Toon posts:

nieuwe aanbieding Lidl: Targa notebook

Pagina: 1
Acties:
  • 293 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Aloha,
Volgende week komt de notebook aanbieding van de lidl weer in het land, ik heb niet echt veel te besteden maar dit kan er met een lening van famillie nog NET vanaf. Ik heb een desktop staan, maar heb nou eenmaal een notebook nodig voor school + een vervanging voor mijn desktop (de desktop schuift namelijk door naar mijn zusje)
Ik kijk vrij veel films op mijn comp en bewerk ook wel wat amateuristisch. Ik weet dat dit natuurlijk veel beter op een desktop kan maar nog geen ervaring met een noebook gehad.
De precieze specs komen morgen in de folder maar in de folder van vorige week stonden deze gegevens:

TARGA NOTEBOOK,
AMD Athlon XP1800+ Processor
512 MB geheugen
cd,cd-r,dvd combo
40 gig

De prijs wordt morgen ook pas bekend. Kan iemand mij hier misschien meer over vertellen stel dat hij €1900 gaat kosten is het dat dan wel waard voor iemand in mijn situatie. Ook zou ik graag willen weten of er mogelijkheden zijn om de laptop snel aan te sluiten op mijn chello verbinding thuis en of ik er misschien een All In One kaart in kan zetten. Het is een onbekend merk wordt dit een probleem met eventuele verdere uitbreidingen?

VEEEEL VRAGEN maar het is voor mij echt een megagrote investering dus vandaar.

BVD,
Grubby

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 10:01
eerst maar ff wachten op de specs dan he? en vooral de prijs....

ben zelf niet zo'n fan van targa's e.d. en ook niet van amd's in notebooks...

Verwijderd

.... koop niks bij Lidl of Aldi ofzo ... is gewoon TROEP !!! .... krijg je spijt van

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 18:07:
.... koop niks bij Lidl of Aldi ofzo ... is gewoon TROEP !!! .... krijg je spijt van
Zeg dan niets :z

Meestal hebben juist die PC's heel aardige 'merk' onderdelen erin zitten. Weinig problemen, snel en goedkoop. Alleen de technische kennis van de winkel is natuurlijk zo goed als 0, maar dat is voor de meesten hier geen probleem.

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

Volgens mij koop je voor 1900 euro nog net geen IBM laptop...

Zag dit weekeinde iig een advertentie in de telegraaf staan hierover. Persoonlijk geef ik dan liever net iets meer uit ... ( je moet het wel hebben natuurlijk) Overigens, je kunt ze ook bij IBM leasen.... dan weet je zeker dat je geen gezeik hebt...

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 18:17
Ik zou voor die 1900 euro geen laptop bij de Lidl kopen... Als het nou echt vreselijk goedkoop was misschien wel, maar voor dit geld kan je ook wel een hele mooie laptop bij een echte computerzaak/website kopen.

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
mjah zoek eens naar bv de Lifetec en medion spulllen vd aldi die zijn best goed
maar wil je nou een lening gaan afsluiten voor een laptop :?
dat moet je wel erg zeker zijn dat je baas je volgende maand weer betaald of zo
lijkt mij iig niet zo slim............

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• -bolio-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:56

-bolio-

Gamertag: BolioDraak

Buiten het feit dat je het spul bij de Aldi / Lidl koopt is ook de kwalitieit van het spul ook heel belangrijk. Let op een degelijke behuizing en kwaliteitsonderdelen. Vraag na hoe het met service zit en zoek eens wat op over Targa. Als je een gamer bent zou ik eens kijken wat voor een grafische kaart erin zit want daar wordt vaak op bezuinigd bij goedkopere laptops. Een andere bezuiniging is de processor. Hiervoor word dan vaak een desktop processor genomen in plaats van een mobile. Dit scheelt echt enorm in de tijd die je op accu kunt werken.

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:19
Jongens, hij zegt nog zo STEL dat de prijs 1900 euro wordt, jullie roepen niet doen, 1900 euro is veels te veel, koop er een bij een echte winkel, maar de prijs is nog nie tbekend, kan altijd zijn dat ie goedkoper wordt, en dan wordt het interresant

Verwijderd

Topicstarter
Ok thnx voor de reacties,

Morgen ochtend geef ik de precieze specs en de prijs door dan kunnen jullie mij waarschijnlijk zeker meer zeggen. Ik moet wel zeggen dat jullie meningen wel ERG verdeeld zijn en dat maakt de koop er niet bepaald makkelijk op. Heeft er misschien iemand ervaring met bijvoorbeeld een eerdere aanbieding van zon discounter supermarkt als de Aldi of de Lidl??

BVD,
grubby

Verwijderd

zal ECHT geen 1900 euro worden hoor...veel goedkoper denkik

• Bergen
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Jij hebt duidelijk GEEN ervaring met Aldi-PC's. Laatst heb ik nog eentje ter reparatie gehad (Windows moest er ff opnieuw op...) en er zit echt goed spul in!!

Verwijderd

Topicstarter
ok de precieze specs zijn bekend:
1. AMD athlon XP1800+ 128 Kb first level cache, 256 Kb second Level cache 200 MHZ frontsidebus
2.siemens 512 mb werkgeheugen
3. toshiba harde schijf 40 gig 4200 rpm
4. savage S3 Savage4 graphic core tot 32 mb ram shared memory
5. samsung combi cd, cdr,dvd brander
6. 15.1 tft xga display

Verwijderd

Topicstarter
voor 1699!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:19
Ja...als desktop had ik dna toch eene betere videokaart gewild, maarja als je er geen games mee wil spelen is ut een leuk dingetje. Enne de pc van de aldi zijn altijd goeie dingen duz aan de kwaliteit zal het niet liggen! Alleen jammer van die videokaart, vind ik zelf

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Wacht 3 maanden tot de HCC dagen weer zijn, dan heb je voor 1900 euro een notebook en een desktop :)

Senile! Senile Oekaki

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-07 22:12
Onderbouw je mening dan! Dit zijn meningen die ik normaal aan een sukkel toe schrijf.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 13:16:
1. AMD athlon XP1800+ 128 Kb first level cache, 256 Kb second Level cache 200 MHZ frontsidebus
6. 15.1 tft xga display
Deze is getest en kwam als slechtste uit in een computer totaal test!!

Niet doen!!

trouwens Siemens memory is vragen om problemen, en niet te beginnen over die s3 kaart........... :)

Het moet gewoon samsung en ati zijn!! ati in laptops is gewoon traditie en dan ben ik nog nvidia fan :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 13:16:
6. 15.1 tft xga display
4. Als je ook wilt videobewerken e.d. zou ik toch liever kiezen voor een laptop met een echte videochip (ATi of nVidia) met eigen videogeheugen.

Dat shared memory gebeuren is echt om te huilen.

De rest is wel OK, maar het is ook niet bijzonder goedkoop ofzo.

• Rudi Vader
nero355 schreef op 11 september 2002 @ 16:16:
[...]

Deze is getest en kwam als slechtste uit in een computer totaal test!!

Niet doen!!

trouwens Siemens memory is vragen om problemen, en niet te beginnen over die s3 kaart........... :)

Het moet gewoon samsung en ati zijn!! ati in laptops is gewoon traditie en dan ben ik nog nvidia fan :D
Kijk, DigiF@g, zo moet het dus. >:)
Ik vind de aanbiedingen van de Lidl op laptop gebied ook nooit zo sterk. Hoewel, als je kijkt naar de specs en kijkt naar de prijs van een Dell, dan is dit wel weer strak geprijst.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

• Waterlelie
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Ik zou m niet nemen omdat die grafische kaart een dyk v een bottleneck vormt, neem dan een langamere.....

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

• Rudi Vader
Oh ja...... volgens mij weer eens GEEN mobile processor

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

er is geen url of zo van de lidl in nl?

• Da-WiZZy0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-08 01:39
Oftewel, je bent een sukkel die nergens vanaf weet...

Bij de Aldi staan allemaal Medion spullen, dat is zeker zo goed als een ander merk alleen goedkoper. Wij hebben een TFT scherm van Medion (van de Aldi dus) die werkt nog steeds perfect na een jaar en nog geen 1 dooie pixel gezien.

Dus hou gewoon je smoel als je nergens van af weet, sorry hoor... :( :r

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

rustig rustig..

• Da-WiZZy0n
  • Laatst online: 02-08 01:39
Ik kan zo pissig worden om zulke gasten, BAH...
Moest ff agressie kwijt...

• Rudi Vader
Da-WiZZy0n schreef op 11 september 2002 @ 16:35:
[...]

Oftewel, je bent een sukkel die nergens vanaf weet...

Bij de Aldi staan allemaal Medion spullen, dat is zeker zo goed als een ander merk alleen goedkoper. Wij hebben een TFT scherm van Medion (van de Aldi dus) die werkt nog steeds perfect na een jaar en nog geen 1 dooie pixel gezien.

Dus hou gewoon je smoel als je nergens van af weet, sorry hoor... :( :r
Laat hem maar. Bij de Aldi Camera topic zattie ook al een beetje puberaal te doen. Je hebt er altijd wat kneuzen tussen zitten.

Ik heb zelf een Aldi PC, TFT scherm, 4.1 Megapixel fotocam van de Aldi. Als enige nadeel zou je kunnen opmerken dat je het niet eerst kan bekijken en daarna pas kan besluiten of je het wel of niet wil hebben.

edit: Kijk eens op het profiel van DigiF@g: Geregistreerd op Tuesday 10 September 2002 17:28. Gewoon een wild in de rondte trappend pubertje

edit2: Het is een mannetje met een eigen pc bedrijfje (http://www.digima.nl/ ook uit zijn profiel)..... vandaar...... het riekt naar jalouzie

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

maar ondertussen is lidl nog steeds niet online? geen url?

• Rudi Vader
henkleerssen schreef op 11 september 2002 @ 16:47:
maar ondertussen is lidl nog steeds niet online? geen url?
Eeeh nee..... Geen Nederlandse URL, wel een Duitse maar daar heb je niet zoveel aan.

Verwijderd

Topicstarter
die videokaart is dus niet OK, is het niet mogelijk om die dan te vervangen door een betere bijvoorbeeld een nvdia of werkt dat niet?
Is het btw ook mogelijk om er een wifi kaartje in te zetten?

BVD,
Maarten

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 17:08:
die videokaart is dus niet OK, is het niet mogelijk om die dan te vervangen door een betere bijvoorbeeld een nvdia of werkt dat niet?
nee :)

BVD,
Maarten
als die dingen er in pcmcia zijn..denkt wel :)

groeten hoeft btw niet..zie mededelingenforum / faq

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 17:08:

BVD,
Maarten
Videokaart is niet te vervangen ... alles is geintegreerd.

Dat is ook het probleem, je koopt nu een laptop die al voor de huidige maatstaven een slechte grafische kaart heeft ... wat denk je dat dat over een paar jaar wel niet is :'(

Verwijderd

In Aldi spul zit inderdaad goed spul. Ik zit hier achter een medion comp. te typen en het moederboard is dus van Medio, nou dat staat op de doos en in de BIOS, maar ik kan vertellen dat het er eentje van een A-merk is (Heb het ooit uit gezocht, etc.) Was toendertijd 2200 gulden kwijt en als ik een comp. van een A-merk zou moeten kopen (A-merk is het enige wat verglijkbaar is) dan zou ik toendertijd zo'n 4500 gulden kwinjt zijn geweest. Dus Ik kan uit ervaring zeggen dat ik een hele goeie comp. heb gekocht voor een schijntje van de werkelijke waarde.

Verwijderd

Ik heb een desktop staan, maar heb nou eenmaal een notebook nodig voor school + een vervanging voor mijn desktop (de desktop schuift namelijk door naar mijn zusje)
semi-off topic, maar dit is imo echt onzin. Niemand heeft perse een notebook nodig voor school, het is hooguit makkelijk.
Ook zou ik graag willen weten of er mogelijkheden zijn om de laptop snel aan te sluiten op mijn chello verbinding thuis
dat zou gewoon zonder problemen moeten kunnen, danwel via een eventuele on-board ethernet, danwel via een PCMCIA kaart. Stekkertje erin en je zit op internet.
en of ik er misschien een All In One kaart in kan zetten.
Wat bedoel je hiermee? Een video-bewerkings-kaart ofzo? In dat geval kun je het voor 99% zeker wel vergeten, tenzij je zo'n ding in PCMCIA-formaat kunt krijgen. De laptops die ik ken beschikken niet over PCI of AGP uitbreidingssloten. Heel af en toe is er een dergelijke mogelijkheid via een docking station, maar dan wel tegen de nodige $$$$
Het is een onbekend merk wordt dit een probleem met eventuele verdere uitbreidingen?
Een laptop betekend per definitie dat uitbreiden problematisch is. Een snellere CPU, grotere harde schijf en meer geheugen, dat zijn zo ongeveer de enige opties die je hebt, waarbij de 1e volgens mij nooit gebruikt word (snellere CPU).
VEEEEL VRAGEN maar het is voor mij echt een megagrote investering dus vandaar.
Mijn advies: niet doen. Het gros der tijd zul je gewoon thuis achter de computer zitten, en dan werkt een desktop gewoon veel fijner dan een laptop. Ze zijn goedkoper, beter uitbreidbaar, goedkoper repareerbaar, ergonomischer en sneller. Ik moet ook altijd hard lachen om die pseudo-juppen die perse een laptop willen om vriendjes/vriendinnen te showen, maar vervolgens gewoon het ding als desktop-machine gebruiken.

Temeer daar je ook video wilt bewerken, een laptop is zo ongeveer de slechts denkbare machine om video op te bewerken.

Wat betreft de kwaliteit van deze machine, ik ken 'm niet, maar dat hij van lidl of de aldi komt zegt natuurlijk geen ene moer. Volgens de tijdschiften is de service van beide bedrijven erg vooruit gegaan de laatste tijd (is zelfs gewoon goed te noemen). Je moet het per aanbieding apart bekijken, past deze machine bij wat je wilt?

Dat hij 'als slechtste getest is' is ten eerste niet waar, en ten tweede zou ik hier 0,0 waarde aan hechten zonder eerst de test zelf te doen. Wat waren de test-criteria? Over het algemeen testen tijdschriften bij laptops op zaken als uitbreidingspoorten (firewire, usb2.0, pcmcia), batterijduur en snelheid. Als deze machine 'als slechts getest' is wil dat helemaal niet zeggen dat het een slechte machine is, hooguit dat volgens de geldende testcriteria 'de anderen' beter waren.

Mijn gok is dat deze machine langzamer is, minder poorten heeft en minder lang op een batterij kan, en daarom slecht uit de test gekomen is. Gok2 is dat de andere machines allemaal duurder waren.

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

RudiVader schreef op 11 september 2002 @ 16:42:
[...]

edit2: Het is een mannetje met een eigen pc bedrijfje (http://www.digima.nl/ ook uit zijn profiel)..... vandaar...... het riekt naar jalouzie
Ik denk overigens dat deze nozem weinig recht van spreken heeft.... heb je z'n prijzen al gezien ?

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

Verwijderd

Topicstarter
JO thnx voor de uitgebreide reactie hezik, ik heb echter wel een notebook nodig omdat ik elk weekend naar een soort van vakantie stacaravan ga om te surfen, ook werk ik in de zomer altijd een paar maanden op een surfschool waar ik die laptop nodig heb. Ik denk dat ik em ondanks jouw kritiek toch ga kopen.
Ik heb nog een andere aanbieding gevonden op een Duitse site hier zit wel een andere videokaart in check de prijz en de specs:

Konfiguration: Gericom Silver Seraph Per4mance 14.1" TFT

Prozessor
• Mobile Intel® Pentium®4Processor-M
• Prozessor 1,8GHz

Ausstattung & Features
• Speicher: 256MB DDR-RAM
• Festplatte: 40GB, 2.5"
• Digital Drive: Combo
• Graphic: Nvidia Geforce 4 32MB
• Audio: 16bit full duplex Stereo
• PCMCIA: 2xTyp 2
• Modem: 56kV90 Fax Data intern
• Netzwerk: 10/100MBit LAN intern
• Firewire IEEE 1394, TV-Out
• 3x USB 1.0, Infrarot 1.1
• Smart-Media-Reader
• Hardware MP3 Player
• Akku: Lithium Ionen
• Abm.: 33x 312x 266mm, 3kg
• Zubehör: Netzgerät
• Betriebssystem: MS® Windows XP Home
• Gewährlstng.: 2Jahre incl. PickUp

voor €1,780.48

DIT is trouwens de Url naar die site

• LopeZ
  • Laatst online: 06:06

LopeZ

Too much is never enough

Kom op he, laat die jongen lekker lullen en reageer er niet op. Hoe meer erop reageren hoe meer hij z'n zin krijgt. Hij vind dat, jullie weten wel beter :)

/Heb het dus over DigiFag

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 11:46

Twan V

...en er stralend uitzien

Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 17:45:
[...]
Mijn advies: niet doen. Het gros der tijd zul je gewoon thuis achter de computer zitten, en dan werkt een desktop gewoon veel fijner dan een laptop. Ze zijn goedkoper, beter uitbreidbaar, goedkoper repareerbaar, ergonomischer en sneller. Ik moet ook altijd hard lachen om die pseudo-juppen die perse een laptop willen om vriendjes/vriendinnen te showen, maar vervolgens gewoon het ding als desktop-machine gebruiken.
[...]
Wat betreft de kwaliteit van deze machine, ik ken 'm niet, maar dat hij van lidl of de aldi komt zegt natuurlijk geen ene moer. Volgens de tijdschiften is de service van beide bedrijven erg vooruit gegaan de laatste tijd (is zelfs gewoon goed te noemen). Je moet het per aanbieding apart bekijken, past deze machine bij wat je wilt?

Dat hij 'als slechtste getest is' is ten eerste niet waar, en ten tweede zou ik hier 0,0 waarde aan hechten zonder eerst de test zelf te doen. Wat waren de test-criteria? Over het algemeen testen tijdschriften bij laptops op zaken als uitbreidingspoorten (firewire, usb2.0, pcmcia), batterijduur en snelheid. Als deze machine 'als slechts getest' is wil dat helemaal niet zeggen dat het een slechte machine is, hooguit dat volgens de geldende testcriteria 'de anderen' beter waren.
[...]
Inderdaad, ga vantevoren goed kijken wat je ermee gaat doen, want een notebook kun je NIET uitbreiden. (Het kan wel, maar is en blijft duur en/of moeilijk).

Als hij als slechtste uit de bus komt, ga dan eerst eens kijken waarom, en of je die reden erg vind.

Ik ben bezig met het opstarten van een eigen bedrijfje en probeer mezelf dus ook een beetje een bedrijfsmentaliteit aan te leren. Dat wil zeggen: Ik geef liever een paar knaken extra uit voor wat service, dan dat ik persee het goedkoopste moet hebben. Van een Lidl ken ik de service niet, maar qua computerhardware geldt voor mij: Schoenmaker blijf bij je leest. Een supermarkt is geen computerwinkel. Ik zou hem zelf kopen bij een bedrijf waar ik al goede ervaring mee heb m.b.t. service e.d. Een notebook gaat toch iets sneller kapot dan een desktop, omdat er mee gesleept wordt.

Zelf heb ik een Topline, nu bijna 2,5 jaar oud, PIII 550. Deze is ook twee keer teruggestuurd binnen zijn garantieperiode en heel netjes gerepareerd. Topline haalt hem op, stuurt een mail dat hij binnen is, stuurt een paar dagen later een mail dat het euvel gevonden is, weer een paar dagen later krijg je mail dat hij klaar is en teruggestuurd wordt. Langste wat ik hem kwijt was, was anderhalve week. Daar zou ik ook naar kijken.

En inderdaad, een desktop werkt 10x fijner dan een laptop, of je moet er toch weer een scherm en een toetsenbord/muis aan vast knopen.

Kort samengevat: Ga eerst kijken of je een notebook echt nodig hebt en ga vervolgens kijken of je echt op zo'n "koopje" af moet gaan.

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

• LaterGast.nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-02-2024

LaterGast.nl

Doe je dat.

_bas_ schreef op 11 september 2002 @ 16:05:
Wacht 3 maanden tot de HCC dagen weer zijn, dan heb je voor 1900 euro een notebook en een desktop :)
Idd alhoewel 3 maanden nog maar 72 dagen maar ook ik ga nu niets meer uitgeven qua computersjit tot de HCC!

Taking PORN off the internet is trying to get pee out of a swimming pool!!!

Verwijderd

maar de hcc is ook niet zo als vroeger (ik ga zelf al een jaartje of 6). Het is echt geen stuntbeurs meer zoals vroeger....

De prijzen staan al een paar jaar onder druk door postorder bedrijven, waar je op moet gokken is een groothandel die een hele partij opgekocht heb en dus echt dumpt op de beurs...

Anders is de hcc niets anders dan de pcdumpdag in A'dam, maar de sfeer is altijd goed, ik ga zelf altijd alle drie de dagen....en kijken voor leuke partij'tjes....

• simon
  • Laatst online: 13:26
Het is bijna rage die Lidl en Aldi aanbiedingen... Verder koop ik daar nooit, en al helemaal geen PC's. Medion blijkt op GoT nu populair te worden, maar de prijs verbaast mij echt niet, als je goed weet intekopen heb je het voor de zelfde prijs, misschien beter!

|>

• Waterlelie
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Jackabuzah schreef op 11 september 2002 @ 19:34:
Het is bijna rage die Lidl en Aldi aanbiedingen... Verder koop ik daar nooit, en al helemaal geen PC's. Medion blijkt op GoT nu populair te worden, maar de prijs verbaast mij echt niet, als je goed weet intekopen heb je het voor de zelfde prijs, misschien beter!
Upgraden is toch veel leuker en zonde om steeds ALLES opnieuw te kopen

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Verwijderd

Topicstarter
Konfiguration: Gericom Silver Seraph Per4mance 14.1" TFT

Prozessor
• Mobile Intel® Pentium®4Processor-M
• Prozessor 1,8GHz

Ausstattung & Features
• Speicher: 256MB DDR-RAM
• Festplatte: 40GB, 2.5"
• Digital Drive: Combo
• Graphic: Nvidia Geforce 4 32MB
• Audio: 16bit full duplex Stereo
• PCMCIA: 2xTyp 2
• Modem: 56kV90 Fax Data intern
• Netzwerk: 10/100MBit LAN intern
• Firewire IEEE 1394, TV-Out
• 3x USB 1.0, Infrarot 1.1
• Smart-Media-Reader
• Hardware MP3 Player
• Akku: Lithium Ionen
• Abm.: 33x 312x 266mm, 3kg
• Zubehör: Netzgerät
• Betriebssystem: MS® Windows XP Home
• Gewährlstng.: 2Jahre incl. PickUp

voor €1,780.48
is dit een betere optie??? je krijgt er ook een harware mp3 speler bij (niet echt nodig) maar zouden jullie misschien even naar die url willen kijken??
http://www.gericom.com/ge...rie=notebooks&artnr=25501

er zijn mamelijk nog een aantal uitbreidingsmogelijkheden die komt dan (hoe kan het ook anders 8)7) bovenop die €1780,48

Verwijderd

Vaak is de behuizing van goedkope(re) laptops nogal gammel / 'plastic' / niet super degelijk. Als je van plan bent om hem vaak mee te nemen, zou ik toch eerst eens naar de behuizing kijken (voel in de winkel!). Het zal niet de eerste keer zijn dat er een barst in de behuizing komt na vervoer. Dit is natuurlijk niet het belangrijkste waar je bij een laptop op moet letten, maar vaak wordt er alleen naar spec's gekeken. Ook handig voor onderweg is een mobiele proc, want zoals gezegd wordt een desktop proc veel warmer en zuipt veel meer stroom. Ik zou in jouw geval een merklaptop kopen (compaq dell?) met een iets langzamere proc (p3 1,2 ofzo? maar dan mobile versie!) en dan 512 mb werkgeheugen. Bedenk goed of je de brander en dvd in de LIDL wel nodig hebt onderweg. Als dat niet het geval is, ga dan voor een iets minder uitgebreide merk-laptop.

Succes met je keuze! (ik weet hoe moeilijk het is, 2 maand geleden zat ik zelf nog in de twijfel-fase bij de aanschaf van een laptop ;) ).

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2002 13:04 . Reden: toevoeging ]

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:52
Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 08:45:
[...]

is dit een betere optie??? je krijgt er ook een harware mp3 speler bij (niet echt nodig) maar zouden jullie misschien even naar die url willen kijken??
http://www.gericom.com/ge...rie=notebooks&artnr=25501

er zijn mamelijk nog een aantal uitbreidingsmogelijkheden die komt dan (hoe kan het ook anders 8)7) bovenop die €1780,48
of anders deze optie:
http://www.mediamarkt.nl/home/folder/popup/gericom.php3
Bij mediamarkt in NL ;)

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Pagina: 1