Even een domme vraag van iemand die er helemaal geen kaas van gegeten heeft:" Wat houdt 1800+, 2000+...etc in, en wat heeft iemand die zijn computer gebruikt om te gamen, internetten en films downloaden/afspelen nodig".
1800+ en 2000+ geven de processor type's aan .
je bedoeld zeker een AMD 2000+ ?
wat iemand nodig heeft om die dingen te doen ? een snelle internet verbinding
je komt meestal een heel eind met een 1000mHz en een geforce 3 maar de meningen lopen daarover heel erg uiteen .
je bedoeld zeker een AMD 2000+ ?
wat iemand nodig heeft om die dingen te doen ? een snelle internet verbinding
je komt meestal een heel eind met een 1000mHz en een geforce 3 maar de meningen lopen daarover heel erg uiteen .
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
1800 = 1533 mhz maar wel net zo goed als 1,8 ghz en 2000= 1667 mhz maar ook zo goed als 2 ghz enz.... zie info amd website!!
Maakt niet uit verder...........
beide is goed maar 2000 is mijn keuz kwa geld en kwaliteit!!
Maakt niet uit verder...........
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
2000+ staat inderdaad voor AMD Athlon XP 2000+ (1,67GHz)
Een leuke pc om te gamen,internetten is welke eisen je zelf stelt
Ik zou zeggen een XP2000+,GF4 ti4200,512mb
ehh gf 2 ti en 256mb is ook genoegIron Mike schreef op 09 september 2002 @ 22:17:
2000+ staat inderdaad voor AMD Athlon XP 2000+ (1,67GHz)
die jochie is confused
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Nog een keertje. Mocht ie het nog niet snappen.
Processoren worden aangeduin snelheid. En dat in Megahertzen of Gigahertzen.
Dus bv 2000 Mhz (2GHz).
Omdat Intel processoren levert die een groter aantal Megahertzen heeft dan AMD. Maar AMD's over het algemeen sneller presteren op hetzelfde aantal megahertzen dan een Intel.
Heeft AMD iets bedacht. Zij geven hun cpu's een performance rating.
Dus aan AMD 2000+ draait niet op 2 Ghz (wat een intel 2GHz wel doet), maar op 1,67 Ghz.
Maar de prestatie van diezelfde CPU is te vergelijken met die 2GHz Intel.
Duidelijk?
Wat heb je nodig? Ikzelf draai nog op 1 Gigahertz met een radeon vivo. En dat doet het goed voor mijn doeleinden.
Maar een 1500 Mhz cpu en een gforce 3 kom je echt een heeeel eind.
Snappie?
Processoren worden aangeduin snelheid. En dat in Megahertzen of Gigahertzen.
Dus bv 2000 Mhz (2GHz).
Omdat Intel processoren levert die een groter aantal Megahertzen heeft dan AMD. Maar AMD's over het algemeen sneller presteren op hetzelfde aantal megahertzen dan een Intel.
Heeft AMD iets bedacht. Zij geven hun cpu's een performance rating.
Dus aan AMD 2000+ draait niet op 2 Ghz (wat een intel 2GHz wel doet), maar op 1,67 Ghz.
Maar de prestatie van diezelfde CPU is te vergelijken met die 2GHz Intel.
Duidelijk?
Wat heb je nodig? Ikzelf draai nog op 1 Gigahertz met een radeon vivo. En dat doet het goed voor mijn doeleinden.
Maar een 1500 Mhz cpu en een gforce 3 kom je echt een heeeel eind.
Snappie?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
ik heb een AMD Duron op 700Mhz met 320Mb RAM en een TNT2 32Mb videokaartje, en daar draait alles best lekker op
Nu gisteren 512Mb PC133 besteld, binnenkort gaat er een andere proc in, XP2800 ofzo
Echte mannen die eten geen honing, die kauwen op bijen.
De edelmoedigste GOT'er ooit!!
Dit is toch wel een zoekertje + dat dit PMG niet is
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()