• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Ja mensen, het is weer tijd voor jullie favoriete meeting, deel V - als ik het wel heb - alweer! Dus pak je agenda's maar vast, dan zullen we is kijken wanneer je favoriete meeting weer gaat plaats vinden.

Ik pak 3 zaterdagen, en dan gaan we is kijken welke dag met best uitkomt bij jullie. Ik pak alleen zaterdagen aangezien aangetoond is dat zaterdagen gemiddeld het best vallen.

Wat gaan we doen? Als iemand anders niets iets anders flitsend in z'n hoofd had wilde ik gewoon weer om een uur of 4 (in de middag) verzamelen, naar een cafe gaan, om een uur of half 7 a 7 uur eten met z'n allen en dan kijken wat we gaan doen. Je bent natuurlijk niet verplicht om mee te eten, je kan ook gewoon even langswippen als je dat liever wilt. Uit onderzoek is aangetoond dat Utrecht het meest centraal ligt voor iedereen, dus de meeting wordt weer in Utrecht gehouden.

Dus als jullie even melden op welke van de data jullie kunnen, dan maak ik een lijst en na een tijdje zal ik zeggen welke dag het wordt (nav op welke dag de meeste mensen kunnen). Zeg aub zowel welke dag je wel en niet kan!

En tevens een mededeling aan mensen die nu nog niet weten of ze kunnen: Aan jullie heb ik niks, als je nog niks hebt voor de data, zeg gewoon dat je kan. Je kan je altijd nog afmelden.

De data:

Deze mensen kunnen deze dag:

Morgoth
Duur
Captain Proton
CrazyA
Wicher
Madlive
Christiaan Verwijs
Absolyte
Lord Daemon
Gnoom
Diadem
CybErik

Deze mensen kunnen deze dag niet:

Dido

Morgoth
Duur
Dido
CrazyA
Madlive
Christiaan Verwijs
Absolyte
Lord Daemon
Gnoom
Diadem
CybErik

Captain Proton
Wicher

Morgoth
Duur
Dido
Captain Proton
CrazyA
Wicher
Madlive
Christiaan Verwijs
Absolyte
Lord Daemon
Gnoom
Diadem
CybErik

edit:

Bijgewerkt t/m Madlive.

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

voor zover ik nu weet kan ik op alle drie... :)

Maar november dreigt wel een meetings maandje te worden... :)

met een voorkeur voor de eerste datum

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Dido

heforshe

2 november: NEE
9 november: JA
16 november: JA

Wat betekent mijn avatar?

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:22

Duinkonijn

Huh?

november....

* Duinkonijn pakt agenda

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• CrazyA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-09-2023
Ik kan op alle drie de dagen.

Zou 't dan eindelijk een keer gaan lukken ? :)

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Misschien kan * wicher|IA ook weleens komen. :)
Kan ik eens zien hoe die vermaledijde LPF'ers er nu precies uitzien. :)
De 2e en de 16e kan ik vooralsnog wel...

• MaDLiVe
  • Laatst online: 15-01 19:43

MaDLiVe

.-Observer-.

CrazyA schreef op 12 september 2002 @ 14:30:
Ik kan op alle drie de dagen.

Zou 't dan eindelijk een keer gaan lukken ? :)
Woei :)
Crazy A irl tegenkomen :D

Ik kan alle dagen, is idd wel weer tijd voor een nieuwe meeting.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Ik kom natuurlijk ook :)

• Morgoth
Pff, wel zichzelf er bij zetten maar niet gelijk even de andere toevoegen ;).

Verwijderd

Tsja, ik wilde je niet voor de voeten lopen Morgje, jij bent tenslotte de vaste meeting-organisator ;)

• Thijsch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-01 18:43
ik kan niet ......

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Ik kan iedere zaterdag wel en ik is dus daar.

2 November vind ik wel cool; 3 november ben ik jarig....dus.....

edit:

Lasker, Mietje, Fused & Absolyte.....willen jullie ook komen svp? ;)

Verwijderd

Grappig :)

/me is ook op 3 november jarig... dus...

• wicher|IA
Morgoth schreef op 12 september 2002 @ 16:03:
Pff, wel zichzelf er bij zetten maar niet gelijk even de andere toevoegen ;).
En zich dan niet eens netjes onderaan zetten, maar boven mij! :( :P

Edited -->
uche: "Bijgewerkt t/m Madlive."? :)

Verwijderd

Ik ben weer beschikbaar! Dus al je zin hebt in een DATE met een vlotte, vriendelijke, elegante, creatieve, moderne, progressieve, fatsoenlijke, vrolijke, verleidelijke, superieure, avontuurlijke, ondernemende, meelevende, charmante, hartelijke, lieve, boeiende, lekkere, grappige, aardige, gezellige, wilde, onstuimige, romantische rechtgeschapen, sexy, behulpzame, geestige, zorgzame, bekoorlijke, doortastende, beschaafde, warme, amusante, opwindende, supercoole, humorvolle, levendige, innemende, uiterst interessante, krachtige, wellustige, uitdagende, zinnen prikkelende, uitgebreid bijwoorden vocabulaire bezittende, kortom ontzettend buitengewoon geweldige megagozer, en je heb zelf ook al deze eigenschappen, schroom dan niet, maar bel gerust naar mijn mob. 06-.. of laat maar hangen, eigenlijk bedoelde ik met 'beschikbaar' dat ik wel kan die drie zaterdagen, dus count me in!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 17:43:
Ik ben weer beschikbaar! Dus al je zin hebt in een DATE met een vlotte, vriendelijke, elegante, creatieve, moderne, progressieve, fatsoenlijke, vrolijke, verleidelijke, superieure, avontuurlijke, ondernemende, meelevende, charmante, hartelijke, lieve, boeiende, lekkere, grappige, aardige, gezellige, wilde, onstuimige, romantische rechtgeschapen, sexy, behulpzame, geestige, zorgzame, bekoorlijke, doortastende, beschaafde, warme, amusante, opwindende, supercoole, humorvolle, levendige, innemende, uiterst interessante, krachtige, wellustige, uitdagende, zinnen prikkelende, uitgebreid bijwoorden vocabulaire bezittende, kortom ontzettend buitengewoon geweldige megagozer, en je heb zelf ook al deze eigenschappen, schroom dan niet, maar bel gerust naar mijn mob. 06-.. of laat maar hangen, eigenlijk bedoelde ik met 'beschikbaar' dat ik wel kan die drie zaterdagen, dus count me in!
Tring? Hello?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Absolyte, mag ik uit het feit dat je een relatie zoekt met iemand die dezelfde eigenschappen heeft waaronder ook 'megagozer' valt, concluderen dat je homosexueel bent? ;)

Ik kan alle drie de dagen! Dus alweer lukt het jullie niet om ene meeting zonder mij te organiseren - helaas, volgende keer beter...

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

Ik moet je teleurstellen Lord Daemon, megagozer staat niet cursief geschreven dus ik denk dat je je leven niet in gezelschap van de vlotte, vriendelijke, elegante, creatieve, moderne, progressieve, fatsoenlijke, vrolijke, verleidelijke, superieure, avontuurlijke, ondernemende, meelevende, charmante, hartelijke, lieve, boeiende, lekkere, grappige, aardige, gezellige, wilde, onstuimige, romantische rechtgeschapen, sexy, behulpzame, geestige, zorgzame, bekoorlijke, doortastende, beschaafde, warme, amusante, opwindende, supercoole, humorvolle, levendige, innemende, uiterst interessante, krachtige, wellustige, uitdagende, zinnen prikkelende, uitgebreid bijwoorden vocabulaire bezittende, kortom ontzettend buitengewoon geweldige megagozer Absolyte zult kunnen doorbrengen :*)

Verwijderd

Lord Deamon:
Absolyte, mag ik uit het feit dat je een relatie zoekt met iemand die dezelfde eigenschappen heeft waaronder ook 'megagozer' valt, concluderen dat je homosexueel bent?
Lord Deamon, 5 dingen:
Ten eerste: vergeet je de optie Bi.
Ten tweede: date betekent nog niet dat ik sexueel contact wil.
Ten derde: staat megagozer natuurlijk voor het wezenlijke van het subject, de echte essentie van het zijn, datgene wat overblijft na alle eigenschappen, jawel de accidenten!, verwijderd te hebben, at the core of my being simpel uitgedrukt.
Ten vijfde: nog iets heel wezenlijks, maar dat ben ik vergeten.

Concluderend, strikt logisch beschouwt - zoals het hoort dus, mag je 'dat' -gegeven de informatie- niet concluderen, wat nog niet wil zeggen dat het niet waar is natuurlijk :P

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Ah. Eindelijk.

* Diadem had Morgoth al weken geleden geschopt met de mededeling dat hij een nieuwe meeting moest organiseren.

At long last the time has come

Vanzelfsprekend zal ik daar zijn. Ik ben elk van de drie zaterdagen geheel beschikbaar en absoluut bereid om volledig in staat te zijn tot het nauwgezet plannen van complete intentie tot totale aanwezigheid.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 20:05:
Ik moet je teleurstellen Lord Daemon, megagozer staat niet cursief geschreven dus ik denk dat je je leven niet in gezelschap van de vlotte, vriendelijke, elegante, creatieve, moderne, progressieve, fatsoenlijke, vrolijke, verleidelijke, superieure, avontuurlijke, ondernemende, meelevende, charmante, hartelijke, lieve, boeiende, lekkere, grappige, aardige, gezellige, wilde, onstuimige, romantische rechtgeschapen, sexy, behulpzame, geestige, zorgzame, bekoorlijke, doortastende, beschaafde, warme, amusante, opwindende, supercoole, humorvolle, levendige, innemende, uiterst interessante, krachtige, wellustige, uitdagende, zinnen prikkelende, uitgebreid bijwoorden vocabulaire bezittende, kortom ontzettend buitengewoon geweldige megagozer Absolyte zult kunnen doorbrengen :*)
Dat lag ook al besloten in het feit dat alleen mensen met dezelfde eigenschappen mochten reageren. ;)
Ik mis je vierde punt? :'(

• Gnoom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06-2024
Ik ben niet echt algemeen aanwezig meer, maar als de heren mij toestaan zou ik graag nog een meetingkje bij willen wonen :)

Door een of andere rare grap van het toeval (of god/w&l mods) schijnen meetings altijd tegelijk met de verjaardag van mijn vader of moeder te moeten zijn. Normaal interessert me dat niet veel, maar gezien sommige mensen 50 een belangrijke leeftijd schijnen te vinden, denk ik dat 16 november mij wel wat problemen zouden kunnen opleveren :( Met de andere data zit het wel goed denk ik.

Iedereen is speciaal, behalve ik.

Verwijderd

Ik kan alledrie (maar doe het liefst 16 november), maar het hangt van de locatie af of ik kom... Enniewee, ik ben nog nooit geweest, dus mijn vraag is:

Erik vraagt: "Is het een beetje gezellig op zo'n meeting?".

Verwijderd

Lord Daemon:
Ik mis je vierde punt?
Dat was het 'het verzwegen argument', die is altijd zeer sterk zoals je weet maar moet alleen, volgens duistere redenen, verzwegen blijven, maar je mag van mij echt aannemen dat hij zeer, zeer sterk was 8)

• Morgoth
Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 22:34:
Ik kan alledrie (maar doe het liefst 16 november), maar het hangt van de locatie af of ik kom... Enniewee, ik ben nog nooit geweest, dus mijn vraag is:

Als je het gezellig vind om tussen een groep mensen te zitten die er over discussieert of het nu rauwe of ruige sex moet zijn (terwijl het natuurlijk gewoon rauwe is), dan is het gezellig.

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 22:34:
Ondanks het feit dat morgoth je probeert weg te jagen met onbegrijpelijke annecdotes: ja, het is meestal wel gezellig. :)

• FCA
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-01 21:35

FCA

Bier is, vissen zijn
FCA doet water bij de wijn.
Ik ben ook weer niet zo'n kei,
Ik ben er dus niet bij.

Zo wel goed?

[ Voor 0% gewijzigd door FCA op 13-09-2002 20:31 . Reden: Diadem kon zich weer eens niet inhouden met commentaar.... Hoewel het commentaar al weerlegt is, doe ik toch nog water bij de wijn... ]

Verandert z'n sig te weinig.

• zeeg
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-01 16:02
Ik ben stiekem wel ge-interesseert in wie er allemaal achter die namen zitten heb ik een paar maar's.

1) 'k Ben niet zo'n geregelde 'poster' hier, jullie kennen mij waarschijnlijk niet eens.
2) Zaterdagmiddag en -avond is normaliter tijd die ik doorbreng met m'n vriendin, die dit waarschijnlijk niet leuk genoeg vindt om deel te nemen.
3) Gezien mijn soms wel erg radicaal christelijke gereformeerde standpunt, ben ik bang overstelpt te worden met argumenten door vreselijk fanatieke atheisten e.d.; op een of andere manier kan ik daar niet naar uit zien. M.a.w.: het aantal medestanders lijkt me zeer gering, hoewel dat uiteraard niet bepalend is voor de uitkomst van een discussie o.i.d.
4) Hmmm. Had nog meer "maar's" bedacht, maar ken er niet meer opkomen.

Overtuig me! (of niet) :P

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

zeeg schreef op 12 september 2002 @ 23:32:
1) 'k Ben niet zo'n geregelde 'poster' hier, jullie kennen mij waarschijnlijk niet eens.
Mara als je geweest bent kenne we je wel - des te leuker om op W&L te posten. :)
2) Zaterdagmiddag en -avond is normaliter tijd die ik doorbreng met m'n vriendin, die dit waarschijnlijk niet leuk genoeg vindt om deel te nemen.
Tja, daar kan ik verder niet over oordelen.
3) Gezien mijn soms wel erg radicaal christelijke gereformeerde standpunt, ben ik bang overstelpt te worden met argumenten door vreselijk fanatieke atheisten e.d.; op een of andere manier kan ik daar niet naar uit zien. M.a.w.: het aantal medestanders lijkt me zeer gering, hoewel dat uiteraard niet bepalend is voor de uitkomst van een discussie o.i.d.
Ik zou zeggen: relax! Indien je niet zelf gaat proberen om allerlei mensen tot het Christendom te overtuigen, zullen er ook weinig mensen het tegenovergestelde gaan proberen. Het is een meeting, niet een discussiegroepje waarin een centraal thema wordt bediscussieerd. :) Hoewel er wel veel over W&L gerelateerde zaken wordt gesproken meestal hoeft dat niet, en zelfs als je het wel wil kan je een onderwerp uitzoeken waar je relaxter over kan spreken dan geloof.

Om heel eerlijk te zijn kan ik me van de vorige W&L-meetings niet herinneren dat er veel over geloof is gediscussieerd, terwijl er toch altijd zowel gelovigen als atheisten waren.

Ik zou zeggen: kom gewoon, hoe meer zielen hoe meer vreugde. :)

• Morgoth
Lord Daemon schreef op 12 september 2002 @ 23:00:

[...]
Ondanks het feit dat morgoth je probeert weg te jagen met onbegrijpelijke annecdotes: ja, het is meestal wel gezellig. :)
Ik probeer niemand weg te jagen :(, jihad tegen mensen die niemand proberen weg te jagen!!!11

Ik ben stiekem wel ge-interesseert in wie er allemaal achter die namen zitten heb ik een paar maar's.

uhuh, ik ken je stiekem wel eigenlijk :).

• CrazyA
MaDLiVe schreef op 12 september 2002 @ 14:58:
[...]

Woei :)
Crazy A irl tegenkomen :D
Tja, blijft de vraag:"Word je daar nou blij van ??" :P

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

CrazyA schreef op 13 september 2002 @ 10:43:
[...]

Dat mijn beste, dat hangt allemaal van je icon af.

• Diadem

Diadem

fossiel

FCA schreef op 12 september 2002 @ 23:03:
Bier is, vissen zijn
Maar FCA zal er helaas niet bij zijn....
Dat rijmt niet, en dus is deze afmelding niet geldig.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Dido
  • Nu online

Dido

heforshe

Diadem schreef op 13 september 2002 @ 11:49:
Dat rijmt niet, en dus is deze afmelding niet geldig.
Rime riche is slechts aan te merken als stijlfout...

• Christiaan
Ik heb je wel vaak voorbij zien komen eigenlijk....zal wel komen omdat we beiden veel in geloofstopics meediscussieren :)
In het echt zijn komen W&L-ers meestal niet met zinnige argumenten. Ze zijn dan zonder computer en bibliotheek en je kunt ze dan als makke lammetjes alles aanpraten. Nee....wees niet bevreesd; ze stellen in het echt niks voor :P.

Overigens ben ik ook christelijk, en dat heeft al eerder tot leuke discussies geleid (zo leuk dat LD me zelfs atheistisch christen noemde en ik hem christelijk atheist).

Ik neem wel een groot bord mee met 'W&L rulez' en dan ga ik bij het grote blauwe vertraging/vertrektijden bord op Utrecht Centraal staan.

Verwijderd

Even een ultrakorte reactie:

Ik kan 2 november niet. De rest weet ik ff niet, dat moet ik nog even bekijken

• jellebelle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
CrazyA schreef op 13 september 2002 @ 10:43:
Als CrazyA bij je blijft logeren, zou je daar blij van worden?

Ik kan op alle 3 de data. Als redelijke newbie op het GoT zullen nog niet veel mensen me kennen maar CrazyA vind dat ik mee moet geloof ik... :)

Verwijderd

Kan het trouwens misschien een ietsiepietsiemietsiebijnanietsie eerder, want een ietsiepietsiemietsiebijnanietsie beetje voor 2 november (rond 25 oktober zo dacht ik) heb ik namelijk herfstvakantie.

Verwijderd

Natuurlijk zal ook ik weer van de partij zijn (wil je weten van welke partij, zie icon). Ik kan op alle 3 de data. Ik heb er zin an!

8) :7 (8> :Y)

• Christiaan
Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 20:49:
Natuurlijk zal ook ik weer van de partij zijn (wil je weten van welke partij, zie icon). Ik kan op alle 3 de data. Ik heb er zin an!

8) :7 (8> :Y)

Sandalf is dus die langharige gelokte profeet...... met nightwish T-shirt neem ik aan?

Verwijderd

ChristiaanVerwijs schreef op 14 september 2002 @ 00:47:
Sandalf is dus die langharige gelokte profeet...... met nightwish T-shirt neem ik aan?
Dat neem je correct aan :)

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Maar dat is geen lastige aanname, want empirisch onderzoek heeft uitgewezen dat iedereen dat Nightwish T-Shirt heeft.

Verwijderd

Waarbij natuurlijk wel vermeld moet worden dat LD's definitie van "iedereen" enigzins ongebruikelijk is :)

• Morgoth
De data:

Morgoth
Duur
Captain Proton
CrazyA
Wicher
Madlive
Christiaan Verwijs
Absolyte
Lord Daemon
Gnoom
Diadem
CybErik
Sandalf
Jellebelle

Dido

Morgoth
Duur
Dido
CrazyA
Madlive
Christiaan Verwijs
Absolyte
Lord Daemon
Gnoom
Diadem
CybErik
Sandalf
Jellebelle

Captain Proton
Wicher

Morgoth
Duur
Dido
Captain Proton
CrazyA
Wicher
Madlive
Christiaan Verwijs
Absolyte
Lord Daemon
Gnoom
Diadem
CybErik
Sandalf
Jellebelle

edit:

Bijgewerkt t/m Sandalf.

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

zeeg schreef:
[..]
Overtuig me! (of niet) :P
Meestal zijn mensen face-to-face wat minder fel dan van achter hun computer. Misschien zien sommigen er wel heil in om je standpunt te verdedigen (is leuk voor de afwisseling), ook al staan ze er zelf niet achter; gewoon even vragen als je vind dat je ondergesneeuwd wordt.

Persoonlijk zie ik mensen in een internet-discussie vrij plat; ik reageer op berichten zonder de context van een persoonlijkheid. Face-to-face zijn mensen hele personen en vrijwel ieder mens heeft goede eigenschappen die meer dan voldoende voor de slechte compenseren.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

• Christiaan
Fused schreef op 14 september 2002 @ 14:20:
Meestal zijn mensen face-to-face wat minder fel dan van achter hun computer. Misschien zien sommigen er wel heil in om je standpunt te verdedigen (is leuk voor de afwisseling), ook al staan ze er zelf niet achter; gewoon even vragen als je vind dat je ondergesneeuwd wordt.

Persoonlijk zie ik mensen in een internet-discussie vrij plat; ik reageer op berichten zonder de context van een persoonlijkheid. Face-to-face zijn mensen hele personen en vrijwel ieder mens heeft goede eigenschappen die meer dan voldoende voor de slechte compenseren.
En dat is waarom meetings nu eigenlijk zo leuk zijn; je leert de mensen achter de nicks kennen. Dat heeft als voordeel dat veel vooroordelen heel erg blijken mee te vallen of helemaal niet kloppen. Onbewust vorm je je vaak toch een beeld van een ander. Misschien, Fused, zie jij mij als een soort fundamenteel christen oid. Als mensen mij dan in het echt ontmoeten (zoals Jotti pas) dan krijg je een opmerking 'hee, je bent heel anders dan ik verwacht had' (in de positieve zin that is).

Ik merkte zelf dat ik na de eerste keer dat ik naar een meeting ging, heel anders discussieerde met de mensen van wie ik intussen ook een gezicht en een simpele profielschets in mijn hoofd had.

Maw; Komen! Allemaal!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 14:03:
Waarbij natuurlijk wel vermeld moet worden dat LD's definitie van "iedereen" enigzins ongebruikelijk is :)
Definitie: Iedereen := {i | i heeft een Nightwish T-shirt}

• Diadem

Diadem

fossiel

Waarom ben je el_marcianito dan vergeten?

Dat kun je toch niet maken?

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Diadem schreef op 14 september 2002 @ 19:13:
[...]

Je vergeet idd gewoon een echte w&l meeting bikkel--> bikkeline ofsow ;)

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

Waar gaan we eigelijk naar toe.. florin ? :9 :Y)

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

Ik zou het eigenlijk geen slecht idee vinden om, in verband met het aandeel arme studentjes, eens niet bij florin te gaan eten maar bij mister Jack's...

• PhysicsRules
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-12-2025

PhysicsRules

Dux: Linux voor Eenden

Ik kan helaas niet op zaterdag voor 19:00 (nooit). Misschien dat ik later nog wel langskom. Lijkt me wel leuk om dit groepje eens real-life te ontmoeten.

• Morgoth
Diadem schreef op 14 september 2002 @ 19:13:
[...]

el_marcianito zei ik kan 2 november niet, de rest weet ik nog niet. Dan kan ik beter wachten tot ze dat wel weet, en dan het er pas inzetten allicht :).
Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 11:25:
Ik zou het eigenlijk geen slecht idee vinden om, in verband met het aandeel arme studentjes, eens niet bij florin te gaan eten maar bij mister Jack's...
Ok is goed, waar zit dat? En wat is hun telefoon nummer? :)

Verwijderd

Ik ben ook voor de Mr. Jacks. Meer voedsel voor minder geld :). En nog lekker ook!

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

k count Duinkonijn OUT 8)7

Verwijderd

Wat is eigenlijk de gemiddelde leeftijd van de gemiddelde W&L'er?
Ik ben net 14 :)

• Diadem

Diadem

fossiel

de gemiddelde W&Ler is denk ik een jaar of 19-20
Morgoth schreef op 15 september 2002 @ 12:09:
el_marcianito zei ik kan 2 november niet, de rest weet ik nog niet. Dan kan ik beter wachten tot ze dat wel weet, en dan het er pas inzetten allicht :).
Geen smoesjes...

• Morgoth

Wat een gruwelijke site, maar ik vind het oke, we gaan naar Mr Jacks.
Diadem schreef op 15 september 2002 @ 15:17:

[...]

Geen smoesjes...
Waarom niet?

• Christiaan
Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 14:38:
Wat is eigenlijk de gemiddelde leeftijd van de gemiddelde W&L'er?
Ik ben net 14 :)
20 en hoger geloof ik. Althans, de vorige meeting was het zeker 20+.

• CrazyA
jellebelle schreef op 13 september 2002 @ 17:10:
[...]

Als CrazyA bij je blijft logeren, zou je daar blij van worden?

Ik kan op alle 3 de data. Als redelijke newbie op het GoT zullen nog niet veel mensen me kennen maar CrazyA vind dat ik mee moet geloof ik... :)
Je moet wel mee, anders kan ik de weg niet terugvinden aan het eind van de avond :P

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

ChristiaanVerwijs schreef op 15 September 2002 @ 16:41:
[...]

20 en hoger geloof ik. Althans, de vorige meeting was het zeker 20+.
Nee hoor ik was de laatste 2 meetings nog altijd 17 :)

Dhr. Gnoom 18.

Betreffende voedsel: Zo goedkoop mogelijk (ehm moet wel lkkr zijn) en dit keer niet gieren met de pattatekes!

• Christiaan
MaDLiVe schreef op 15 september 2002 @ 21:41:
Nee hoor ik was de laatste 2 meetings nog altijd 17 :)

Dhr. Gnoom 18.

Betreffende voedsel: Zo goedkoop mogelijk (ehm moet wel lkkr zijn) en dit keer niet gieren met de pattatekes!
Je ziet er dus gewoon oud uit..............:+

Verwijderd

Ik ben hier al jaren niet meer geweest, maar een meeting lijkt me wel weer leuk :) Misschien herinner ik me dan weer hoe te discussieren, en anders zal het een rustige avond worden voor mij.

Waarschijnlijk kan ik alle dagen wel.

En CybErik, met 14 jaar zal je veruit de jongste zijn. Je moet zelf maar bekijken of je het verantwoord vindt om met een groepje langharig tuig op stap te gaan ;)
Bij de eerste meeting was ik ook de jongste en zoals je ziet leef ik nog.

• Christiaan
Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 21:51:
Ik ben hier al jaren niet meer geweest, maar een meeting lijkt me wel weer leuk :) Misschien herinner ik me dan weer hoe te discussieren, en anders zal het een rustige avond worden voor mij.

Waarschijnlijk kan ik alle dagen wel.

En CybErik, met 14 jaar zal je veruit de jongste zijn. Je moet zelf maar bekijken of je het verantwoord vindt om met een groepje langharig tuig op stap te gaan ;)
Bij de eerste meeting was ik ook de jongste en zoals je ziet leef ik nog.
Ik heb geen lang haar.....

Overigen staan hier pics van de vorige meeting:
http://www.eveolution.com...sp?pageID=351&galleryID=5

Verwijderd

2 keer per jaar, vlak voordat ik naar de kapper ga, heb ik wel lang haar. Maar de rest van het jaar is het gewoon kort. Ik overdreef ook een beetje... maar het percentage langharigen is waarschijnlijk wel hoger dan het landelijk gemiddelde. Tenzij de mensen van Nightwish plotseling hun haar hebben afgeschoren, maar dat verwacht ik niet :)

Trouwens wel leuk om de foto's te zien. Ik herkende zelfs nog een paar mensen.

• jellebelle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Je moet wel mee, anders kan ik de weg niet terugvinden aan het eind van de avond :P
Ja lachen! Ik ga jou de weg terug laten uitvinden :o
Ai, ik zal de gem. leeftijd wel iets doen stijgen denk ik, ben 25...
* jellebelle is al bijna 26!

Maar misschien ben ik ook geen gemiddelde W&Ler, heb hier namelijk nog amper gepost. Daarom is misschien een inroductie-fototje wel op zijn plaats:

-klik- :9

Verwijderd

Oh maak je geen zorgen, je zal tussen de W&Lers absoluut niet opvallen >:)

Verwijderd

Zeker niet als jij zo'n prachtig gesponsord hoedje gaat lenen nee... >:)

En een klein berichtje voor ons aller Morgje:
is het nu zo veel moeite om iemand in twee keer erbij te zetten?

Zo ja, dan eis ik een zeer uitgebreide verklaring, voorzien van zeer veel zeer goede argumenten, die zeer zeker zeer veel meer moeite kost dan mijn naam in twee keer erbij te schrijven.

Verwijderd

daarom :P

Verwijderd

Ach, ik heb nog tot november, misschien krijg ik ondertussen een groooooeeeeispuuuurrrt.... :) ben nu 1.75m (zegt mn paspoort van 3 maanden geleden).

• Christiaan
Maar goed. Ik ga wel op Utrecht Centraal staan met een vlag ofzo ;)

• Morgoth
Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 16:25:
Zeker niet als jij zo'n prachtig gesponsord hoedje gaat lenen nee... >:)

En een klein berichtje voor ons aller Morgje:
is het nu zo veel moeite om iemand in twee keer erbij te zetten?

Zo ja, dan eis ik een zeer uitgebreide verklaring, voorzien van zeer veel zeer goede argumenten, die zeer zeker zeer veel meer moeite kost dan mijn naam in twee keer erbij te schrijven.

Dan wil ik me graag beroepen op het zeer zeer sterke, maar geheime 4e argument!

• wicher|IA
Ik kom wel in pak als contrast tussen al dat langharig tuig in Nightwish-shirts :P

• Duur!
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

ChristiaanVerwijs schreef op 16 september 2002 @ 20:08:
Maar goed. Ik ga wel op Utrecht Centraal staan met een vlag ofzo ;)
Ik kom alleen bij je staan als je een tweakers of gelderse vlag mee sleept :)

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

wicher schreef op 17 september 2002 @ 12:42:
Ik kom wel in pak als contrast tussen al dat langharig tuig in Nightwish-shirts :P
Woeee, een suitdude :D

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-01 20:24

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Duur schreef op 17 september 2002 @ 12:52:
[...]

Ik kom alleen bij je staan als je een tweakers of gelderse vlag mee sleept :)
Zou je dat ff wetenschappelijk kunnen onder bouwen of er een levensbeschouwelijke verklaring voor geven. >:) :+ ;)

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

• Duur!
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

KroontjesPen schreef op 17 september 2002 @ 13:18:
Zou je dat ff wetenschappelijk kunnen onder bouwen of er een levensbeschouwelijke verklaring voor geven. >:) :+ ;)
heel simpel, levenbeschouwlijk:)
ik wil niet geassocieerd worden met een of andere vage voetbal vlag enzo... en een Nederlandse vlag valt gewoon niet op... niet specifiek genoeg... :)

wetenschappelijk..., nou ja wetenschappelijk... ik vind de gelderse vlag gewoon een leuke klerencombinatie hebben :) En dat is smaak en daar valt niet over te twisten :)

• Christiaan
wicher schreef op 17 september 2002 @ 12:42:
Haha. Als dat serieus is, dan kom ik ook wel in pak ;)

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

Hmmm... pak met daaronder een Fear Factory longsleeve?

• Christiaan
Fused schreef op 17 september 2002 @ 18:14:
Hmmm... pak met daaronder een Fear Factory longsleeve?
En kom jij ook dan? *hint*

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-01 20:24

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

pak

I {de ~ (m.)}

1 het pakken, inpakken

II {het ~}

1 doos die dient om er iets in te verpakken, te verhandelen en te bewaren => karton, verpakking

2 stel bovenkleren => kostuum

3 hoeveelheid die een geheel vormt, laag, vracht

/me ben nu bezig uit te zoeken wat hier van toepassing is.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Verwijderd

Hmm, het lijkt me wel cool om te komen; ik vind W&L een van de interessantste fora (ben ook wetenschappelijk geinteresseerd), maar het is voor mij relatief lastig om te komen. De data zijn het probleem nog niet, maar ik woon in Belgie (Brussel) en dan kom je niet zo makkelijk in Utrecht (vooral niet 's avonds terug). En ik denk dat ik ook een der jongsten zal zijn (17).
Maar goed, ik zie nog wel, ik kan iig denk ik wel alle dagen.. Alleen heb ik zondag dan hockey.. argh :(

• FCA
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-01 21:35

FCA

A-Eskwadraat
Bestuur 2002-2003
"Pakt je in!"

Sorry... kon het niet laten >:)
Maar eh... ik begin toch eigenlijk wel weer erg veel zin te krijgen (in pak dan), dus zet onder het motto : Twijfelkont van de week, mij maar bij alle 3 de data neer.
En ja, ik kom in pak......., maar niet met stropdas.

Verandert z'n sig te weinig.

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

FCA schreef op 17 september 2002 @ 21:08:
A-Eskwadraat
Bestuur 2002-2003
"Pakt je in!"

Sorry... kon het niet laten >:)
Maar eh... ik begin toch eigenlijk wel weer erg veel zin te krijgen (in pak dan), dus zet onder het motto : Twijfelkont van de week, mij maar bij alle 3 de data neer.
En ja, ik kom in pak......., maar niet met stropdas.
Woei een thema meeting :)

We beginnen wel op FOK (ehm het semi-w&l forum) te lijken...OMG nu heb ik het toch gezegd ;(

Verwijderd

We beginnen wel op FOK (ehm het semi-w&l forum) te lijken...OMG nu heb ik het toch gezegd
BAN :(

;)

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

ChristiaanVerwijs schreef:
En kom jij ook dan? *hint*
Ik weet de vrijdag voor de gekozen datum pas of ik kan. Momenteel kan ik alle dagen, maar zeker een van de drie dagen gaat afvallen.

• wicher|IA
KroontjesPen schreef op 17 september 2002 @ 20:30:
pak

I {de ~ (m.)}

1 het pakken, inpakken

II {het ~}

1 doos die dient om er iets in te verpakken, te verhandelen en te bewaren => karton, verpakking

2 stel bovenkleren => kostuum

3 hoeveelheid die een geheel vormt, laag, vracht

/me ben nu bezig uit te zoeken wat hier van toepassing is.
Hehe, als jij graag hebt dat ik alleen met een melkpak (anderhalve-liter natuurlijk :P ) om mijn leuter kom is dat ook goed hoor. :)

Maar dit lijkt wel leuk te gaan worden, mooi gezelschap: de helft met lange haren en zwarte shirts, de andere helft in pak. De mensen zullen wel denken. :P

• Christiaan
wicher schreef op 18 september 2002 @ 22:58:
[...]

Hehe, als jij graag hebt dat ik alleen met een melkpak (anderhalve-liter natuurlijk :P ) om mijn leuter kom is dat ook goed hoor. :)

Maar dit lijkt wel leuk te gaan worden, mooi gezelschap: de helft met lange haren en zwarte shirts, de andere helft in pak. De mensen zullen wel denken. :P

Wat hebben die vaders toch rare zoons zeg......:+

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

ChristiaanVerwijs schreef op 18 september 2002 @ 23:09:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]

Je overschat schromelijk hoe volwassen je er uit ziet. :P

• Duur!
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

ChristiaanVerwijs schreef op 18 september 2002 @ 23:09:

[...]

Pa ziet er niet uit en zoon loopt in het 3-delig pak :)

ik zie het al voor me :)

Mijn avond kan iig niet meer kapot....
(ik ben ff een koude douche nemen om bij te komen van het lachen... )

• Morgoth
Ik ga binnenkort de lijst weer even updaten, maar nu eerst slapen :Z.

(Ik moest van burat voortaan alleen berichten posten waar andere wat aan hadden, hierbij)

• Dido
  • Nu online

Dido

heforshe

wicher schreef op 18 september 2002 @ 22:58:
Mag ik met lang haar en in pak komen?

Verwijderd

Laten we het volgende kledingvoorschriften hanteren:

Iedereen heeft lang haar OF gaat in pak.

(de wiskundige of, dus allebei mag ook)

• Dido
  • Nu online

Dido

heforshe

Sandalf: je hebt net je eigen sig tegengesproken... :)

Je kledingvoorschrift lijkt trouwens te komen uit een van die prdicaten-logica-puzzeltjes...

Verwijderd

(Ik moest van burat voortaan alleen berichten posten waar andere wat aan hadden, hierbij)
Jij zit wel erg onder de plak van Burat :)

• Morgoth
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 11:32:
[...]

Jij zit wel erg onder de plak van Burat :)

Niet!

Shit, weer een zinloze post |:(

Nou wordt burat vast boos op mij :(.

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 11:13:
Laten we het volgende kledingvoorschriften hanteren:

Iedereen heeft lang haar OF gaat in pak.

(de wiskundige of, dus allebei mag ook)
In pak dan maar ;)

Verwijderd

Allemaal een T-shirt met Henk erop! :)

Verwijderd

Allemaal een T-shirt met Henk erop!
BAN :(

Als echte W&Ler moet je je houden aan het Grote Gebod van Shakazulzebab: Gij zult geen andere namen voor mij hebben dan de mijne :)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste