Mooie lucht vandaag hier @ Hoofddorp. Dit is het Pharaos gebouw. Let trouwens op de platen die er een paar weken zijn afgewaaid tijdens de felle wind.
Vorige week was ik ff voor de lol een dagje in Brussel, dit is een paleis in de buurt van het centraal station.
Ook in Brussel, dit is de Europese vlag voor het (volgens mij) Duitse consulaat. Hét Europese Parlementsgebouw is er recht tegenover, daar heb ik wel foto's van maar die staan hier niet tussen. Verdomd lastig trouwens, omdat het gebouw zó groot is dat ik het haast niet op een foto kreeg. Je kan ook niet ver weg lopen, want daar staan weer andere (heel hoge) gebouwen.
Een steeg waarvan ik vermoed dat het één van de oudste (nog bestaande) straten van Brussel is. Alles hier ziet er zo oud uit, is wel mooi om te zien. Deze straat loopt ook van heel hoog naar heel laag.
Klok van een gebouw aan de grote markt.
Gisteren in Amsterdam was een protestactie tegen het sluiten van de gezamenlijke Amsterdam Openbaar Vervoer Musea. Voor aanvang op de dam was er eerst in de plantage parklaan een kleine fotoshow met oud materieel.
[
Voor 4% gewijzigd door
Dennis op 24-11-2002 16:47
]