Nou ja, gewoon dagje, we lopen met een ruime 2.4k weer lekker in op BIO, lekker uit op de rest en onderling wordt de strijd ook steeds spannender. Gelukkig komen DrSnuggles en DPC_Scorpion de sleur eruit halen Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en help ons naar de top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Klablam ik begin op stappelte lijken kwa project deelnames helaas niet qua power
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Deze stats zijn wel eens erg vroeg te noemen
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Het zijn wel wat weinig punten die gehaald zijn, volgens mij heeft iedereen grote cands. Zelf heb ik gister wel 31 (ja, je leest het goed) op mijn 1800+ gedaan die 17 uur heeft aangestaan 
Maarja, over 9 of 10 dagen is Team_switch hier weg ... kijken of jullie het ook zonder ons overleven
Maarja, over 9 of 10 dagen is Team_switch hier weg ... kijken of jullie het ook zonder ons overleven
Jeh, zo te zien gaan we vandaag MaartenP maar eens van zijn 25e plek afhelpen
Laat je dit zomaar gebeuren of.... 
DPC gefeliciteerd met het behalen van de 300K

DPC gefeliciteerd met het behalen van de 300K
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Anoniem: 26550
Ej, was me nog geeneens opgevallen, 300k gepasseerd
En nog maar 21k tot aan BIO... Weehoo
En voor TCF is het gaatje naar #1 WW nog maar 1300 cands. Kom op. Pak in die gasten!
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Anoniem: 26550
hmpf, die Keen geeft weer gas, gelukkig hebben we een mini-mega-flush vandaag, dus lopen we iig vandaag weer wat in
Nog 1.2k te gaan...
Anoniem: 26550 schreef op 09 september 2002 @ 13:52:
hmpf, die Keen geeft weer gas, gelukkig hebben we een mini-mega-flush vandaag, dus lopen we iig vandaag weer wat inNog 1.2k te gaan...
Wij van LMM zijn niet kinderachtig-> doen we toch mee met flushen
[ Voor 0% gewijzigd door geintje op 09-09-2002 21:04 . Reden: LMM flushen ook :) ]
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Thanks for nothing
hadden we eens een keertje bovenaan kunnen staan pakken jullie het weer af en dat is niet eerlijk.
want zij zijn groot en wij zijn klein
hadden we eens een keertje bovenaan kunnen staan pakken jullie het weer af en dat is niet eerlijk.
Maar over paar daagies zijn wij de grootstesweetdude schreef op 09 september 2002 @ 22:33:
Thanks for nothing![]()

Pagina: 1