Toon posts:

[CM] Mijn mod van begin tot "eind"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk heb ik twee weken terug de lef gehad om met de zaag te gaan spelen en mijn kast te modden :)

Ik heb alles bijgehouden met een camera zodat iedereen kan zien wat ik heb gedaan, vond het zelf wel een origineel model wat ik eruit heb gezaagd en wil graag weten of dat klopt (ik weet het een raam is nooit helemaal origineel)

Ik heb het allemaal even in een html paginaatje gegooid en op mijn ruimte gezet voor mijn homepage (daar ik die toch nooit zal hebben) Je kan het verslag vinden op http://www.xs4all.nl/~kalimail voor de mensen die liever niet een hele pagina bekijken heb ik hier ook drie foto's voor jullie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~kalimail/1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~kalimail/2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~kalimail/3.JPG

Ik wil bovenop nog een raampje maken en een extra fan (misschien eens kijken of ik ook een hd kan openen, voorzien van licht en sluiten met plexiglas) en een stukje boven het huidige raam wil ik ook nog een raampje maken gelijk aan het gat in het metaal. Maarja, allemaal toekomstmuziek :z

Verwijderd

Cewl!

Wel errug breed :o

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 14:44

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Ziet er vet uit zo die ccfl achter je voorkant. Dat raampje ziet er ook erg netjes uit!

Verwijderd

Mooie mod, netjes gedaan :)

Ga je hem nog een paint job geven ?

• nickman
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-05-2024

nickman

webmaster of http://www.bwf.be

ziet er cool uit, maar die hard disk openen dat zou ik niet aanraden als je die nog wilt gebruiken, of ge moet da in een stof vrije omgeving kunnen doen, anders kunt ge ze evengoe weggooien :p

Make it idiot proof and someone will make a better idiot

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

raam is wel ok,
jammer alleen dat je zo'n frame in je case hebt waardoor de je zo weinig van het moederbord kan zien. misschien is een likje verf nog een goed ID??
die groene ccfl ziet er in het donker wel goed uit. :)

Van klussen krijg je grijze haren

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk niet dat ik hem nog ga verven, heb altijd al moeite gehad om binnen de lijntjes te tekenen, laat staan dat ik mijn kast geschilderd krijg :+

Ik wil een oude hd ervoor gebruiken,heb hier nog een aantal oude compies staan en die hebben allemaal schijven waar je niks aan heb, maar leuk zijn om te modden >:)

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:58
ik vind die glow uit de voor gaten super tof! ziet er mega vet uit...dat groen eruit is gaaaaaaaaaaffffffffffffffff :D _/-\o_ en je raam..netjes :) en dat golfje ook wel cool :) nice!

btw..zet je url in je sig ff goed ;) kan je m meteen aanklikken... :D

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Verwijderd

leuk model raam, deze had ik nog niet eerder gezien :P
btw zo'n MyCom Kassie heb ik ook nog ergens staan :+

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 18:47:
Ik denk niet dat ik hem nog ga verven, heb altijd al moeite gehad om binnen de lijntjes te tekenen, laat staan dat ik mijn kast geschilderd krijg :+

Ik wil een oude hd ervoor gebruiken,heb hier nog een aantal oude compies staan en die hebben allemaal schijven waar je niks aan heb, maar leuk zijn om te modden >:)
hoeft ook niet binnen de lijntjes hoor, je kast moet juist helemaal bedekt zijn met een kleur.

en harddisks open maken en laten draaien? is wel een grappig gezicht (heb ik van horen/zeggen), helemaal als je dan de kop een tikje geeft richting de platter.
dan zou hij er helemaal in moeten gaan krassen en gaan roken (ook nooit zelf meegemaakt).

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
btw..zet je url in je sig ff goed ;) kan je m meteen aanklikken... :D
Ik heb nu al vier pgingen ondernomen, maar krijg hem niet aanklikbaar... :? en kan nergens iets vinden over sig aanpassingen met urls... :'(

edit:
had het al eerder geprobeerd met [/url] maar toen werkte het niet, nu gelukkig dus wel

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

dat staat wel in de faq:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Van klussen krijg je grijze haren

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 10:22

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

geeft die ccfl op een andere plek (dan op de topic-foto) niet beter licht, volgens mij is het nu een beetje zwakjes. Op de bodem is denk ik toch beter..

• NLuna
  • Laatst online: 01-06-2023
geinig... :)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

• XyonN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

Hij Roeleert. Ik kan nix ander zeggen...
Als je inderdaad nog 1 lampje erbij zou kunnen doen mzou ik het zo doen:
! lamp op de bodem, en 1 lamp aan "De-Achterkan-Van-De-Voorkant-Van-De-Kast" (lekker duidelijk, he? :P :9 :*) :) B)

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

Verwijderd

Er was enige tijd geleden een stuk over te lezen op T.net over een HD die een plexiglas bavenkant had, maar de conclusie was dat het om een hoax ging omdat de leeskop een te ernsitge opdonder krijgt bij de werkzaamheden. Ook was er bijna geen ruimte te vinden (buiten een laboratorium) die stofvrij genoeg waren om zo'n projekt te laten slagen.

Case ziet er overigens leuk uit met die verschillende kleuren licht.
Merkwaardig dat veel mensen een vierkant of rechthoekig raam neemt. Volgens mij zijn de mods met een figuur als raam in de minderheid.

• Dutch_Demon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-01-2022
wat je allemaal niet met mycom cases kan doen :)

Leuk gedaan

- Systeem Specs -

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 18:37:
Ik wil bovenop nog een raampje maken en een extra fan (misschien eens kijken of ik ook een hd kan openen, voorzien van licht en sluiten met plexiglas
dit kan wel.. heb ik ook gedaan.. alleen dit was mijn test schijf.. een 17gb ibm dat is niet zo erg als die kapot gaat..

ik heb het zo gedaan:

bovenkant schroeven eruit draaien..TORKS schroeven..
bovenplaat eraf..
schroeven er weer in voor de ophoging..
bovenkant op plexi aftekenen..
zagen.. goed afbramen
op de schroeven leggen..
en dan tot slot aan de zijkant luchtdicht aftapen.. ivm stof!

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• fleppuhstein
  • Laatst online: 21-10 21:48
Het zijn geen mycom cassies, mycom verkoopt de IN-Win kasten. Ik heb NL zelf de Q500 bigtower, en ben al druk met modden bezig. Heb al een window, ccfl, ccfl throbber, audio vu meters, en rounden cables. Ik moet van de week mn lcd maken. Maar deze ziet er gelikt uit, En een paint job zou het helemaal afmaken. Mocht je nog raamrubber zoeken check mn sig.

Verwijderd

Hebbie ook een pic van de zijkant ? :)

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:17
Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 18:37:

Ik wil bovenop nog een raampje maken en een extra fan (misschien eens kijken of ik ook een hd kan openen, voorzien van licht en sluiten met plexiglas) en een stukje boven het huidige raam wil ik ook nog een raampje maken gelijk aan het gat in het metaal. Maarja, allemaal toekomstmuziek :z
Een tijd geleden heb ik op het forum van www.overclockers.nl iemand gezien die dit heeft gedaan (user Harmpy35 geloof ik).
Ik kon zo snel niet het topic vinden maar er was ook een HowTo over geschreven. Misschien wel handig als je het het even vraagt, het was hem nameljik erg leuk gelukt, inclusief ledjes.

Verwijderd

Ziet er netjes uit... :9

Je bent goed op weg... :)

Ga zo door !! :*)

• TwoR
  • Laatst online: 20:38

TwoR

Gekleurde stippen

Ziet er goed uit zeg misschien dat ik mijn kast eens opnieuw ga modden. Oftewel een nieuwe kast kopen en die weer een flink onderhanden nemen

Verwijderd

strakke mod man! ownage! ;)

Verwijderd

netjes gedaan, nog ff painten... (en die asus-sticker rechtzetten, zit een btje scheef :))

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Gaaf!

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

netjes gedaan :)

• Allanon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 20:50

Allanon

appearance is overrated

Ziet er erg mooi uit, zeker in het donker !!!
Pagina: 1