Als ik in Windows XP een Realtek netwerkkaartje probeer te installeren, vindt XP de kaart wel, maar als hij vervolgens probeert de driver (die standaard in XP zit) te installeren, krijg ik de melding: Cannot install driver, the data is invalid.
Dit doet hij eigenlijk bij elke andere PCI-kaart die ik probeer te installeren. Wat kan dit zijn?
Please geen advies van "formatteren en clean install" ofzo, want dan werkt het namelijk wel, maar ik ga natuurlijk niet elke keer dat ik een ander kaartje in mijn PC prik het hele OS opnieuw installeren....
Ik heb al vanalles geprobeerd met IRQ's enzo en ook heb ik al geprobeerd het kaartje in een ander slot te hangen.
Systeem is een Soltek 75DRV2, XP1700, 512 MB.
Dit doet hij eigenlijk bij elke andere PCI-kaart die ik probeer te installeren. Wat kan dit zijn?
Please geen advies van "formatteren en clean install" ofzo, want dan werkt het namelijk wel, maar ik ga natuurlijk niet elke keer dat ik een ander kaartje in mijn PC prik het hele OS opnieuw installeren....
Ik heb al vanalles geprobeerd met IRQ's enzo en ook heb ik al geprobeerd het kaartje in een ander slot te hangen.
Systeem is een Soltek 75DRV2, XP1700, 512 MB.
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.