Toon posts:

Macromedia flash player en shockwave

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen met de instal van macromedia shockwave player en flash player want het kan niet via de site van macromedia dan komt hij met een kernell32.dll fout

Het probleem is dus dat ik een oude versie moet downloaden omdat ik nog met windows 95 werk en andere aplicaties niet draaien onder andere windows versies. Ben bezig overzetten maar lukt niet presiez :r

ik heb ze gedownload maar het lukt niet wie kan mij helpen met deze instalaties van de flash player en shochwave player ?? |:(

Alvast bedankt !
Autobandventieldopje

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
Alweer?
Je had hier al een topic over :|

--edit:
Deze dus... Macromedia Flash Player 6.0.29 wie?

Verwijderd

Topicstarter
Jah dat klopt maar ik kon em niet meer vinden sorry :S

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:33

DeFeCt

je wéét toch

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 11:38:
Alvast bedankt !
Autobandventieldopje
>FAQ
Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 11:42:
Jah dat klopt maar ik kon em niet meer vinden sorry :S
http://gathering.tweakers.net/forum/find

Flickr

• rb338
Klik op je naam en je ziet 'm :)

Verwijderd

Topicstarter
jah ok danke ben nog newby :P

maar kan je me nou helpen of niet ?!

• rb338
Als je in je andere topic ff duidelijk maakt waarom ze niet willen installeren (dus: welke foutmeldingen krijg je, etc.) dan komen we er misschien wel uit. Met de informatie die je ons nu geeft (win95, flash installeert niet, help) is dat moeilijk ;)

Verwijderd

Topicstarter
Welk topic wil je het hebben kan het hier ook nog wel ff uitleggen

Als ik op internet zit en bezoek een pagina waar flash / shockwave word aangeroepen dan kom hij met een foutmelding in de kernell32.dll

op een andere pc staat ook het zelfde besturings systeem(windoos 95) is gelijk aan deze pc en heeft deze foutmeding niet hij heeft enkel het verschil dat de flashplayer van versie 6.0.29 is en ik heb de 6.0.47 dus de oude versie moet er bij mij op

het verwijderen van deze rommel is niet zo moeilijk maar het instaleren van een oude versie is een stuk moeilijker dan de nieuwe versie de nieuwe versie kun je zo van de site instaleren maar met een oude versie kan dat dus niet dan geven ze je een file waar een inf instaat oke die instal je zo en een file met een .ocx en hoe instaleer je dat en krijg je dan wel een activex flash player zoals hij was ?!?!

dat is dus het probleem !!

Alvast bedankt

• rb338
Wat dacht je van Macromedia Flash Player 6.0.29 wie? :?
Je hebt inmiddels in IT ook al een nieuwe topic geopend (waar ik helemaal niks van begrijp)...

Dit topic en die in IT staan al in SM, dus die zullen zo wel dicht gaan...
Ga dus maar in je oorspronkelijke topic verder :)

Verwijderd

Topicstarter
ok dus nu dat verhaal nogmaals maar dan in het oorspronkelijke forum bericht plaatsen ?!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 11:59:
op een andere pc staat ook het zelfde besturings systeem(windoos 95) is gelijk aan deze pc en heeft deze foutmeding niet hij heeft enkel het verschil dat de flashplayer van versie 6.0.29 is en ik heb de 6.0.47 dus de oude versie moet er bij mij op
nou dan is het toch harstikke simpel: kopieer gewoon die file van de ene naar de andere pc, en gooi je eerdere flashplayer weg.

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 15:56

tie-rep

nu met ir. !

tie-rep in "Macromedia Flash Player 6.0.29 wie?"

volgens mij had ik al een antwoord gegeven...

Verwijderd

Topicstarter
neej sorry mensen dat werkt niet je kan zoiets niet kopieren en zoeken werkt ook niet het gaat om dat stukje activeX wat in je windows map staat en dan onder downloaded program files en dan staan daar activeX documentjes en probeer daar maar eens van te kopieren dat lukt niet

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 15:52

waxle

Schavuit & Schobbejak

Leestekens gebruiken is best lastig, he? :P

Misschien dat een nieuw OS wel 's kan werken; bij Win95 vraag je ook om problemen. :)

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

Verwijderd

Topicstarter
Jah ok maar ik zit op een bedrijf en daar hebben ze niet anders het is ook aangekaart maar dat duurt een poos want eerst moeten ze alle applicaties testen !!!

Dus jah wat doe je er aan en het pobleem doen het zich telkens voor maar het is dan mijn pakkie aan omdat optelossen na vele sites bezocht te hebben heb ik de moet opgegeven en wil ik graag advies van een slimmer iemand dan ik :r :9~

Dus mensen kommaar op met jullie idieen ik probeer ze wel want ik kan nagenoeg bijna geen een site meer bezoeke :( :'(

Help Mij plz _/-\o_

grtz autobandventieldopje

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 07:16

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Ik kan bij mij gewoon de directory c:\windows\system\macromed vervangen.
Windows zelf denkt dat hij nog met de vorige versie te maken te hebben,
echter de bestanden zelf zijn vervangen, dus hij gebruikt wel die andere versie.
Om windows zelf ook aan te passen, zou ik niet aan beginnen,
maar daarvoor zou je regedit kunnen gebruiken.
Gewoon met zoeken en vervangen die versie nummers aanpassen.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

• Roelant
  • Niet online
Dit is een crosspost. Deze is nog open.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.