Verwijderd

Verwijderd
Wauw, hoe krijg je die achtergrond zo zwart? Speciaal scherm?Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 19:17:
Ter afwisseling van alle auto's, hier een foto van mn zusje, mn eerste foto met gebruik van zacht zijlicht (in dit geval uit een raam)
[afbeelding]
Erg profie resultaat
Verwijderd
tnx! Het toverwoord is 'fluweel'Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 19:18:
[...]
Wauw, hoe krijg je die achtergrond zo zwart? Speciaal scherm?
Erg profie resultaat
Verwijderd
Hehe, nee joh, check mn geboortedatumVerwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 20:56:
[...]
Fluweel? Wat fout dat je dat hebt
Doe je professioneel in de fotografie ofzo?
Genomen met een creative pc cam300, combi webcam/digicam.
SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

Deze fotoŽs heb ik gemaakt tijdsens mijn vakantie.
voor de full pictures http://www.fotodump.ixney.net/
www.debrasserie.nl

Dan kijk je ff voetbal via de beamer onder het genot van een 100MBit internetverbinding
(Athlonkmf moet dit bekend voorkomen...)
Verwijderd

2 dagen voor de vakantie de cam binnen gekregen. Was/ben geen expert op digicam gebied (is ook m'n eerste post op het forum überhaupt), dus ik lees graag reacties wat jullie van de pics vinden.

Zeer mooie lucht deze avond
Canon EOS 80D En wat glaswerk

Fuji FinePix F601
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
File size: 243702 bytesVerwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 00:42:
Welke camera????
File date: 2002:08:04 16:56:55
Camera make: Minolta Co.,Ltd.
Camera model: DiMAGE E203
Date/Time: 2002:07:29 05:38:53
Resolution: 1280 x 960
Flash used: No
Focal length: 5.5mm
Exposure time: 0.005 s (1/192)
Aperture: f/5.6
ISO equiv.: 100
Metering Mode: center weight
JPG Quality: basic
Jpeg process: Baseline
File Upload Date: 08-04-2002 16:57:20
Item Capture Date: 07-29-2002 05:38:53
en het was bij een klooster in belgie.
www.debrasserie.nl

die laatste foto heeft als instellingen:
File size: 408284 bytes
File date: 2002:08:03 01:05:30
Camera make: Minolta Co.,Ltd.
Camera model: DiMAGE E203
Date/Time: 2002:07:31 05:49:36
Resolution: 1600 x 1200
Flash used: Yes
Focal length: 5.5mm
Exposure time: 0.031 s (1/32)
Aperture: f/2.8
ISO equiv.: 100
Metering Mode: center weight
JPG Quality: basic
Jpeg process: Baseline
File Upload Date: 08-03-2002 01:06:14
Item Capture Date: 07-31-2002 05:49:36
www.debrasserie.nl
Verwijderd

heb maar wat zitten rommelen met instellingen van de camera
www.debrasserie.nl
geilste ferrari die ik kenArjan B schreef op 18 oktober 2002 @ 07:30:
als we dan toch Ferrari's posten![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
camera: Canon Powershot A10
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Deze zijn (net als de tijdrit) van het WK wielrennen hier in Zolder.

Deze vind ik persoonlijk wel goed gelukt, je ziet goed hoe snel ze wel gaan
Even meekijken met de pers (Marc Wauters in dit geval)
Verschrikkelijk hoge toren voor de straalverbinding van de VRT. (Het zal je job maar zijn, daar boven zitten)
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Maar nu was m'n vriendje mee en ik had een foto van hem gemaakt toen hij sliep, en hij wou die verwijderen later op die dag, "Ja, Format is toch 1 foto verwijderen he?"... Ja, hoor, dat is een foto verwijderen, neem aan dat dit een grapje is? "Nee?", "Ik zie nu geen foto's meer erop staan"...
Had hij dus me Microdrive met alle pics geformat, doei doei mooie foto's

Intentionally left blank.
DinX schreef op 20 oktober 2002 @ 16:47:
Nog wat foto's van mij, is weer een tijdje geleden
Deze zijn (net als de tijdrit) van het WK wielrennen hier in Zolder.
[afbeelding]
Deze vind ik persoonlijk wel goed gelukt, je ziet goed hoe snel ze wel gaan(1/50 shutter)
[afbeelding]
Even meekijken met de pers (Marc Wauters in dit geval)
[afbeelding]
Verschrikkelijk hoge toren voor de straalverbinding van de VRT. (Het zal je job maar zijn, daar boven zitten)
Ik dacht al, waarom valt m'n Shoutcast radio uit...
Je foto's inladen kost 2,7MB aan download, lijkt me wat handiger dat je ze ff resized en dan de grote versie linked.... zo ontneem je modemmers de mogelijkheid om je foto's te zien.
Zal er in het vervolg aan denken ... denk er nu eenmaal niet bij na dat er ook mensen zijn die "wat trager" surfenMetHod schreef op 20 oktober 2002 @ 18:31:
[...]
Ik dacht al, waarom valt m'n Shoutcast radio uit...
Je foto's inladen kost 2,7MB aan download, lijkt me wat handiger dat je ze ff resized en dan de grote versie linked.... zo ontneem je modemmers de mogelijkheid om je foto's te zien.
edit: heb het aangepast
MetHod schreef op 19 oktober 2002 @ 14:57:
Als je ff een tussenuurtje hebt...
[afbeelding]
Dan kijk je ff voetbal via de beamer onder het genot van een 100MBit internetverbinding![]()
(Athlonkmf moet dit bekend voorkomen...)
DAAR IS MIJN JAS!!! JIJ VUILE GRRRRRRRRRRRRR..........!!!!
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
maar het ziet er naar uit dat ik binnenkort de Canon S30 in mijn bezit heb
Verwijderd
Toch niet die erge brand in holwerd(friesland) waar een man en zoon omkwamen?MetHod schreef op 20 oktober 2002 @ 23:40:
Kwam vanavond toevallig langs een brandje...
[afbeelding]
Sluitertijd 0.8", had geen statief bij me, heb zwaailichtunit van politiewagen maar ff gebruikt...
Verwijderd
Deze foto's zijn genomen op de kermis in Rheine met een sluitertijd van 1/125, geen flits op een Powershot A40

Verwijderd
een vogeltje
nog een vogeltje
zo een ding waar je vissen mee vangt
een zieke zeehond
een gezonde zeehond
nog een gezonde zeehond
Verwijderd
Ik loop nu bijna een jaar rond met een Canon Powershot... tromgeroffel.. A20marteltor schreef op 21 oktober 2002 @ 10:32:
he binne, welke cam heb jij nou? Ik heb op je site gekeken e.d. maar je verbergt het goed.![]()
Had je dat eerder gevraagd dan?
Nee. Dit was in Stiens, naast de kerk. Hoorde al een tijdje sirenes, dus had al een vermoeden.Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 10:25:
[...]
Toch niet die erge brand in holwerd(friesland) waar een man en zoon omkwamen?
Heb de Leeuwarder Courant de foto ff gemaild.
moveit32Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 11:08:
Nu ik eindelijk mijn Digicam heb kan ik toch moeilijk achter blijven he.
Deze foto's zijn genomen op de kermis in Rheine met een sluitertijd van 1/125, geen flits op een Powershot A40
Mooie foto's.
Deze plaatjes zijn echt lekker scherp. Ik heb zelf een Casio 4000 maar vind toch dat mijn camera soms mindere foto's maakt, ik hou namelijk van alles scherp, ook in de diepte. Wat is de beste instelling hiervoor ?Niels99 schreef op 16 oktober 2002 @ 16:12:
Dit is pic van me kamer? Oordeel zelf
[afbeelding]
Nogmaals pic van dichtbij met Cybershot P51 ISO 200
[afbeelding]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
leuke site met veel mooie foto's ik neem aan dat je de foto's heb bewerkt met adobe photoshop_Spark_ schreef op 21 oktober 2002 @ 13:40:
Voor die personen die mij nog herinneren van deze topics, of voor mensen die gewoon interesse willen tonen, ik heb zojuist mijn mooiste fotos online gezet op http://www.jelmer.cc. Commentaar is uiteraard welkom !
niet eerder gevraagd, wel al eerder voor gezochtVerwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 11:25:
[...]
Ik loop nu bijna een jaar rond met een Canon Powershot... tromgeroffel.. A20
Had je dat eerder gevraagd dan?
mooie foto's btw
Nope, een soortgelijk gratis programma voor linux, The Gimp.Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 16:25:
[...]
leuke site met veel mooie foto's ik neem aan dat je de foto's heb bewerkt met adobe photoshop
Verwijderd
Die foto heeft echt iets sprookjesachtig door die lucht en de lichtinval
opsturen man naar de challange
http://dc.netadmin.be/challenge/start.asp
Verwijderd
mja jammer dattie niet recht is.MAZZA schreef op 22 oktober 2002 @ 15:47:
[...]
Die foto heeft echt iets sprookjesachtig door die lucht en de lichtinval
Verwijderd
Enjoy

ze zijn wel ietsje bewerkt met PS7
Ik moet snel ook maar eens de natuur in met me camera!
Intentionally left blank.
Jammer dat ik wel vrij veel purple-fringing zie. Als je een color-range maakt in PS van die blauw/paars-tinten, dan kun je het vrij goed wegwerken.Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 18:27:
Vandaag nog ff wat fototjes gemaakt met mijn A40
Enjoy![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
ze zijn wel ietsje bewerkt met PS7
Verwijderd
hhmm, moet je me dan es uitleggen, want lijkt me best pittig, moet ik dan gewoon een gedeelte selecteren en daar een beetje de gloed uithalen ofzo ? (welke optie gebruik je ervoor)T.T. schreef op 23 oktober 2002 @ 22:05:
[...]
Jammer dat ik wel vrij veel purple-fringing zie. Als je een color-range maakt in PS van die blauw/paars-tinten, dan kun je het vrij goed wegwerken.
Bedoel je zoietsVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 00:11:
[...]
hhmm, moet je me dan es uitleggen, want lijkt me best pittig, moet ik dan gewoon een gedeelte selecteren en daar een beetje de gloed uithalen ofzo ? (welke optie gebruik je ervoor)
http://www.dpreview.com/learn/key=chromatic+aberrations
wel voor photoshop
Verwijderd
mijn dank is grootDinX schreef op 24 oktober 2002 @ 00:13:
[...]
Bedoel je zoiets
wel voor photoshop
Heej!DinX schreef op 24 oktober 2002 @ 00:13:
Bedoel je zoiets
wel voor photoshop
Het komt op hetzelfde neer, maar dat is handiger dan mijn methode.
Ook mijn dank is ook groot
welke herfstfoto ?Firecow schreef op 22 oktober 2002 @ 16:58:
die herfst foto is echt tof !!!
opsturen man naar de challange
http://dc.netadmin.be/challenge/start.asp
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
nee, alleen die belgische die ik kenVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 10:10:
Is er ook zo'n site voor nl-ers? met forum enzo?
zat eerst ook te denken om zo'n forum te maken
maar tis nogal een tijd om het bij te houden etc
Verwijderd
idd.. tijd.. en dat is er al zo weinig. Maar er is wel animo voor denk ik. Elke maand een contest..bijvoorbeeld herfst ofzo?Firecow schreef op 24 oktober 2002 @ 10:32:
[...]
nee, alleen die belgische die ik ken
zat eerst ook te denken om zo'n forum te maken
maar tis nogal een tijd om het bij te houden etc
Mooie kleuren, heeft wel goede uitstraling vind ikVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 15:01:
[afbeelding]
da ben ikmet fotosjop nabewerkt in contrast, levels en kleur
Niet boos worden, maar het past zo in één of andere herfst-collectie van de Hema of whatever
Waarom crop je dit niet even? Eerlijk gezegd snap ik het nut niet van deze foto, je kan amper zien dat het de maan is (lees niet), technisch is het niet goed, en het is nou niet echt een bevorderlijke foto om je camera te showen.aKra schreef op 24 oktober 2002 @ 18:28:
(Als je de full bekijkt zie je "donkerder" en minder "donkere" levels, maar dat komt omdat het door m'n kamerraam is gemaakt, m'n statief lag beneden geen zin om te halen!)
Shutter: 15s
Camera: Fuji FinePix F602z
Sorry, maar ik snap dit niet..
Huh? Ik heb toevallig ook een foto gemaakt van de maan met mijn F602zoom, maar ik vind de mijne een stukje beter. Je kan in ieder geval de maan herkennenaKra schreef op 24 oktober 2002 @ 18:28:
Foto van de maan van donderdag.
Shutter: 15s
Camera: Fuji FinePix F602z

Helaas was het een beetje nevelachtig, dus niet 100% scherp.
Mijn instellingen zijn:
Sluitertijd van 1/500 op ISO-200 met f/2.8 uit de losse pols en maximale optische zoom natuurlijk
Probeer het dus eens met een korte sluitertijd. Ik moet toegeven dat ik eerst ook met 1/10 was begonnen, maar de maan komt er dan nog helemaal overbelicht uit. Toen ben ik de sluitertijd gaan verkorten tot 1/1000e. Achteraf bleek 1/500e het mooiste resultaat te geven.
[ Voor 0% gewijzigd door T.T. op 24-10-2002 21:27 . Reden: typo plaatje ]
Verwijderd

reacties zijn meer dan welkom, zijn onze eerste portretten (samen met een huisgenoot gemaakt) ik heb de cam (fujis602z) nou iets langer dan een week
die onderste is echt vlijmscherpAtomsk schreef op 24 oktober 2002 @ 21:43:
Onlangs ook Canon S30 bezitter geworden.
Wat herstplaatjes... Niet echt veel bijzonders gedaan, maar deze zien er wel aardig uit IMO. Klik voor fullsize jpg (zodra m'n 56k modem ze overgeperst heeft..![]()
[afbeelding]
Groeten uit Kruiningen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd

gemaakt met een spiegelreflex van school, daarna zelf ontwikkeld in doka
vond em niet slecht gelukt
( de dwaas op de foto ben ik

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2002 23:24 . Reden: klote typo's altijd :\ ]
Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 23:22:
over portretten gesproken
[afbeelding]
gemaakt met een spiegelrelfex van school, daarna zelf ontwikkeld in doka
vond em niet slecht gelukt
( de dwaas op de foto ben ik)
Digitale Camera Foto's deel 9
They made me do it.
Verwijderd
Verwijderd
foto zelf is niet door mij gemaakt ,maar door mijn mede-geen-goede-kijk-op-compositie-hebbende-klasgenotenVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 23:32:
niet gek m4rt, alleen had ie qua compositie wel iets beter gekund, hij is wel ietwat centraal... (kan natuurlijk, maar ik denk dat ie sterker was geweest als jij iets naar links in de foto was geplaatst en wat groter)

een paar paddo's:

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.
Verwijderd
Wel schone ramen dan...Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 01:37:
woensdag avond gemaakt helaas achter glas
[afbeelding]
[afbeelding]
vind het contras wel mooi
Verwijderd
ach valt wel mee hoor had nog 1 mooie foto helaas is het niks geworden omdat me ruit vies is
Verwijderd
Als we nou met zijn allen een deel maken dan is dat niet zo heel veel werk dacht ik! Het zou wel een leuk project zijn, dan maken we gewoon ons eigen open-source foto forum. (wel met php uiteraard)Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 14:26:
[...]
idd.. tijd.. en dat is er al zo weinig. Maar er is wel animo voor denk ik. Elke maand een contest..bijvoorbeeld herfst ofzo?
Verwijderd
Ik denk dat ie onderwater door een glas genomen zijn.T.T. schreef op 25 oktober 2002 @ 17:42:
waarom zijn die pinguin-foto's zo donker?
Sluitertijd 1", focus oneindig. Tijdstip foto's: rond 1 uur 's nachts.
Continue shooting mode (d.w.z. elke 2 seconden een foto, totdat CF vol is

Heeft iets naargeestigs.

Creatief met Cup a Soup
hehe... dat heb ik ook gezienMetHod schreef op 26 oktober 2002 @ 10:09:
Gisteravond voor 't eerst een bliksemschicht vastgelegd. Achter een raam, dat wel.
Continue shooting mode (d.w.z. elke 2 seconden een foto, totdat CF vol is)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heeft iets naargeestigs.
hehe, ik ga dus die canon s30 bestellen (vandaag) en zat gister om 1 uur toen ik bed lag ook te tellen van 1tm15 sec (die sluitertijden kan ie aan)MetHod schreef op 26 oktober 2002 @ 10:09:
Gisteravond voor 't eerst een bliksemschicht vastgelegd. Achter een raam, dat wel.
Continue shooting mode (d.w.z. elke 2 seconden een foto, totdat CF vol is)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heeft iets naargeestigs.

Misschien niet zo bijzonder, maar ik vind ze wel aardig. Olympus C-220 Zoom. Die laatste is door een raam met regendruppels.

Verwijderd
Bijzetting Prins Claus (alweer poosje geleden)
[[quote]
wat voor instellingen wat vind je pics nogal wazig
[quote]ddc schreef op 26 oktober 2002 @ 12:51:
Bijzetting Prins Claus (alweer poosje geleden)
[
Ze zijn niet helemaal scherp, dit komt omdat er nogal weinig licht was, wat resulteerde in een te lange sluitertijd (in dit geval 1/50 en 1/60 sec).wat voor instellingen wat vind je pics nogal wazig
Wat je denkt klopt dus.
Die onderste is erg mooi! Wanneer was je precies in Parijs, want ik was er ook in augustus.Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 17:29:
Een paar pics van Parijs, geschoten in Augustus met een Fuji S602Z.
[afbeelding]
[afbeelding]
2 dagen voor de vakantie de cam binnen gekregen. Was/ben geen expert op digicam gebied (is ook m'n eerste post op het forum überhaupt), dus ik lees graag reacties wat jullie van de pics vinden.
Dit topic is gesloten.