenzelfde internetsite openstaan.

Bv. www.tweakers.net en dan naar Tech Forums (totaal dus 2 windowtjes open), loopt gegarandeerd vast.
Moest tijdens het posten dan ook 1 venster sluiten.
Da's heel erg vaag. Ligt dan iig niet aan je NIC.

Ik zou ff Mozilla proberen :P www.mozilla.org
Beter browsen en waarschijnlijk geen stomme bugs, zoals deze, meer :)

Als noodoplossing zou je natuurlijk altijd nog ff IE kunnen de-installeren en weer re-installeren :r

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Verwijderd

Topicstarter
Heb in XP dus ff Internet Explorer gewist en weer opnieuw erop gezet. (Control Panel -> Add/Remove Progs -> Add/Remove Windows Components), en helaas, het probleem is er nog steeds.

En inderdaad, het gebeurt alleen als er meer dan 1 windowtjes van dezelfde internetsite open staan.

Best wel frustrerend. En op die www.mozilla.org is het mij nogal abracadabra waar ik die download kan halen van Mozilla voor XP.

Verwijderd

Dit heb ik ook en zo te zien meer mensen.Zie bij Software Algemeen mij post ([xp]Internet na 2de venster vastlopen) weet iemand de oplossing,dit is dus heel irritant want normaal internetten kan niet meer :(

Verwijderd

Heb je alle beschikbare updates geïnstalleerd?

Verwijderd

welk servicepack gebruik je er bij? Heb je mischien een video kaar onlangs geinstalleerd? Dat kan problemen geven met XP......

Verwijderd

ik heb alle updates gedaan en aan me videokaart ligt het niet

Verwijderd

Topicstarter
Het is bij mij volgens mij gekomen nadat ik XP opnieuw over de vorige XP heb geinstalleerd (geupgrade, laat reeds geinstalleerde software intact dus), na wat vastlopers.

Verwijderd

Topicstarter
Als je "open in new window" doet loopt ie niet vast.
Gebeurt alleen maar als een ander windows direct automatisch via het openstaande sitewindow wordt geopend.

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Op woensdag 15 mei 2002 00:31 schreef Bas25 het volgende:
Best wel frustrerend. En op die www.mozilla.org is het mij nogal abracadabra waar ik die download kan halen van Mozilla voor XP.
klik

Zoef

Verwijderd

Topicstarter
is hier reeds een oplossing voor?

bedankt.

• pickatchoo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

pickatchoo

Hardcore Lurker!

Op maandag 24 juni 2002 21:18 schreef Bas25 het volgende:
is hier reeds een oplossing voor?

bedankt.
Neuh.

Heb je toevallig de laatste tijd geheugen bijgeprikt? Dit probleem komt me namelijk erg bekend voor. Had ik ook nadat ik bij m'n 3 stuks 128Mb dimmetjes een (restje) 64Mb dimmetje knalde. Van de ene op de andere minuut werkte heel m'n IE niet meer... heb van alles geprobeerd. Netschaap, SUN Java ipv MS-JVM, kreng begon zelfs te sputteren dat ut aan m'n GF2 GTS zou liggen :(

Ik heb op het net lopen zoeken en kwam de tip tegen om het geheugen eens te checken... na verwijderen van het laatste 64Mb dimmetje werkte het beestje weer zoals ik wilde |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 juni 2002 21:30 schreef Pickatchoo het volgende:

[..]

Neuh.

Heb je toevallig de laatste tijd geheugen bijgeprikt? Dit probleem komt me namelijk erg bekend voor. Had ik ook nadat ik bij m'n 3 stuks 128Mb dimmetjes een (restje) 64Mb dimmetje knalde. Van de ene op de andere minuut werkte heel m'n IE niet meer... heb van alles geprobeerd. Netschaap, SUN Java ipv MS-JVM, kreng begon zelfs te sputteren dat ut aan m'n GF2 GTS zou liggen :(

Ik heb op het net lopen zoeken en kwam de tip tegen om het geheugen eens te checken... na verwijderen van het laatste 64Mb dimmetje werkte het beestje weer zoals ik wilde |:(
Nee het heeft niks met mijn geheugen van doen, dit heb ik ook niet verwisseld.
Het gebeurt ook alleen in Explorer, en niet in Mozilla of whatever. Ook al reinstall ik explorer, het probleem blijf.
Vreemd

• Aars
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 13:59
Nadat ik ooit eens een programmaatje heb geinstalleerd wat vol zat met spyware kreeg ik dit ook. Bij mij hielp een keer ad-aware eroverheen gooien gelukkig :)

Telkens als je een 2e venster wou openen hingen beide venster, zeer irritant.

Maar een keer je spyware removen hielp bij mij.

-

Verwijderd

Topicstarter
bedankt!!
Na ad-aware 2.8 gestart te hebben vond ie ongeveer 40 spyware componenten. Na verwijderen werkt IE weer perfect!

• Aars
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 13:59
Op maandag 24 juni 2002 23:12 schreef Bas25 het volgende:
bedankt!!
Na ad-aware 2.8 gestart te hebben vond ie ongeveer 40 spyware componenten. Na verwijderen werkt IE weer perfect!
No problemo ;) :P

-

• Flipmo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 16:24

Flipmo

OMG !!

probleem hier ook gehad, maar dan alles verwijdert met Ad-aware 5 (zo uit mijn hoofd)

pc werkt weer prima :)
Pagina: 1