Oke het begon zo, bij een vriend kwam hij binnen, wij erin zetten, geen stuit, oke geprobeert in mijn pc, werkte ook niet.
Doa Dus, oke wij terug, omgeruilt.
Deed het eerst weer niet, oke, na veel klooien deed ie het ineens, voor maar 1 dag
Het gaat hier om een Ati 9000Pro/DviOut/Tvout/64Mb DDR Sdram
Verdere gegevens.
Amd Xp 1800+
Gigabyte Ga7VRXP revision 2.0
Bios f7 en f10
256Mb DDR geheugen
Verder is deze kaart dus weer stuk... Want bij mij doet hij het ook niet meer.
Waar kan dit in vredesnaam aan liggen, want dit vind hij niet echt leuk, eindelijk een nieuwe eigen pc voorzichzelf, moet ie het doen met mijn Ati RAge 128 8mb agp kaartje..
Verder, AGP voltage is gewoon 1.5Volt, voeding is 450watt van Qtec, goudachtig voeding met doorzichtige roze fans.
Terwijl mijn kaart, dezelfde vlekkeloos werkt in dit systeem...geen problemen mee, dus daarom vind ik het zo raar. (ik heb revisie 1.1 met bios f4)
Voor de duidelijkheid, de pc gaat aan, geen piepjes, maar ook geen beeld. met een ander kaartje wel..
Doa Dus, oke wij terug, omgeruilt.
Deed het eerst weer niet, oke, na veel klooien deed ie het ineens, voor maar 1 dag
Het gaat hier om een Ati 9000Pro/DviOut/Tvout/64Mb DDR Sdram
Verdere gegevens.
Amd Xp 1800+
Gigabyte Ga7VRXP revision 2.0
Bios f7 en f10
256Mb DDR geheugen
Verder is deze kaart dus weer stuk... Want bij mij doet hij het ook niet meer.
Waar kan dit in vredesnaam aan liggen, want dit vind hij niet echt leuk, eindelijk een nieuwe eigen pc voorzichzelf, moet ie het doen met mijn Ati RAge 128 8mb agp kaartje..
Verder, AGP voltage is gewoon 1.5Volt, voeding is 450watt van Qtec, goudachtig voeding met doorzichtige roze fans.
Terwijl mijn kaart, dezelfde vlekkeloos werkt in dit systeem...geen problemen mee, dus daarom vind ik het zo raar. (ik heb revisie 1.1 met bios f4)
Voor de duidelijkheid, de pc gaat aan, geen piepjes, maar ook geen beeld. met een ander kaartje wel..
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter