[react] add-on misschien handig

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Topicstarter
Aangezien jullie toch best leuke dingen weten te bouwen.

zouden jullie ook iets kunnen bouwen dat checkt op een bepaalde volgorde van woorden + een var.

ik bedoel bijvoorbeeld voor de search, ik wil hele vaak iemand verwijzen naar de seacrh, dan moet ik steeds die url tikken.

kunnen jullie niet iets bouwen dat als ik "search=register fout" typ dat react daar automatisch een link van maakt naar de search op register fout?

en ditzelfde ook voor de Policy en de FAQ van de verschillende subfora.

als het forum waarin de draad gepost wordt wos is dan verwijst het woord FAQ naar de wos faq en als het in OH is naar de OH faq.

dit lijkt mij extreem handig.
misschien een leuke add-on ?

edit of in UBB vorm
code:
1
 [search] register fout + w98 [/search]

de output van bovenstaande is atm [search]register fout + w98[/search] maar daar kan ik de betekenis niet van vatten heeft niks met een register fout te maken en nergens highlights, ook dat is nl erg handig !

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[search=register fout] ;)

code:
1
[search=register fout]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Bekijk eens een willekeurige FAQ en kijk eens onderaan. Daar staat een overzicht van alle UBB tags inclusief tags waar jij om vraagt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Topicstarter
ah thnx Courage, dat de search zo werkte wist ik niet, heb de vernieuwde hoofd niet gelezen eik :P :X toch maar ff doen dus, trouwens dat van de policy en faq per forum zie ik niet :?
ik bedoel dus dat als je in windows FAQ typt dat hij er een link van maakt naar de windows faq. en zo ook voor andere fora en voor hun policy's

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Diaboluzzz schreef op 09 september 2002 @ 14:42:
ah thnx Courage, dat de search zo werkte wist ik niet, heb de vernieuwde hoofd niet gelezen eik :P :X toch maar ff doen dus, trouwens dat van de policy en faq per forum zie ik niet :?
ik bedoel dus dat als je in windows FAQ typt dat hij er een link van maakt naar de windows faq. en zo ook voor andere fora en voor hun policy's
Dat is er idd niet meer. :'( Ik denk dat je overigens beter in Bugmeldingen dit kan melden; GoT kan hier weinig aan doen, lijkt me. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:49

ripexx

bibs

Diaboluzzz schreef op 09 september 2002 @ 14:42:
Maar deze tag zat volgens mij al in topix :)

buit is binnen sukkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
ripexx schreef op 09 september 2002 @ 14:52:
[...]

Maar deze tag zat volgens mij al in topix :)
Niet alleen volgens jou :)
Hij zat er al 100% zeker weten in :D
Pagina: 1