Everyone complains of his memory, no one of his judgement.
Is Floris_Diemel ook een Adje?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Nee, niet op GoT en ook (nog steeds) niet op tweakers.net.
Ik kan wel berichten wijzigen/verplaatsen etc.
Ook topics kan ik sluiten/wijzigen/verplaatsen, maar Global Moderator ben ik niet, aldus Arjen. (Hij kan het weten lijkt mij)
Ik kan wel berichten wijzigen/verplaatsen etc.
Ook topics kan ik sluiten/wijzigen/verplaatsen, maar Global Moderator ben ik niet, aldus Arjen. (Hij kan het weten lijkt mij)
Bericht hierboven
Ok, is duidelijk. Ik was ff nieuwsgierig omdat je schijnbaar wel dingen aan mocht passen, maar er geen Administrator o.i.d. bij je naam stond.
Wat een afgrijselijke foto!
Wat een afgrijselijke foto!
En Arjen is zo vriendelijk geweest om me dan maar gelijk weer terug te zetten naar "normale" gebruiker. Ik kan jullie dus ook niet meer helpen bij het sluiten of verplaatsen van Threads etc.
Het was leuk voor de tijd dat het kon en ik heb jullie allemaal zo goed mogelijk proberen te helpen, maar helaas het heeft niet lang mogen duren...
Maar het leven gaat verder! Ik ga ff lekker zitten rommmelen in het onzin-gebeuren...
Het was leuk voor de tijd dat het kon en ik heb jullie allemaal zo goed mogelijk proberen te helpen, maar helaas het heeft niet lang mogen duren...
Maar het leven gaat verder! Ik ga ff lekker zitten rommmelen in het onzin-gebeuren...
edit:
Ik was de foto zelf ook wel zat, ben nu op zoek naar een ander leuk dingetje als user-icon.
Ik was de foto zelf ook wel zat, ben nu op zoek naar een ander leuk dingetje als user-icon.
Bericht hierboven
Uhmz, van die foto was een grapje hoor!
Niet dat ik op je val ofzo, maar ik wilde je er ook weer niet zo erg mee afzeiken dat je hem weghaalde.
Niet dat ik op je val ofzo, maar ik wilde je er ook weer niet zo erg mee afzeiken dat je hem weghaalde.
Pagina: 1