IIyama trilt en maakt rare geluiden

Pagina: 1
Acties:

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Ik heb nu een IIyama 17" A705MT en die doet nu een poosje heel raar. Als je hem aanzet geeft die een rare fluittoon, als je er een tik tegen geeft gaat dat wel over, maar nu zet ik hem aan en heel het beeld trilt alle kanten op 8)7 Is me monitor nu verrot aan het gaan of ligt het aan iets anders :?

Verwijderd

ceck eerst ff of er geen boxen, magnetrons, subwoofer of een illekeurig ander magnetisch apparaat dichtbij staat en haal die weg. Als het probleem dan niet verholpen is, daneerst degaussen en als het dan nog niet weg is naar de winkel.

• ^Mo^
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
Ik had op een gegeven moment ook een blurry beeld, liep ook een topic over: [rml][ iiyama A705MT] Blurry beeld ...[/rml]/ (staat ook een pic bij wat ik zag). Enniewee, de monitor heb ik laten repareren...

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

op school hebben we Philips 107S Lightframe monitoren en die trillen vanwege lage refreshrates.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• ubermaestro
Er staan wel adapters, desktop speakers en een subwoofer van creative bij, maar die staan er al een jaar zo zonder problemen, anyway ik heb 3 jaar garantie geloof ik dus ik ruil hem denk ik maar in. Hij doet het btw nu weer normaal na 10 minuten uit te staan. Dus ik wacht nog even af :)

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 16:37
kennis van me had hetzelfde probleem. Toen hij terug naar de winkel wilde gaan gleed de monitor hem uit zijn handen. Hij heeft hem eerst geteste voordat hij weer naar de winkel ging en wat bleek hij had nog nooit zo'n goed beeld gehad. Misschien een idee als laatste redmiddel?????

• ubermaestro
sweetdude schreef op 08 september 2002 @ 19:35:
kennis van me had hetzelfde probleem. Toen hij terug naar de winkel wilde gaan gleed de monitor hem uit zijn handen. Hij heeft hem eerst geteste voordat hij weer naar de winkel ging en wat bleek hij had nog nooit zo'n goed beeld gehad. Misschien een idee als laatste redmiddel?????
mja garantie lijkt me toch nog een stuk verstandiger ;)
Pagina: 1