Check me specs in me sig voor de compare.. Default settings van 3DMark. Hoe ik het heb gedaan? Met bios settings kutten en m'n kaart oc'en. Simpel. Meest strakke mem timings. Paar windows tweaks die geen fuck helpen..
Ik hoorde laatst ook al iemand roepen dat het niet kon..uhh..hoe zou ik het moeten manipuleren dan? Alle settings kun je immers zien

Zonder de kaart te oc'en ging ik al over de 11000 heen. Raar maar waar. Ook na een clean install van WinXP. Ik had ook een vette boost van de nieuwe detonators. Van 9500 naar 110xx. Weet niet meer precies. 11zoveel iig

Toen de kaart nog es oc'en. Mhz bij de fsb hier en daar...beetje mem tweaken. Alles 100% stabiel. Ben trouwens de hoogste met deze specs op madonion.com (dus met AMD proc tussen 1700 en 1750 en een GF4Ti4200).
Edit: eigenlijk heb ik madonion gehacked en m'n score wat verhoogt
Edit: ow en ok na meerdere tests.. Scheelt steeds 100 punten ofzo. Dan weer wat hoger, dan weer wat lager. Verder niks draaien op de achtergrond. Overbodige services heb ik ook allemaal uitstaan. Was een of andere guide op internet daarover.
Edit: hmm, begin nu zelf ook wel wat te twijfelen eigenlijk. Heb net 3DMark er opnieuw opgezet. Benchmark gedraaid...14000 punten..

De framerates zijn ook gewoon echt ZIEK hoog. 285fps bij Game 2 bijv. In de bench zelf zie je ook die framerates. Soms bijna 300.. De kaart staat wel weer hoger geklokt dan voorheen. Opzich niks abnormaals dus..
http://service.madonion.com/compare?2k1=4714618
Edit: Ook is de nature nu lager. De rest is hoger

Ikke nie snappe
Edit; ok, ik ben nu wel overtuigt dat het niet klopt.. Maareh..hoe krijg ik het dan WEL goed? WinXP heb ik er al opnieuw opgezet. 3DMark ook (2X). Het blijft hoog

Iemand?