sorry maar ik wil nu nog een beetje prutsen en ik vind het zonde om dan ervoor geld uit te gaan geven
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 oktober 2000 16:33 schreef steven184 het volgende:
sorry maar ik wil nu nog een beetje prutsen en ik vind het zonde om dan ervoor geld uit te gaan geven[/quote]Daarom mag je van MacroMedia ook 30 dagen prutsen. Download fijn de trial zou ik zeggen.
sorry maar ik wil nu nog een beetje prutsen en ik vind het zonde om dan ervoor geld uit te gaan geven[/quote]Daarom mag je van MacroMedia ook 30 dagen prutsen. Download fijn de trial zou ik zeggen.
Verwijderd
Als je na dertig dagen nog loopt te prutsen.... Dan mag je je met recht een PRUTSER noemen
LooooooooooooooL
LooooooooooooooL
Verwijderd
Dat is de reden waarom ze 30 dagen zetten hè? dan kun je prutsen.. 30 dagen lang.
Lukt het niet om de tijd een paar jaar terug te zetten? Op je pc welteverstaan!
bij simpele progs en games werkt het
Lukt het niet om de tijd een paar jaar terug te zetten? Op je pc welteverstaan!
bij simpele progs en games werkt het
cracks kennen we hier niet, alleen FAQ's!
FAQ's zijn namelijk die dingen die je geacht word te lezen, dan stel je namelijk niet meer zo domme illegale vragen!
ennuh, voor je probleem: je kan van me wel notepad hebben en een link naar een html tutorial!
FAQ's zijn namelijk die dingen die je geacht word te lezen, dan stel je namelijk niet meer zo domme illegale vragen!
ennuh, voor je probleem: je kan van me wel notepad hebben en een link naar een html tutorial!
Everyone complains of his memory, no one of his judgement.
En dat mag dus niet.
(Warez-requests)
(Warez-requests)
Bericht hierboven
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()