Ik heb een Geforce 4, Ti-4200. Deze heeft twee maanden goed gewerkt, maar gisteren kreeg ik ineens geen beeld na het opstarten. Andere monitor geprobeerd, maar ook geen beeld. Dus lijkt me dat de grafische kaart niet goed functioneerd. Echter nadat ik alle kabel uitgetrokken had en alles weer ingestoken had, werkte het weer wel.
Ik moet er nog ff bijzeggen, dat ik geen geaard stopcontact heb, en voorheen altijd m'n stekkerblok aan liet staan, maar sinds twee dagen 's nachts uitzet. Het dus iedere keer zodra ik de stekkerblok weer aanzet, dat het beeld het niet doet, want vandaag had ik het weer. Weer alles uitgetrokken en weer ingestoken en hop, hij doet het weer.
Iemand een idee of oplossing?
Ik moet er nog ff bijzeggen, dat ik geen geaard stopcontact heb, en voorheen altijd m'n stekkerblok aan liet staan, maar sinds twee dagen 's nachts uitzet. Het dus iedere keer zodra ik de stekkerblok weer aanzet, dat het beeld het niet doet, want vandaag had ik het weer. Weer alles uitgetrokken en weer ingestoken en hop, hij doet het weer.
Iemand een idee of oplossing?