M'n pa wil het sinds kort beschikbare ADSL bij HetNet aanvragen, zodat ie z'n e-mailadres kan houden.
Nu ben ik zelf ernstig bevooroordeeld om dat af te raden en toch maar een abo bij xs4all te nemen, al is het alleen al omdat een e-mailadres eindigend op xs4all.nl veeuul stoerder is...
Wat ik al heb:
Punten voor HetNet, tegen xs4all
* M'n pa kan z'n e-mailadres behouden
* ADSL van HetNet is 4 euro per maand goedkoper (32.95 vs 36.95)
* ADSL van HetNet heeft 5 maanden introprijs van 29.95, xs4all maar 3.
Punten voor xs4all, tegen HetNet
* Datalimiet 2 Gb ipv 750 Mb. Daarnaast heeft HetNet een prijs van 0.50 per 100 Mb voor alles wat je daarboven zit. Xs4all voert slechts steekproefgewijs controles uit. Voor de 4 euro verschil in abokosten zit je overigens al op 1550 Mb bij HetNet, tegen zelfde prijs als xs4all.
* Gratis virusscanner
* Shelltoegang
Zijn er mensen met meer concrete punten voor of tegen ADSL van HetNet?
Liefst cijfers op het gebied van snelheid, beschikbaarheid (en dan bedoel ik niet postcodebeschikbaarheid).
In de hoop niet al teveel ruzie te krijgen met wat ik in de FAQ gelezen heb, verblijf ik
Nu ben ik zelf ernstig bevooroordeeld om dat af te raden en toch maar een abo bij xs4all te nemen, al is het alleen al omdat een e-mailadres eindigend op xs4all.nl veeuul stoerder is...
Wat ik al heb:
Punten voor HetNet, tegen xs4all
* M'n pa kan z'n e-mailadres behouden
* ADSL van HetNet is 4 euro per maand goedkoper (32.95 vs 36.95)
* ADSL van HetNet heeft 5 maanden introprijs van 29.95, xs4all maar 3.
Punten voor xs4all, tegen HetNet
* Datalimiet 2 Gb ipv 750 Mb. Daarnaast heeft HetNet een prijs van 0.50 per 100 Mb voor alles wat je daarboven zit. Xs4all voert slechts steekproefgewijs controles uit. Voor de 4 euro verschil in abokosten zit je overigens al op 1550 Mb bij HetNet, tegen zelfde prijs als xs4all.
* Gratis virusscanner
* Shelltoegang
Zijn er mensen met meer concrete punten voor of tegen ADSL van HetNet?
Liefst cijfers op het gebied van snelheid, beschikbaarheid (en dan bedoel ik niet postcodebeschikbaarheid).
In de hoop niet al teveel ruzie te krijgen met wat ik in de FAQ gelezen heb, verblijf ik
If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!