Toon posts:

300 watt voeding, hoeveel kan dat hebben?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een voeding van 300 watt maar nou vroeg ik mij
af hoeveel apparatuur je daar op kan aansluiten maximaal.
Ik heb er nu opzitten: Cd-rom speler (52x)
DVD speler
CD writer/rewriter
2x 8 cm FAN (voor en achter in de kast)
ASUS A7V moederbord
AMD Athlon 900 MHZ (met koeler)
Floppy drive
80 GB ATA 100 7200 RMP schijf
20 GB ATA 100 5400 RPM schijf
Harde schijf koeler
AOPEN Geforce 440 MX
Weet niet of dat van belang is maar mijn PCI sloten (5x) zitten ook
allemaal vol met videobewerkingskaart, tvkaart, LANkaart, geluidskaart, firewirekaart enz
Denken jullie dat dit de 300 watts niet gaat overschrijden?

Thanx!!

D.J. ;)

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 09:03

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Zolang je geen problemen krijgt met plots uitvallen of andere tekenen van instabiliteit trekt je voeding het wel.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• -bolio-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:05

-bolio-

Gamertag: BolioDraak

Een 300 watt voeding kan vrij veel hebben. Niet alleen het aantal watt bepaald dit maar ook de kwaliteit van de voeding. Ik denk dat als je een beetje voeding hebt deze bovenstaande goed aan moet kunnen!

Verwijderd

Een Geforce 440 MX en een Athlon 900 drinken niet super veel. Die casefans zijn helemaal te verwaarlozen. De HD-tjes nemen alleen bij extreme belasting max. vermogen op. Dat zal wel rond de 20 Watt liggen denk ik (kan je opzoeken :)). En een geluidskaart, lankaart, firewirekaartje nemen niet zoveel op. Ik denk dat 300 Watt genoeg is ;).

Verwijderd

Tis zeker niet egt ruim met al jouw kaartjes + schijven, maar met 300W trekt ie tog wel hoor...
Ik zou me dr maar geen zorgen over maken iig.
Kijk, als ie nou mankementen vertoond: ok dan weet je dat het te weinig is.

Dit had je eigenlijk zelf ook wel kunnen raden: want als het te weinig was geweest dan was ie er al lang mee gekapt.
Niet egt nodig om hier een topic over te openen dus...

Verwijderd

Topicstarter
KWeetnie wat voor kwaliteit mijn voeding is, had er eerst een 250 watt inzitten toen adviseerde iemand mij een 300 watt te kopen, gister gedaan en in mijn computer gezet (was wel stuk zwaarder geval dan die 250 watt trouwens) en nou ja het loopt allemaal goed maar ben benieuwd hoeveel je nou maximaal er op aan kan sluiten ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 18:03:
KWeetnie wat voor kwaliteit mijn voeding is, had er eerst een 250 watt inzitten toen adviseerde iemand mij een 300 watt te kopen, gister gedaan en in mijn computer gezet (was wel stuk zwaarder geval dan die 250 watt trouwens) en nou ja het loopt allemaal goed maar ben benieuwd hoeveel je nou maximaal er op aan kan sluiten ;)
Dat weet je nooit helemaal zeker.
Ik zou zeggen als je het zo graag wil weten om hier een topic over te openen, probeer het uit door er van alles in te gooien.
Kan geen kwaad ofzo duz...

Verwijderd

Topicstarter
moet je wel veel meer hebben om erin te gooien, en dat heb ik niet :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 18:08:
moet je wel veel meer hebben om erin te gooien, en dat heb ik niet :D
Nee ok daar kan ik me wel wat bij voorstellen >:)
Maar om een schatting te doen kunnen er denk ik nog wel 2 HDD's bij...

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 14:56
AVH -> OH

wat dit in av moet vraag ik me ook af :P ;)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry ben nieuw hier en kon ff geen geschikte toppic vinden, moest wel een actieve topic zijn neem ik aan
Pagina: 1