[winamp]Ik zou graag alleen het mp3'tje horen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een mp3 afspeel erger me dood aan de geluidjes van msn en de klikjes die ik hoor als ik ergens op klik. Vroeger had ik geen Audigy kaart en had ik dus dat probleem niet want ik kon toen geeneens meerdere geluiden tegelijk afspelen. Nu kan ik dat dus wel maar heb ik er last van.
Is er iets waarmee ik kan zorgen dat alle andere geluidjes tijdelijk uitgaan? Want als ik geen muziek draai dan vindt ik die msn geluidjes en zo wel fijn.
b.v.d.

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
zet geluid van msn uit in opties 8)7

Verwijderd

Topicstarter
mitchel schreef op 11 september 2002 @ 16:08:
zet geluid van msn uit in opties 8)7
Jah das dus geen optie want dat moetik dan bij meer progs doen en dat iedere keer als ik een mp3'tje af wil spelen.

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

je zal toch moeten, of je zegt tegen de vrienden die je hebt dat ze niet op msn moeten komen...

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Moet je de ie achtige toevoegingen uitdoen in mapopties doe ik ook :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
the_virus schreef op 11 september 2002 @ 16:11:
je zal toch moeten, of je zegt tegen de vrienden die je hebt dat ze niet op msn moeten komen...
Het gaat niet alleen om msn, opzich lijkt het me niet zo ingewikkeld om iets te maken dat me kaartje tijdelijk maar 1 geluidstream kan afspelen.
Niet dat ik het kan hoor maar ik ben ook geen programmeur.

• flippy
  • Niet online

flippy

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

• flippy
  • Niet online

flippy

:) :) :) :) :) :)

Verwijderd

Topicstarter
Opzich een goed idee alleen het nadeel is dat ik dan geen 1 geluidje meer kan afspelen. :P

Magoed niemand die een goede oplossing heeft?

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-09 12:24
Ik vrees dat je windows alle geluiden lekker door elkaar blijft spelen want daar is de Windows Mixer voor. Alles wat wave geluiden maakt komt gezellig met elkaar door je speaker.
Misschien dat je een 2e geluidskaart in je PC kunt stoppen. In WinAmp kun je namelijk kiezen over welke kaart hij moet afspelen. Dan kun je de andere kaart waarop het standaard Windows gepingel komt muten.

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-09 12:57
Heel even uit m'n hoofd, ik zit nu niet thuis namelijk:
Volgens mij kan je aangeven hoeveel audiostreams je tegelijkertijd wilt kunnen afspelen. Maar ik weet even niet waar, ik denk bij multimedia eigenschappen in Control Panel.

• flippy
  • Niet online

flippy

kan niet meer, dat was bij de live, en bij liveware 3 hebben ze het eruit gehaald

• SEPP
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-06-2022
Als je de KX driver installeert voor je SB dan kun je meerdere geluidskaarten simuleren. Als je winamp start selecteer je even een andere kaart waarin je alle input behalve winamp uitschakelt.

www.kxproject.com

Verwijderd

Topicstarter
koffercomputer schreef op 11 september 2002 @ 16:20:
Ik vrees dat je windows alle geluiden lekker door elkaar blijft spelen want daar is de Windows Mixer voor. Alles wat wave geluiden maakt komt gezellig met elkaar door je speaker.
Misschien dat je een 2e geluidskaart in je PC kunt stoppen. In WinAmp kun je namelijk kiezen over welke kaart hij moet afspelen. Dan kun je de andere kaart waarop het standaard Windows gepingel komt muten.
Ik heb nogwel een geluidskaartje liggen maar das een hele ouwe en ik vindt het ook een beetje lomp om me muziek via een brak geluidskaartje af te spelen terwijl er een Audigy inzit. Een groot voordeel van de Audigy werkt nu in me nadeel :( Raar dat het niet op te lossen valt met een optie ofzo.

• FerroFiber858
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-07 22:05
Was het niet zo dat als je de standaard output (ik geloof wave out ofzo) koos dat winamp dan als enige die geluidskaart kon gebruiken. Ik had hem destijds op directsound gezet omdat ik dan mp3'tjes kon spelen onder het gamen.

Verwijderd

Topicstarter
SEPP schreef op 11 september 2002 @ 16:24:
Als je de KX driver installeert voor je SB dan kun je meerdere geluidskaarten simuleren. Als je winamp start selecteer je even een andere kaart waarin je alle input behalve winamp uitschakelt.

www.kxproject.com
Een beetje een gedoe voor zo'n klein probleempje, maar ik zal er nog eens naar kijken. Maar ik heb liever iets simpelers.
Weet iemand of er een plugin is die m'n probleem kan verhelpen? Ik kon zelf nix vinden.
Pagina: 1