Hai Hallow
Ik heb nog een leuke voor jullie
ik loop stage bij een bouw bedrijf, en dat bouwbedrijf (verder niet bij naam genoemd) wil video banden gaan afspelen, die videobanden zijn digitaal gemaakt.
Das wel mooi, gaat allemaal over bouwveiligheid (komen ze nu mee)
Maar dat moet dus in zo een bouwkeet gebeuren
Probleem is dat ze het in de schaft ruimte willen laten zien, maar daar willen ze geen PC neerzetten.
Dus, moet daar een monitor komen, met een draadloze verbinding die video en natuurlijk ook geluid door stuurd.
IR is niet mogelijk, want de pc staat in principe recht boven het beeldscherm, een verdieping hoger.
Hebben ze tegen mij gezegt: zoek dat is even uit.
En het moet perse een monitor zijn, een beeldscherm mag niet.
Heeft iemand enig idee wat hiervoor de mogelijkheden zijn ?
En onthoud, het moet simpel blijven, want de mensen daar moeten het zelf in elkaar zetten, en niet wij...
Leuk he
Alvast bedankt voor je reactie
Ik heb nog een leuke voor jullie
ik loop stage bij een bouw bedrijf, en dat bouwbedrijf (verder niet bij naam genoemd) wil video banden gaan afspelen, die videobanden zijn digitaal gemaakt.
Das wel mooi, gaat allemaal over bouwveiligheid (komen ze nu mee)
Maar dat moet dus in zo een bouwkeet gebeuren
Probleem is dat ze het in de schaft ruimte willen laten zien, maar daar willen ze geen PC neerzetten.
Dus, moet daar een monitor komen, met een draadloze verbinding die video en natuurlijk ook geluid door stuurd.
IR is niet mogelijk, want de pc staat in principe recht boven het beeldscherm, een verdieping hoger.
Hebben ze tegen mij gezegt: zoek dat is even uit.
En het moet perse een monitor zijn, een beeldscherm mag niet.
Heeft iemand enig idee wat hiervoor de mogelijkheden zijn ?
En onthoud, het moet simpel blijven, want de mensen daar moeten het zelf in elkaar zetten, en niet wij...
Leuk he
Alvast bedankt voor je reactie