Toon posts:

Macromedia Flash Player 6.0.29 wie?

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er voor mij Macromedia Flash Player 6.0.29 omdat ik werk met windows 95 en nog moet overschakelen is er een fout opgetreden omdat ik op een p4 1,8 GHZ draai. Iedere keer gaat hij onderuit als ik een flash scripje tegenkom dus wie kan mij helpen aan de oude versie want met de nieuwe doet tie et niet meer.

Dus als ik de oude van iemand kan krijgen zou ik erg blij zijn. Wel gaat het om Internet Explorer en niet om Netscape.

Wie helpt mij.

Grtz
Autobandventieldopje.

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:33

DeFeCt

je wéét toch

>FAQ

Flickr

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 15:56

tie-rep

nu met ir. !

de versie 23 staat op je MX install cd

onder de naam: Install Flash Player 6 AX.exe

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
Waarom formatteer je niet gewoon ff je PC en gooi je er win2k of XP op :?
Lijkt me een stuk makkelijker en beter voor de performance van je bak...

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Kan je toch hier downloaden...?

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Dit topic hoort in SA volgens mij, maar ik kan niet erg wijs worden uit je post.

Je draait Windows 95 op een P4 1.8GHz PC?
Je vraagt om Macromedia Flash Player 6.0.29.
Maa je wilt een oude versie? Waarvan?
De nieuwe doet het niet? Welke versie is dat dan volgens jou?

Ik geef je trouwens erg weinig kans, het lijkt me dat Flash Player 6 niet voor Win95 ontwikkeld is.

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06-2025

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Flashplayer eist toch minimaal Windows 98? Of heb ik dat verkeerd? :?

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Verwijderd

Topicstarter
tja mensen ik weet wat het probleem is er zit een bugje in de flash player en die kan enkel verholpen worden door een oude versie erop te zetten

maar hoe instaleer ik een oudere versie ik krijg als je het down enkel de inf en een ocx file maar hoe instaleer je die zooi dan zodat je flash player weer als oud is ?!

daarom vraag ik of iemand daar verstand van heeft en me kan helpen |:(

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op internet zit en bezoek een pagina waar flash / shockwave word aangeroepen dan kom hij met een foutmelding in de kernell32.dll

op een andere pc staat ook het zelfde besturings systeem(windoos 95) is gelijk aan deze pc en heeft deze foutmeding niet hij heeft enkel het verschil dat de flashplayer van versie 6.0.29 is en ik heb de 6.0.47 dus de oude versie moet er bij mij op

het verwijderen van deze rommel is niet zo moeilijk maar het instaleren van een oude versie is een stuk moeilijker dan de nieuwe versie de nieuwe versie kun je zo van de site instaleren maar met een oude versie kan dat dus niet dan geven ze je een file waar een inf instaat oke die instal je zo en een file met een .ocx en hoe instaleer je dat en krijg je dan wel een activex flash player zoals hij was ?!?!

dat is dus het probleem !!

Alvast bedankt

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 07:16

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Ik kan bij mij gewoon de directory c:\windows\system\macromed vervangen.
Windows zelf denkt dat hij nog met de vorige versie te maken te hebben,
echter de bestanden zelf zijn vervangen, dus hij gebruikt wel die andere versie.
Om windows zelf ook aan te passen, zou ik niet aan beginnen,
maar daarvoor zou je regedit kunnen gebruiken.
Gewoon met zoeken en vervangen die versie nummers aanpassen.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Verwijderd

Topicstarter
Is opgelost

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hoe heb je het opgelost? Door die versie te installeren, of anders? Misschien hebben anderen er ook wat aan :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
heb onder c:\windows\downloaded program files\ alles verwijdert dan onder C:\windows\system\macromed\flash ook alles verwijdert
oude versie shockwaveactivexplayer geinstaleerd en een oude flash player geinstaleerd dan vraagt tie als je op een site komt waar flash aanwezig is om iets te instaleren dat doe je dan en probleem opgelost met betrekking tot kernell32.dll
:)
that's all

BlaaT

Verwijderd

it's as simple as warm apple pie :P

Verwijderd

Topicstarter
hahaha zoiets :)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:46

Floor-is