Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Shakawie?Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 16:39:
[...]
BAN
Als echte W&Ler moet je je houden aan het Grote Gebod van Shakazulzebab: Gij zult geen andere namen voor mij hebben dan de mijne
Wat is er in Shakazulzebabs naam gebeurd met Lilith?
Verandert z'n sig te weinig.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
QUILIX schreef op 20 september 2002 @ 19:08:
Count me in. Ik kan alle 3 zaterdagen. Is mischien wel een goede afwisseling met een NederTurk tussen jullie
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Wel een dag prikken hoor.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
De data:
Duur
Dido
Captain Proton
CrazyA
Wicher
Madlive
Christiaan Verwijs
Absolyte
Lord Daemon
Gnoom
Diadem
CybErik
Sandalf
Jellebelle
Hybridz
Reino
FCA
Fused
Whizzcat
QUILIX
el_marcianito
Deze mensen kunnen deze dag niet:
woei en dubbel woei!Morgoth schreef op 23 september 2002 @ 23:30:
Ok, de lang verwachten update! Zoals jullie allemaal kunnen zien is het uiteindelijk 16 november geworden omdat dan tot nu toe nog niemand niet kan! Woei! Dus, schrijf het allemaal in je agenda/pda/outlook/icqreminder/kladblok/voorhoofd/nietzschecollectie dat 16 november de meeting is!
volgens mij is het nog nooit voorgekomen dat niemand niet kon voor een meeting!
is dit een unicum en zijn er een stel W&L-ers vergeten tegendraads te zijn?
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Misschien dat ik nog wat te snoepen mee neem
Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 23:35:
Hee, wat lief, niet de 2e!
Dan kan ik ook komen (denk ik nu..)
Je staat er nu bij
Verwijderd
In mn agenda kon ik het in ieder geval wel kwijt
Verwijderd
Het staat nu ook in mijn agenda/pda/icqreminder/kladblok (de rest heb ik niet, gebruik ik niet, of kijk ik nooit naar), maar ik denk dat ik het beter gewoon kan onthouden.
Shame on you!!ChristiaanVerwijs schreef op 24 september 2002 @ 20:13:
Ik heb het op mijn buik getatoeerd, want ik ben het over 5 minuten weer vergeten.....
binnen 5 minuten nog wel!
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
V I J F hele minuten ?ChristiaanVerwijs schreef op 24 september 2002 @ 20:13:
Ik heb het op mijn buik getatoeerd, want ik ben het over 5 minuten weer vergeten.....
Goh dat is lang. Kan je daar op oefenen.
* KroontjesPen reageerde ik ook al weer
Stem blanco!
Mijn leven draait dan ook in scenes van 5 minuten terug van begin naar eind (deze is voor insiders....)KroontjesPen schreef op 24 september 2002 @ 21:20:
[...]
V I J F hele minuten ?
Goh dat is lang. Kan je daar op oefenen.
* Christiaan reageerde ik ook al weer
Tot slot zou ik willen mededelen dat FCA en el_marcianito niet hebben te zeuren. Zij komen. En anders zal ik ze zien om te overwinnen
Diadem pleegt heiligschennis en is daarom bij deze overruled
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2002 13:31 ]
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Ja, wat?
Foei diadem! Beetje onzichtbare data in je posts verstoppen! Ik overrule jou!Verder ben ik van mening dat ik in de catagorie 'lang haar' val.
Tot slot zou ik willen mededelen dat FCA en el_marcianito niet hebben te zeuren. Zij komen. En anders zal ik ze zien om te overwinnen
edit:
Diadem pleegt heiligschennis en is daarom bij deze overruled
Nou nee... Die informatie had ik onzichtbaar gemaakt om de tere zieltjes van de W&L-ers te beschermen
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2002 13:29 ]
1
2
3
| <!Nooit! Nimmer zal ik zwichten voor dit soort repressie!> <!GoT'ers aller Fora! Verenigt U! Ontdoe u van dit autocratisch juk!> |
Zie! Ik wordt gerepresseerd!
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Verwijderd
* Diadem steekt een speld in Morgoth's oog.
Jij bent ook een af-mod!
Verwijderd
Niet meteen boos worden als mensen dat niet snappen, de Holy Pancake is vreedzaam in zijn intenties en stelt zich genadig op jegens alle onwetende ongelovigen, hier en in de eeuwigheid. Amen.
Hoe steld de holy pancake zich op tegenover onwetende oh-goden?Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 15:20:
Zozo, wat een opwinding om nix.. Je moet het gewoon in het juiste verband zien: het gaat gewoon om een foute interpretatie van een observatie van een manifestatie van de kracht van de Holy Pancake. Dus.
Niet meteen boos worden als mensen dat niet snappen, de Holy Pancake is vreedzaam in zijn intenties en stelt zich genadig op jegens alle onwetende ongelovigen, hier en in de eeuwigheid. Amen.
Verwijderd
hmm....echt waar? val ik daar ook onder? nah....ik hoef niet constant te laten zien wat ik kan......
[ Voor 0% gewijzigd door Christiaan op 25-09-2002 17:58 ]
W&L-ers zijn ook HK-ers in disguise....
HK = Heiligen Kapel.
Stem blanco!
Ik moet zeggen dat ik het bestudieren van de verering in de Heiligen Kapel toch iets meer onder de W vind vallenKroontjesPen schreef op 26 september 2002 @ 11:54:
De HK pas prima in W&L en wel in de L.
HK = Heiligen Kapel.
Maar W&L-ers zijn idd een zeer speciaal soort HK-ers... nl. diegene die het leuk vinden serieus
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Verwijderd
Ja klopt helemaal. Prima vulling voor de blauwe kaaspannekoekenVerwijderd schreef op 25 september 2002 @ 17:14:
Ik weet één ding zeker: De holy pancake is DOL op represserende machtswellustelingen met modrechten
Verwijderd
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
En je hebt een ondertitel van Type 'o Negative.
Woei ik kan nu al niet meer stukLord Daemon schreef op 29 september 2002 @ 11:54:
[...]
En je hebt een ondertitel van Type 'o Negative.
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Count me in.
Stem blanco!
Verwijderd
Ik denk dat ik er vanavond maar een paar ga bakken danVerwijderd schreef op 28 september 2002 @ 23:00:
Een van de belangrijkste taken van represserende machtswellustelingen is juist het ontstaan en voortbestaan van blauwe kaaspannekoeken zoveel mogelijk machtswellustig te represseren
Mag ik dan langskomen opeten?Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 14:09:
Ik denk dat ik er vanavond maar een paar ga bakken dan
Heb al in tijden geen blauwe kaaspannekoeken gehad.
Wait, what am I saying. Ik heb nog nooit blauwe kaaspannekoeken gehad. Alleen blauwe taart met groene slagroom (of was het nu groene taart met blauwe slagroom?).
Moet het trouwens niet 'blauwe kaaspannenkoeken' zijn?
[edit]
Overigens wil ik er op wijzen dat mijn verlangen het voortbestaan van blauwe kaaspannekoeken te represseren niet betekent dat ik een machtswellusteling ben.
Verwijderd
Wist niet dat jij ook al van die vieze kleurstof hebtIk denk dat ik er vanavond maar een paar ga bakken dan
Maar de observatie dat jij het voortbestaan van blauwe kaaspannekoeken wilt represseren verhoogt wel de waarschijnlijkheid dat de door mij aangeduide correlatie correct isOverigens wil ik er op wijzen dat mijn verlangen het voortbestaan van blauwe kaaspannekoeken te represseren niet betekent dat ik een machtswellusteling ben.
Hoewel ze hier later mee zijn gekomen moet ik tot mijn spijt zeggen dat dat wel voor gaat.
Ik moet echter eerst nog kijken of ik nog wel mee kan, maar ik weet dus alsnog niet of ik 16-11 wel kan.
Verwijderd
Ik ook nietVerwijderd schreef op 30 september 2002 @ 15:39:
Wist niet dat jij ook al van die vieze kleurstof hebt
Mwah, toch maar kip met tutti frutti.Anyway, die zin bewijst wel de waarheid van je ondertitel, aannemende dat je ook van plan bent ze op te eten
Bovendien: de superieure kwaliteit van de blauwe kaaspannekoek is een intrinsieke eigenschap ervan. Dat zou iedereen moeten weten
Verwijderd
SCHOP
Stem blanco!
Verwijderd
Nog eentje?
/me
Misschien dat het valiumpje wel vergiftigd was met iets te zware pijnstillers...
Verklaart meteen het versuffende effect
OK; ik ben dus te sloom geweest met inschrijven voor dat weekend.wicher schreef op 30 september 2002 @ 21:32:
Ik hoor net dat er dat weekend door mijn studievereniging een weekend naar Praag wordt georganiseerd.
Hoewel ze hier later mee zijn gekomen moet ik tot mijn spijt zeggen dat dat wel voor gaat.
Ik moet echter eerst nog kijken of ik nog wel mee kan, maar ik weet dus alsnog niet of ik 16-11 wel kan.
Geluk bij een ongeluk: ik zal nu wel kunnen komen naar de meeting.
Verwijderd
Mensen met een fotografisch geheugen wat betreft meetingdraads weten nog wel wat er in dat valiumpje zatMisschien dat het valiumpje wel vergiftigd was met iets te zware pijnstillers...
Verklaart meteen het versuffende effect
Verwijderd
Ik dacht dat dat nooit echt duidelijk geworden was...Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 22:55:
Mensen met een fotografisch geheugen wat betreft meetingdraads weten nog wel wat er in dat valiumpje zat
Of ligt het eraan dat ik nu werkelijk te brak voor woorden ben? (en nee, niet omdat ik niet goed geslapen heb)
Verwijderd
Maar idd, echt duidelijk is het nooit geworden, aangezien niemand het nog aangedurfd heeft het valiumpje te gebruiken
Oh, en Captain Proton, ik heb nog een hub voor je liggen hier.
Verwijderd
Ik neem een grote tas mee waar die hub wel inpast, dus je hoeft hem alleen maar naar de meeting toe te verslepen
HUB--> meeslepen?Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 23:52:
Morgje: Het wordt absoluut de trip van je leven
Ik neem een grote tas mee waar die hub wel inpast, dus je hoeft hem alleen maar naar de meeting toe te verslepen
Wat voor antiek ding mag dat wel wezen.
Verwijderd
WTF? Een HUB 19-inch? Ik dacht dat mijn HD Array al groot (19inch voor 7 SCSI schijven) en zwaar (35 kilo!) wasVerwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 12:47:
Een 19 inch 12-poorts hub uit het jaar 0De 24-poorts waren helaas al op...
Waarom zou je dat doen?WhizzCat schreef op 10 oktober 2002 @ 12:00:
Hmz, zal ik een laptop mee zeulen en een 19" monitor? Kun je lachen...
Ik mis iets, gaan we een lanparty organiseren ofzo?
Verwijderd
Jou uitlachen jaWhizzCat schreef op 10 oktober 2002 @ 12:00:
Hmz, zal ik een laptop mee zeulen en een 19" monitor? Kun je lachen...
Verwijderd
Beetje laat met opgeven maar laten we op Surinaamse Tijd houden
Pas maar op, dan gooi ik die 19" naar jou hoofd
Wie het laatst lacht....
Als je die 19" nou aan mij geeft, sla ik hem wel met m'n oude 15" monitor, wel 2 keer, goed?WhizzCat schreef op 12 oktober 2002 @ 19:53:
[...]
Pas maar op, dan gooi ik die 19" naar jou hoofd
Wie het laatst lacht....
Dat is niet correct. Ondanks intensief onderzoek door vele W&Lers is de exacte inhoud van het Valiumpje nooit ontdekt.Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 22:55:
Mensen met een fotografisch geheugen wat betreft meetingdraads weten nog wel wat er in dat valiumpje zat
En de maker van het Valiumpje is geenzinds van plan het te vertellen.
Wel kan ik je vertellen dat het valiumpje waar jij nu mee loopt te zeulen slechts een kopie is van het eerste, originele Valiumpje. Het origineel ligt in een atoomschuilkelder op een locatie die ik niet bekend ga maken. Hiervan heeft de maker destijds drie kopie's gemaakt. Een daarvan heb jij nu.
Hij heeft overigens dezelfde inhoud.
Verwijderd
Waarom dan wel morgje?
Heb je inmiddels geleerd de regels der Nederlandse taal correct toe te passen of ken je echt werkelijk niemand meer binnen de crew, inclusief jezelf?
* Diadem wordt lid van de el_marcianito fanclubVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 16:37:
[...]
Waarom dan wel morgje?
Heb je inmiddels geleerd de regels der Nederlandse taal correct toe te passen of ken je echt werkelijk niemand meer binnen de crew, inclusief jezelf?
Verwijderd
Stilte in de zaal graag, dank u. Bereid u allen, met name mensen als morgoth en LD, voor op het meest ontzagwekkende nieuwsfeit op taalgebied sinds jaren... Ja, het is waar! Eeuwig waar! En het staat in het boek 'Handboek Verzorgd Nederlands' geschreven door M. Klein en M. Visscher, uitgegeven door Martinus Nijhoff, 1996(gezaghebbend). Een verpletterend feit, een alles verbrijzelend gegeven. Umwertung aller Werte! Luister en huiver, want de waarheid is zeer duister! Mensen (* aanzwellend trompetgeschal, langzaam sneller wordend tromgeroffel), mensen, heb ik uw aandacht? Ja? Dan predik u heden het heilige evangelie, de zaligmakende openbaring, laat het van de bergen donderen en over de verste dalen echoën, tot aan het einde der wereld:el_marcianito:
'Groter als' is.. (*trompetgeschal en trommelgeroffel verstommen plotseling, slechts trillende stilte nu.)
NIET FOUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een immens gejuich barst los, de hemel breekt open, de muziek barst in alle hevigheid los - het is waar, het is eeuwig waar! 'Groter als' is niet fout!
(Dan weet je dat.)
"groter als..." is niet fout in deze zin: "Een plant wordt groter als je hem vaak water geeft."
Maar in het algemeen wel.
Verwijderd
Voor in het geval je het niet over het door LD beschreven geval mocht hebben:Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 21:21:
[...]
'Groter als' is.. (*trompetgeschal en trommelgeroffel verstommen plotseling, slechts trillende stilte nu.)
NIET FOUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een immens gejuich barst los, de hemel breekt open, de muziek barst in alle hevigheid los - het is waar, het is eeuwig waar! 'Groter als' is niet fout!
Mag ik de originele tekst waar deze verklaring op gebaseerd is? Het zou nog wel eens goed kunnen zijn voor mijn gezondheid...
Verwijderd
Laat ik maar is zo sociaal zijn om een stukje uit dat boek (http://www.wolters.nl/ho/s1/sub51/t1706/index.htm#boven ) over te typen.el_marcianito:
Mag ik de originele tekst waar deze verklaring op gebaseerd is? Het zou nog wel eens goed kunnen zijn voor mijn gezondheid...
'Als we de ongelijkheid van twee elementen willen uitdrukken , gebruiken we in het Nederlands dan of als:
[1] Dit tapijt is groter dan/als dat tapijt.
Zoals vaak bij keuzemogelijkheden in een taal is ook hier een norm ontstaan, volgens welke dan te prefereren is boven als. Zij die deze vorm voorstaan, menen zelfs dat dan in dit geval de enige juiste vorm is. Dit lijkt ons zowel vanuit historisch oogpunt(in het Middelnederlands en de het Zeventiende-eeuws vindt men vaak als na een vergrotende trap) als op grond van het feitelijk taalgebruik onjuist. '
Bron: Handboek verzorgd Nederlands, door M. Klein en M. Visscher (Nihoof, 1996).
Zie o.a. link voor informatie over boek: we praten hier niet zo maar over een 1 of ander lullig boekje, maar over gezaghebbend materiaal.
Succes met je gezondheid, ik was er natuurlijk ook kapot van
Jeneemt het duidelijk serieus en je hebt er duidelijk tijd (teveel?) ingestoken.Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 22:13:
[...]
Laat ik maar is zo sociaal zijn om een stukje uit dat boek (http://www.wolters.nl/ho/s1/sub51/t1706/index.htm#boven ) over te typen.
'Als we de ongelijkheid van twee elementen willen uitdrukken , gebruiken we in het Nederlands dan of als:
[1] Dit tapijt is groter dan/als dat tapijt.
Zoals vaak bij keuzemogelijkheden in een taal is ook hier een norm ontstaan, volgens welke dan te prefereren is boven als. Zij die deze vorm voorstaan, menen zelfs dat dan in dit geval de enige juiste vorm is. Dit lijkt ons zowel vanuit historisch oogpunt(in het Middelnederlands en de het Zeventiende-eeuws vindt men vaak als na een vergrotende trap) als op grond van het feitelijk taalgebruik onjuist. '
Bron: Handboek verzorgd Nederlands, door M. Klein en M. Visscher (Nihoof, 1996).
Zie o.a. link voor informatie over boek: we praten hier niet zo maar over een 1 of ander lullig boekje, maar over gezaghebbend materiaal.
Succes met je gezondheid, ik was er natuurlijk ook kapot van
Hulde Hulde.... Toch
Nou, en wat ze toen deden moeten wij nu ook doen! Toch? Uh...in het Middelnederlands en de het Zeventiende-eeuws vindt men vaak als na een vergrotende trap
Maar goed, ik pak de Algemene Nederlandse Spraakkunst - uiterst gezaghebbend - uit de kast. Op pagina 666 (dat kan geen toeval zijn) lezen wij over de als/dan kwestie:
Er mag dus geen twijfel over bestaan dat 'dan' de voorkeur geniet boven 'als'.In de geschreven taal komt meestal dan voor; [...] Het voegwoord als is in deze functie niet voor alle taalgebruikers aanvaardbaar.
Verwijderd
Voorkeur in schriftelijk gebruik? Zeker*, alleen al omdat veel mensen - waaronder ook ik en jij tot voor kort - denken dat 'als' onjuist is (wat dus niet - tot mijn grote verbazing - het geval blijkt te zijn).Lord Deamon:
Er mag dus geen twijfel over bestaan dat 'dan' de voorkeur geniet boven 'als'.
*Ook volgens het boek waar ik uit quoten geniet 'dan' de voorkeur bij schriftelijk gebruik. Dat boek wat jij gebruikt wijkt hier denk ik niet van af, beiden zeggen ze dat in schriftelijk gebruik 'dan' de voorkeur geniet, maar dat 'als' niet als onjuist taalgebruik kan worden aangemerkt.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2002 23:58 . Reden: * ]
Verwijderd
(Taal is natuurlijk altijd op de voorkeur van een bepaalde groep gebaseerd, maar dat is een ander verhaal)
zo zijn er nog meer spellingsregels die de nederlander op de basisschool als 'heilig' door de strot geduwt zijn.. alleen maar zo zwart/wit gestelt om dat je anders gelijk in een zeer groot grijs gebied van net niet goed of niet niet fout zou verdwalen...
Net zo zou het voor het taal onderwijs goed zijn als in de dagelijkse spraak de naamvallen wel gebruikt zouden worden... je krijgt daardoor een veel beter gevoel/inzicht in de zinsopbouw..
en over voorkeurs regels zoals bij als/dan enige/enigste c/k enz.. is de gewenste voorkeur per regio verschillend..
[ Voor 0% gewijzigd door Duur! op 18-10-2002 01:04 . Reden: de typo's ]
Verwijderd