Blizzard kondigt 20 sep Nieuwe game aan !

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 739 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-01 12:14
RedruM schreef op 20 september 2002 @ 02:15:
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat Blizzard zo laag is gezonken dat het voor consoles gaat ontwikkelen :?
Stond ome Bill klaar met een koffertje met een miljard erin ofzo?
Ik weet wel dat ik hier echt misselijk van word :|
Euh, illegale kopieen?

Ikke heb trouwens een orginele Warcraft 3 dus aan mij heeft het niet gelegen.

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Wat een afknapper, ik ben er stil van. :(

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

xbox is wel weer een voordeel.. makkelijk te converten naar pc :)

Verwijderd

ze zijn groot geworden door de pc door ons en nu steken ze ons in de rug zoals een stel duitsers stelletje honden rot maar lekker op corrupte tyfus lijers

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
LOL geen trouwe blizz fans hier dus ... blizz ontwikkelde al voor consoles voordat het ook maar droomde van starcraft :) Blackthorne bijvoorbeeld :)

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

• Kramers
  • Laatst online: 05-08-2025

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Artikel op IGN is nu leesbaar.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Verwijderd

Inderdaad, mijn fout. Vriend van mij heeft een screenshot @ die gameshow gemaakt..en met wat mensen van blizzard gepraat. Vandaar dat hij dacht dat het exclusief voor xbox was (zie ook screenie).

• -Mous-
seamus21 schreef op 20 september 2002 @ 02:17:
LOL geen trouwe blizz fans hier dus ... blizz ontwikkelde al voor consoles voordat het ook maar droomde van starcraft :) Blackthorne bijvoorbeeld :)
Ja, das waar, maar nu kunnen ze zo'n game toch OOK op de PC uit laten komen? WAAROM console-only????

Verwijderd

anyway ze komen heus nog wel met starcraft 2 en vast ook nog wel een war3 exp

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-01 18:10
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 02:17:
ze zijn groot geworden door de pc door ons en nu steken ze ons in de rug zoals een stel duitsers stelletje honden rot maar lekker op corrupte tyfus lijers

Ik begrijp dat je hier absoluut niet blij mee bent, en je bent zeker niet de enige, maar let alsjeblieft wel een beetje op je woorden.

There is no magic.

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 15:29
Het enige waar ik ooit van gehoord heb:
WarCraft series, StarCraft en Diablo series.
Daarvoor stelde Bliz nog niet echt veel voor denk ik..
Iemand btw die IGN page al kunnen mirrorren? :s

Verwijderd

ik heb een ps2 hij komt daarop maar zit er niet op te wachten jezus zeg wat een afknapper een CYBERBLAUWTJE W00t!!!!!!!!

• Kramers

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Ja, ik lees net op IGN dattie idd. console only is. Waarschijnlijk wel voor de 3 next gen consoles.

• RedruM
W00T geniet van de "mooie" ps2 graphics!
Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/ps2_starcraftghost_091902_006.jpg
Idd het gaat om gameplay... (en het niet verraden van je fans enzo)

Verwijderd

Ik blij dat ik ook een PS2 heb :)

Ach ja dat wordt dan maar wachten op de volgende PC titel voor weer zo'n hype ;)

• seamus21
Hmz.. spellen zoals diablo en warcraft zie je toch ook niet op een console verschijnen? Nu doen ze het eens andersom zoals ze vroeger begonnen zijn dus en dan gaan mensen gelijk tieren en huilen enzo :( Ze stoppen nu niet met pc games bakken hoor ... WoW is ook in de maak :)

[ Voor 0% gewijzigd door seamus21 op 20-09-2002 02:22 . Reden: typo's ]

• Kramers

Kramers

Tijd voor iets nieuws

pffff.... De IGN site wordt op dit moment ook een beetje overbelast. Heb iig. wel pagina 1 en 4 kunnen lezen. Weinig concreets wordt er overigens gemeld.

Verwijderd

ga zeker dat spel kopen ziet er iig cool uit

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/starcraftghost_091902_299.jpg

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
Bah, wat een lame actie zeg. Ze kunnen de boom in met hun console game, ik houdt het voortaan wel bij bioware. Ik ga slapen, dis ook de laatste keer dat ik opblijf voor zoiets.

Verwijderd

ook page 2 is gegrabbed gemirrored

http://www.deathstrike.nl...et_topic&f=1&t=000733&p=2

Verwijderd

RedruM schreef op 20 september 2002 @ 02:19:
Het enige waar ik ooit van gehoord heb:
WarCraft series, StarCraft en Diablo series.
Daarvoor stelde Bliz nog niet echt veel voor denk ik..
Iemand btw die IGN page al kunnen mirrorren? :s
en Rock & Roll Racing dan?!! :)

Blizzard heette toen nog silicon & synapse trouwens, misschien dat het daardoor komt (ook niet een echt makkelijk te onthouden naam)

• RedruM
Wat een scenario..
Duizenden gamers blijven uren op voor zo'n announcement.
Iedereen verwacht Diablo3 of StarCraft2 en je krijgt een console shooter.
Is Blizzard door alle roem zo arrogant geworden dat ze denken dat iedereen een console gaat kopen om hun nieuwste pareltje te spelen ofzo? Jammer...

• -Mous-
Ik vind de graphics een beetje tegenvallen of ligt dat aan mij :?

• RedruM
Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/ps2_starcraftghost_091902_002.jpg

Duh PS2, dat is gelijk aan een cyrix 233 met een voodoo 1 ofzo :|

• Kramers

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 02:27:
[...]
en Rock & Roll Racing dan?!! :)
And you can forget about THAT too !!!!! :)

Verwijderd

nou nog page 4.. de 1e 3 staan gemirrored

• CodeVision
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

"I do not fear computers, I fear lack of them"

Verwijderd

RedruM schreef op 20 september 2002 @ 02:27:
Wat een scenario..
Duizenden gamers blijven uren op voor zo'n announcement.
Iedereen verwacht Diablo3 of StarCraft2 en je krijgt een console shooter.
Is Blizzard door alle roem zo arrogant geworden dat ze denken dat iedereen een console gaat kopen om hun nieuwste pareltje te spelen ofzo? Jammer...
Dat het om een console spel ging stond al uren eerder in dit draadje, maar misschien was het teveel wishfull thinking om dat niet aan te nemen? :)

PC-gamers zijn misschien nu teleurgesteld, maar ik vind het eigenlijk wel verfrissend wat Blizzard nu doet... es kijken of ze nog steeds op consoles goed uit de voeten kunnen dus. Enige nadeel is dat ik nog geen next-gen console heb, en dat ik voor 1 spel zo'n ding ook niet snel zal aanschaffen. Dus het moet dan wel een ERRUG goed spel zijn.

• RedruM
Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/ps2_starcraftghost_091902_010.jpg

• KunDun
  • Laatst online: 23-01 00:48
We zouden eigenlijk een petitie moeten sturen naar
blizzard om duidelijk te maken dat we hier niet zo blij mij zijn !

• -Mous-
Het valt me wel op dat er werkelijk NIEMAND enthousiast is :(

• Kramers

Kramers

Tijd voor iets nieuws

/me Kramers gaat nu echt slapen.

Ja, echt een anti-climax geworden, ook al heb ik een console. Maar goed, voor alle PC gamers onder ons komt er vast nog wel een hoop moois uit de hoed van Blizzard gerold.

We moeten toch wel positief blijven.... toch?

Verwijderd

zo ff de layout verneuke:

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/starcraftghost_091902_001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/starcraftghost_091902_002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/starcraftghost_091902_003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/starcraftghost_091902_004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/starcraftghost_091902_005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/starcraftghost_091902_006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/starcraftghost_091902_007.jpg

Verwijderd

damn lijkt wel of iedereen ineens blizzard haat sjeez beetje jammer.
gelukkig zijn er nog mensen die het wel waarderen zoals ik

Verwijderd

okay, got them all.. time for sleep
kutzooi :(

Verwijderd

jah duh, ps2/x-box :[

• seamus21
Heb een zowel een XDOOS als en PS2 ben benieuwd :)

• RedruM
hier nog wat pics gemirrored mog er wat uitvallen..
voor de liefhebber :r

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~p.smid/ps2_starcraftghost_091902_002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~p.smid/ps2_starcraftghost_091902_006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~p.smid/ps2_starcraftghost_091902_010.jpg

• -Mous-
Welterusten :)

Verwijderd

t ziet er nog wel aardig uit, maar ik had hem ook graag op de pc gezien eigenlijk.. :{

/me is flink teleurgesteld ;(

• seamus21
Even proberen geruisloos de trap af te komen om naar de plee te gaan die bewaakt wordt door de hond ... :) Daarna slapen . weltrusten allemaal :)

Afbeeldingslocatie: http://www.compjoeter.com/countdowncomplete.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door seamus21 op 20-09-2002 02:37 . Reden: Plaatje erbij :) ]

• RedruM
Met zo'n gigantische massa pc fans lijkt me een PC EXCLUSIVE versie IETS REDELIJKER.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-01 17:15
Rofl talking about an anti-climax :+ .

Steam

• CodeVision
* CodeVision vindt het ook beetje un-blizzard actie, om dmv de starcraft naam proberen voet te krijgen in console markt

Verwijderd

CodeVision schreef op 20 september 2002 @ 02:36:
* CodeVision vindt het ook beetje un-blizzard actie, om dmv de starcraft naam proberen voet te krijgen in console markt
Ehh.... Starcraft is ook op consoles uitgebracht hoor :)

(iig op de N64)

• RedruM
Enig idee hoe ongelooflijk hard die zoog?
Anyway bedtijd.
En Blizzard kan STERVEN

• CodeVision
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 02:38:
[...]

Ehh.... Starcraft is ook op consoles uitgebracht hoor :)

(iig op de N64)
mjah maar daar is starcraft niet bekend om geworden, en laten we nou eerlijk zijn, blizzard heeft zich nou niet echt met console games op wereldkaart gezet

op zich is het ook wel stoere actie van blizzard, zo'n mega hype maken dmv counter en announcements en dan zo iedereen te kijk zetten :P

Verwijderd

Q: Will there be a PC and Mac version?
A: No. StarCraft: Ghost is only being developed for console systems.

:O

Verwijderd

ik geef ze groot gelijk.... weet je hoeveel tijd je uitspaard als je iets niet voor een PC-platform hoeft te maken... :) Ik denk dat de ontwikkeltijd bijna gehalveerd wordt daardoor. (tjah, als je zelf gamedeveloper bent weet je wat een gestress die PC-markt is) :)

Overigens, dit soort spellen zijn prima te spelen op consoles... bij RTS is dat een ander verhaal.

• CodeVision
tuurlijk scheelt het hoop tijd, maar aan de andere kant zal het aantal verkochte exemplaren ook wel schelen. In tegenstelling tot wat de reacties hier uitwijzen denk ik echter ook wel dat blizzard er mee weg komt, denk namelijk dat iedereen bij volgende pc release weer even hard staat te springen. Al hoop ik toch ook wel een beetje dat deze game flop wordt zodat ze het voortaan uit hun hoofd laten ;)

Verwijderd

voor mensen die geen zin hebben om allerlei pages af te gaan, alles staat zo'n beetje in deze topic
:)

http://www.deathstrike.nl...bb=get_topic&f=1&t=000733

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-01 17:12

Wiebbe

<none />

GVD
Dit is echt ANTI CLIMAX
Ikke ook gewoon opblijven ervoor..
is het CONSOLE ONLY, en nog niet eens GAME CUBE OOK
DIE PS2 Is al verouderd, en daar komt die wel op!!
PFFF NEXT GEN :/
alsof GameCube nie next gen is..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Verwijderd

heheh... tjah, ik denk dat de 'grote jongens' onder de softwarehuizen niet voor niks bijna alleen voor consoles ontwerpen, of iig hun grote titels EERST op console uitbrengen. Het levert ze veel meer op, en ze hebben veel minder ontwikkelzorgen :)

Blizzard is een van de weinige software-huizen die op de PC-markt een redelijk aantal exemplaren verkoopt volgens mij.

• CrushOne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

gvd en ik maar hopen.. omdat diezelfde counter ook op www.starcraft2.com stond :7

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Laaaaaaaaaaaame :/

Ik haat console only. Had ik ook niet verwacht van Blizzard. Ik d8 toch echt dat hun spellen goed verkocht werden aangezien iedereen op battlenet wil maar het zal wel weer niet :(

• CrushOne
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

ze hebben al meer consolegames gemaakt hoor 8)7

Diablo, StarCraft 64, Warcraft II, and Blackthorne, Norse by Norsewest, The Death and Return of Superman, Rock 'n Roll Racing, Justice League Task Force

ze zijn zelfs begonnen met console games te maken :O

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Damnit, ik vroeg opstaan vandaag, is het een console game :'(
Nou uit protest koop ik lekker geen console :P

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-01 08:50
Ben blij da'k niet wakker ben gebleven, zeg. Hopen dat ze snel een PC-versie maken (of mag dat niet van MS/Sony?)

Dato DUO synth voor twee

• Koetjeboe
  • Laatst online: 18:47

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Mwah, omdat ie ook op de ps2 komt vind ik het niet erg, koop ik daar ook weer eens een spel voor :) Mij lijkt het persoonlijk wel een cool spelletje :)

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

GVD, shooters RPG's en RTS'ses moeten imho op PC, de controls zuigen gewoon ERG hard op console... Console is voor racing, arcade games enzo, maar niet voor FPS'ses |:(

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:58

PromWarMachine

Forsaken Archer

Wat een tegenvaller zeg!

Dat ze ineens (de laatste 5 á 6 games waren allemaal voor PC dus ik noem het ineens) een console game gaan maken ís nog tot daar aan toe. Hun goed recht. Maar ga dan niet zo'n speciale announcement doen :(

Er zaten nu letterlijk miljoenen mensen te wachten op iets dat niet komen gaat :'(

Dividend for Starters

Verwijderd

beetje een grote afknapper dit , blijf er speciaal voor op en dan krijgen we een halfgare shooter op consoles te zien :( , ik denk nog steeds dat shooters pc only moeten zijn vanwege de betere besturing

Verwijderd

Wanneer komt Diablo III :'(

• Paniohitus
  • Laatst online: 22-01 18:13

Paniohitus

Paniohitus

Hahahaha, dit wist ik al voordat ik naar bed ging om 11:00 gisteravond. (had het ook nog gepost), waarom zouden ze op een console gaming beurs een pc game onthullen? En agh, ik lig er niet wakker van hoor, ze komen vanzelf wel weer met een goede titel voor de pc.

BF1: Don-Panio

• johanbarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:25

johanbarten

Fallout fanatic

wie had gedacht dat het een FPS zou worden, ikke niet in ieder geval. Jammer dat het geen RTS is geworden :'(

Verwijderd

Ik snap niet hoe jullie je verraden kunnen voelen. Blizzard is een BEDRIJF. Ze proberen dus op zoveel mogelijk manieren WINST te maken. Aangezien het de laatste tijd best goed gaat, en ze net een nieuwe PC game hebben lijkt het me logisch dat ze het ook eens op een Console proberen.

Er komt vanzelf weer een PC game, geduld.

Verwijderd

Logische stap dat ze voor consoles gaan ontwikkelen, de PC markt is immers verpest door piraterij.

Ik verwacht dat meer ontwikkelaars deze stap zullen volgen.

En alle figuren die hier zitten te kankeren maar ondertussen de kast vol warez hebben staan moeten eens heel goed in de spiegel gaan kijken.

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-01 14:40
Zwaar lame, Blizzard is diep gezonken! Geen Blizzard meer voor mij! Ze kunnen me de kont kussen :(

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Verwijderd

Kwartjuh schreef op 20 september 2002 @ 09:23:
Zwaar lame, Blizzard is diep gezonken! Geen Blizzard meer voor mij! Ze kunnen me de kont kussen :(
En als straks SC2 of diablo III uitkomt op de PC dan speel je het weer net zo makkelijk. Maak niet van die stomme opmerkingen. Het maakt toch niet uit wie het maakt, als de game maar goed is.

• DeepSeven
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 09:29:
[...]

En als straks SC2 of diablo III uitkomt op de PC dan speel je het weer net zo makkelijk. Maak niet van die stomme opmerkingen. Het maakt toch niet uit wie het maakt, als de game maar goed is.
Ga jij ff fietsen ja. Iedereen is gewoon diep teleurgesteld, en terecht ook. Deze hele hype had niet gehoeven voor een consolegame.

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-01 14:40
Hehe, nee want ik hou helemaal niet can die spellen, behalve warcraft een beetje. Ik had op een revolutionair nieuwe game verwacht, met de diepgang van Blizzard. Niet dus :+

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Valt me ernstig tegen van Blizzard. Dat ze een console-only game maken kan ik nog inkomen (hoewel ik er van baal) maar dat ze gewoon een achtergrondverhaal van een oudere hit gebruiken vind ik echt extreem CHEAP.

Het lijkt er echt op dat Blizzard voor het geld gaat, jammer.

Enige voordeel is dat het geen Diablo III is ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 20:00:
Een FPS met de terran ghost in de hoofdrol :?
Zat ik er toch dichtbij :P

Anyway, een metal gear solid-kloon is perfect voor consoles, misschien dat ze daarom een console-only game maken want zulke spellen spelen als crap op de PC (zie MGS 1 PC).

• Vaudtje
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Naja, Halo is ook best wel errug tof. :)
Als het maar HELEMAAL NIET op C&C Renegade lijkt....want dat is nou een voorbeeld van hoe je iets compleet om zeep kan helpen....

In deeze zin staan drie fauten

Verwijderd

Holy_Paladin schreef op 20 september 2002 @ 09:38:
[...]

Ga jij ff fietsen ja. Iedereen is gewoon diep teleurgesteld, en terecht ook. Deze hele hype had niet gehoeven voor een consolegame.
Want die zijn toch minderwaardig ofzo?

• DeepSeven
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 11:06:
[...]

Want die zijn toch minderwaardig ofzo?
Nope, maar 90% van degene die zaten te w8ten op de aankondiging waren pc gamers, en daar was blizzard zich ook wel bewust van... vandaar!

Verwijderd

Holy_Paladin schreef op 20 september 2002 @ 11:20:
[...]

Nope, maar 90% van degene die zaten te w8ten op de aankondiging waren pc gamers, en daar was blizzard zich ook wel bewust van... vandaar!
En 80% van die 90% heeft waarschijnlijk nog nooit een origineel blizzard spel gekocht... :P

• Pubbert
  • Laatst online: 23-01 15:32

Pubbert

random gestoord

Is het nou al bekend?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Kramers

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Lees de draad. |:(

• DeepSeven
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 11:34:
[...]

En 80% van die 90% heeft waarschijnlijk nog nooit een origineel blizzard spel gekocht... :P
Ja tuurlijk. Daarom zijn er maar 1 miljoen exemplaren verkocht van d2, in de 1ste 3 weken dat ie uit was. Dit is nog opgelopen naar zo'n 3.5 miljoen. Dan hebben we het nog niet over starcraft, en warcraft 3 heeft al helemaal records behaald. Als er van 1 firma veel originele spellen zijn gekocht, is het blizzard wel (of bioware :) ).

• pica
Idd, had de key nodig :P .

Steam

• Pubbert
  • Laatst online: 23-01 15:32

Pubbert

random gestoord

ik d8 dat ie om 2 uur afg. nacht bekend word gemaakt.. kun je op zn minst toch normaal reageren |:(... en om ff 20pagina's door te gaan lezen...

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• MaDLiVe
  • Laatst online: 23-01 07:17

MaDLiVe

.-Observer-.

Damn die game ziet er echt gaaf uit, lijkt mij ook weer eens wat afwisseling na al dat rts rpg geweld.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• pica
Dond3r schreef op 20 september 2002 @ 11:44:
[...]

ik d8 dat ie om 2 uur afg. nacht bekend word gemaakt.. kun je op zn minst toch normaal reageren |:(... en om ff 20pagina's door te gaan lezen...
Als je 20 paginas moet gaan doorlezen om te weten te komen of het al bekend is gemaakt ben je wel heel erg lomp, aangezien het in fucking veel posts staat, op de blizzard site, en er is een apart topic over gestart, fyi :o . NOFI verder :P

Steam

Verwijderd

IceStorm schreef op 20 september 2002 @ 10:06:
Valt me ernstig tegen van Blizzard. Dat ze een console-only game maken kan ik nog inkomen (hoewel ik er van baal) maar dat ze gewoon een achtergrondverhaal van een oudere hit gebruiken vind ik echt extreem CHEAP.

Het lijkt er echt op dat Blizzard voor het geld gaat, jammer.
Opmerking van de eeuw Icy! Wat denk je dan? Dat ze het voor koekjes doen? Dat ze liever de nobelprijs voor de vrede zouden willen hebben? Daar kun je geen 500 man van betalen! Een bedrijf gaat AL-TIJD voor het geld, live with it. Ik ben persoonlijk iig erg benieuwd of ze de Blizzard kwaliteit van nu, en de Silicon & Synapse kwaliteit van toen kunnen handhaven (R&R Racing en Lost Vikings waren topspellen).

Verwijderd

Holy_Paladin schreef op 20 september 2002 @ 11:40:
[...]

Ja tuurlijk. Daarom zijn er maar 1 miljoen exemplaren verkocht van d2, in de 1ste 3 weken dat ie uit was. Dit is nog opgelopen naar zo'n 3.5 miljoen. Dan hebben we het nog niet over starcraft, en warcraft 3 heeft al helemaal records behaald. Als er van 1 firma veel originele spellen zijn gekocht, is het blizzard wel (of bioware :) ).
1 miljoen verkochte exemplaren, tegenover 10 miljoen pirated exemplaren... is niet eens zo'n verkeerde schatting denk ik hoor...

Van Starcraft zijn er wereldwijd overigens 6 miljoen exemplaren verkocht.

Don't get me wrong, Blizzard verkoopt errug goed voor een PC-Developer... Maar op consoles verdienen ze gewoon veel meer. (bij eenzelfde aantal verkochte exemplaren verdienen ze al veel meer, omdat de ontwikkeltijd veel korter is)

PC-gamers hebben het gewoon voor zichzelf verpest... (en dan bedoel ik niet degenen die netjes PC-spellen kopen) :)

• Warfare
  • Laatst online: 13-12-2025
Ik vind het wel aardig dat Blizzard zich een van de andere kant laat zien. Er worden zo achterlijk veel vervolgen op spellen uitgebracht. Bijna achter elk spel staat wel een 2, 3 of hoger achter. Blizzard doet hier ook aan mee. Gelukkig nu eens een aardige kwinkslag met een third person shooter. Ben erg benieuwd! Maarja, waarschijnlijk wordt het toch wel 2004.

Wat ik overgens wel schandalig vind is dat er geen NGC versie van komt. Dat lijkt gewoon helemaal nergens op.

Verwijderd

er staat nergens dat ie niet voor de NGC komt trouwens.... op Blizzards' site staat dat ie voor multiple consoles komt, en dat details daarover komende maanden bekend worden gemaakt.

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:47

Bloodclot

Jawier!

Bloodclot schreef op 10 september 2002 @ 18:01:
expansion warcraft 3 denk ik niet. de expansion is zeg maar world of warcraft. het verhaal gaat daar verder (4 jaar naar de laatste klap in war3). alleen een totaal andere game gerne.

Ik denk dan toch eerder starcraft2.

Als het een nieuwe game gaat worden. wordt het geen first person shooter. Maar als het toch een first person shooter wordt, dan wordt het in de wereld van starcraft gemaakt.
zat ik er niet veel van af :) alleen jammer dat ie voor de consoles uit komt.

• Kramers

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Dond3r schreef op 20 september 2002 @ 11:44:
[...]

Ik wilde niet al te lomp overkomen, maar ik wist niet dat je een browser gebruikt die geen enorme screenshots van het spel laat zien. :X

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-01 13:54

dawuss

gadgeteer

Ach, Een XboX is praktisch een PC (pIII, Geforce3...) dus het spel voor de XboX draait ongetwijfeld ook (na wat aanpassingen) op de PC.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:54

Wimo.

Shake and Bake!

Woej ! Xb0x power.. mooi mooi mooi :D

• Shagura
  • Laatst online: 08-01 18:00
dawuss schreef op 20 september 2002 @ 20:04:
Ach, Een XboX is praktisch een PC (pIII, Geforce3...) dus het spel voor de XboX draait ongetwijfeld ook (na wat aanpassingen) op de PC.
Maar daar gaat het niet om, het gaat erom hoe het speelt en zo'n soort game speelt over het algemeen veel beter op een concole. Als het dan op de pc niks is heeft het weinig nut om het daarop uit te brengen voor Blizzard.

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-01 13:54

dawuss

gadgeteer

Shagura schreef op 20 september 2002 @ 20:14:
[...]

Maar daar gaat het niet om, het gaat erom hoe het speelt en zo'n soort game speelt over het algemeen veel beter op een concole. Als het dan op de pc niks is heeft het weinig nut om het daarop uit te brengen voor Blizzard.
wat ik hiermee bedoelde was dat de echte fanaten (en die zijn er genoeg in dit topic) het spel alsnog kunnen spelen op de pc, ook al brengt blizzard het er niet op uit. (port/ 'emu')

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• DeepSeven
dawuss schreef op 20 september 2002 @ 20:24:
[...]

wat ik hiermee bedoelde was dat de echte fanaten (en die zijn er genoeg in dit topic) het spel alsnog kunnen spelen op de pc, ook al brengt blizzard het er niet op uit. (port/ 'emu')
En dan krijg je zo'n halo effect, dat niemand er geen flikker meer om geeft dat ie op de pc uitkomt.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:10
>:)

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-01 15:24

yGiDoRp

Sawasdee

Q: Is this StarCraft II?
A: No.
Q: Will there be a StarCraft II? When?
A: Although we have not made any announcements and do not have a development or release timeline, we do fully intend to revisit the world of StarCraft on PC at some point in the future.

Blijven hopen dan maar....

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Tja... wie is er niet teleurgesteld... Persoonlijk hoopte ik erg op Starcraft 2 :'(

Afbeeldingslocatie: http://warbucket.com/comics/81.gif

Specs

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste