Toon posts:

Verkeerde forum, waarom geen move?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap het niet heb ik een topic geopend over iets waar ik tegen aanloop, wordt die keihard dicht gegooid
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/594170

word daar mij verteld dat ik een cursus html moet gaan nemen, daar heb ik helemaal geen zin in.... heb gewoon een probleem wat ik opgelost wou hebben, dat is dit forum toch voor?

goed ik geeft toe ik heb het in het verkeerde forum geplaatst, maar dat kwam doordat ik daar ben gekomen via de search.... nou had deze vriendelijke meneer WHOAMI dit toch ook wel kunnen moven naar een ander forum....

volgens hem zitten ze daat niet op dit topic te wachten, dan mogen jullie mij vertellen waar dit forum dan nog voor is.... het zal wel een simpele vraag zijn maar ik weet gewoon helemaal geen ruk van html af.... dus vandaar

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

whoami schreef op 11 september 2002 @ 11:56:
Dit heeft helemaal niets met P&W te maken, denk je niet?
Eerder iets voor W&G, maar daar zitten ze ook niet op dit topic te wachten denk ik.

Neem eens een HTML cursus/tutorial onder de arm, en kijk eens naar de tags die je daar hebt. In't bijzonder de <a href...>

lezen is ook een vak
ze zullen hetzelfde doen als wij, dus waarom moven?

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Jah... maar een beetje niveau wordt toch wel van je verwacht hoor. Dit is geen beginnersweb.nl oid.

C:\>_

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 12:06:
word daar mij verteld dat ik een cursus html moet gaan nemen, daar heb ik helemaal geen zin in.... heb gewoon een probleem wat ik opgelost wou hebben, dat is dit forum toch voor?

FOUT!!!!!!!!!!!!!!!!!1

De devschuur is gericht op het zelf maken van dingen en in het oplossen van problemen die daarbij kunnen ontstaan.
En niet om alles voor te kauwen

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Topicstarter
Vinnie schreef op 11 september 2002 @ 12:08:
Jah... maar een beetje niveau wordt toch wel van je verwacht hoor. Dit is geen beginnersweb.nl oid.
Moet ik dan van elk soort forum wat hier heerst kennis hebben.... dach ik ook niet nee.... en als ik dan een vraag heb over iets wat mij niet ligt denk ik toch het eerst aan tweakers.net.... omdat daar de juiste mensen met de juiste kennis zijn....

• Vinnie
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 13:05:
[...]

Moet ik dan van elk soort forum wat hier heerst kennis hebben.... dach ik ook niet nee.... en als ik dan een vraag heb over iets wat mij niet ligt denk ik toch het eerst aan tweakers.net.... omdat daar de juiste mensen met de juiste kennis zijn....
Dan ga je eerst maar mooi wat FAQ's, topics lezen voordat je zo'n topic opent. maw, eerst zelf moeite doen.

Verwijderd

Topicstarter
ja ik had er zelf niet bij stil gestaan of ik in juiste topic, zat maar zoals ik zei kwam ik daarin terecht nadat ik op mailto: had gezocht.... en nogal veel werd daar gepost dus heb ik eigenlijk blind daar ook maar een topic geplaatst.... maar is er op tweakers.net dan geen een forum die mijn vraag kan beantwoorden???

moet het misschien gewoon in WOS... tsja ik verontschuldig mij ook dat het in het verkeerde forum is geplaatst, maar dit is toch voor hulp, waarom moven jullie dan niet naar een geschikter forum??? dat begrijp ik niet

• Vinnie
  • Niet online
GoT is geen helpdesk, maar een discussieforum. Met logisch naddenken kun je ook zo wel begrijpen dat het verkeerd staat en dat het wel erg basic vraag is.

En waarom niet moven? Omdat het daar ook op slot zou gaan.

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:58
Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 13:21:
[...]
moet het misschien gewoon in WOS... tsja ik verontschuldig mij ook dat het in het verkeerde forum is geplaatst, maar dit is toch voor hulp, waarom moven jullie dan niet naar een geschikter forum??? dat begrijp ik niet
Omdat niet uit je post blijkt of je er zelf al moeite voor hebt gedaan.

Je loopt best wel een tijdje mee, dan zou je dit toch moeten weten.
Naast de forum-faq's zou je doorgelezen moeten hebben: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

• whoami
  • Laatst online: 13:25
Is het zoveel gevraagd om zelf eens in een html tutorial of html manual/reference het antwoord op uw probleem te gaan opzoeken?

Ik heb het topic gesloten omdat (en dat had ik al gezegd) ze het in W&G hoogstwaarschijnlijk ook wel zullen gesloten hebben.
Ik ben dan nog zo vriendelijk om je een hint te geven waar je (gerichter) kunt opzoeken en dan nog vind jij het teveel gevraagd of vind je het te lastig om daar eens verder op te zoeken.

https://fgheysels.github.io/

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:40

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

[...]

Moet ik dan van elk soort forum wat hier heerst kennis hebben.... dach ik ook niet nee....
Ja ik dacht het wel, als je van de meeste fora hier geen kaas gegeten hebt dan snap ik ook niet wat je hier doet. Dit forum is voor mensen die redelijk actief met computers zijn. En er ook betrekkelijk veel vanaf weten. En NIET om iemand te helpen met een of ander beginneling probleempje.
Kijk: er zijn onderwerpen bij waar ik weinig vanafweet. en als ik daar een vraag over heb dan ga ik em daar ook niet stellen, want ik weet dat de mensen in dat betreffende forum veel verder zijn als ik, en dus zal ik degenen in dat forum irriteren met mijn eenvoudige vraag. Ga eerst eens opzoek , gebruik google, vraag het aan mensen die je kent. en als je er echt niet uitkomt. open DAN een topic

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
AtomicShockwave schreef op 11 september 2002 @ 13:59:
[...]

Ja ik dacht het wel, als je van de meeste fora hier geen kaas gegeten hebt dan snap ik ook niet wat je hier doet.
Als we die regel gaan gebruiken kunnen we 99% van got wel naar huis sturen.

Ik heb ook niet van alle fora kennis, maar ik weet wel hoe ik er mee om moet gaan als ik een vraag in die richting heb.

Verwijderd

Topicstarter
ach laat ook maar :( heb al een kuthumeur en hier wordt het ook niet beter van :(

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:40

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

[Airwolf] schreef op 11 september 2002 @ 14:32:
[...]

Als we die regel gaan gebruiken kunnen we 99% van got wel naar huis sturen.

Ik heb ook niet van alle fora kennis, maar ik weet wel hoe ik er mee om moet gaan als ik een vraag in die richting heb.
jah, ik weet ook geen zak van P&W, maar daar vertoon ik me dan ook nooit :+
Het ligt er maar aan hoe je ermee omgaat. maar ik denk dat je van een aantal fora toch wel wat hoort te weten. spul wat niet al te die-hard is. iedereen heeft zo zijn specialiteit

• whoami
  • Laatst online: 13:25
Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 16:01:
ach laat ook maar :( heb al een kuthumeur en hier wordt het ook niet beter van :(

Dan moet je wel ff je sig aanpassen :+

https://fgheysels.github.io/

• Arnout
  • Laatst online: 06:58
AtomicShockwave schreef op 11 september 2002 @ 16:15:
[...]
iedereen heeft zo zijn specialiteit
Ik niet anders... :{ :? ;)

En ik kom ook nog wel es in P&W, alleen het vreemde is dat er na m'n reply altijd slotjes vallen... :o

:)

Verwijderd

[...]
en als ik dan een vraag heb over iets wat mij niet ligt denk ik toch het eerst aan tweakers.net.... omdat daar de juiste mensen met de juiste kennis zijn....
Uit de faq:
Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat dat duidelijk merken.
GoT zou dus een laatste redmiddel moeten zijn. En ik denk dat je met google ook wel wat had kunnen vinden, of met de eerste de beste HTML tutorial.

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Misschien is het handig als je dit even doorleest:
[rml][ /14] tijd voor een impuls, niveau daalt[/rml]

Dit gaat over het mod-beleid in P&W icm. met het niveau, misschien wordt het voor jezelf dan ook wat duidelijker.

• Abomination
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10 13:41

Abomination

Wait for it . . . Wait for it

whoami schreef op 11 september 2002 @ 16:39:

[...]

Dan moet je wel ff je sig aanpassen :+
LOL

Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 12:06:
Ik snap het niet heb ik een topic geopend over iets waar ik tegen aanloop, wordt die keihard dicht gegooid
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/594170
Whoami had z'n quotum van de dag nog niet volgemaakt :+
word daar mij verteld dat ik een cursus html moet gaan nemen, daar heb ik helemaal geen zin in....
Tja, en dan moeten wij wel zin hebben om die tutorial wel door te lezen ( we zijn iig op een of andere manier aan die kennis gekomen ) en het antwoord op te op een presenteerblaadje aan te geven?
heb gewoon een probleem wat ik opgelost wou hebben, dat is dit forum toch voor?
Je kan me bellen/mailen/ICQ'en. Voor elk uur reken ik € 10, bij dit soort 'moeilijke' problemen. Maw hier is het forum niet voor. Daar is een helpdesk voor. Het forum is niet voor: "Hier probleem, fix even, snel een beetje!", maar voor "ik ben bezig met X, en dat lukt niet zo. Ik heb Y, Z en Q geprobeerd maar dan krijg ik fout F. Wat doe ik fout?"
goed ik geeft toe ik heb het in het verkeerde forum geplaatst, maar dat kwam doordat ik daar ben gekomen via de search.... nou had deze vriendelijke meneer WHOAMI dit toch ook wel kunnen moven naar een ander forum....
HIPHOP_4EVER, hij is niet gesloten omdat whoami hem niet wil moven, maar omdat het geen zin heeft dat het topic gemoved wordt. Btw, namen hoef je niet met uitsluitend capitals te schrijven, dat staat zo schreeuwerig.
volgens hem zitten ze daat niet op dit topic te wachten, dan mogen jullie mij vertellen waar dit forum dan nog voor is.... het zal wel een simpele vraag zijn maar ik weet gewoon helemaal geen ruk van html af.... dus vandaar
[aanvulmode] "... dat ik goed moet zoeken met bijv google of ga kijken op html.pagina.nl. Want als alles voorgekauwt wordt dan leer ik er niets van!"[/aanvulmodus]
Was dat wat je kwijt wou? Bedankt voor je begip :)

• blackd
  • Niet online
dan mogen jullie mij vertellen waar dit forum dan nog voor is....
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Gathering of Tweakers.net is een forum dat bedoeld is voor mensen die bovenmatig geïnteresseerd zijn in computers en de randverschijnselen daarvan. Het voorziet haar bezoekers in de behoefte om op niveau over deze zaken te discussiëren en te communiceren, en probeert hier een lichte vorm van ontspanning aan toe te voegen.
:Y)

Naar eigen inzicht wat bold text neergezet

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 19:42
Cursus users netjes afhandelen.

Beste user,

jouw topic die je had geplaatst was van zo'n laag niveau dat het ook in een ander forum dichtgegooit zou worden. Ik raad je aan om www.html.op-het.net door te nemen.

;)
Pagina: 1