Een totaal gekkenhuis aan de top 3, TCF en switch dachten dat ze wel even stoer gingen doen en boven de 500 gingen flushen zodat ze eerste stonden vandaag, blijkt dat ze niet alleen evenveel hebben maar dat LMM ook nog eens 888 produceert. En dan zijn er nog 20 andere teams die voluit gaan, en al die gekheid op een stokje geeft ons meer dan 3k. Oftewel, BIO, BEWARE Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en help ons naar de top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Damn, ik dacht dat ik hem gisteren wel kon pakken, helaas bestaat er ook nog zoiets als school. Nouja, dan gaat ie er vandaag maar aan25. () 1606 MaartenP 6 (21)
26. () 1606 QUCCC 11 (17)
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Minder als gisteren , ben ik bang .Anoniem: 28168 schreef op 10 september 2002 @ 07:31:
3k down, 18k to go
Gaat lekker zo mensenEs kijken wat vandaag allemaal kan brengen
Maar we komen er wel
Volgende week komt DPC op No1
code:
1
2
3
4
5
| When do you get them (based on last week output): member Diff. Score Days DPC_LawnMooherMen 62226 DPC_Team_ColdFusion -180 64655 14 |
Ook dit ziet er weer vertrouwd uit..
Al denk ik niet dat 14 dagen haalbaar is.
TCF zal eerst Keen inhalen, een tijd later misschien da we in de buurt komen
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
DPC_team_switch zal hopelijk naar de 5de plaats aller tijden voor DPC gaan
maar misschien is zelfs de 4de haalbaar, so beware of the switch power 
Owja, LMM, gisteren mochten jullie eerste zijn ... maar we pakken jullie nog wel ... al is het het laatste dat we doen (het is de bedoeling eigenlijk dat als we voor het laatst hier zijn we #1 zijn
... dus we krijgen jullie wel)
Owja, LMM, gisteren mochten jullie eerste zijn ... maar we pakken jullie nog wel ... al is het het laatste dat we doen (het is de bedoeling eigenlijk dat als we voor het laatst hier zijn we #1 zijn
Mark83 schreef op 10 september 2002 @ 09:13:
DPC_team_switch zal hopelijk naar de 5de plaats aller tijden voor DPC gaanmaar misschien is zelfs de 4de haalbaar, so beware of the switch power
Owja, LMM, gisteren mochten jullie eerste zijn ... maar we pakken jullie nog wel ... al is het het laatste dat we doen (het is de bedoeling eigenlijk dat als we voor het laatst hier zijn we #1 zijn... dus we krijgen jullie wel)
Net als Griz wacht ik nog steeds op beloofde 30K
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Ik zit ook nog op die 30k te wachten ... wat medeteamleden doen vervelend door niet mee te werken ... maar over niet al te lange tijd komt onze flush van die dag toch wel stukkie hoger te liggen dan die van gistergeintje schreef op 10 september 2002 @ 09:31:
[...]
dat mag
Net als Griz wacht ik nog steeds op beloofde 30K
Als je wat meer PCs hebt draaien lijkt me dat ook best lastig om te megaflushen (enigszins pieken lijkt me niet zo'n probleem). Zeker als de PCs op fysiek verschillende plekken staan, waar je niet iedere dag komt.
Ben je ook niet bang dat er een ergens een client blijft draaien, omdat het moeilijk bleek om die op die dag te deinstalleren en dat je dan de dag na jullie enorme megaflush nog een score van 15 ofzo krijgt?
O, en een stoere score peoples.
Nog 18k te gaan.
Ben je ook niet bang dat er een ergens een client blijft draaien, omdat het moeilijk bleek om die op die dag te deinstalleren en dat je dan de dag na jullie enorme megaflush nog een score van 15 ofzo krijgt?
O, en een stoere score peoples.
Thankx voor het posten van de stats weer Blis (mag ook wel weer eens gezegd worden).
Ga jij en de overige ToeT-ers hier nog iets doen of laten jullie het voor wat het is?
Ga jij en de overige ToeT-ers hier nog iets doen of laten jullie het voor wat het is?
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Anoniem: 8489
Deze ToeTer blijft iig tot het einde bij ECCp op 1 pc na die voor Team_Switch nu d2ol doet.Mobster schreef op 10 september 2002 @ 10:55:
Thankx voor het posten van de stats weer Blis (mag ook wel weer eens gezegd worden).
Sja.. ik kan eik verder alleen maar voor mezelf spreken, en ik heb een tijdje D2OL gedraaid, maar de client was toch wel erg zwaar op dit brakke beestje 
Maar zeg nooit nooit.... we hebben altijd jeroon nog
---------[edit]---------
Jolly: twee uitroeptekentjes minder en de layout blijft heel, plies? *knipper*
Maar zeg nooit nooit.... we hebben altijd jeroon nog
---------[edit]---------
Jolly: twee uitroeptekentjes minder en de layout blijft heel, plies? *knipper*
[ Voor 0% gewijzigd door Blistimo op 10-09-2002 12:40 . Reden: editterdie-edit ]
Het gaat lekker
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Wat doen ze? 
Nog 10 dagen
Nog 10 dagen
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Pagina: 1