Toon posts:

[XP] Help data niet benaderbaar - encrypted

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het; op een local machine geen encrypted zooi gebruiken. Wist niet eens dat ik het aan had staan |:( Nu te laat. Heb dus een nieuwe installatie over m'n XP heen gezet. En nu kan ik dus niet meer bij m'n data. Heb gezocht en niks gevonden....
Wat ik wel al gedaan heb, geprobeerd naar fat32 te zetten. Dat helpt niet, je haalt wel encrypted weg maar er blijft bagger over.
Nog wel heb ik "oude" user directory, dus inclusief certificaten. Ook heb ik cipher een cer-gemaakt. Alleen nu weet ik niet meer wat te doen?
Could anybody help me please?????

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Als je je pfx nog hebt kan je Q256168 even bekijken.

Anders wordt het To recover an encrypted file or folder when your file encryption certificate is not available en kost het geld...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Geen pfx meer. Aantal weken werk anders naar de klote. Wat kan / moet ik nu doen behalve laptop uit het raam gooien? Is het bijvoorbeeld mogelijk om die oude account te activeren ofzo. Geld of bier mag het wel kosten......

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Misschien heb je hier wat aan (Lang leve de GoT search _/-\o_ )

[rml][ XP] Help! Encryted Files & XP Start Niet Meer.[/rml]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
Jammer genoeg niet, had ik al naar gekeken.....

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog een oplossing :?
Heb vannacht nog een aantal dingen kunnen terughalen met Encase, maar een aantal spullen kan ik nog steeds niet benaderen........
Pagina: 1